Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inbook.pl opinie

Ocena na podstawie 88 opinii

3.01 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.60
  • Dostawa
    2.69
  • Poziom cen
    3.28
  • Łatwość zamawiania
    3.41
  • Asortyment
    3.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Waldi / 2008-02-21 15:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam te opinie negatywne i się dziwię tym negatywnym.
    Właśnie dostałem przesyłkę - 5 książek, które tylko w tym sklepie znalazłem do zamówienia jako całość. Zawsze tak robię, aby nie zamawiać w kilku sklepach, tylko w jednym. A na dodatek w rewelacyjnej cenie.
    Czas realizacji : 4 dni - kompletowanie+wysyłka - kurier.
    Za przesyłkę nie płaciłem - zamówienie dosyć wartościowe - 300 zł.
    Dostałem 5% rabatu bo płatność zrealizowałem przez mBank.
    I na dodatek kartę Heya - gratis dostałem :-).
    ZaletyAsortyment, szybkość, CENY
  • ~jwp / 2018-04-24 10:17
    Ocena: 4.80 / 5
    jestem stałym klientem i spokojnie polecam zakupy w tym sklepie
    Zaletyszeroki asortyment, niskie ceny
    Wadynie wiem
  • ~Darful / 2014-01-23 13:10
    Ocena: 4.60 / 5
    Muszę przyznać,ze lubię robić zakupy w tym sklepie,jestem zadowolony z obsługi i bogatego asortymentu,ceny naprawdę przystępne -zdecydowanie polecam!
    Zaletywybór,cena,obsługa
    Wadynie znalazłem
    tydzień, 22zł
  • ~pola / 2010-10-02 21:08
    Ocena: 4.60 / 5
    Sklep cechuje bogactwo asortymentu, dobre ceny i w pełni profesjonalna obsługa. Zamówiłam jednego dnia książki a drugiego już je mogłam czytać, czego chcieć więcej?
    Zaletycena, obsługa i szybkość realizacji zamówienia
    Wadybrak
    1 dzień
  • ~ula / 2020-08-15 13:11
    Ocena: 4.60 / 5
    Jak najbardziej ok, szybko zostało zrealizowane moje zamówienie z zabawką dla córki
  • ~Ksenia / 2010-02-01 18:22
    Ocena: 4.40 / 5
    Moja przygoda ze sklepem Foteria odbyła się bez zastrzeżeń.Zamawiane odbitki przyszły w dobrej jakości i o czasie.Miły kontakt .Z pewnością skorzystam w przyszłości tym bardziej że w swojej ofercie oprócz zwykłych odbitek mają również fotogadżety .
  • ~Zbyszek / 2010-02-24 18:32
    Ocena: 4.40 / 5
    Ja akurat skorzystałem z usług Foterii, nie mogę narzekać.Szybka wysyłka i miły kontakt .Nie obyło się bez problemów z Pocztą ale uzyskałem pomoc z obsługi ich biura i sprawa szybko się wyjaśniła.Zdjęcia były naprawdę dobrej jakości i nie ukrywam w dobrej cenie.Polecam Zbyszek
  • ~nomysz_iikswejam / 2008-09-19 13:05
    Ocena: 3.80 / 5
    nie zawiodłem się na tym sklepie jeszcze. zawsze robię tu zakupy (przerzuciłem się z merlina), głównie z przywiązania. no i odkłądam sobie z każdych zakupów 1% w systemie cash back. czy inne sklepy mają coś takiego? ktoś mi może powiedzieć?
  • ~SZYMON / 2020-01-15 19:23
    Ocena: 3.80 / 5
    WItam. Jestem klientem tej księgarni tylko dlatego że jest naprawdę tania, ale dość. Mieszkam na stałe za granicą dlatego kupuję często około 20 książek pakiet, raz do Pl raz do NO. W zależności od tego czy będę wkrótce w Polsce czy nie. I zawsze proszę o sprawdzenie stanu technicznego zamawianych książek aby były idealne. To samo tyczy się pakowania, po prostu ma być bezpiecznie. Pierwszy raz nie uznali reklamacji ponieważ był za długi czas od dostawy, a książka była ewidentnie uszkodzona i naprawdę każdy to widział .... tylko nie księgarnia. Ale machnąłem ręką. Drugi raz rozdarte etui od pakietu trzech książek. Tu dostałem upust na zakupy 10% - ok choć wolałbym całe etui. Trzeci raz wszystkie książki były w stopniu większym lub mniejszym uszkadzane - powodem było złe zapakowanie, książki luzem wrzucone do kartonu bez zabezpieczeń. Problem tu leży w niekompetencji personelu - jasno określam co oczekuję. No i ostatni raz - to co poprzednio rozdarte etui od pakietu czterech książek ( niewidomy by to zauważył), oraz zawyżony koszt paczki przez co musiałem płacić wyższą opłatę celną. I jeszcze bezczelne odpowiedzi ,,co ja chcę, mogłem nie odbierać paczki,,. Tak więc - zdecydowanie odradzam. Nigdy więcej zakupów w tej księgarni.
