strona 253 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- nastepna »
-
~Paczka / 2021-09-02 12:34
Beznadzieja. Po 24 godzinach od nadania paczki w Krakowie paczka trafiła do sortowni w Krakowie :( Na infolinii pan o głosie i zaangażowaniu robota powtarza jak mantrę "deklarowany czas przesyłki jeszcze nie minął". Zero konkretnych informacji. Nie polecam -
-
~Rozczarowany / 2021-09-01 23:07
Masakra. Dzwonię do kuriera "Będę za pół godziny u Pana" Czekam trzy godziny,dzwonię na infolinię InPosta i powiedzieli że napewno przesyłka dzisiaj do mnie dotrze, także przestałem w to wierzyć i miałem rację. Najgorzej jest czekać na towar który pilnie potrzebujesz. Ostatni raz korzystam z firmy InPost ZaletyNie maWadyObietnice -
~Enikar / 2021-09-01 21:39
Nie polecam InPost Kurier
Rano dostaję wiadomość,że przesyłka gotową do doręczenia. Czekam cały dzień w domu a wieczorem czytam na InPost Mobile,że przesyłka zwrócona do nadawcy przyczyną? Odmowa odbioru. Dziwne bo nie było kuriera. Dzwonię na infolinię InPostu i dowiaduję się , że przesyłka już jest wysłana do nadawcy. Nie wiem kto zatrudnia tak nierzetelnych kurierów. Moim zdaniem tacy pracownicy powinni być zatrudniani do zamiatania ulic choć i tego bał bym się im powierzyć. -
~Eea / 2021-09-01 17:36
Przesyłka o nr 604247857153137111024458 miała zostać dostarczona fo paczkomatu na wiśniowej 3 we Wrocławiu. Kurier wsadził ją na Kamiennej koło UE. Żadnej informacji,że na Wiśniowej zapełniony paczkomatu. Myślę sobie ... No tak sprzedawca pomylił. Ale gdzie tam, wszystko e jak najlepszym porządku. Czyli... kurier miał w dupie wrzucił gdzie mu się podobało i tyle. A może... hmmm nie umie czytać po polskiemu, bo to przecie trudny język... -
~Prawie były klient / 2021-09-01 16:22
Tak jak od kilku lat byłam za Inpostem, a zamawiam ta droga naprawdę sporo, tak teraz to jakaś tragedia. Niewiem czy się kurier zmienił czy jak, ale paczki dochodzą w opłakanym stanie, pogniecione i pootwierane
Tragedia dosłownieZaletyOstatnio brakWadyBardzo uszkodzone opakowania -
~Norbert / 2021-09-01 16:16
23.08.2021 godz.12.59 odebrana od nadawcy.24.08.2021 w aplikacji informacja " odmowa przyjęcia" godz. 14.13., mimo że nikt nie odmawiał, żaden kod odbioru nie przyszedł , pewnie paczka nawet docelowego paczkomatu nie widziała.
27.08.2021 godz.05.07 w aplikacji" zwrot do nadawcy " .Prawdopodobnie uszkodzona w transporcie.
Na infolinii mówią , że zwrot do nadawcy. Dziś 01.09.2021 godz 16.13. cisza . Nie wiadomo gdzie paczka, albo to co z niej zostało. Każdy pieniadze klienta wziął i teraz umywa ręce. -
~Radek / 2021-09-01 14:00
Poraża na całego, przesyłka nadana w paczkomacie rano, wyjęta przez kuriera następnego dnia po 15, przyjęta w oddziale o 6.30 rano w mieście docelowym i sobie leży tam 24 godziny, nigdy więcej inpost, nie polecam. ZaletyŻadneWadyCzas oczekiwania, -
~zibi / 2021-08-31 11:49
Co za ludzi zatrudniacie, nie dbają o przesyłki, połamane opakowanie. Może ludzi zmienić na normalnych (wschód nie nadaje się do takiej pracy). Wadyo huj potłuc wasze usługi, jeden wielki SYTF -
-
~Wuja / 2021-08-31 08:44
Gubią paczki nikt się do tego nie poczuwa nie chcą mi podać nr do mojego oddziału na infolinii mydła oczy ogółem porażka ZaletyNiemaWadyZgubiona paczka , nie chcą podać numeru do oddziału , mimo zgłoszenia tego nic z tym nie robią , dzwonię po tygodniu co z paczką mówią że nie było miejsca w paczkomacie żeby ją umieścić mimo tego że jej nie mają bo ja zgubili -
~Daro / 2021-08-30 16:21
Dziady blokują odbiór paczki po 48 godzinach. Mimo że kurier nie zabrał paczki z Paczkomatu. -
~Pat / 2021-08-30 15:22
woj. Podkarpackie, m. Łańcut - kurierzy bardzo bezczelni i aroganccy. -
~Arek / 2021-08-30 13:05
Porażka!!!! Nierzetelni kurierzy, reklamacje nic nie wnoszące! -
~ZBIMAJ / 2021-08-29 13:30
JESTEM NA NIE TAKIM WYSYŁKOM!!!Nie każdy posiada drukarkę WadyNie każdy posiada drukarkę, dlatego uważam że ta usługa nie jest dla każdego dostępna. Powinno być tak z nadaniem jak z odbiorem paczki, dostaję kod do paczkomatu tam wkładam przesyłkę (zaadresowaną ręcznie), a naklejka to już wasz problem - jestem NA NIE!!!!!! -
~Romek / 2021-08-29 12:44
Szybka i rzetelna firma, ups dpd i dhl nie są godni nawet nóg im umyć, przesyłki zawsze na miejsce i o czasie, zero jakichkolwiek problemów, a gdy muszę coś zamówić za pośrednictwem ups dpd czy dhl to tylko się zastanawiam jaką tym razem odwalą za kichę... ZaletySame zaletyWadyBrak -
~Tomasz / 2021-08-29 11:29
Skandal paczka nadana w sobotę trybem standart nie jest odbierana z paczkomatu. A nadana trybem innym już tak. To chore powinni odbierać wszystkie paczki. Co za różnica jaką paczkę odbierze kurier. To jak w filmie Miś( nie mamy pana płaszcza i co nam pan zriobi) -
~Katarzyna J / 2021-08-27 15:41
Paczka nie została odebrana na czas z paczkomatu i wróciła do oddziału.
