Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

InPost opinie

Ocena na podstawie 8081 opinii

1.75 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.48
  • Cena
    4.00
  • Oferta
    4.00
  • Cena/Jakość
    1.86
  • Czas dostawy
    1.94

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZYGA / 2022-06-27 08:45
    Ocena: 4.33 / 5
    Zapraszam każdego mało zadowolonego klienta na jeden dzień wspólnej pracy z kurierem :). Zobaczycie Państwo jak wygląda praca kuriera i z jakimi problemami musi codziennie się mierzyć. A najważniejsze można na własnej skórze odczuć jak kurier jest traktowany przez klientów !.
    Zawsze i wszędzie znajdzie się słaba jednostka, ale to co się dzieje w kurierce w relacjach klient-kurier - to jest anormalne.
    Drodzy klienci nie zachowujcie się jak "Pan i Władca" , a może będzie lepiej i więcej osób będzie chciało przyjść pracować jako kurier. Jak na razie trend jest odwrotny nikt nie chcę wiecznie być traktowany jak najgorsze "zło" tylko dlatego ,że ma dostarczyć jedną ze stu paczek pod adres - gdzie nikogo nie ma w domu.
    Pozdrawiam klientów i kurierów i bądźmy dla siebie tolerancyjni , bo za chwilę nie będzie już komu dostarczać paczek.
    ZaletySą jeszcze kurierzy
    WadyKlient " Pan i Władca" złe nawyki.
  • ~Svitlana / 2022-06-27 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurjer,Porażka za co im płacą,w pierwszy dzień doręczenia mnie nie było w domu powiedziałam że na drugi dzień jestem bo mam wolne, a on :nie, gdzie ją mam zostawić,bo on nie będzie się nosił z paczką drugi dzień, chciał mi zostawić byle gdzie i żeby ta paczka leżała se poprostu cały dzień, powiedziałam mu że tam ważne żeczy są i chcę ich osobiście odebrać a on chamsko się rozłączył, poprostu brak mi słów. A na drugi dzień doręczenia widziałam go naprzeciwko swojego bloku to on na złość nie przynius mi tej pączki i zaznaczył że "nie udana próba doręczenia" chociaż byłam cały dzień w domu. Muszą sprawdzać przed przyjęciem do pracy czy nie są chore na głowę. chyba że mam urlop brać na parę dni na czas doręczenia, bo jak ku*wa jesteś w robocie to nie zobaczysz tej pączki i wróci do nadawcy. A infolinia to marna trata czasu bo im mówisz swój problem a i tak nic nie zrobią, tak samo pracują jak te kurjery. Teraz pięknie czekałam na paczkę ponad 2 tygodnie teraz jeszcze 2 żeby się wróciła do nadawcy. Pięknie brało firmo.
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof / 2022-06-27 06:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Panie Jarku
    Do pośrednika też pisałem ale bez żadnej odpowiedzi.
    Ale już jest ok kasę otrzymalem. Fakt że po miesiącu oczekiwania
    Nie jestem osobą która często coś przesyła i nie wiedziałem że muszę trochę poczekać na przelew.
    Ale jeżeli chodzi o samą usługę InPostu to jest OK
  • ~Janek / 2022-06-26 10:13
    Ocena: 4.67 / 5
    ~Krzystof,
    Jak nadajesz przez pośrednika, bezwględnie i nie jest to widzi mi się InPostu, faktura jest na pośrednika, i kasa jest zwaracana pośrednikowi. Sam już o tym wiesz, skoro piszesz, ze kolejny raz dostałeś taką odpowiedż. Więc w jakim celu kolejny i kolejny raz sapać? Może np skontaktuj się z pośrednikiem??
    WadyRoszczeniowi klienci nie umiejący czytać..
  • ~Krzysztof / 2022-06-26 09:50
    Ocena: 3.67 / 5
    nie polecam! do dzisiejszego dnia nie otrzymałem zapłaty za wysyłkę za pobraaniem. A minął już miesiąc od doręczenia przesylki!
    Wadybrak kontaktu brak możliwości wydrukowania faktury. Za każdy razem odpowiedź jest taka sama! " prosimy o kontakr z pośrednikiem"
  • ~Janek / 2022-06-25 17:35
    Ocena: 4.67 / 5
    ~Jarek,
    Nigdy nie było i nie ma czegoś takiego, że po prostu "doręczają w sobotę" każdą przesyłkę. W sobotę doręczane są przesyłki, których Nadawca WYKUPI usługę dodatkową Paczki w Weekend oraz bodajże przesyłki Allegro Smart, z zastrzeżeniem braku gwarancji w przypadku tych drugich.