  • ~der / 2011-12-23 11:06
    Ocena: 3.40 / 5
    wszystko pieknie do momentu dostawy i późniejszej reklamacji.nigdy więcej nie dokonam zakupu w tym sklepie.
    Zaletyasortyment
    Wadydostawa i reklamacje
  • ~Agnieszka / 2016-11-05 13:05
    Ocena: 3.20 / 5
    Otrzymałam towar kilka dni po zamówieniu. Zamówiłam na prezenty dla 2 osób zabawkę i książkę. Wybrałam paczkomat. Paczkę otworzyłam od razu. Zabawka była ok, ale książka miała zagiętą i rozwarstwioną okładkę. Sprawę zgłosiłam po weekendzie. Od samego początku konsultantka stwarzała problemy. Najpierw trzymała się zdania, że za późno zgłosiłam reklamację - 4-5 dni to za późno. Prosiłam o wskazanie w regulaminie punktu, który mówi ile mam czasu na reklamację, nie otrzymałam odpowiedzi. Wymienialiśmy tak maile ok 2 tyg. Kobieta kompletnie nie znająca regulaminu, nie wiedząca z jakim zamówieniem ma do czynienia. Stwierdziła, że moim obowiązkiem było otwarcie paczki przy kurierze. Nie zamawiałam kuriera. Później twierdziła, że zamówienia są dobrze sprawdzane i na pewno wysłali dobry towar. W internecie jest dużo opinii, że źle zabezpieczają książki. Prosiłam o kontakt z osobą decyzyjną, z kierownikiem działu obsługi klienta. Następnie pani stwierdziła, że reklamacji nie uzna, bo książka leżała przez weekend i nie wiadomo co się z nią działo...na koniec stwierdziła, że każdy klient może uszkodzić towar, żeby go zwrócić. Nie dociera do tej kobiety, że ja nie chce zwracać towaru, tylko wymienić go na pełnowartościowy, żeby dać go na prezent. Kobieta nie wie, że jeśli chciałabym przeczytać tę książkę to mam 14 dni na zwrot. Nie trzeba jej uszkadzać. No, ale widocznie ona sama tak rozwiązuje sprawy zakupów. Miłej pani przypominam, że mogę zwrócić towar w ciągu 2 tyg, nie trzeba kombinować droga konsultantko...Obecnie zostałam z książką z zagiętą okładką, której na pewno nie dam w prezencie. Nie polecam firmy, które wysyła trefny towar, zatrudnia beznadzieją obsługę, która nie zna się na przepisać i obsłudze klienta. Fajna taktyka, wysyłać niepełnowartościowy towar i zbywać klienta przez kolejne tygodnie. Nie polecam. Szkoda, że nie zapoznałam się z opiniami na ich temat wcześniej.
    Wadybeznadziejna obsługa, nie znająca zamówień, które obsługuje, nie znająca regulaminu, oskarżająca klienta o niszczenie książki, żeby ja zwrócić, i to w sytuacji kiedy klient wcale nie chce tej książki zwrócić, tylko wymienić na pełnowartościowy towar. Bardzo sprawnie zniechęcają klienta, wymyślają powody nieprzyjęcia reklamacji.
  • ~Jarek / 2015-04-15 00:55
    Ocena: 3.20 / 5
    Po zapłacie za towar okazało się, że nie mogą zrealizować zamówienia a pieniądze trafiły na ich wirtualną skarbonkę. Mimu kilku prób nie ma możliwości odzyskania pieniędzy z tej skarbonki. Sklep nie odpisuje na wiadomości w tej sprawie. Inbook.pl to oszuści i naciągacze. Wygląda na to, że sami sobie wystawiają pozytywne komentarze. nigdy więcej tego sklepu.
    Zaletybrak
    WadyWystawiają nieistniejący towar i nie chcą zwrócić wpłaconych pieniędzy
  • ~Zuzka / 2018-12-19 10:08
    Ocena: 3.20 / 5
    Towar słabo opisany (zamawiałam zegarek żadnych wymiarów nie podano) okazała się że jest za mały i tu zaczęły się schody. Brak kontaktu ze sprzedającym, nie odbiera telefonu, nie odpowiada na maile nie zwraca pieniędzy. Nie polecam
    Zaletyszybkie doręczenie towaru
    Wadybrak kontaktu ze sprzedającym, nie odpowiada na maile. Wstrzymują zwrot pieniędzy
  • ~Wojo / 2010-03-29 15:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Towar dostepny w 7 dni nie dostarczony po 4 tygodniach.Ani jednej wiadomosci o problemach z realizacja zamowienia.
    Od rezygnacji zamowienia minely juz 2 tygodnie a zwrotu pieniedzy dalej nie ma (w sumie trzymaja juz 6 tyg).
    Nie odpowiadaja na wiadomosci.

