Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8018 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Goga / 2021-10-29 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już od miesiąca na rozpatrzenie reklamacji i ciągle czegoś im brakuje wysyłam 2 razy te same papiery i dalej czegoś brakuje koszmar z ich winy paczka zaginęła a wychodzi na to jakby to był mój problem a nie ich paczki są ponoć ubezpieczone a oni wszystko robią żeby tylko nie przyznać się do winy,ja muszę świecić oczami przed klientką która u mnie zamówiła i ja ponoszę stratę bo nie mam ani paczki ani pieniędzy podejście do klienta w tak ogromnej firmie to 0!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość ocena 1
  • ~Automatic service / 2021-10-29 00:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczkomat , to paczkomat ale obsługa kurierska to tragedia.
    Już minęło kilka dni i przesylka nie odebrana przez kuriera. Wiec zlozylem reklamacje. Jak się okazało, muszę 3x opłacić przesyłkę. 30zł, 8 zł i 6zł. System web działa wyłudzając pieniadze. Strona jest nie czytela ale najważniejsze żeby kluknąć "akceptuje regulamin" Potem robią z tobą co chcą.
    List wydrukowany, informacja że przesylka bedzie odebrana nastepnego roboczego dnia i tyle. Po złożeniu reklamacji, okazuje się żeby wyslac paczke, trzeba jeszcze raz adresować. Co za beton zrobil tę stronę ?? Żeby zaplacic, to trzeba przelać srodki na strone inpost. Ale jak cos zostanie lub przesylka nie wyjdzie, to środków nie zwracają.Są juz wlasnoscią inpost. Odradzam i przestrzegam
    ZaletyA są ?
    WadyOprócz zużywania tlenu, są niepoważni i nieuczciwi
  • ~Jerzy / 2021-10-28 16:22
    Ocena: 3.67 / 5
    zbyt długi czas oczekiwania na konkretna odpowiedz w sprawie zaginionej przesyłki w czasie trwania rozmowy telefonicznej
  • ~XYZ / 2021-10-28 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W zamówieniach wybralam dany paczkomat, od inpostu dostalam wiadomosc ze paczka jest do odbioru w zupełnie innym miejscu bez wcześniejszego uprzedzenia. Pączki były porozrzucane po różnych paczkomatach a wydaje mi się ze powinna byc możliwość ustalenia dogodnego miejsca odbioru. Niestety inpost nie informuje o takich zmianach i umieszcza paczki gdzie popadnie.
  • ~Julita / 2021-10-28 07:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylili paczki . Znajoma dostała cudzą paczkę, jej paczki nie potrafią znaleźć, rzucają paczkami często rzeczy uszkodzone przychodzą
  • ~Ktosnapewno / 2021-10-27 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 1 ci kurierzy to tak traktują delikatnie te paczki że nimi rzucają po 2 na vinted czekam już na paczkę tydzień a miałam czekać max 2 dni i nie dostanę za to jakiegoś odszkodowania tak samo sprzedająca osoba ile można czekać?! Jeszcze mają problemy jak ktoś etykiety nie wydrukuje tylko napisze kod ręcznie i wszystko nie dlatego że paczki się gubią tylko dlatego że im się tego wbijać nie chce a od tego oni są chyba
    ZaletyNie ma
    WadyJuż napisalam
  • ~zaku / 2021-10-27 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne jaja, zero profesjonalizmu jeśli chodzi o dostawę za pobraniem, kurier nawet nie pofatygował sie wejść na piętro i zadzwonić ,oczekując na paczkę widzę w aplikacji że paczka niedoręczona , co to ma być w ogole. nigdy więcej pobraniem inpostem !!
    Zaletybrak
  • ~Marek / 2021-10-27 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dziadostwo a nie firma kurierska,paczki wywożą sobie gdzie im pasuje tłumacząc się że nie mają miejsca w wybranym paczkomacie jak by to kogoś interesowało. Reklamacji nie uznają bo to ty jesteś zależny od nich a nie oni od ciebie.Jak takie jest podejście w tej firmie to dokładam kolejnego negatywa widocznie lubią kolekcjonować negatywy.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Beata / 2021-10-27 16:14
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier rzuca paczkami do górnych półek, przez co jest problem z dostaniem się do nich. To jakies żarty, że nawet małe paczki są umieszczane w dużych skrytkach na górze i żeby się do nich dostać trzeba pożyczać drabinę z oddalonego sklepu.
  • ~syk / 2021-10-27 16:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożenie reklamacji i tej firmy to prawdziwy koszmar. Po co macie na stronie formularz jak po jego wypełenieniu prosicie o przesłanie tych samych danych w formie ksera papierka? Moja firma rozwiązuje z wami współpracę. Wolę koniem wysyłać.
    Wadyzniechęcenie klienta do składania reklamacji
  • ~Pawciu / 2021-10-27 14:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Reklamacje to dramat,dwa miesiące i kasy nie widzę xd
  • ~Zdenerwowana / 2021-10-27 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak uprzejmości od strony kuriera. Paczka przyszła otwarta ( tak jak by ktoś ją otwierał) Po sprawdzeniu brakowało kilku rzeczy.