    Jeśli Nadawca nie skorzystał z takiej opcji, nie masz podstaw obwiniać przewoźnika. Jeśli korzystasz z apki, to powinieneś widzieć, że jest to paczka w weekend. Jeśli nie widzisz, to nie jest ;)
  • ~Jarek / 2022-06-25 16:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Źle piszą co innego robią też co inego od rana paczka leży w sortowni a to niby firma co rozwozi w sobotę
  • ~Wiosenka / 2022-06-25 13:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o dostawy InPost jest najlepszy pod względem czasu,przesyłki wysyłane na drugi dzień są u odbiorcy,reklamacje-dno,moja paczka zaginęła,odnalazła się po 29 dniach,zwrócono mi paczkę,ani rekompensaty,ani przeprosin,straciłam klienta,zenada
    ZaletySzybka wysyłka
    WadyReklamacja dno
  • ~Janek / 2022-06-25 10:07
    Ocena: 3.67 / 5
    W odniesieniu do najnowszej opini "~Marcin"
    Co Ty pieprzysz człowieku? Po pierwsze masz 3 sposoby złożenia reklamacji: wysłanie listu do siedziby KRk, złozenie jej na stronie prez formularz reklamacyjny albo zadzwnoić nainfolinię i konsultant ją przyjmie!!!
    Po drugie, Jak bot taki zły to zamiast udowadniać jaki z ciebie pustak i rzucać przekleństwami, powiedz mu do cholery, że chcesz porozmawiać z konsultantem. wystarczy słowo KONSULTANT!! ale jak tkoś jest burakiem, i pewnie gada jednoczsśnie z maszyną to będzie potem wypisywał, że maszyna zła, bo go nie zorzumiała.
    Wspomniałeś o zagarnianiu miejsca na Paczkomaty. jak to się w Twojej małej główce dzieje? xd firma PŁACI ZA MIEJSCE, wynajmuje je!
    WadyKLIENCI!
  • ~Marcin / 2022-06-25 01:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo przestrzegam przed wyborem InPost. Dopóki wszystko działa - jest wspaniale i bardzo wygodnie. Ale kiedy raz na 50 paczek coś pójdzie źle - tracicie pieniądze i nie ma żadnych szans na jakąkolwiek pomoc. Przede wszystkim InPost właściwie nie ma teraz żadnego wsparcia technicznego. Nie ma sensu dzwonić na infolinię - "rozmawiacie" z kiepsko napisanym programem, który absolutnie w niczym nie pomoże, tylko potwornie irytuje, zabiera czas (i pewnie pieniądze za połączenie). Po 10 minutach tej pouczającej rozmowy jesteście sfrustrowani i wściekli i zaczynacie kląć. Wtedy bot Was poucza, że jesteście chamami, bo do źle napisanego, wkurzającego programiku należy się zwracać jak do boga. Najwyraźniej 99% klientów klnie, skoro tę część "obsługi klienta" uwzględniono. W moim przypadku skrzynka paczkomatu była pusta - nic się nie dało zrobić, straciłem przesyłkę. Innym razem dowiedziałem się, że paczkę macie obowiązek sprawdzić natychmiast (w deszczu, na ulicy, z czekającą za Wami kolejką ludzi macie 3 paczki rozpakować i sprawdzić, czy nie są w środku uszkodzone). Jeśli zamkniecie skrzynkę i stwierdzicie uszkodzenie w domu - koniec. Jedyna szansa reklamacji to osobista, całodniowa podróż do Opola (nie wiem, czemu właśnie tam), w tarminie paru dni (akurat były święta i przez tych parę dni nie mogłem jechać). Jedyny sposób złożenia reklamacji - na piśmie, z wysyłką przez Pocztę Polską do Krakowa. Cwaniak zarządzający tą firmą zadbał o to, żeby ewentualne kłopoty zwalić na klienta (piszę o nim jako cwaniaku również ze względu na sposób, w jaki żeruje na wszystkich Polakach przez zagarnięcie miejsca na paczkomaty - miejsca należącego do miasta, czyli do wszystkich).
    ZaletyJeśli idzie dobrze - to najwygodniejsza forma odbioru przesyłki.
