Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

INEA opinie

Ocena na podstawie 1052 opinii

2.06 / 5

  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    1.97
  • Cena/Jakość
    1.58
  • Parametry
    2.28
  • Cena
    2.18
  • Niezawodność
    1.98

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Edek / 2017-10-26 16:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zrywa raz jest raz nie ma nie polecam jak sie skończy umowa rezygnuje
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~ARNANI / 2017-10-13 05:14
    Ocena: 4.50 / 5
    Szczerze dam pochwalną opinie bo mam od roku łącze światłowodowe FTTH GPON i złego słowa nie mogę powiedzieć niski ping wyniki speed test o 10% wyższe niż w umowie Orange na miedzi to się chowa
    ZaletySuper światełko
    Wadyna początku miałem jakiś zły modem zle dobierał światło po wymianie na alcatela zero problemów przez rok po dziś
    pól rok 25mb/s i kolejne pol 60mb/s za 50zł
  • ~mm150 / 2017-10-12 16:08
    Ocena: 3.75 / 5
    Jestem posiadaczem Inea od ponad 7 lat ,pewnie że czasami coś nie grało,ale jeśli człowiek zgłasza ,tak jak ja i tak długo aż w końcu zrobili po 6 wezwaniach to od 3 lat jestem zadowolony, teraz pakiet 250 Mb po kablu,cena 69 trochę dużo zważywszy na prędkość która zawsze jest oszukana,ale po WiFi na routerze Cisco ciągnie do 6 Mb więc w miarę,po kablu dużo lepiej ale chyba 30 MB chyba raczej nie przekracza ,bo twierdzą że prędkość to 250/8 wtedy niby wychodzi faktyczną prędkość,dla mnie to poprostu oszustwo i tyle,ogolnie teraz działa to ładnie,obraz HD jest super i raczej bym polecał,co do salonu na Polnej w Poznaniu to Masakra od początku jak wziąłem Inee,tam nigdy nic dodatkowo mi się nie należało po zmianie salonu kilka dodatkow w cenie ,i to jest dziwne,co salon inaczej gadają,trzeba się o swoje bić,płace-rzadam ,pozdrawiam i polecam.
    ZaletyDziała dobrze i internet i tv
    WadyCzasem sporadyczne przerwy ale ogólnie ok
    Internet mój 250 Mb cena 69 zł ,TV cena 59 zł router w modemie Cisco 1 zł WiFi co miesiąc
  • ~Karol / 2017-09-26 10:36
    Ocena: 4.25 / 5
    Posiadam max w INEA czyli najszybszy internet plus max kanały plus Multiroom plus internet LTE wszystko dobrze tylko jakość obrazu na dużym telewizorze jest średnia lepsza była z dekoderiw cyfrowego Polsatu
    ZaletyWszystko w 1 firmie jeden rachunek
    WadyJakość obrazu
    KRAMSK
  • ~Janek / 2017-09-20 15:06
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolony wszystko dziala jak nalezy mily przedstawiciel handlowy. Polecam
  • ~Kopaszek / 2017-09-17 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    pakiety skaczą do 70% ciągle rozłącza internet ciągle są lagi i nic nie da się zrobic a najlepsze jest to że płacisz za internet ktorego nie ma nie polecam nikomu
    Zaletyzadzne
    Wadyciągle rozłącza zacina i pakiety skaczą do 70%
  • ~Przemek / 2017-09-14 17:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Ta fatalna ocena i same negatywne opinie zapewne biorą się stąd, że jak komuś wszystko działa to korzysta z neta i wisi mu opinia o operatorze. Natomiast jak nie działa to trzeba się pożalić i dać naganę. Ja dla równowagi dam pozytywną ocenę, gdyż póki co wszystko działa bez zarzutu, prędkość oczywiście mniejsza niż na papierze (25 zamiast 60 mb/s) ale spodziewałem się tego ze względu na przestarzałą infrastrukturę w bloku. Oglądanie filmów, pobieranie, przeglądanie treści, granie nie multiplayer jest wystarczająco komfortowe.
    ZaletySzybkość, niezawodność, szybki montaż od złożenia zamówienia, 3 miesiące za darmo
    Wadybrak
    Usługa pobierana na Grunwaldzie/ul. Bułgarska
  • ~sp3uqq / 2017-09-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudniony kontakt z BOK internet nie spełnia oczekiwań za kwotę 200 zł miesięcznie to jest delikatnie mówiąc okradanie ludzi.
