Zaletyotwieranie szufladki za pomocą kliknięcia na telefonie, szybkie dostarczenie przesyłki do paczkomatu
strona 243 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- nastepna »
-
~MK / 2021-10-15 18:47
Genialna aplikacja paczkomatów InPost. A otwieranie szufladki za pomocą kliknięcia na telefonie to totalna miazga. Jako odbiorca, polecam paczkomaty. -
-
~ek / 2021-10-14 23:15
Witam,
chciałabym zwrócić się do osób, odpowiedzialnych za rekrutację kurierów w InPost /KOMORNIKI WLKP./ , aby uświadamiały zatrudniających kurierów o powadze odpowiedzialności za dostarczanie przesyłek do odbiorców.
W rejonie Poznań-Junikowo jeździ kurier, który cztery razy nie dostarczył mi przesyłki, choć w domu był zawsze ktoś, kto mógł ją przyjąć. Wpisywał adnotację na swoim terminalu: "nieudane doręczenie" lub "próba doręczenia nie powiodła się". Osobiście potwierdził mi, że tak robił, bo jak uważa: "no, coś musiałem wpisać...",Jest arogancki i bezczelny w rozmowie telefonicznej. Uznał, że nigdy nie doręczy przesyłki pod mój adres, bo kiedyś mój mąż był dla niego niemiły (działał pod wpływem emocji, bo został oszukany na 500zł i oczywiście uważam, że nie powinien był tych emocji kierować w stosunku do kuriera).Pomimo moich reklamacji i skarg, nadal pracuje w InPost i nie dostarcza paczek pod mój adres. Zadaję sobie pytanie, po co podjął taką pracę? Jest to niedopuszczalne, że omija mój dom. Pomijając to, że już dawno powinien jeździć u nas inny kurier, skoro ten nie chce dostarczać opłaconych przeze mnie paczek. Pytanie też do InPost, kto jest za takie incydenty jest odpowiedzialny i kto w ogóle tam kieruje ludźmi, skoro takie sytuacje mają nadal miejsce i kierowcy nie ponoszą konsekwencji za swoje karygodne zachowanie. Sprawa zawsze kończy się złożeniem przeze mnie reklamacji i to wszystko. Żadnego kontaktu ze strony obsługi klienta. Kończy się to zapewne głupim, ironicznym uśmieszkiem kuriera mijającego mój dom..... Żenada!!!!! -
~Ania / 2021-10-14 18:35
W lubuskie-Radowice obsługa fatalna, jeździ starszy pan z żoną. Są chamscy,wzywają to coś okropnego bo pierwszy raz spotykam się z takim zachowaniem kuriera. Będę unikać inpost choć wcześniej byłam zadowolona WadyKurier -
~Pawel / 2021-10-14 17:17
Chore nadaje paczkę w paczkomacie gabaryty C do klienta dochodzi gabaryty a mało tego nie tą paczka która miała dojść, płacę za paczkę, Pan odbiorca wyzywa mnie od oszustów a inpost prosi o cierpliwość totalne dno nie polecam ZaletyBrakWadyGubią paczki -
~jestem anonimem / 2021-10-14 14:22
Nie polecam, odradzam wszystkim. Potrafią zgubić paczkę. Przy reklamacji czepiają się szczegółów. Przy odbieraniu telefonów naciskają na cierpliwość. -
~Marta / 2021-10-14 13:03
Moja paczka po upłunieciu 48h wciąż jest w paczkomacie w którym została nadana. A kontakt telefoniczny, mailowy i przez FB nie przy nosi ŻADNEGO rezultatu. Maja po prostu wyrąbane na klientów. Zaletyłatwe nadanie bez etykietyWadyNigdy nie bedz8iesz wiedział czy paczka dotrze i kiedy -
~Anna / 2021-10-14 12:04
TRAGEDIA! Zawarłam umowę z inpost! z dokłądnie Panią PATRYCJĄ SOBICZEWSKĄ! nie polecam! faktury przychodzą a ona nawet nie poinformowała mnie o tym że mogę juz korzystać z oferty - od 4 miesiecy zero kontaktu, nie odbiera, nie odpisuje.
Po 4 miesiącach nieaktywnego konta dostałam informację o windykacji...żart poprostu!
