Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pawciu / 2021-10-27 14:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Reklamacje to dramat,dwa miesiące i kasy nie widzę xd
  • ~Zdenerwowana / 2021-10-27 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak uprzejmości od strony kuriera. Paczka przyszła otwarta ( tak jak by ktoś ją otwierał) Po sprawdzeniu brakowało kilku rzeczy.
    ZaletyBrak
    WadyNieprzyjemna obsługa
  • ~Zbulwersowana / 2021-10-27 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Czuję się oszukana przez InPost, właściwie,vto nadal mnie cały czas oszukują. 18 października kurier miał mi dostarczyć paczkę, dzisiaj jest 27 października, nadal nie mam paczki, pieniędzy też nie mam. Paczka jest w jakimś ich oddziale. Codziennie dzwonię na ich infolinię dzisiaj dwa razy już dzwoniłam, każdy pracownik infolinii mówi coś innego, aplikacja InPost mówi jeszcze coś innego. Efekt jest taki, że przetrzymują moją paczkę i moje pieniądze. Nadawca dwa tygodnie temu nadał paczkę dla mnie, a ja do dzisiaj nie mam paczki. Na infolinii ciągle mnie przepraszają tylko i proszą o cierpliwość. Ile można mieć cierpliwości??? To jest niepoważne traktowanie klientów. Czuję się podwójnie oszukana, raz , że do dzisiaj nie otrzymałam paczki, dwa , że pracownicy infolinii wprowadzają w błąd, przekazują nieprawdziwe informacje, żeby się tylko klienta pozbyć. Powiedzieli też, że jak raz przyjęli reklamację to już drugi raz nie mogą przyjąć, nawet jeśli reklamacja będzie innej treści, ale dotyczy tej samej przesyłki.
    WadyBrak kontaktu z kurierem, wprowadzanie ludzi w błąd, brak rzeczowych informacji , przetrzymywanie opłaconej paczki. Ignorancja ludzi na infolinii InPost. Dwa tygodnie mijają i nadal nie dostarczono mi paczki, która jest opłacona i podobno jest w Oddziale InPost.
    Co oni weryfikują??? Ciągle mi tak mówią na infolinii, że weryfikują sprawę.
    Czuję się już bezsilna.
    Nie jest to mała kwota bo chyba bym juz odpuściła gdyby nie kwota wartości paczki.
  • ~Anna / 2021-10-27 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy .. Nie polecam za pobraniem , chyba nie chce im się wchodzić na czwarte piętro ,blok bez windy ,starsza osoba z chorym kolanem ,kazano mi zejść po paczkę na dół ,drugie podejście zaznaczono że nie było nikogo w domu ..Interweniowano na infolinię, bez skutku .Czwarty dzień i przesyłki nie doręczono ????
  • ~Agnieszka / 2021-10-26 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Rzucanie paczkami, bez możliwości odbioru o porze innej niż losowo wypadnie kurierowi, dramat!
  • ~Beata / 2021-10-26 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety moja paczka nie dotarła. Po kontakcie z infolinią brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji co się stało i gdzie jest przesyłka. Mimo ponagleń i złożonych reklamacji przesyłki nadal nie ma, informacji od inpostu również nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji, ginące przesyłki
  • ~Ania / 2021-10-26 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tej firmy to jakaś kpina. Z kurierami innych firm nie ma problemu. Paczek nie dowozi na miejsce, zostawia w sklepie albo wcale nie przywozi. Jak się dzwoni to rozmowa przebiega bardzo niemiło. Jestem rozgoryczona zachowaniem tego kuriera. Pracują jak za kare.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kakak / 2021-10-26 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie miły. Rozwozi te paczki chyba za karę paczki często wyglądają jak by je ktoś rozjechał samochodem. Nie jestem zadowolona z dostaw byc może powodem jest Pan gburowaty kurier burak... Zero podejścia do ludzi
    ZaletyChyba brak zalet
    WadyZmieńcie swoich kurierow
  • ~klient / 2021-10-26 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedostarczono przesyłki, po otwarciu paczkomatu okazało się, że jest pusta. Po złożeniu reklamacji telefonicznie, InPost deklarował, że przeszukał cały paczkomat bez rezultatu więc zostałem poproszony o złożenie oficjalnej reklamacji o odszkodowanie. Statusu reklamacji nie mogę sprawdzić bo twierdzą, że nie zgadza się imię i nazwisko rozmówcy!!! co jest totalnie bez sensu. Jednym słowem oszuści, nigdy więcej nie skorzystam z z oszukańczych usług tej firmy.
    ZaletyBrak zalet
    Wadyprocedury przerzucające koszty nieuczciwości czy błędów pracowników inpostu na klienta
  • ~Weronika / 2021-10-26 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mają swoich punktów gdzie mogli by zostawić paczkę,nie dadzą znać o której mniej więcej będą,zadzwonić też nie zadzwonią chyba że już będą pod drzwiami i nikt nie odbierze-tak wyglądała rozmowa z kurierem.czyli albo wolne w pracy o oczekiwanie kuriera w domu cały dzień albo powrót paczki do nadawcy
    ZaletySzybko
    WadyCała reszta
  • ~Darek / 2021-10-25 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    48 godzin na dostawę
    48 godzin na reklamację
    i ani słowa przepraszam.
