Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inbook.pl opinie

Ocena na podstawie 88 opinii

3.01 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.60
  • Dostawa
    2.69
  • Poziom cen
    3.28
  • Łatwość zamawiania
    3.41
  • Asortyment
    3.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2018-06-18 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Książki, które są oznaczone na stronie jako dostępne po kilku dniach od zamówienia okazują się być niedostępne. Brak jakichkolwiek wyjaśnień ze strony sklepu.
    Oczywiście na stronie sklepu książki są dalej oznaczone statusem "dostępne" i natną się na to kolejni kupujący.
  • ~catwomen / 2019-01-04 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    N I E P O L E C A M !

    Dno i żenada... walczyłam z nimi od 14/12/2018, aż w dniu dzisiejszym otrzymałam zwrot pieniędzy.
    Po złożeniu zamówienia, opłaciłam je z góry. Otrzymałam tylko maila z informacją, że moje zamówienie zostało przekazane do realizacji. I to by było na tyle, jeśli chodzi o kontakt z tą firmą. Po wysłaniu kilku maili, wydzwanianiu ( kontakt telefoniczy - masakra, cały dzień zajęte, albo nikt nie odbiera ) dostałam info, że mojego produktu nie ma na stanie, ok.
    Zwrot pieniędzy, kolejne katusze. Kontakt zerowy, na prawdę trzymajcie się z dala od tej pseudo firmy. Szanująca się firma powinna sama informować klienta o braku towaru i jak najszybciej zwrócić pieniądze, a nie klient domaga się tygodniami.
  • ~dd / 2012-03-08 02:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Działanie niestety niezbyt uczciwe w stosunku do klienta... Produkt zakupiłem 15 lutego, a informacja o niemożności realizacji zamówienia wysłana została do mnie 22 lutego. Sklep poinformował mnie o problemach z zamówieniem dopiero po tygodniu od jego złożenia, pisząc: "zamówienie nie może zostać zrealizowane z powodu wyczerpania się stanów magazynowych tego wydania nie jesteśmy w stanie wysłać następujących produktów:". Podejrzewam natomiast, że problem nie leży w kwestii braków magazynowych, gdyż płytę, którą kupiłem sklep oferuje nadal, lecz po zmienionej cenie (wyższej). Mimo kilkukrotnych upomnień telefonicznych i mailowych do dziś (18.03) nie doczekałem się zwrotu pieniędzy. Od piątku 02.03. po zalogowaniu się do systemu - system informuje, że pieniądze są już zwrócone. Natomiast, mimo iż minęła środa 07.03 - na koncie, które dwukrotnie podałem w dyspozycji zwrotu środków - nie mam zwrotu należnych mi pieniędzy. Gdyby informacja o zwrocie środków, który rzekomo nastąpił najpóźniej w piątek 02.03.2012 była zgodna z prawdą - środki, najpóźniej znajdowałyby się na moim koncie we wtorek 07.03.
    Sklep nie odpowiada na moje maile i ponaglenia. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tego "sklepu" - firma do granic nieprofesjonalna i nieuczciwa. Kupując tam można tylko stracić pieniądze i nerwy.
    Wady- brak zakupionego towaru
    - oszukiwanie klientow
    - niezwracanie pieniędzy
    - totalny brak kontaktu (nieodpowiadanie na maile)
  • ~Discman / 2017-03-14 04:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczny stosunek do klienta! Po kilkukrotnym ponagleniu mailowym otrzymałem informację, że towar do mnie jednak nie dotrze zw na rzekome uszkodzenie w transporcie. Zaproponowano mi go w...dwukrotnie wyższej kwocie u nich od innego dostawcy! Odmówiłem, po czym dostałem informację o zwrocie kosztów...na konto na ich stronie! Zażądałem zwrotu natychmiastowego na moje konto bankowe. Mija tydzień i nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy! Oszuści i naciągacze! Omijać szerokim łukiem!!!
  • ~Grazka / 2017-10-12 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiłam książkę, która była widoczna w magazynie. Nie otrzymywałam żadnej informacji o przesyłce przez kilka dni więc zadzwoniłam do księgarni , gdzie Pan powiedział ,że książka schodzi szybko i obecnie nie ma jej na stanie ale on skontaktuje sie ze mną za dwa dni. Jak się domyślacie żadnego kontaktu nie było znowu dzwoniłam , ale już nie można było się już skontaktować z księgarnią. Po dwóch tygodniach otrzymałam emaila , że z braku kontaktu ze mną mimo numeru moje
    go telefonu oraz adresu emailowego zamówienie zostało anulowane apieniądze niby zostaną mi zwrócone za 14 dni(zobaczymy)
  • ~Grzegorz / 2020-07-18 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W Inbook.pl kupiłem towar, który opisano jako dostępny w małej ilości. Po 6 dniach poinformowano mnie, że go nie ma i nie będzie (będzie za ponad miesiąc). Poprosiłem o zwrot środków, bo oczywiście za przedmiot zapłaciłem natychmiast przy złożeniu zamówienia. Myślałem, że w takich wypadkach sklep zwróci środki od razu, aby zachować choć odrobinę przyzwoitości. Nic bardziej mylnego. W chwili pisania opinii, kończy się drugi tydzień czekania na zwrot pieniędzy. Jestem zbywany jakimiś śmiesznymi e-mailami z przeprosinami i informacją, że środki będą zwrócone w trybie natychmiastowym. Innymi słowy, jak ktoś chce sobie narobić problemów i potem prosić się jeszcze o swoje pieniądze to właśnie ten sklep można wybrać. Nie polecam.

