Wadysupport
strona 250 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- nastepna »
-
~anguiiish / 2021-09-15 18:48
więc nie jestem zbyt zadowolony jedynie z tego iż czekam 40 minut na połącznie z kodem a szanowny support zrezygnował z komunikacji ze mną. -
-
~Wojtek TC / 2021-09-15 17:27
Nie polecam. Zero kontaktu ze strony kuriera, a po 2 próbach dostarczenia szybciutki powrót do nadawcy. Gdzie możliwość odbioru w regionalnych paczkowniach?! I nie tłumaczcie się pandemią. To zwykłe trzepanie kasy. -
~Marlena / 2021-09-15 16:56
Bardzo nie kompetentne biuro obsługi oraz fachowcy od aplikacji ponieważ 5 dni rozwiązywali mój problem z odbiorem opłaconej paczki także dziękuję za szybką dostawę w 24h... lecz za to Pan kurier który jeździ po Sławie w woj.lubuskim bardzo przyjemny i miły . ZaletySuper kurier -
~Marzena / 2021-09-15 15:12
Dzień dobry chciałam wyrazić swoją opinię o pracownikach firmy InPost Włocławek.Ja mam bardzo dobre zdanie na temat kurierów tej firmy chodzi o kurierów obsługujących osiedle Zawiśle mieliśmy młodego Pana kuriera bardzo miły ambitny człowiek ale nie pracuje już w tej firmie lecz jestem bardzo miłe zaskoczona teraz mamy Panią jak dobrze pamiętam o imieniu Asia przesympatyczna bardzo miła i ambitna kobieta jestem bardzo zadowolona z dostaw moich paczek przez tę Panią oby więcej takich osób. -
~Diabolo / 2021-09-15 12:52
Dwa tygodnie czekania na pieniądze za przesyłkę pobraniowa to zdecydowanie za długo, to nie te czasy gdy pieniądze dylizans woził -
~zła / 2021-09-15 10:07
Przelało się. W wakacje została zgubiona przesyłka - zwrot. Gdybym nie sprawdziła, to żadnej informacji o zaistniałej sytuacji zapewne bym nie otrzymała. Koszt spory, właściwie podwojony, bo zwrot nie doszedł do Sprzedającego, musiałam ponownie zakupić, w sumie to ok. 250 złotych. Reklamację, po mojej interwencji przyjęto, otrzymałam informację, że mam 4 dni na dosłanie dokumentów potwierdzających zakup i płatność. Okres wakacji i braku możliwości dopełnienia tych formalności - przepadło!
Drugie podejście, wysyłam dokumenty z dostarczeniem przez kuriera i co się dzieje? Przesyłka 36 godzin nie została odebrana, "0" informacji, po interwencji Pani mnie informuje, że jest adnotacja u niej w systemie, że kurier po 19 godzinach od nadania, chciał odebrać przesyłkę, ale nie mógł, więc krótko "awaria". Przez kolejne 17 godzin nic się nie dzieje, żadnej informacji do mnie i żadnego ruchu INPOSTU, aby przesyłkę dostarczyć w zadeklarowanym terminie. Dokumenty do firmy... wiadomo jak będzie to odebrane przez Kontrahenta. NIE POLECAM JAKO SPRAWDZONĄ FIRMĘ PRZESYŁKOWĄ. Rozrastają się i zaczyna się dziać to samo co zawsze - brak refleksji i olewanie. -
~Kiki / 2021-09-15 09:03