  • ~IzaS. / 2017-08-30 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która w ogóle nie dba o klienta. Obsługa żenująca, robiąca wszystko żeby utrudnić życie klientowi. Bardzo nie polecam, szczególnie salonu przy ulicy Polnej. Dawno nie spotkałam się z tak niefachowymi osobami.
    Korzystałam rok i nigdy więcej
  • ~emde / 2017-08-22 00:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Inea od kilku miesięcy (może roku). Wcześniej lokalny dostawca, którego Inea przejęła w dzielnicy, w której mieszkam. U poprzedniego dostawcy przez ostatnie 10 lat nie miałem tylu i takich usterek, jak w Inei w ciągu ostatniego roku. Rzecz dotyczy telewizji. Płynność obrazu to przy pierwszym, drugim lub trzecim przełączeniu się na dany kanał TV (a potem nieregularnie w trakcie oglądania, znów trzeba powtórzyć manewr przełączania się pomiędzy kanałami) - stop-klatki, pikseloza kolorowa na zmianę z paskami w losowych barwach, do tego tnąca się fonia. Maniakiem TV nie jestem, jak już oglądam to raczej rzadko i coś, co chciałem obejrzeć (film, na którym nie byłem w kinie lub mecz czy inną relację sportową) i w kulminacyjnych momentach - zacięcie się obrazu i fonii. Nie muszę tłumaczyć jakie to zabawne dla kogoś, kto czekał na ten kulminacyjny moment. Normalnie "miód"... A teraz sposoby rozwiązywania problemów na zgłoszone reklamacje: wymiana dekodera do TV (fakt, niemal natychmiastowa bo w ciągu 2-4 dni) i zmiana przewodów przez serwisantów, tzn. przejście z kabla miedzianego na światłowód i związana z tym zmiana głównego modemu/dekodera: po zmianie usterki na jednym telewizorze nie zniknęły, a drugi przestał pokazywać obraz i fonię, widać tylko Ineowski pasek informujący o numerze i nazwie kanału, z tytułem lecącego aktualnie programu i czasie jego trwania. Ale ekran czarny i telewizor głuchy.
    Internet: poprzednio pomiędzy kabel od netu a komputer miałem wpięty router TP-Link, dzięki któremu miałem w mieszkaniu bezprzewodowo internet po wi-fi (do tabletów, laptopa i telefonów). Po wcześniej wymienionych zmianach TP-Link przestał działać, serwisant nie potrafił zdiagnozować dlaczego, zalecił aby po jego wyjściu jeszcze przez godzinę pozostawić odpalony komp ze stroną diagnostyczną, w tym czasie miała ewentualnie nastąpić synchronizacja sprzętu z serwerem Inei. Nic takiego nie nastąpiło. Obecnie jestem więc "ubogacony" przez Ineę w światłowód i jakieś no-name dekodery, routery, srutery a za cenę usługi u poprzedniego operatora prawie nic nie działa, a to co działa to wadliwie.
    W opinii daje 2 gwiazdki jedynie serwisantowi, bo był miły i starał się rozwiązać problemy, w końcu jednak rozłożył ręce i poszedł sobie.
    Zaletybrak - chyba że zaletą jest, że w ogóle jest internet, ale tylko na kablu bezpośrednio podłączonym do komputera (brak możliwości wpięcia routera pomiędzy, już nawet nie dla wi-fi ale choćby jako hadrware'owy firewall). Druga zaleta to to, że na jednym z dwóch TV da się czasem coś obejrzeć nawet 15-20 minut minut bez "zacięcia".
    WadyWadą główną i największą jest operator Inea.
    Z dodatkowych informacji: Inea Poznań Piątkowo, nie kupiłem bo nie chciałem wcześniej słysząc o jej jakości, ale przejęła operatora na Piątkowie (inotel).
  • ~Andrzej / 2017-08-21 22:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo drogo , zerowa pomoc , technik miał dostarczyć sprzęt przyjechał kurier.
    Nieprecyzyjne i wręcz sprzeczne informacje na infolini
    Kłamliwe oferty i deklaracje w reklamach i na stronie www dotyczące obsługi PVR.
    ZaletyBrak
    WadyWymieniłem wyej
  • ~Wku*wiona / 2017-08-19 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chciałabym przestrzec przed firmą Inea wszystkich.