    Po przeczytaniu innych opinii o tym sklepie wiem już, że będą duże problemy, a sprawa być może oprze się o Rzecznika Praw Konsumenta.
    Zaletybrak
  • ~Iza / 2010-01-02 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim zakupy w sklepie inbook. Ich stosunek do klientów pozostawia wiele do życzenia. Pozwolę sobie opisac moj kontakt ze sklepem: po pierwsze na stronie internetowej przy produkcie brak było szczegółowych opisów (film FLINTSTONOWIE SEZON 1 (5 DVD) brak jest informacji, że produkt jest bez dubbingu - bajka dla dzieci tylko z napisami??!) po telefonicznej rezygnacji w dniu 01.12.09 z zamówienia z dnia 30.11.09 do dziś (02.01.10) nikt nie przesłał zwrotu pieniędzy za ten produkt, 01.12.09 zamówiłam film FLINSTONOWIE, NIECH ŻYJE ZABAWA (z dubbingiem), tego samego dnia otrzymałam informację, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Po 15 dniach, poinformowano mnie, że zamówienie nie będzie zrealizowane. Za ten film również nie zostały mi jeszcze zwrócone pieniądze - ponad miesiąc od zakupu!
  • ~konsument / 2017-12-05 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam również oszukana przez tę firmę. Minął już dawno 14-dniowy okres ustawowy od momentu złożenia wniosku o zwrot wpłaconej kwoty i …nic. Cel wydaje się klasyczny, systemowy i zamierzony: przyjąć zamówienie, poinformować lub nie
    o braku asortymentu, a następnie zawłaszczyć wpłacone kwoty.
    Drodzy Państwo nie odpuszczajcie, lecz zgłaszajcie swoje sprawy do policji jako zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa (przywłaszczenie/wyłudzenie mienia). To są wasze pieniądze i nie ma znaczenia czy jest to kwota 20,40 czy 100 zł. Warto również zgłosić zapytanie odpowiedniemu dla tej firmy Urzędowi Skarbowemu (czyżby księgowość kreatywna?).
    Jeśli się odpuszcza takie postępowanie, daje się zachętę do dalszego prowadzenia procederu.
    WadyCelowe działania na szkodę konsumenta
  • ~milena / 2018-02-17 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z takim przypadkiem nigdy się nie spotkałam. Zamówiłam towar 'dostępny w magazynie w ograniczonej ilości' - ograniczona ALE JEST. Plus informacja o realizacji zam. w ciągu jednego dnia. Zamówiłam, przyszło potwierdzenie na maila i cisza. Kilka dni zero informacji. Kilkukrotnie dzwoniłam, nikt nie odbierał. Na maile odpowiedzi nie było. Zadzwonili do mnie (widać, że nikt nie przeczytał moich wiadomości), że towar nie przyszedł od dostawcy! Czyli kłamstwo na stronie, że dostępny w magazynie. Jak można oferować produkt jako dostępny, gdy go nie ma?! Zgodziłam się zaczekać. Następnego dnia informacja, że produktu w ogóle nie otrzymam. Bo już nie ma i nie będzie. I teraz mam czekać 14 dni na moje pieniądze i jeszcze żeby je odzyskać musiałam wypełniać formularz. NIE POLECAM!
    Wadyoferują towar, którego nie posiadają. szybka realizacja to kłamstwo.
  • ~nowa66 / 2016-01-10 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Brak towaru, brak zwrotu pieniędzy. Szkoda słów.
    nie mam
  • ~paweł / 2016-10-06 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka od tej komicznej firmy Inbook,która za nic ma zasady dobrego handlu,nie dotrzymuje umów sprzedaży,wyłudzone pieniądze za towar którego nie było zwraca z łaski po dwóch tygodniach i to niechętnie.Czekam kiedy wystawią do sprzedaży Monę Lisę.Jak na nieszczęście ,to bezczelne inbookowe przedsięwzięcie rozrasta się jak rak którego tylko my klienci możemy powstrzymać,omijając ich szerokim łukiem.
    Zapłaciłem firmie Inbook za książkę którą wystawili do sprzedaży.Okazało się ,że książki niie mają i już.I kto im co zrobi.
  • ~Sławek / 2017-11-14 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, oszukują klienta w rozmowie telefonicznej a pięć minut później klient otrzymuje maila z którego wynika zupełnie co innego niż to o czym zapewniał konsultant!!!!!! Polecam trzymać się z daleka.
    Wadyobsługa klienta tragiczna
  • ~Volantus / 2012-02-06 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami nie wiedzą, co mają na składzie. Chociaż według strony internetowej szukana przeze mnie książka była dostępna, po 1,5 tygodnia okazało się, że jednak jej nie mają. Dopiero potem usunięto ją ze strony. Szkoda na ten sklep czasu i nerwów.
  • ~Wach / 2007-09-12 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie!!! Zamówiłem grę w wersji kolekcjonerskiej (droższej), a przysłali wersję okrojoną. Po mojej interwencji bezczelnie stwierdzili, że jak mi się nie podoba, to mam odesłać. Wstyd!
  • ANULKA / 2012-12-21 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem 2 płyty 14-go grudnia, dzisiaj wysłałem zapytanie o termin dostawy. otrzymałem odpowiedz,że zamówienie zostało anulowane-brak produktu. masakra!!!!!!!po tygoniu
    Wadybrak profesjonalizmu, brak szacunku do Klienta
    chciałem, ale nie ma
  • yogi555 / 2010-09-29 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka sama sytuacja.