    ZaletyBrak
    WadyNieprzyjemna obsługa
  • ~Zbulwersowana / 2021-10-27 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Czuję się oszukana przez InPost, właściwie,vto nadal mnie cały czas oszukują. 18 października kurier miał mi dostarczyć paczkę, dzisiaj jest 27 października, nadal nie mam paczki, pieniędzy też nie mam. Paczka jest w jakimś ich oddziale. Codziennie dzwonię na ich infolinię dzisiaj dwa razy już dzwoniłam, każdy pracownik infolinii mówi coś innego, aplikacja InPost mówi jeszcze coś innego. Efekt jest taki, że przetrzymują moją paczkę i moje pieniądze. Nadawca dwa tygodnie temu nadał paczkę dla mnie, a ja do dzisiaj nie mam paczki. Na infolinii ciągle mnie przepraszają tylko i proszą o cierpliwość. Ile można mieć cierpliwości??? To jest niepoważne traktowanie klientów. Czuję się podwójnie oszukana, raz , że do dzisiaj nie otrzymałam paczki, dwa , że pracownicy infolinii wprowadzają w błąd, przekazują nieprawdziwe informacje, żeby się tylko klienta pozbyć. Powiedzieli też, że jak raz przyjęli reklamację to już drugi raz nie mogą przyjąć, nawet jeśli reklamacja będzie innej treści, ale dotyczy tej samej przesyłki.
    WadyBrak kontaktu z kurierem, wprowadzanie ludzi w błąd, brak rzeczowych informacji , przetrzymywanie opłaconej paczki. Ignorancja ludzi na infolinii InPost. Dwa tygodnie mijają i nadal nie dostarczono mi paczki, która jest opłacona i podobno jest w Oddziale InPost.
    Co oni weryfikują??? Ciągle mi tak mówią na infolinii, że weryfikują sprawę.
    Czuję się już bezsilna.
    Nie jest to mała kwota bo chyba bym juz odpuściła gdyby nie kwota wartości paczki.
  • ~Anna / 2021-10-27 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy .. Nie polecam za pobraniem , chyba nie chce im się wchodzić na czwarte piętro ,blok bez windy ,starsza osoba z chorym kolanem ,kazano mi zejść po paczkę na dół ,drugie podejście zaznaczono że nie było nikogo w domu ..Interweniowano na infolinię, bez skutku .Czwarty dzień i przesyłki nie doręczono ????
  • ~Agnieszka / 2021-10-26 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Rzucanie paczkami, bez możliwości odbioru o porze innej niż losowo wypadnie kurierowi, dramat!
  • ~Beata / 2021-10-26 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety moja paczka nie dotarła. Po kontakcie z infolinią brak jakiejkolwiek zwrotnej informacji co się stało i gdzie jest przesyłka. Mimo ponagleń i złożonych reklamacji przesyłki nadal nie ma, informacji od inpostu również nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji, ginące przesyłki
  • ~Ania / 2021-10-26 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tej firmy to jakaś kpina. Z kurierami innych firm nie ma problemu. Paczek nie dowozi na miejsce, zostawia w sklepie albo wcale nie przywozi. Jak się dzwoni to rozmowa przebiega bardzo niemiło. Jestem rozgoryczona zachowaniem tego kuriera. Pracują jak za kare.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kakak / 2021-10-26 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie miły. Rozwozi te paczki chyba za karę paczki często wyglądają jak by je ktoś rozjechał samochodem. Nie jestem zadowolona z dostaw byc może powodem jest Pan gburowaty kurier burak... Zero podejścia do ludzi
    ZaletyChyba brak zalet
    WadyZmieńcie swoich kurierow
  • ~klient / 2021-10-26 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedostarczono przesyłki, po otwarciu paczkomatu okazało się, że jest pusta. Po złożeniu reklamacji telefonicznie, InPost deklarował, że przeszukał cały paczkomat bez rezultatu więc zostałem poproszony o złożenie oficjalnej reklamacji o odszkodowanie. Statusu reklamacji nie mogę sprawdzić bo twierdzą, że nie zgadza się imię i nazwisko rozmówcy!!! co jest totalnie bez sensu. Jednym słowem oszuści, nigdy więcej nie skorzystam z z oszukańczych usług tej firmy.
    ZaletyBrak zalet
    Wadyprocedury przerzucające koszty nieuczciwości czy błędów pracowników inpostu na klienta
  • ~Weronika / 2021-10-26 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mają swoich punktów gdzie mogli by zostawić paczkę,nie dadzą znać o której mniej więcej będą,zadzwonić też nie zadzwonią chyba że już będą pod drzwiami i nikt nie odbierze-tak wyglądała rozmowa z kurierem.czyli albo wolne w pracy o oczekiwanie kuriera w domu cały dzień albo powrót paczki do nadawcy
    ZaletySzybko
    WadyCała reszta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12561
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8018
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7661
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4094
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2419
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990