Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8069 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2021-11-02 13:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to istny koszmar!!!!
    Już kolejny raz przesyłka do mnie nie dotarła, bo kurier w ogóle u mnie nie był. Ja byłam cały dzień w domu A kurier odesłał przesyłkę z powrotem pisząc w statusie :że niemożliwe było dwukrotne dostarczenie przesyłki. Dwukrotnie już przesyłki były uszkodzone z brakującymi rzeczami. Jakakolwiek interwencja na infolinii nie ma skutku. Dlaczego firmy korzystają z usług inpostu, gdy tyle jest negatywnych opinii ???? Są przecież inne firmy kurierskie !!!!
  • ~M / 2021-11-02 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ci kurierzy to chyba z łapanki są. Można dzwonić, prosic a oni i tak tego nie ogarną. Skad wy ich bierzecie?
    ZaletyBrak
  • ~Lg920 / 2021-11-02 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby było tutaj zero to taka ocenę bym dała . Zamówienie kuriera w menadżerze INPost to prawdziwa droga przez mękę , jak już mi się udało , okazało się ze nie ma możliwość wyboru dnia odbioru paczki od kuriera . Kontaktuje się z infolinia a tam informacja ze oni nie wiedza kiedy będą na danym kodzie pocztowym , wiec nie wiadomo kiedy paczka zostanie odebrana . Próbuje anulowac - przycisk nie działa , raz jeszcze kontakt z infolinia a tam informacja ze oni nie mogą anulowac zamówienia i jedyne co mogą to podać mi numer do kuriera . Okazuje się ze w wielkiej firmie INPost Tomek , Wojtek lub inny Przemek ma więcej narzędzi niż pracownicy działu obsługi klientka . Dobrze ze istnieje konkurencja , pare złotych więcej ale bez problemow i łaski wykonują swoją prace .
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystko , firma żart
  • ~Krzysiek / 2021-11-01 08:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Osobiscie nie polecam. Zamowilem keyboard fakt ze nie nowy i nie jakis drogi. Okazalo sie ze byl popekany. Kurier przy sobie zadnych papierow do sporzadzenua notatki. Pierwsze zamówienie i porazka. Juz DPD lepsze.
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta
  • ~Daro / 2021-10-30 08:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzy metry mułu i wodorosty, właściciel powinien wstydzić się za swoją firmę a nie na salony wchodzić. Sposób i czas dostarczenia przesyłki dno. Od trzech dni nie potrafią dostarczyć przesyłki wstyd. Czekam dalej masakra.
  • ~Kubuś / 2021-10-29 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Na info lini pracują jakies betony.
    Odpisują na e-maile wszyscy i co ciekawe, każdy bredzi co innego.
    INPOST chyba ogłosił konkurs, kto bedzie bardziej debilny w stosunku do klienta by on nie dochodził swoich praw.
    Przez tych darmozjadów zostalem obciażony przez mojego klienta.
    Niepolecam i przestrzegam.
    ZaletyKonkurencja ma ubaw
    WadySame betony tam pracują
  • ~szpila / 2021-10-29 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    kuriej nie ma obowiązku kontaktu z klientem czyli podjeżdza pod dom i jak nikogo nie ma jedzie dalej, kontakt z nim nie możliwy ,uzyskanie tel do kuriera nie możliwe, odebranie paczki w punkcie nie możliwe... średniowiecze,,, nie polecam tej firmy,, żenada do potegi..
    Wadybrak kontaktu z kurierem i kuriera z klientem
  • ~mariusz / 2021-10-29 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana w paczkomacie nie może być dostarczona do odbioru w innym poczkomacie. Całkowity brak informacji co dalej i całkowity brak możliwości skontaktowania się z lokalnym oddziałem w celu odbioru przesyłki. Paczka ginie w czeluściach systemu i nikt nie udzieli informacji gdzie jest i jak ją można odebrać. Pseudo-kurier.
    Zaletybrak
    WadyCałkowity brak odpowiedzialności za terminowość dostarczenia przesyłki. Brak możliwości kontaktu z kurierem czy lokalnym oddziałem. Niekompetentna infolinia.