Niestety moim zdaniem możliwa jest sytuacja w której Inpost stworzył sobie, wspaniały powód do realizowania dodatkowych przesyłek, gdyż nie można jej już odebrać z oddziału. Ani odbiorca ani nadawca nie ma prawa odzyskać swojej własności, własność klienta jest przetrzymywana bez możliwości odbioru. Podczas 30-minutowej rozmowy z przedstawicielem Inpost wielokrotnie udzielił mi nieprawdziwych informacji z których po chwili się wycofywał, wprowadzał mnie w błąd i przepraszał albo tłumaczył słowem "nie wiem".
Procedury mimo wielu miesięcy pandemii są zupełnie niedopracowane, i w mojej opinii mogą być zwyczajnie wygodne i intratne dla firmy przewozowej, zapewniając kolejne zlecenia i pozbywając się wizyt klientów w oddziałach. Nie można uzyskać informacji o terminie oddania paczki ani adresów zwrotu. Klient nie wie gdzie teraz trafi, ani kiedy to nastąpi. Kosmos -
-
~Katarzyna / 2021-08-27 13:14
Przesyłki nadane do wybranego przeze mnie paczkomatu zostały przekierowane do innego bez mojej wiedzy i zgody. Po zgłoszeniu sprawy na infolinię dostałam informację paczki zostaną przekierowane do paczkomatu docelowego lub bliższego. Po czym dwa kolejne telefony, które otrzymałam mówiły coś innego. W końcu Pani z lokalnego i postu powiedziała że moje paczki zostaną przekierowane, a po dwóch dniach dostaje sms że jeśli nie odbiorę to paczki wrócą do Nadawcy. Po kolejnych zgłoszeniach i telefonach Pani mi powiedziała że mogą przekierować mi przesyłki za dopłatą 15 zł od każdej przesyłki. Ludzie tam pracujący są niedoinformowani i niekompetentni, powinni popracować nad spójnością wypowiedzi ZaletyBrakWadyBrak spójności wypowiedzi,
Bledne informacje,
Wprowadzenie klientów w blad,
Nie reagowanie na zgłoszenia,
Brak kompetencji -
~Katarzyna / 2021-08-27 12:57
Firma InPost to dla mnie dno. Dzwoniłam na infolinię, gdy był problem z dostawą przesyłek do wybranego punktu, udzielono mi informacji, po czym dzwonili do mnie z in post lokalnego i mówili zupełnie co innego. Ludzie tam pracujący są niedoinformowani, niekompetentni, każdy mówi co innego. ZaletyBrakWadyNiekompetencja,
Brak dotrzymania słowa,
Błędność odpowiedzi,
Wprowadzanie klienta w błąd, -
~Małgorzata / 2021-08-27 10:56
Jestem klientem biznesowym,mam podpisaną umowę abonamentową.W mojej opinii jest to firma dno pod każdym względem,gdyby na rynku pojawiła się inna firma paczkomatowa z miejsca podpisałabym umowę.Jako ich klient nie mogę dodzwonić się do nikogo poza infoliną na której nikt nic nie wie,nie ma telefonu dla klientów biznesowych,każą pisać na pocztę,gdzie slrzynka jest przeładowana,z reguły nie odpowiadają na postawione pytania,albo stosują technikę kopiuj/wklej schematy odpowiedzi i albo pasujesz do nich albo spadaj i radż sobie sam.W zakładce moje dane chciałam zmienić numer telefonu w żaden sposób nie można wykasować starego i wpisać nowy,za to nr konta jak najbardziej,moja 3 krotna interwencja i monity nic nie dały.Firma straszna zarówno od strony klienta biznesowego jak i zwykłego.Gorąco nie polecam, Zaletybrak zalet -
~Leszczyniak / 2021-08-26 23:55
Po wielu próbach odebrania pieniędzy z przelewu przez stronę In Post byłem zmuszony odmówić klientowi sprzedaży przedmiotu.
In Post jest dobry tylko i wyłącznie w dostarczaniu paczek metodą tradycyjną-to znaczy oddaj paczkę w ich punkcie, opłać, odbierz swoją paczkę od kuriera lub z paczkomatu.
A przelewy najlepiej wykonywać bezpośrednio na konto, a nie przez ich „In Post order”.
Nie polecam!
strona 253 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- nastepna »