strona 230 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- nastepna »
-
~Kajszel / 2021-12-07 11:43
Uszkodzili paczkę i nie chcą brać za nią odpowiedzialności wymyślając mnóstwo powodów, by tylko nie ponosić odpowiedzialności. Nie polecam inpost kuriera. -
-
~Xalonewordx / 2021-12-07 10:11
Pan bardzo nie miły dzwoni mówię ze w domu jest mama odbierze paczkę on rozłącza się po czym wydzwania ze może ktoś by wyszedł bo on stoi pod brama jak debil po czym przynosi i rzuca paczkę porażka WadyCały ten kuetier to jedna wielka porażka 7.12 -
~Tomasz / 2021-12-06 17:12
Kpina i żart jak chodzi o rozwiązywanie reklamacji. Dostałem informację na maila, bo oczywiście dramatycznie działająca aplikacja nie poinformowała o przesyłce. Kod odbioru dostałem o 14.37 o godzinie 15.15, gdy pojechałem odebrać paczkę okazało się, że rzekomo ktoś ją odebrał z moim kodem. O reklamacji zapomnij, jeszcze odpowiedz wysyłają z adresu, na który nie można już odpisać jeśli nawet uważasz, że reklamacja została nieprawidłowo rozpatrzona. DRAMAT ZaletyWygoda ale co z tego jak ktoś może wyjąć Twoją przesyłkęWadyFatalna obsługa, żle działajaca aplikacja, szablonowe podejście do klienta -
~kryssek / 2021-12-06 13:32
OMIJAĆ TO SZEROKIM ŁUKIEM. KOMPLETNA AMATORSZCZYZNA. IGNORANCI, LENIE, PARTACZE. -
~Adam / 2021-12-05 14:14
Niestety od dwóch dni paczkomat nieczynny a InPost nie ma serwisu dyżurującego w weekendy więc paczki odebrać nie można. Brak słów. ZaletyJuż żadnychWadyBrak reakcji na uszkodzenie paczkomatu. -
~Artur / 2021-12-05 08:02
Aplikacja nie pokazuje wszystkich paczek, oraz na meila przychodzi informacja że paczka nieodeb wraca do nadawcy ale brak informacji że jest do odbioru sic! Na infolinię mówią że to ich problem i mam skontaktować się z odbiorcą -
~Ona / 2021-12-04 19:21
Od czterech dni nie mogę odebrać przesyłki, skrytka się zablokowała.Zglaszałam problem już sześć razy i nic się nie dzieje. Nie ma komu podjechać ją otworzyć? Nie ma serwisu?Brak poważnego podejścia do klienta. Jestem kompletnie rozczarowana inPostem. WadyBrak reakcji na zgłoszony problem. -
~NIEPOLECAM / 2021-12-04 11:12
Opóźnienia w przesyłkach są dramatyczne, od tygodnia czekam na ważne zamówienie, które nie może dotrzeć do paczkomatu, pomimo dotarcia do mojej miejscowości. Kontakt z działem obsługi klienta nie rozwiązał żadnego problemu, nadal nie mogę doprosić się o doręczenie do innego paczkomatu lub ewentualny odbiór osobisty. Może ORLEN paczka będzie bardziej sensownym rozwiązaniem... WadyBrak priorytetyzacji zamówień, niektóre mogą przesyłki mogą leżeć tydzień w oddziale, a niektóre są rozwożone przez kurierów od razu. -
-
~Bamber / 2021-12-04 08:56
to co teraz się dzieje to masakra.Wkładam paczki do paczkomatu około godziny 12 w południe a kurier wyciąga je o godzinie 22,17 albo na drugi dzień szok !!! -
~Rozczarowana / 2021-12-03 22:21
Z paczkomatów InPost korzystam od dawna i pierwszy raz zdarzyło się ze paczka nie przyszła na czas. Po kontakcie telefonicznym co się dzieje z paczka jestem rozczarowana z podejściem do klienta, nikt nic nie wiem co się dzieje z paczka, kiedy w końcu będzie można odebrać paczkę, ogólnie radź sobie człowieku sam. ZaletyBrakWadyOpóźnienia w dostawie
Brak kontaktu z klientem
Brak konkretów w rozmowie telefonicznej, olewanie klienta na całej linii. -
~Ann / 2021-12-03 21:54
Porażka.
Zamówiłam do paczkomatu A te pajace nawet smsa nie wysłali z powiadomieniem że paczka umieszczona w paczkomacie. Do tej pory zawsze było. Później wchodzę na emaila patrzę że minął czas. Liczysz na smsa A oni nagle nie wysyłają.
Później żeby wyjaśnić sytuację zero odzewu -
~nick / 2021-12-03 21:32
Obsługa beznadziejna kurierzy jeszcze lepsi jedną paczkę zniszczyli podczas transportu na reklamację nawet nie przeprosili, drugą paczkę dostarczyli komu innemu.
