Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Inbook.pl opinie

Ocena na podstawie 88 opinii

3.01 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.60
  • Dostawa
    2.69
  • Poziom cen
    3.28
  • Łatwość zamawiania
    3.41
  • Asortyment
    3.21

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2009-01-08 15:15
    Ocena: 2.40 / 5
    cztery tygodnie temu zamówiłam zdjęcia w serwisie foteria, dwa tygodnie temu otrzymałam informację, że wysłano paczkę, która nie dotarła do mnie do tej pory. na maile nikt mi nie odpowiedział, telefonów nikt nie odbiera, nagrywałam się również na pocztę głosową, zero reakcji. obawiam się, że to oszustwo i że zostałam prze nich okradziona...
  • ~Gniewomir Trocki / 2013-09-26 14:07
    Ocena: 2.40 / 5
    Nowa jakość zakupów w siecie.
    Brak odzewu na e-maile, nieprawdziwe zapewnianie o dostawie, wiecznie głuchy telefon. Jeżeli zależy Ci na jakości obsługi, omijaj to miejsce w sieci.

    W tej chwili nie mam ani towaru, ani pieniędzy, ani odpowiedzi na e-maile.
    WadyBrak kontaktu, niepoważne traktowanie klienta, brak odpowiedzi na e-maile...
  • ~Henry / 2018-04-20 08:00
    Ocena: 2.40 / 5
    Zgodnie ofertą i formularzem zamówień, zamówiłem i opłaciłem książkę w tym sklepie ale po kilku dniach dostałem wiadomość, że nie mają tej pozycji ale czekają na dodruk.
    Postanowiłem poczekać bo obiecywali, że to nie potrwa dłużej niż kilka dni.
    Niestety trwało dłużej. Po ponad 10 dniach znalazłem tą samą pozycję w ofercie innego sklepu a w Inbook nadal nic.
    Zrezygnowałem z zamówienia w Inbook i zwróciłem się o zwrot zapłaty. Zostałem zapewnionym że choć zwrot płatności musi nastąpić do 14 dni to na pewno nastąpi szybciej.
    Po upływie 4 tygodni (!) przypomniałem im, że nadal czekam na zwrot kasy :))).
    Kasa zwrócona ale nie tylko brak jakiegokolwiek wyjaśnienia sytuacji ale nawet zwyczajowego "przepraszamy" nie usłyszałem ani nie przeczytałem.
    Zaletyśrednie ceny
    Wadyignorowanie klienta i jego podstawowych praw
  • ~KR000 / 2013-09-13 10:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Sklep podał nieprawdziwą informację na temat dostępności produktu. Produkt był niedostępny. Nie można dodzwonić się do sklepu, problem z odzyskaniem pieniędzy.Od tygodnia obracają moimi środkami, nie odpowiadają na maile. Przestrzegam!!! W regulaminie wpisali, że do 30 dni dokonają zwrotu.
    Zaletyatrakcyjne ceny
    Wadyniesolidność, brak natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
    zamówienie usunięto przez sklep w związku z brakiem na magazynie.
  • ~bzvc / 2008-07-17 10:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Skuszony dobrą ceną i łatwością składania zamówień kupiłem film. Przelałem pieniądze na konto od razu. Po tygodniu zadzwoniłem z pytaniem o przesyłkę. Dostałem maila 4 h później, że będą opóźnienia. Po kolejnych kilku dniach znowu pytam a tu odpowiedź że nie może być zrealizowana przesyłka i życzą miłego dnia!!! Na przelew zwrotny czekam już kilka dni!!! BRAK INFORMACJI O NIEDOSTĘPNOŚCI! ZERO KONTAKTU Z ICH STRONY? O WSZYSTKO TRZEBA SIE UPOMINAĆ! I CZEKAĆ NA SWOJE PIENIĄDZE!!!
  • ~Elżbieta / 2019-01-02 21:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam książkę w dniu 8 grudnia, która była w ofercie. Przelałam pieniądze na konto sklepu, towar miałam otrzymać w ciągu 1 dnia. Czekałam na przesłanie 3 tygodnie. Nie było ze strony sprzedającego żadnej informacji. Po trzech tygodniach zwróciłam się o zwrot gotówki. Nie wiem ile czasu to potrwa. Pieniądze wydane, miał być prezent na gwiazdkę. Nie polecam uważam że są nieuczciwi.