    Chodzi tylko o to żeby przytulić kasę a kiedy dostarczą przesyłkę to nie jest istotne.
    Zaletybrak
    WadyNieterminowość, brak choćby minimum empatii, nieznajomość języka ojczystego - słowo "przepraszam" jest dla nich słowem bardzo obcym.
  • ~smutny inpostowiec / 2021-10-25 17:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Przesyłka dostarczona do paczkomatu w sobotę (nie oczekiwałem tego). Szukałem jak głupi informacji do kiedy będzie można odebrać, nadaremnie. Wszędzie piszą wyraźnie, że pracują w dni robocze, ale ostatnio chwalą się, że wprowadzili dostawę w sobotę i ma się szansę na takie dostarczenie. SMS przypominający ma datę i nocną godzinę dzień wcześniej, ale dostarczony do mnie dziś około południa (cały czas byłem w zasięgu przy włączonej komórce od rana), czyli po fakcie (pewnie równo z faktem). Przesyłka odesłana do nadawcy. Zatrzymać jej w "stacji przeładunkowej" (duże miasto) nie można, już tylko kontakt z nadawcą. Do paczkomatu mam ok. 10 km (wieś).
    Cóż, moim zdaniem można wymagać jeśli się konkretnie określi wymagania. Teoretycznie w SMSie piszą o 48h, ale z kolei na stronie żadnej konkretnej informacji, a jasnym jest, że niedziela należy do dnia wolnego dla wszystkich.
    Usługa weekendowa została wprowadzona niedawno i wypadałoby uszczegółowić informację, by nie było żadnych niejasności.
    Podsumowując: InPost jest totalnie nieczuły na klienta, a przecież nie wymagam zbyt wiele. Poza tym przy dostarczeniu w sobotę mogłaby przesyłka poczekać do wtorku - proszę zwrócić uwagę, że w weekendy ludzie często gdzieś wyjeżdżają, a odbiorca nie wie kiedy nadawca nada. W mojej sytuacji w praktyce miałem na odbiór poniedziałkowy poranek, 3h.
  • ~klient / 2021-10-25 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma możliwości ponownego odebrania przesyłki nawet jeżeli jest ma ją fizycznie kurier przy którym spotkamy się przy paczkomacie - nie bo nie
    Wadyczerpanie wzorców z poczty polskiej
  • ~Maciej / 2021-10-25 15:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Dbają o bezpieczeństwo przesyłki.
    Miła i cierpliwa obsługa.
    Krótka wysyłka.
    ZaletyJakość
    WadyNie znam
  • ~Klient / 2021-10-25 13:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Usterka Paczkomatu trwała od czwartku do poniedziałku, do południa.
    Na infolinii cały czas ta sama informacja , trwa weryfikacja. Proszę o cierpliwość.
    Pomimo nieczynnego Paczkomatu co rusz wiadomości że paczka jest do odbioru.
    Porażka i nie dlatego że była awaria bo się zdarza tylko z braku rzetelnej informacji o procedurach stosowanych w takich wypadkach.Proszę czekać ale jak długo????
  • ~Nichal / 2021-10-25 09:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapłaciłem za przesylke pobraniowa ktora kosztuje 10 zk wiecej a i tak musialem zapłacić kartą. Genialne rozwiązanie tepych ludzi. Po co mialbym dokładać jak mogłem od razu zapłacić kartą? Dodam, że nie mam polskiej karty i zaden debilny system tej firmy nie jest w stanie jej odczytać.

    Moze warto pierw skończyć jakąś szkole zanim sie firme otwrzy?
  • ~Krzysztof / 2021-10-25 08:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dostarczona do paczkomatu o czasie, ale brak informacji tel. o dostawie. W efekcie przesyłka została zwrócona do nadawcy (mam nadzieję).
    ZaletyJak na razie to czas dostawy.
    WadyBrak pełnej łączności kurier-odbiorca.
  • ~Karo / 2021-10-25 00:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Dostałam potłuczona zawartość paczki oczywiście reklamacja odrzucona ta firma to porazka. Nie polecam
  • ~Adam / 2021-10-24 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ziszczyli moją przesyłkę wartą 350 złotych i nie uznali reklamacji. Ponieważ nie jest to pierwszy raz, wygląda na to, że odrzucają reklamację z automatu,
  • ~Ilona / 2021-10-24 15:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka- to już trzecia bardzo podobna sytuacja- kurier dzwoni do mnie z pytaniem czy jestem w domu -umówił się ze mną na inną godzina,potem ja dzwonię do niego kilka razy ,ciągle przekłada godziny wizyt lub nie odbiera telefonu ,po dwóch dniach w gorącej linii z kurierem dowiedziałam sie,że paczka zwrócona nadawcy bo próby doręczenia paczki nie przyniosły rezultatu. Oczywiście reklamacji też nie uwzględniono bo kurier podobno był dwa razy u mnie pod domem - może i był u koleżanki na kawie ,ale nie u mnie !!!
    Wadytotalna ignorancja klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4721
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4517
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3059