    WadyCałkowity brak wsparcia technicznego, jeśli cokolwiek z winy InPost pójdzie źle. Zasady użytkowania są tak skonstruowane, że nie ma szansy na żadną reklamację. Używajcie TYLKO do przesyłania rzeczy odpornych na uszkodzenia i bardzo tanich.
  • ~Wnerwiona do czerwoności / 2022-06-24 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnoszę wrażenie że dostają premie za to że nie dostarczają paczek!
    Im więcej zwrotów tym większa premia! MASAKRA!!!
    ZaletyBrak
    WadyZabraknie rubryki na wyszczególnienie wszystkich!!!!!!!!!!!!
  • ~A / 2022-06-24 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia dostawa do paczkomatu trwa w nieskończoność Paniusie na infolinię nie potrafią odpowiedziec na proste pytania
    ZaletyBrak
    WadyNiezliczoną ilość
  • ~elf / 2022-06-24 21:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy nie było problemów - a teraz - 6 dni po 3 razy dziennie -dzwonię proszę - i nic - nie mogę odebrać paczki
    Zaletybrak:(
    Wadysłaby kontakt
  • ~fantom / 2022-06-24 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    kurierzy to debile, paczki nawet im się nie chce dostarczyć tylko zwracają
  • ~Macius / 2022-06-24 20:30
    Ocena: 2.67 / 5
    Kurierzy to totalne dno!!! Zacznijcie zatrudniać kogoś, komu chociaż chce się w tej pracy robić w 50% bo narazie jest dramat.
  • ~Wnerwiona do czerwoności / 2022-06-24 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jakim prawem nazywają się doreczycielami skoro nie potrafią dostarczyć przesyłki,paczka(dodam że były w niej buty na wesele,tak że pójdę boso)szczęśliwie dotarła do Bielska-Białej z Chin ale z Bielska już nie trafiła do mnie,dwa dni wydzwanialam żeby zostawili paczkę u sąsiada albo w punkcie ale jakby do ściany mówić,słuchają ale nic nie potrafią zrobić,odesłali paczkę do Chin!!! widocznie jak się zamawia paczkę przez kuriera inpost to trzeba wziąć urlop i siedzieć murem i czekać na jaśnie pana kuriera albo się zwolnić z pracy,ja pracuję na zmiany a z nimi nie można się nijak porozumieć,kompletna niekompetencja,roboty nie ludzie,totalne dno!unikać jak ognia!inpost paczkomat coś wspaniałego ale impost kurier to najgorsza firma kurierska na rynku! W innych firmach zawsze telefonicznie ustalalm sposób dostawy i wszystkie paczki do mnie dotarły bez problemu.W życiu już nie skorzystam z ich "usług" i tego samego Państwu życzę
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie
  • ~jaa / 2022-06-24 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne dno! notorycznie- niedoreczenie bo bład adresu ! po kontakcie z infoloinia okazuje sie,ze wszystko ok.,adres prawidłowy. otrzymuje smsa o doreczeniu, dzwonie nieprawidłowy nr,podobny inny kurier ma przesyłke, a ze strony -brak mozliwosci doreczenia. bezczelnosc! kurierzy nie maja terminali albo zepsute. z kazdej innej firmy ,wiem kiedy spodziewac sie kuriera, a tu- loteria.
  • ~Meg / 2022-06-24 17:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka. Wysłana paczka paczka paczkomatem szła 2 tygodnie, bo jak się okazała zaginęła, lecz jak się upomiałam nagle się odnalazła. Nie polecam
    ZaletyNie ma żadnych zalet
  • ~Wkurzony klient. / 2022-06-24 16:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka wróciła do oddziału bo? Bo kurier nie podjął próby doręczenia. Miała być wczoraj a Jeszcze 3 dni będę czekał, bo nie kompetentny kurier nie potrafi jej doręczyć.... Teraz ta przesyłka nie zostanie odebrane przeze mnie, nawet jeśli dotrze w kolejny dzień roboczy, ponieważ potrzebowałem jej dziś a nie za 3 dni. Nie odpowiedzialna firma.
    WadyNie kunktualnosc
  • ~ola / 2022-06-24 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Inpost regularnie zawala dostarczanie paczek, przerzucają je z oddziału do oddziału, nie dostarcza ich w odpowiednich porach, opóźnia, a gdy dostarczy nie dostarcza ich w porę do odpowiedniej miejscowości, tylko kierowca je wozi, odmawia przekierowania.
    Zaletybrak
    Wadyczas dostawy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8081
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4128
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073