    Moje problemy zaczęły się w momencie przeprowadzki i braku możliwości przeniesienia internetu na nowy adres (moja wina bo nie sprawdziłam czy rzeczywiście świadczą tam usługę, chociaż przed podpisaniem umowy konsultant w salonie zapewniał mnie że w momencie przeprowadzki mogę usługę przenieść, tylko nie powiedział gdzie owa pseudo firma świadczy usługi a gdzie nie). Od podpisania umowy do przeprowadzki minęło dosłownie 5-6 dni i ku mojemu rozczarowaniu nie mogłam rozwiązać umowy, ponieważ wg prawa odstąpić od umowy mogę w ciągu 14 dni, ale tylko w momencie gdy zawrę umowę z dala od salonu (przez internet , tel). Z racji tego że umowę podpisałam w salonie pseudo firma Inea nie chciała rozwiązać ze mną umowy bez konsekwencji (gdyby byli w porządku próbowali by rozwiązać to polubownie, ale tak nie było), albo miałam zapłacić karę w wysokości równoważnej kwocie do końca umowy, albo szukać kogoś znajomego na kogo mogłabym przenieść umowę, albo zamienić usługę internetu stacjonarnego na mobilny. Ostatecznie zamieniałam umowę na internet mobilny oraz tel z 2GB internetu mobilnego. (ponieważ kwota miesięcznej opłaty wg starej umowy była wyższa niż opłata za sam internet mobilny musiałam dobrać kolejną usługę w postaci tel żeby rachunki się pokrywały). w momencie rozwiązania umowy za porozumieniem stron i podpisania kolejnej dostałam 2 karty (SIM oraz kartę do modemu) oraz zostałam poinformowana, że z racji rozwiązania starej umowy nie będę musiała płacić ostatniego rachunku bo już będzie obowiązywać nowa umowa. Zadowolona z załatwienia jakoś tej sprawy pojechałam do mieszkania i zaczęły się problemy ponieważ karta od internetu mobilnego nie działa w modemie. Wkurzona zadzwoniłam na infolinie i dowiedziałam się, że muszę wymienić kartę na duplikat . Niestety po raz kolejny musiałam udać się do salonu gdzie Pan konsultant z łaski wymienił mi kartę bez naliczania dodatkowej opłaty. w połowie miesiąca od zamiany umowy okazało się, że otrzymałam dwie faktury do zapłacenia. Wku*wiona zadzwoniłam na infolinię, żeby wyjaśnić jakim prawem naliczyli mi opłatę. w końcu udało mi się wyjaśnić sprawę i opłata została anulowana. W kolejnym miesiącu znowu pojawił się problem, a mianowicie na karcie od tel mobilnego nie został aktywowany internet (2GB). Znowu musiałam dzwonić na infolinie i wyjaśniać. Koniec końców pani przeprosiła i powiedziała, że omyłkowo nie został aktywowany internet.
    Teraz mija kolejny miesiąc od podpisania nowej umowy, a ja znowu siedzę wku*wiona, ponieważ na mojej fakturze pojawiła się dodatkowa opłata za 2GB internetu. Oczywiście połączyć się z konsultantem graniczy z cudem. Pozostaje mi jedynie przestrzec wszystkich przed chęcią podpisania umowy z tą pseudo firmą.
    W swoim komentarzu pominęłam jakość połączenia internetu (ładowanie się stron trwa wieczność, o obejrzeniu filmiku na YouTube można często pomarzyć), ile razy dzwoniłam na infolinię bo nie mogłam się dodzwonić, ile razy byłam w salonie żeby się czegoś dowiedzieć oraz ile razy została wprowadzona w błąd przez konsultanta.Jedyne co to chciałabym jeszcze przestrzec wszystkich przed stratą nerwów i czasu w korzystaniu z salonu w Poznań-Plaza, który jest bezużyteczny.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena za usługę w stosunku do innych firm
    Bardzo zła jakość usługi
    Kiepska infolinia i pomoc techniczna
    Bezpodstawne naliczanie dodatkowych opłat
    1 rok
  • ~Krzysztof / 2017-08-18 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator telewizji z jakim mam nieprzyjemnosc współpracować. Infolinia krutko pracuje u innych całą dobę sąsiadowi włączyli sygnał a mi nie mimo że podpisywalismy umowy w tym samym czasie i montaż też mieliśmy w tym samym czasie. Jak tylko minie okres umowy zmieniam na innego operatora. Odradzam współpracę.
    ZaletyŻadnych
    WadyJak wyzej
  • ~Mikołaj / 2017-08-10 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nieszczęsnym posiadaczem internetu w INEA. Zazwyczaj piszę same pozytywne komentarze, bo wiem, że czasem wystarczy, że druga osoba ma po prostu zły humor i potrafi siać postrach w Internecie, ale w tym przypadku moja opinia jest w pełni uzasadniona.