Moje zdanie to jest jedno wielkie gówno bo inaczej się nie da tego opisaćWadykurierzy obsługa czas koszt -
~NIGDY WIĘCEJ / 2021-12-03 19:42
NIE POLECAM. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD INPOST Kurierów. 1szy raz korzystałam dostawa do domu InPost i ostatni. Pac,ka od 2ch dni nie moze dotrzeć. To brak terminalu ,to kłamiący kurierzy którzy złośliwe po złożeniu skargi dostarczają paczki innym a Tobie nie kłamiąc ze nie dostarczono przesyłki bo nikogo nie było. Człowiek siedzi w domu i czeka ,a tu nic. Tak miałam w sumie 3 razy dzisiaj. Trzykrotnie zmiana statusu przesylki i to ww przyczyny. MASAKR.NiGDY WIECEJ. ZaletyBrakWadyBezczelność. Brak poszanowania klient. Wprowadzanie klienta błąd. Mogla bym jeszcze pisać i pisac.. -
~Grzegorz / 2021-12-03 17:11
Kurier miał dostarczyć paczkę w czwartek nie dostarczył, w piątek także nie dostarczył. Kurier odbiera telefonów, sam impost ? jak tylko powiedziałem że mam problem z kurierem to konsultant odłożył słuchawkę. Dziadostwo po całości, tego inaczej nazwać nie można ZaletybrakWadydziadostwo -
~Kamil / 2021-12-03 15:45
Nie polecam ostatnio nawet Poczta Polska jest lepsza o usługi kurierskie już oni. Nawet nie są wstanie podać numeru do kuriera bo kurier nie podal.... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Tomasz / 2021-12-03 15:09
Terminowość dostawy to dla nich nie znane pojęcie. -
-
~pijanamucha / 2021-12-03 14:01
Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. nie dość ze firma nie wyrabia z paczkami, a niby piszą ze paczka dochodzi w przeciągu 2 dni ja musiałam czekać ponad 5 i dzwoniłam wielokrotnie do działu obsługi który mnie tylko przepraszał ze nix nie jest w stanie zrobić. to po co ten dział jak nic nie są w stanie załatwić. porażka nie polecam Wadywszytsko: obsługa, czas dostawy -
~Nie mamy pańskiego płaszcza / 2021-12-03 11:13
"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi ?" - do tego wyświechtanego już sloganu z "Misia" sprowadza się działalność tego operatora. Brak poczucia elementarnej przyzwoitości (bo wymaganie odpowiedzialności byłoby to chyba już zbyt wiele) przy zagubionej przesyłce, co do której statusu udzielane są sprzeczne informacje, w przekonaniu konsultanta - nawet jeśli sprzeczne to obie prawdziwe - logika jak dla mnie zbyt finezyjna. Praca konsultantów w BOK ogranicza się do odczytywania treści z systemu dostępnego dla użytkowników z poziomu strony internetowej. Prośby o podjęcie konkretnej interwencji są bezskuteczne, bo nie leży to w kompetencji konsultantów BOK, ani ich przełożonych. Skontaktowanie się z oddziałem obsługującym transakcję niemożliwe - pracownicy BOK nie mają takich uprawnień, a wszelkie dane kontaktowe są zastrzeżone jako pilnie strzeżona "tajemnica przedsiębiorstwa." Nieakceptowalny sposób "rozwiązywania" problemów powstałych w trakcie realizacji transakcji - klient jest pozostawiony sam sobie - zawsze może złożyć reklamacje z terminem załatwienia 30 dni. Mając w przyszłości możliwość korzystania z usług innych podmiotów, na pewno nie zdecyduję się na wybór InPost. -
~Rozczarowana / 2021-12-03 11:09
Kurierowi nie chciało się poczekać 15 sekund by podać paczkę tylko zaczął z nią uciekać wołając, że przyjdzie później (tylko mnie później też może nie być a mi wystawi opinię, że nie odbieram przesyłek). Jako klientka jestem rozczarowana i będę unikała tej firmy, w końcu płacę za dostawę a nie za to bym ganiała się z kurierami. Brak ze strony firmy informacji o której godzinie ma być przesyłka. WadyFirma zatrudnia kurierów, którzy nie powinni mieć kontaktu z klientem (może nie wszystkich ale jednak) -
~Maras / 2021-12-03 10:58
Nie mogłem wyjąć przesyłki ponieważ niesympatyczny kurier bez przerwy ładował paczki do paczkomatu. Otworzyłem z aplikacji to prawie mi wyrwał moją paczkę twierdząc, że to jego. Dotyczy paczkomatu przy ul. Łodygowej.
strona 230 z 404
- « poprzednia
- 1 ...
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- nastepna »