Obsługa reklamacji praktycznie sprowadza się do udzielenia odpowiedzi o jej odrzuceniu. InPost obwarował się zapisami i regulaminem, który praktycznie czyni pozytywne rozpatrzenie reklamacji wydarzeniem niemożliwym. Jednym słowem należy przedłożyć dokumenty i zaświadczenia a gdy już to zrobimy to musimy dołączyć zeznania świadków i najlepiej złożone w kancelarii prawnej pod przysięgą. Należy być ostrożnym z wartościowymi przesyłkami, ponieważ gdy coś wydarzy się to jesteśmy zresetowani przez specjalistów obsługi reklamacyjnej. Może o to właśnie chodzi. Zaletysprawne i szybka obsługa wysyłek, dogodne formy dostaw, przyjazna i sprawna obsługa informacyjna wysyłek i odbioru, solidna praca kurierów.Wadyw przypadku reklamacji zostajemy odrzuceni z problemem -
~Ewa / 2021-09-15 08:34
Fatalnie. Zgubili paczke i teraz zrzekają się odpowiedzialności. 30dni czas trwania reklamacji. Nikt nie potrafi powiedzieć co stało się z paczka-zero informacji.Żenada!!!!!!!!!!! ZaletyBrak -
-
~Pawełek32 / 2021-09-15 06:35
Zdecydowanie polecam. Często korzystam z ich usług i nigdy się nie zawiodłem. Paczki dostarczone w jeden dzień. WadyBrak -
~Nicka / 2021-09-14 16:10
Firma Inpost to jest jakieś nieporozumienie. Dzisiaj właśnie odebrałam kolejna paczkę która jest uszkodzona przez to jak obchodzono się z nią w transporcie. Mimo iż paczka miała oznakowanie "uwaga szkło" kurier nic sobie z tego nie zrobił a w konsekwencji coś co miało być na prezent zostało doszczętnie zbite. Paczka została umieszczona na siłę, miałam problem żeby ją w ogóle wydostać z paczkomatu. To był mój ostatni wybór tej firmy. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług i na pewno nikomu ich nie polecę. Niestety firma Inpost ma wszędzie zablokowane wystawianie opinii widać boją się że byłoby zbyt dużo negatywnych opinii. -
~Agnieszka / 2021-09-14 14:23
Chcialam tylko napisać ze mam same niemile doświadczenia z kurierami inpost. Starszy pan nie dzwoni nawet na dzwonku i już twierdzi że nikogo nie ma w domu po czym „niby” dzwoni na numer i mówi ze odsyła przesyłkę bo nie będzie czekać wieczność na zewnątrz. Jeszcze ma czelność prosić o 2 zł na piwo bo sie zdenerwował. Drugi pan dostał omyłkowo 220 zł za przesyłkę która kosztowała 120 zł. Nie upomniał się, że jest za dużo i prawie odjechał zadowolony, dobrze ze sama sie domyśliłam i wróciłam po 100 zł. Na dodatek wypierał się, że wcale tak nie było! NIE POLECAM -
~K / 2021-09-13 18:47
Fatalne doświadczenie z obsługą klienta. Po zgłoszeniu zagubionej przesyłki ani razu nie odezwali się do mnie sami z siebie, chociaż w rozmowach telefonicznych czy w mailach często pojawiało się hasło "jak już została pani poinformowana...". NIE, nie zostałam poinformowana o niczym.
