Mam internet trzeci miesiąc i dotychczas raz był kłopot ale po restarcie modemu wszystko wróciło do normy. Nie narzekam. Ale wcześniej bo 13 czerwca 2015 roku zawarłem umowę na dostawę internetu i TV. Termin wykonania usługi określono na 2 miesiące. Wielokrotnie umawiano się na montaż i nigdy tego terminu nie dotrzymano. Ja zrezygnowałem z tej umowy więc żona wzięła od nich tylko internet. I na to nie narzekam.
ZaletyInternet w normie jak na razie
Wadyjak na razie to ok
3 miesiące,
~Mateusz / 2015-11-13 14:27
Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa. Mam internet z INEI nieco ponad miesiąc, a będę żył 5 lat krócej, bo tyle nerwów już zeżarłem. Z tego internetu NIE DA SIĘ KORZYSTAĆ. Wieczne przerwy w dostawie . Ludzie, nie bierzcie tego bo będziecie żałować.
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
~Małgorzata / 2015-11-10 14:36
Kpiny,kpiny,kpiny...facet który przyjechał na montaż kompletnie nie przygotowany. Po 20 minutach stwierdził ze musi jechać po klucz potrzebny do skrzynki na osiedlu miało mu to zająć godzinę a czekaliśmy na niego 2,5h cały dzień zrabany bo nic nie można było zrobić tylko czekać. Jak już raczył przyjechać to oznajmił że modem który przy sobie nie nadaje się i trzeba przełożyć montaż. Przepraszam bardzo to nie można było na początku tego sprawdzić czy modem się nadaje czy nie????? Facet myśli ze co dziennie będę brała sobie wolne w pracy bo on nie potrafi się przygotowac. Pomijając ze po stwierdzeniu ze modem który ma się nie nadaje przez kolejne 30 minut próbował przywrócić nam poprzednie połączenie z internetem. Po co kocoś takiego wysyłają na montaż ja się pytam. Chyba tylko po to żeby denerwowal ludzi!!!!
ZaletyNie ma
~Wuja Leon / 2015-11-04 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Wieczne problemy z internetem, obsługa klientów na skandalicznym poziomie. INEA może posłużyć, jako przykład najgorszego traktowania klientów. Prędkości przez nich oferowane są skansenem w EU.
ZaletyŚwiatłowody
WadyWieczna awaryjność, obsługa klienta na żenująco niskim poziomie
8 lat, stanowczo za drogo, jak na poziom usług
~Adrian / 2015-11-03 03:51
Ocena: 1.00 / 5
Gowno pier***one. Wiecznie problemy z tym internetem. Nie da sie grac w gry online bo kilka razy dzinnie internet musi wy**bac. Nie da sie prowadzic biznesu przen internet bo wiecznie z nim problem. Ograniczona lacznosc lub brak lacznosci. Sprawdzone na kilku komputerach i wiecznie to samo. Znikajacy adres ip. Znikanie internetu na kilka minut codziennie, znikanie internetu na kilka godzin. Kur**ca juz mnie bierze.
Zaletybrak
Wadymnustwo
kilka lat
~Klient z długim stażem / 2015-10-28 19:38
Ocena: 2.00 / 5
Właśnie kończę korzystanie z "usług" tej żałosnej firmy. Internet dno, BOK dno. Nie dajcie się nabrać tym "profesjonalistom", wtopicie, jak nic
Zaletyzero
Wadywszystko
wiele lat, ostatnio 108 PLN
~SimoN / 2015-10-12 21:50
Ocena: 1.25 / 5
Szok. nie polecam tego nikomu. Znaczy spokojnie było na początku a później co chwila internetu nie było... nikt nie ma dobrze w inei. Mój ojciec miał włączony bank cały czas ucinalo mu internet.A ja nawet lekcji spokojnie nie mogę odrobić. Uprawiam też e-sport ale przy tym internecie dobra gra jest awykonalna.nie polecam nikomu jedyne co u nich dobre to tv
ZaletyNic
WadyWszystko
Ok 2 lata 180 zł miesięcznie
~Małgorzata Padewska / 2015-10-02 16:38
Nigdy w życiu jeszcze żadna firma tak podle mnie nie oszukała. Pół roku temu podpisałam umowę z Ineą na świadczenie usług dostawy internetu i telewizji. Jednak już wtedy wiedziałam że a pół roku będę przeprowadzać się do innego miasta i nie będę mogła korzystać z ich usług. Miła Pani zapewniła mnie, że umowę mogę wypowiedzieć w każdym czasie z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a zapis, że umowa jest podpisana na 24 miesiące to tylko formalność. Więc kilka dni temu poszłam do biura, aby tę umowę wypowiedzieć i nagle okazuje się, że pani wprowadziła mnie w błąd. Po prostu mnie oszukała. Umowy nie mogę wypowidzieć do 2017 roku, ewentualnie mogę ją zerwać płacąc 900 zł. A najśmieszniejsze jest to, że w mieście do którego się przeporowadzam, Inea nie świadczy swoich usług, czli innym słowem mam im płacić do 2017 roku po 100 zł co miesiąc, nie mogąc nawet korzystać z ich usług. Ile ja się nadzwoniłam , napisałam. Przedstawiłam sytuację, że zostałam oszukana przez pracownika ich firmy, czy mogą mi zaproponować jakieś sensowne rozwiązanie, aby dwie strony były w miarę zadowolone. Żadnej ugody, żadnych przeprosiń za oszustwo. Mam jedynie płacić. I tylko to ich obchodzi. W ten sposób działają jedynie podrzędne firmy o wątpliwej reputacji, które wciskają starszym ludziom garnki albo materace do masażu. Inea niczym nie różni się od firmy krzak i mam zamiar przy każdej okazji i dosłownie wszędzie ogłaszać jak ta firma funkcjonuje.