    Chciałem zrezygnować z usług, bo nie byłem zadowolony z szczególnie z Internetu w tejże firmie. Ładująca się ikonka buforowania podczas oglądania filmu to był codzienny widok, lecz nie pisałem nigdy do suportu - bo uważałem, że może tak po prostu mają. Nie było to bardzo uciążliwe, ale też szału nie było. Nie chciałem także przedłużać dalej umowy, bo przecież nie ma żadnych promocji dla stałych klientów. Nowy klient dostaje 4 miesiące za darmo, ale ten co płaci i chce odświeżyć umowę na nowych warunkach, to nie, bo po co - lepiej wydać znów kilkadziesiąt złoty na pozyskanie klienta poprzez szeroko pojęty marketing niż dać zniżkę już zdobytemu ;)

    Po wypowiedzeniu umowy odezwał się do mnie Pan z utrzymania klienta i zaproponował atrakcyjne warunki i przyrzekł, że problemy z łączem znikną. Tak rozwiązały się problemy z łączem, że Internet działa do godziny 15-16 w 100%, a następnie prędkość spada do 5-10 Mbs i w tym czasie WiFi praktycznie nie działa w ogóle. Pan zmieniający modem powiedział, że proszę poczekać godzinkę, wtedy Internet będzie działać z pełną mocą. Oglądanie filmu z widokiem buforowanego się obrazu stało się aktualnie moim marzeniem, bo teraz nie odpala się praktycznie wcale.

    Obsługa napisała, że wykrywają nieprawidłowości, lecz nie przyślą żadnego technika, bo pierw muszę zgłosić problem telefonicznie. Po co w takim razie taka obsługa, która robi outsourcing roboty do innej osoby? Pan mi powie, że mam wyłączyć kabelek i podłączyć z powrotem? Dokonać resetu modemu? Internet od miesiąca działa za przeproszeniem jak gówno i próbowałem wszelkich możliwości, żeby rozwiązać ten problem - z marnym skutkiem.

    Skoro wykrywacie nieprawidłowości, to dlaczego nikt nie przyjeżdża? Płacę Wam za dostęp do Internetu, a jadę na LTE z komórki, bo jest 1000x szybszy.
    Wadyinternet porażka
    brak szacunku dla klienta
    od 4 lat
  • ~ineahejter / 2017-08-09 19:11
    Ciągłe awarie, ale najgorsze oszustwo odbywa się przy wypowiedzeniu, gdy zapewniają, że wszystkie umowy zostaną rozwiązane, a po miesiącu okazuje się, że tylko jedna usługa została zakończona, a za pozostałe trzeba zapłacić!! To w inea częsta praktyka z tego co się zainteresowałem, pewnie mają takie instrukcje od przełożonych aby naciągać na co się jeszcze tylko da!!
    WadyUWAGA NA WYPOWIEDZENIE UMOWY!!
  • ~Ineahejter / 2017-08-09 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie, ale najgorsze oszustwo odbywa się przy wypowiedzeniu, gdy zapewniają, że wszystkie umowy zostaną rozwiązane, a po miesiącu okazuje się, że tylko jedna usługa została zakończona, a za pozostałe trzeba zapłacić!! To w inea częsta praktyka z tego co się zainteresowałem, pewnie mają takie instrukcje od przełożonych aby naciągać na co się jeszcze tylko da!!
    WadyUWAGA NA WYPOWIEDZENIE UMOWY< SPRAWDŹCIE CZY WYPOWIEDZENIE DOTYCZY WSZYSTKICH USŁUG!!!
  • ~Altarn / 2017-08-05 11:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna jakość przesyłu. Niekompetentna obsługa, brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Nie polecam usług tej firmy.
    WadyIgnorowanie klienta i słaba jakość usług.
  • ~Gość / 2017-07-25 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA omijać szerokim łukiem ! Ping na poziomie 950ms jakaś kpina. W weekend w ogóle internet nie działa, zrywa połączenie, prędkości jak na modemie ! Cena za taką usługę powinna wynosić 1zł maksymalnie.
    W razie awarii o czym z pewnością wiedzą telefony milczą ( normalne )
    Wieczne awarie infolinia to porażka
    NIE POLECAM
    NIE POLECAM NIE POLECAM !!!!!
    ZaletyBRAK !!!!
    WadyWSZYSTKO!!!
    Dwa lata
  • ~Adam Rosiński / 2017-07-22 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Traci pakiety, ping skacze od 30 do kilku tysięcy
    Wadyping
    traci pakiety (do 80%)
    Przysieka Polska
  • ~Gość / 2017-07-12 01:23
    Najgorszy internet jaki do tej pory miałam, cały czas zacina lub się rozłącza. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadyzacina się
    strasznie wolno "chodzi"
    rozłącza się
    Środa Wielkopolska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227