Mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Czuję się oszukana przez InPost, właściwie,vto nadal mnie cały czas oszukują. 18 października kurier miał mi dostarczyć paczkę, dzisiaj jest 27 października, nadal nie mam paczki, pieniędzy też nie mam. Paczka jest w jakimś ich oddziale. Codziennie dzwonię na ich infolinię dzisiaj dwa razy już dzwoniłam, każdy pracownik infolinii mówi coś innego, aplikacja InPost mówi jeszcze coś innego. Efekt jest taki, że przetrzymują moją paczkę i moje pieniądze. Nadawca dwa tygodnie temu nadał paczkę dla mnie, a ja do dzisiaj nie mam paczki. Na infolinii ciągle mnie przepraszają tylko i proszą o cierpliwość. Ile można mieć cierpliwości??? To jest niepoważne traktowanie klientów. Czuję się podwójnie oszukana, raz , że do dzisiaj nie otrzymałam paczki, dwa , że pracownicy infolinii wprowadzają w błąd, przekazują nieprawdziwe informacje, żeby się tylko klienta pozbyć. Powiedzieli też, że jak raz przyjęli reklamację to już drugi raz nie mogą przyjąć, nawet jeśli reklamacja będzie innej treści, ale dotyczy tej samej przesyłki.
WadyBrak kontaktu z kurierem, wprowadzanie ludzi w błąd, brak rzeczowych informacji , przetrzymywanie opłaconej paczki. Ignorancja ludzi na infolinii InPost. Dwa tygodnie mijają i nadal nie dostarczono mi paczki, która jest opłacona i podobno jest w Oddziale InPost.
Co oni weryfikują??? Ciągle mi tak mówią na infolinii, że weryfikują sprawę.
Czuję się już bezsilna.
Nie jest to mała kwota bo chyba bym juz odpuściła gdyby nie kwota wartości paczki.