~Jerry_Blues / 2015-09-28 20:01
Ocena: 2.00 / 5
Co za dziadowska firma. Zostałem "przejęty" przez INEę w spadku z INOTELEM, w którym byłem i nie narzekałem. Natomiast to co się dzieje od momentu przejęcia to jest jakieś nieporozumienie. Kanały z dnia na dzień chodzą coraz gorzej. Kilka kanałów już od dwóch miesięcy nie mogę w ogóle oglądać. Od miesiąca dzwonię do tej gównianej firmy i ciągle mi obiecują, że zrobią to cytuję: "za dwa dni", "do końca tygodnia", po czym zamiast załatwić usterkę to mnie męczą promocjami. Mało tego, 5 razy dzwonią w ciągu paru dni z tą samą sprawą i proszą o zgodę na dostarczanie promocji, czytając tony regulaminów. Mają taki burdel, że nie wiedzą do kogo w jakiej sprawie i ile razy już dzwonili. Przesyłają mi mailowo informację bym wypełnił załączoną ankietę i ocenił ich usługi tylko k***wa zapominają dołączyć ankietę, czy chociażby linka do niej. A może to specjalne działanie by tych ankiet do nich nie dostarczano? Wstyd i hańba. Zamierzam zrezygnować z ich usług i zażądać zwrotu kasy za TV, której nie mogę oglądać. STANOWCZO NIE POLECAM!!!!!
Zaletynie zauważyłem
Wadyzlew na klienta
~777 / 2015-09-18 13:29
Ocena: 3.00 / 5
Ludzie wcześniej byłem w East & West. Chciałem sobie "zrobić dobrze" przechodząc do INEI. I wyszła z tego katastrofa...OSTRZEGAM! nie podpisujcie z nimi umowy! Technicy są u mnie regularnie co 2 tygodnie albo co tydzień. Kupują tani shit z Chin, żeby jak najbardziej skroić klienta a w zamian dają najgorszą usługę z jaką miałem do czynienia. Non stop się coś psuje a sprzęty (modemy, routery, dekoder) miałem już wymieniane 7 razy! Szkoda nerwów i czasu. NIE POLECAM!
ZaletyKonkurencyjna oferta
WadySprzęt oferowany bardzo niskiej jakości - usługa bez usterek niemożliwa do zapewnienia
6 miesięcy
~Basia / 2015-09-15 18:14
Ocena: 3.25 / 5
Jestem w Inei od jakis 3 lat.Wszystko bylo dobrze ale od jakiego czasu jest coraz gorzej.Z dniem 08.09.2015 jak wymienili mi dekoder to nie mam telewizji.Dzwonie i mowia ze maja 48 godz.na usuniecie usterki i nic.Dzisiaj mija tydzien a telewizji jak nie ma to nie ma.
3 lata/79 zl
~Poznaniak88 / 2015-09-14 20:09
Ocena: 1.00 / 5
Gdy istniał TESAT, nie mogłem narzekać na telewizję, a w szczególności na internet. Tak było również na początku z INEĄ, choć bardzo rzadko pojawiały się problemy z połączeniem, które nie są zbyt częste. Jednak największym rozczarowaniem jest dla mnie internet, który powinien mieć prędkość do 150 Mbs, a ma zaledwie 0,34 Mbs. Miałem kilkukrotnie większą prędkość w 2008 roku, mając internet od TESATU!!! Poza tym od kilku miesięcy nie mogę się właściwie zalogować na fb, z yt jest nieco lepiej, ale ładowanie się filmików to prawdziwy koszmar. Ten internet utrudnia moje życie. Dzisiaj pobierałem plik tekstowy wielkości 502 kb przez prawie minutę, a 5 minut spędziłem nad tym, by w ogóle go pobrać (udało się dopiero za trzecim razem, bo wcześniej przerywało). Z tego względu używam głównie internetu w komórce (od Play-nie jest idealny, ale przynajmniej znacznie szybszy niż to coś)lub na uczelni. Nie mogę się doczekać końca umowy, by uwolnić się od tego internetu. Każdy inny będzie od niego lepszy i na pewno szybszy...