NIE POLECAM PODPISYWAĆ ŻADNYCH UMÓW Z TĄ FIRMĄ! Na początku cudownie, wspaniale a po podpisaniu umowy tragedia, zero kontaktu!Zaletybrak!Wadyjakość, kontakt z klientem -
~Agnieszka / 2021-10-14 11:31
Paczka od 3 dni w doręczeniu. Zero kontaktu od str kuriera który ciagle przestawia termin doręczenia. Na infolinii każą czekać do 48godz po czym przyjmują łaskawie zgłoszenie i … mam czekać koeljne 24 godz na informacje ze strony oddziału InPost. W paczce bardzo drogie części opłacone. To są jakieś żarty… -
-
~Magda / 2021-10-14 10:34
Kurier nie dostarcza paczek gdzie trzeba, a potem robi łaskę jak zwraca mu się dokładny adres. ZaletycenaWadybrak dostarczenia w odpowiednie miejsce -
~Małablondynka / 2021-10-14 07:37
OSTATNIO MIAŁAM DO CZYNIENIA Z KULKEREM INPOST NIE PRZYJEMNY STARSZY PAN JAK BY ŁASKĘ RIBIL ZE PRACUJE NIE ROZUMIE W OGÓLE CO OS WDO NIEGO MÓWI -
~laura8811 / 2021-10-14 06:56
Witam nadawałam paczkę,a 2 później telefon z sortowni,która miała być ostatnią prostą i trafić do odbiorcy,że uszkodzono paczkę Najwyraźniej ich pracownic nie umieją czytać co w polu uwagi dla kierowcy się zostawia. Wyraźnie mieli napisane ostrożnie szkło.Wszystko uszkodzone co było w paczce.Nie polecam tej firmy. ZaletyBrakWadyCałkowite uszkodzenie -
~RYMPALEK / 2021-10-13 17:56
Dostawa nie dojeżdża w terminie oraz wysyłają powiadomienia że paczka będzie w dzisaj a tej paczki nie ma .Nie polecam korzystać z InPost -
~Niezadowolony klient / 2021-10-13 10:37
Kurier nawet nie potrafi znaleźć adresu a gdy znajdzie dzwoni i mówi że czeka przed blokiem z paczką i nie wejdzie po schodach i wpisuje odmowa przyjęcia i naciąga na kolejne koszta związane z zwrotem i ponownemu wysłaniu firma InPost zero pomocy tragedia NIE POLECAM !!!!! ZaletyZadnychWadyUpośledzeni kurierzy -
~Asiulka221 / 2021-10-12 19:01
Bardzo często korzystam z usług InPost, kiedys aplikacja działała rewelacyjnie. Teraz prawie przy każdej przesyłce jest problem. Zwykle kończy się nerwami i wydzwanianiem do dz. obsługi klienta lub rozmowy z chatbotem. Statusy przesyłek stoją w miejscu, zdalne otwieranie od jakiegoś czasu"ups wystąpił błąd", przesyłka dawno w paczkomacie a nie widnieje w aplikacji, w mailu informacja że dla bezpieczeństwa podają kod odbioru tylko w apce,cyrk. Wygląda na to, że padliście ofiarą własnego sukcesu???? -
~Agnieszka / 2021-10-12 18:22
Jednym słowem złpdzieje, do tej pory nie odzyskała pieniędzy ZaletyŻadnychWadyOszuści -
~Edyta / 2021-10-12 17:29
Najgorsza firma jaka może być już nie pierwszy raz się zawiodłam .Nie polecam zdecydowanie. -
-
~ziutek / 2021-10-12 15:40
Ostatnio kiedy zamówiłem paczkę za pobraniem kurier nie umiał chyba klikać w dzwonek, a przecież dzwonek działa, po czym nie chciał wrócić na 5 minut i donieść paczkę ZaletyNICWadyKurier nie umie klikać w dzwonek -
~Angelika / 2021-10-12 14:52
Na infolinii nie potrafią udzielić konkretnej informacji, paczka od 2 tygodni wisi pod statusem "wysłana z oddziału", ponieść kosztów paczki i dostawy tez nie chcą. Nie miałam nigdy problemów z InPostem aż do tej sytuacji i myślałam, że wszystko pójdzie sprawnie, załatwione będzie raz dwa, ale oczywiście się myliłam, nigdy więcej nie zamówię paczki za pobraniem - strata pieniędzy, których nikt nie chce oddać. ZaletyBRAKWadyObsługa na infolinii
Zero poczucia winy
Nikt nie wie o co chodzi
Niejasność -
~ccmmnnw / 2021-10-12 13:07
współpraca z tą firmą to jedno wielkie nie porozumienie nie polecam Zaletybrak -
~Andrzej / 2021-10-12 11:55
Firma schodzi na psy. Jakiś miesiąc temu oczekiwałem na 5 przesyłek. Cztery odebrałem a przy piątej cały czas informacja "w doręczeniu". Dnia następnego dzwoni do mnie pani (z mojego miasta) informując mnie, że spodziewała się dwóch paczek, a jej mąż przyniósł z paczkomatu 3. Zadzwoniła pod numer widniejący na trzeciej paczce i w ten sposób odzyskałem przesyłkę. Co ciekawe, za dwa dni przy tejże przesyłce, w aplikacji, pojawił się komunikat "Gotowa do odbioru". Z ciekawo0ści poszedłem "odebrać". Oczywiście skrytka była pusta.
Teraz pewnie pojawi się problem z następną. Jedna z nadanych wczoraj przesyłek utknęła w sortowni. Pozostałe są do odbioru, a przy tej status się nie zmienia.
Zaczyna się to robić gówniana firma.
strona 243 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- nastepna »