    Pierwszy i ostatni raz!
  • ~a_gap / 2013-01-27 15:50
    Beznadziejna obsługa! Na dostawę czekałam długo, okazalo sie ze jednej pozycji nie bylo - o czym nie zostalam poinformowana. Sklep nie zaproponowal niczego w ramach zadośćuczynienia a na zwrot pieniedzy za brakujaca pozycje czekalam tydzien.
    Zaletybrak
    Wadykiepski kontakt ze sklepem - to jakis moloch bez kontaktu z kupującymi.
  • ~Agnieszka / 2009-01-08 15:21
    dodzwoniłam się wreszcie i obiecano mi, że zajmą się tą sprawą. opiszę potem, co z tego wynikło...
  • ~ajwaj / 2017-01-11 10:10
    Uwazajcie na ten sklep.Sklepem powinna zainteresować sie policja bo oszukują i naciągajaklientów nie realizując zamówień .Moje zamówienie z dnia 4.12,2016 nie zostalo zrealizowane bo nie mogą zrealizować z przyczyn od nich niezależny ale pieniadze ktore otrzymali do chwili obecnej nie zwrocili tjddnia 10.012017 to jest skandal Ja im tegoi nie daruję
  • ~basia / 2008-10-27 12:33
    Polecam zakupy w tym sklepie! Byłam na bieżąco informowana o etapach, na jakich znajduje się moja przesyłka, a dzięki przemyślanemu sposobowi pakowania książka, którą zamówiłam przyszła w doskonałym stanie. Czas dostawy był dłuższy niż przewidywany w mailu, ale za to już odpowiadała Poczta Polska. Na pewno wrócę do tej księgarni!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803