Zaletybrak
Wadybardzo wolny internet, przerywanie połączenia
~O-Belmondo / 2015-09-10 17:58
Ocena: 1.50 / 5
Wykupiłem cały pakiet Inei (tv, net i tel.stacjonarny) ok.2 lat temu. O ile na tv czy tel.stacjonarny nie mogę narzekać, to z netem tragedia. Są dni, kiedy tyle go jest co nie ma. Mam wi-fi i teraz doradca mnie poinformował, że oni nie gwarantują ciągłości dostepu w przypadku używania wi-fi. W domu są dwa stałe kompy i 3 bywają gościnnie (rodzinka), a on mi radzi, żebym się łączył po kablu = w XXI wieku ! Tłumaczy, że na pewno nakładają się sieci (mieszkam w bliźniaku) albo działają jakieś urządzenia zakłócające ! Net pojawia się i znika, więc ściągnięcie serwisu (po półgodzinnym oczekiwaniu na połączenie) może dojśc do skutku po 2-3 godzinach. Jak wtedy net będzie dostępny, co niewykluczone, to będę płacił za przyjazd ekipy (200 zeta?). Na dodatek w sobotę kończą o 17:00, a w niedzielę nie ma obsługi. Stanowczo odradzam ! Z wi-fi to oczywiście nieprawda, bo poprzednio miałem lokalnego dostawcę i nie było żadnych przerw.
Zaletyoferta programów tv
Wadydziałanie internetu
ok.2 lat, 240 zet/mies za pakiet
~Klaudia / 2015-08-26 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Firma po prostu porażka. Miałyśmy wykupiony internet 50mb/s, internet codziennie nie działał, na komputerze wyświetlało się że dostęp jest ograniczony, a jak działał to strona internetowa pokazywała że przesył danych wynosi 1mb/s. Po telefonie na infolinie usłyszałyśmy wielokrotnie, że nie jedyne czekamy i mamy problem z internetem, a że oni nie widzą żadnej usterki, to nasz problem. Standardowe procedury, czyli wymiana routera (za którego trzeba było płacić), wizyta "specjalistów" i ciągłe resetowanie routera nic nie dawały. Musiałam korzystać z hot-spotu z telefonu żeby móc jakoś korzystać z komputera. Gdy umowa nam się kończyła, nagle codziennie były telefony z super ofertą. A gdy złożyłyśmy miesiąc wcześniej wypowiedzenie, internet już się nawet nie łączył z siecią i nagle telewizja zaczęła się ścinać i obraz znikał. Nie polecam nikomu, a nie raz miałam ochotę po prostu wywalić komputer przez okno ....PORAŻKA
2 lata
~Darioku / 2015-08-23 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką miałem doczynienia Nie polecam nikomu. Obsługa fatalna koszty duże w porównaniu do innych operatorów Ogólnie to powinni sie nazwać GLOBALNA AWARIA
Zaletybrak
Wadysłaby połączenia internetu.. Kablówka dziala jak chce.. A jak człowiek zadzwoni to słyszy tylko PRZEPRASZAMY ... Zart
~Szymexs / 2015-08-20 22:31
Ocena: 3.75 / 5
Korzystam z internetu 70 mb/s niedługo przechodzę na 150 mb/s, jak na razie nie narzekam jeśli chodzi o dostęp do internetu. Prędkość jaką uzyskuje jest pomiędzy 65 a 70 mb/s, czyli dobry wynik. Jedynie co mnie trochę drażni to prędkość wysyłania 3 mb/s uploadu przy 70 mb/s dowloadu jest to troszkę słaba konfiguracja.
ZaletySzybkie pobieranie, zero problemów technicznych
WadyCiężki kontakt z BOK, Mała prędkość wysyłania
3 lata, 119 zł
~ridd / 2015-07-24 17:55
Ocena: 1.00 / 5
a ja myślałem że tylko ja mam problem z int. od samego początku miałem z nimi zgryz a na chwilę obecną więcej internetu nie mam niż mam... takich powinni karać niestety Polska kraj który służy oszustom pozd.
~xoz / 2015-07-22 22:27
Ocena: 1.00 / 5
Myślę, że nie zostanę odkrywcą Ameryki jeśli stwierdzę, iż od czasu kiedy to Inea wykupiła Tesat jakość świadczonych usług spadła drastycznie. Dostęp do internetu to istny koszmar, pomijając już fakt, że coraz częściej w ogóle go nie ma, to jak już jest to chodzi jakby chciał, a nie mógł. Już nawet nie próbuję kontaktować się z BOkiem, bo jedyne co można tam usłyszeć to "Nasi technicy pracują nad naprawieniem awarii" lub "Proszę zrestartować modem".
~mirgrab2007 / 2015-06-22 18:14
Ocena: 2.50 / 5
Zawyżono mi fakturę ponieważ zgłosiłem rozwiązanie umowy. Na monity ciągle brak odpowiedzi. To arogancja i bezprawie. Nie polecam tej firmy
Wadybrak kontaktu
ponad 2 lata
~Govin / 2015-06-12 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnia firma jaką kiedykolwiek bym komuś polecił. Internet częściej nie działa niż działa. Według BOKu wszystko jest w porządku, chociaż zapytani o cokolwiek nigdy nic nie wiedzą. Tęsknię za czasem, kiedy jeszcze istniał Tesat, gdyż wtedy internet działał bez żadnych problemów.