  • ~Slawi / 2021-10-29 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .paczkę mi zagubili. Od 2 miesięcy proszą o jakieś dokumenty paragony i mimo że wysyłam to nadal proszą o to samo . Podejrzewam że celowo zeby zrezygnować z upominania się o swoje.dodatkowo nie ma kontaktu telefonicznego a na maile nie reagują. POLECAM WYBIERAX INNA FIRME KURIERSKA
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~lola / 2021-10-29 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka trafiła do złego oddziału i gdybym nie odkryła tego sama to nikogo by to nie zainteresowało. Ciekawe kiedy dojdzie i czy w ogóle dojdzie. To już kolejny problem z Inpostem. Porażka
  • ~Goga / 2021-10-29 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już od miesiąca na rozpatrzenie reklamacji i ciągle czegoś im brakuje wysyłam 2 razy te same papiery i dalej czegoś brakuje koszmar z ich winy paczka zaginęła a wychodzi na to jakby to był mój problem a nie ich paczki są ponoć ubezpieczone a oni wszystko robią żeby tylko nie przyznać się do winy,ja muszę świecić oczami przed klientką która u mnie zamówiła i ja ponoszę stratę bo nie mam ani paczki ani pieniędzy podejście do klienta w tak ogromnej firmie to 0!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość ocena 1
  • ~Automatic service / 2021-10-29 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat , to paczkomat ale obsługa kurierska to tragedia.
    Już minęło kilka dni i przesylka nie odebrana przez kuriera. Wiec zlozylem reklamacje. Jak się okazało, muszę 3x opłacić przesyłkę. 30zł, 8 zł i 6zł. System web działa wyłudzając pieniadze. Strona jest nie czytela ale najważniejsze żeby kluknąć "akceptuje regulamin" Potem robią z tobą co chcą.
    List wydrukowany, informacja że przesylka bedzie odebrana nastepnego roboczego dnia i tyle. Po złożeniu reklamacji, okazuje się żeby wyslac paczke, trzeba jeszcze raz adresować. Co za beton zrobil tę stronę ?? Żeby zaplacic, to trzeba przelać srodki na strone inpost. Ale jak cos zostanie lub przesylka nie wyjdzie, to środków nie zwracają.Są juz wlasnoscią inpost. Odradzam i przestrzegam
    ZaletyA są ?
    WadyOprócz zużywania tlenu, są niepoważni i nieuczciwi
  • ~Jerzy / 2021-10-28 16:22
    Ocena: 3.67 / 5
    zbyt długi czas oczekiwania na konkretna odpowiedz w sprawie zaginionej przesyłki w czasie trwania rozmowy telefonicznej
  • ~XYZ / 2021-10-28 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W zamówieniach wybralam dany paczkomat, od inpostu dostalam wiadomosc ze paczka jest do odbioru w zupełnie innym miejscu bez wcześniejszego uprzedzenia. Pączki były porozrzucane po różnych paczkomatach a wydaje mi się ze powinna byc możliwość ustalenia dogodnego miejsca odbioru. Niestety inpost nie informuje o takich zmianach i umieszcza paczki gdzie popadnie.
  • ~Julita / 2021-10-28 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylili paczki . Znajoma dostała cudzą paczkę, jej paczki nie potrafią znaleźć, rzucają paczkami często rzeczy uszkodzone przychodzą
  • ~Ktosnapewno / 2021-10-27 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 1 ci kurierzy to tak traktują delikatnie te paczki że nimi rzucają po 2 na vinted czekam już na paczkę tydzień a miałam czekać max 2 dni i nie dostanę za to jakiegoś odszkodowania tak samo sprzedająca osoba ile można czekać?! Jeszcze mają problemy jak ktoś etykiety nie wydrukuje tylko napisze kod ręcznie i wszystko nie dlatego że paczki się gubią tylko dlatego że im się tego wbijać nie chce a od tego oni są chyba
    ZaletyNie ma
    WadyJuż napisalam
  • ~zaku / 2021-10-27 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne jaja, zero profesjonalizmu jeśli chodzi o dostawę za pobraniem, kurier nawet nie pofatygował sie wejść na piętro i zadzwonić ,oczekując na paczkę widzę w aplikacji że paczka niedoręczona , co to ma być w ogole. nigdy więcej pobraniem inpostem !!
    Zaletybrak
  • ~Marek / 2021-10-27 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dziadostwo a nie firma kurierska,paczki wywożą sobie gdzie im pasuje tłumacząc się że nie mają miejsca w wybranym paczkomacie jak by to kogoś interesowało. Reklamacji nie uznają bo to ty jesteś zależny od nich a nie oni od ciebie.Jak takie jest podejście w tej firmie to dokładam kolejnego negatywa widocznie lubią kolekcjonować negatywy.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Beata / 2021-10-27 16:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier rzuca paczkami do górnych półek, przez co jest problem z dostaniem się do nich. To jakies żarty, że nawet małe paczki są umieszczane w dużych skrytkach na górze i żeby się do nich dostać trzeba pożyczać drabinę z oddalonego sklepu.
  • ~syk / 2021-10-27 16:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożenie reklamacji i tej firmy to prawdziwy koszmar. Po co macie na stronie formularz jak po jego wypełenieniu prosicie o przesłanie tych samych danych w formie ksera papierka? Moja firma rozwiązuje z wami współpracę. Wolę koniem wysyłać.
    Wadyzniechęcenie klienta do składania reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12667
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7713
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4125
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2429
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061