    Szukam namiarow na Rzecznika Praw Konsumenta.
    Nie polecam tegpo sklepu.

  • ~EWA / 2020-01-20 15:02
    Ocena: 2.80 / 5
    Witam
    Pierwszy raz zamawiałam przesyłkę przez Waszą firmę.Okres dostarczenia miał być 1-2 dni natomiast czekałam 7 dni. Bardzo zależało mi na szybkiej dostawie lecz niestety musiałam świecić oczami i się tłumaczyć ze to nie moja wina.
    U pani w kiosku RUCH upominałam się nawet w sobotę podjechałam specjalnie ale pani uparcie informowała Ze nie ma i mi nic nie wyda :-((
    A dzisiaj w poniedziałek otrzymałam info sms ze paczka czeka od 5 dni.Nie wiem komu dać wiarę !!
    Zaletynie ma
    Wadytak
  • ~kejam77 / 2018-12-16 15:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłem książkę która na stronie jest dostępna a w rzeczywistości nie jest i dalej wisi na stronie że jest dostępna, słaby kontakt telefoniczny, na 10 połączeń z mojej strony nie odebrali żadnego, odpowiedzi e-mail też opóźnione, no i trzeba czekać 14 dni na zwrot kasy na konto. Ogólnie nie polecam!
    ZaletyBogaty wybór towarów na stronie.
    WadyNie wiadomo co faktycznie jest dostępne bo towar nie dostępny jest jako dostępny.
  • ~Ola / 2018-12-07 12:24
    Ocena: 2.80 / 5
    Opinia jest w wadach:brak kontaktu, nieprawdziwe infornacje na stronie, zaplacilam za towar, który okazało się, że jest niedostępny...a to miał być prezent...
    WadyZamowilam ksiazki na mikołajki, dostalam tylko wiadomość, ze jedna z nich pojawi sie pi 28.12 i dopierk wtedy zrealizują zamówienie.Oczywiście na stronie była informacja, że książka jest dostępna.Wrzuciłam dk koszyka i zapłaciłam.I teraz jestem bez prezentów i pieniędzy.Telefonu oczywiście nikt nie odbiera...Szkoda słów
  • ~test / 2010-10-05 05:02
    Ocena: 2.80 / 5
    sam już nie wiem co pisać.....
    Zaletynie ma plusów
    Wadynie ma minusów
    40 lat
  • ~aja / 2015-12-10 14:05
    Ocena: 2.60 / 5
    W trakcie 1 zamówienia zostałam oszukana kilka razy:

    1. Błędny stan zamówienia (stan zamówienia był podany jako średni. Okazał się na wyczerpaniu)
    2. Wysyłka miała być w 1 dzień roboczy. Otrzymałam po 5 dniach od zamówienia.
    3. Otrzymałam informację, że zamówienie zostanie uzupełnione. W trakcie rozmowy telefonicznej - że nie ma takiej gwarancji. Zostało uzupełnione o 1 sztukę, a miało być łącznie 100! Kpiny.
    4. Otrzymałam informację, że Sklep będzie się ze mną kontaktował rano (03.12.) w sprawie uzupełnienia przesyłki. Nie kontaktował się do godz. 12:30. Zadzwoniłam sama.
    5. Zapewniano mnie, że przesyłka będzie do południa. Była po południu.
    6. Poinformowano mnie mailem 04.12., że dyspozycja przelewu nadpłaty z tytułu zmniejszonego zamówienia została przekazana do dyspozycji do działu księgowości. Potem zwodzono mnie, że pieniądze będą wysyłane dzisiaj lub jutro. Dzisiaj otrzymują informację, że sklep ma 14 dni na zwrot.

    To jest żenujące.
    Wadywprowadzanie w błąd, długi okres oczekiwania, niedotrzymywanie słowa, problem z odzyskaniem nadpłaty
    6 dni, 122 zł
  • ~edyta / 2010-09-28 12:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Zdecydowanie ODRADZAM sklep Inbook- to najgorszy sklep internetowy w jakim zdarzyło mi się dokonać zakupu. Na moje nieszczęście nie przeczytałam wcześniejszych opinii i mam za swoje. Towar zamówiony po 6 tyg. do mnie nie dotarł, po wielkich trudach dodzwonienia się okazało się, że nastapił zwrot i poczta nawaliła (łatwo zrzucić winę na pocztę)-oczywiście nikt wcześniej mnie o tych problemach nie powiadomił. Na dodatek okazało się , że nagle po zwrocie z poczty zabrakło 1 pozycji (jakim cudem, skoro wcześniej było niby wszystko ok?!). Zero kontaktu mimo obiecanych mi maili z dodatk. informacjami. Obsługa wysoce niekompetentna. Czekam na zwrot pieniędzy za tę brakującą pozycję, zobaczymy ile to potrwa...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803