Ja rozumiem że różne sytuacje się zdarzają, ale czuję się kompletnie zbywana i jedynie dopytując się otrzymywałam informację że rzeczywiście, szanse na to że paczka się odnajdzie są małe. Nie mam żadnego dowodu na to, że jakiekolwiek działania zostały w tym kierunku podjęte. -
~Michal / 2021-09-13 18:31
Nie polecam!!! Nr telefonu do kuriera nie odpowiada - nie odbiera. Na infolinii Pani nie potrafi odpowiedzieć dlaczego kurier nie odbiera. Zakłada reklamacje i skargę. Następnie dzwoni Pani z wyższej rangi z działu reklamacji...hmm i co? Poucza mnie że kurier nie ma obowiązku odbierania telefonu. Na pytanie : to po co podajecie wszedzie nr telefonu kontaktowego d osoby która będzie doręczać paczke?. A Pani znów jak typowo w korpo : kurier nie ma obowiązku odbierać telefon. Może któryś jakiś odbierze ale i tak nie musi. Jednym słowem najgorsza firma jaka znam. Nie można ustalić godziny doręczania paczki. Właściwie nic nie można od strony nadawcy i odbiorcy. Aaa bym zapomniał Pani na infolinii w kółko powtarzała swój regulamin. Typowa żenada. WadyNa każdym kroku daleko w tyle od firm Dpd DHL Fedex czy UPS. -
~Jowińka / 2021-09-13 16:36
Nie polecam !!!!!! Dostałam informację że paczka dojdzie w piątek ,lecz kuriera nie było ,czekałam na tą przesyłkę cały dzień brak telefonu poczym okazało się że kurier próbował dostarczyć w piątek ,a potem w poniedziałek . Bardzo dziwna sytuacja nigdy nie miałam problemów z kurierem DHL a tu z InPost już nie pierwszy raz taka sytuacja paczka wrucila spowrotem do odbiorcy. -
~Kris / 2021-09-13 15:48
Czekałem na paczkę w piątek, czekałem na paczkę dzisiaj, A to przychodzi SMS że paczka odesłana do nadawcy. miło jak będę dostał w ogóle kod odbioru paczki żeby musiał odebrać albo jakąkolwiek informację że jest już w paczkomacie. WadyCzekałem na paczkę w piątek, czekałem na paczkę dzisiaj, A to przychodzi SMS że paczka odesłana do nadawcy. miło jak będę dostał w ogóle kod odbioru paczki żeby musiał odebrać albo jakąkolwiek informację że jest już w paczkomacie. -
~Niepowiemkto / 2021-09-13 14:56
Dostałam dwa razy SMS że paczka przyjdzie, w piątek i poniedziałek. Pilnowałam kuriera, wyglądałam z okna. Nie pojawił się na podwórku, potem przyszło powiadomienie na mail że paczka dostała odesłana do nadawcy. Nie polecam, wybieracie inną firmę. ZaletyNie ma zaletWadyNajgorsza firma kurierska -
-
~Martyna / 2021-09-13 14:19
To jedna wielka porażka. Najpierw dzwonia żeby wyjść jak niedaj Boże nie ma zasięgu już paczki nie przyniosą. Dziś mialam odebrać paczkę pomyślałam że jak dzwoni to spoko a tu nagle jak byłam na podwórku w tym czasie była dostawa która nie dotarła. To jakaś masakra. Od tego są jak dupy od srania żeby przyjść, nikt nie otwiera to po to maja telefon aby zadzwonić. Nigy więcej nie skorzystam z usług inpost. Nie pozdrawiam!! -
~OLI / 2021-09-13 12:56
Zamówienie wyruszyło 6go września ,jest 13sty nadal paczki nie ma , co więcej zamiast do wybranego paczkomatu docelowo przekazali do innego że niby brak miejsca itd. od tygodnia paczka siedzi w moim mieście więc co za problem ją dostarczyć do wybranego paczkomatu (3 - dni robocze) heh kpina , mija już 2 tyg , paczka podobno ma być juto w moim paczkomacie ZaletyDNOWadyNAJGORSZA FIRMA KURIERSKA -
~Patka / 2021-09-13 07:29
Paczka miała zostać dostarczona w piątek.. Wszystko ładnie pięknie a tu nagle otrzymuje smsa że termin dostawy paczki został zmieniony BEZ USTALANIA TEGO ZE MNĄ! czekałam na paczkę specjalnie cały dzień. Bardzo mi zależało na tym aby była dostarczona jak najwcześniej.zadzwoniłam na infolinię No ale oczywiscie nic nie mogą zrobić... Zobaczymy czy wogole przyjdzie.. NIE POLECAM -
~John / 2021-09-11 21:40
Początek niezły ale teraz nie polecam kurierzy nie dbają o nic co przeworzą od pół roku same straty ZaletyBrakWadyCały czas
strona 250 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- nastepna »