  • ~Krzysztof / 2016-11-06 21:25
    Ocena: 2.20 / 5
    ODRADZAM WSZYSTKIM. Zakupu w tym sklepie dokonałem pierwszy i ostatni raz. Niedostępna preferowana zawsze przez mnie płatność przy odbiorze, co już zazwyczaj źle rokuje. Towar miał być dostępny w 1 dzień roboczy. Po tygodniu dowiedziałem się telefonicznie, że mają kłopoty ze ściągnięciem 1 pozycji. Po kolejnych 3 dniach roboczych otrzymałem e-mailem informację, że zamówienie się opóźni. Tego samego dnia otrzymałem zaproszenie do wypełnienia ankiety oceniającej swoje zakupy (sic!). Gdy w tej ankiecie słusznie utyskiwałem na jakość obsługi, sklep odpisał, że przecież o wszystkim mnie na bieżąco informował. Po pierwsze, o informację musiałem sam zatelefonować, a po drugie, w jakim terminie te informacje otrzymałem (po tygodniu i po 10 dniach). W końcu po 2 tygodniach (po 10 dniach roboczych) zamówienie szczęśliwie zostało nadane do punktu odbioru. Zero solidności, zero skruchy, zero poczucia winy. Nigdy więcej.
  • ~Darks / 2019-05-20 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie opłacone w całości zaraz po zakupie (niedziela 5-5-2019). W poniedziałek otrzymałam informację mailową, że towaru nie ma w magazynie (na stronie nadal widniał jako dostępny, średnia dostępność) i że mogę kupić podobny kubek. Odmówiłam, pracownik anulował zamówienie, mailowo poinformował mnie, w jaki sposób mam się odnaleźć na stronie, żeby odzyskać pieniądze i na resztę tygodnia nastała cisza. Środa - po moim pytaniu o termin zwrotu (mail), dostałam info, że pieniądze zostaną przelane najpóźniej w piątek tego samego tygodnia popołudniu (dlaczego aż pięć dni?) Sklep nie kontaktował się ze mną. W kolejnym tygodniu udało mi się dodzwonić do sklepu dwa razy - 1. wtorek, drugiego tygodnia - nie było kolegi, który się zajmuje przelewami, więc rozmówca poprosił o cierpliwość do kolejnego dnia. Czekałam do czwartku, kiedy udało mi się dodzwonić po raz drugi - 2. rozmówca nie miał wglądu w szczegóły zamówienia, pewnie zwrot został już zrobiony, zostałam ponownie poproszona o cierpliwość do następnego dnia, kiedy pieniądze pewnie będą już na moim koncie. Nie było. W trakcie obu rozmów zasugerowałam grzecznie, że jeśli jest jakiś problem z przelewem, to jest to właściwy moment, żeby mi o tym powiedzieć. Podobno nie było żadnego problemu ze strony firmy... Pomiędzy obiema rozmowami telefonicznymi wysłałam dwa równie grzeczne maile z prośbą o przesłanie potwierdzenie wykonanego przelewu zwrotnego (może pomyliłam numer konta?). W poniedziałek (tydzień 3) ok. 15.00 wysłałam maila (nadal grzecznego), że kolejnego dnia (wtorek, tydzień 3), wysyłam listem poleconym do firmy ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty za opłacone i niezrealizowane zamówienie. W tym samym dniu ok. 18.00 na moim koncie pojawiły się pieniądze. Alleluja. W SKRÓCIE - zakupy dla lubiących sporty ekstremalne (czy towar będzie? czy będzie obecna osoba decyzyjna, jeśli pojawi się problem? czy ktoś odpisze na maila? kiedy nastąpi zwrot pieniędzy?). Moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie.
    Zaletygrzeczni są, choć to grzeczność kompletnie bezproduktywna
    Wadydługi czas zwrotu pieniędzy, ignorowanie maili, brak towaru
  • ~DJ / 2012-10-17 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja!Ludzie z pasją?Jaką? Chyba oszukiwania.
    Dośc, że produkt przywieziony przez kuriera zniszczony (jechałam osobiście prawie 45 km aby to wymienić) to jeszcze odmowa przyjęcia reklamacji.Dotyczyło zakupu garnków dobrej firmy Emalia Olkusz S.A.In book mnie zawiódł na całej lini.Nie polecam wcale.
    Wadyobtłuczone garnki nie z mojej winy, nie przyjęte do reklamacji
    miałam je zaledwie 2 tygodnie; czekałam na realizaję reklamacji przez firmę Olkusz, dzięki korenspondecji z Inbookiem- blisko 3 miesiące;ok.400 zł
  • ~kathycol / 2012-01-05 16:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Nawet, jeżeli płaci się za kuriera, to nie ma gwarancji dostawy - kurier dzwoni, jak już jest pod drzwiami - oczywiście w godzinach pracy - tylko po to, żeby poinformować, że zostawi awizo i wróci następnego dnia o tej samej porze! Telefon, pod którym można składać reklamacje funkcjonuje tylko do godz. 16, a i tak trzeba czekać po 15-20 min na linii (mimo, że jest się "pierwszym oczekującym") - co zresztą nic nie daje - ludzie na linii nie grzeszą kompetencją- Pani po drugiej stronie słuchawki uparcie twierdziła, że to moja wina, bo sama sobie taką firmę kurierska wybrałam w opcjach dostawy!!!! Jednym słowem - dramat. Nie potrafią też zrozumieć, że skoro zamawiam książkę do domu, tzn., że tam chcę ją odebrać (za to w końcu płacę za kuriera!), a nie w pracy, gdzie może byłoby wygodniej podjechać kurierowi. Kafka
    Wadydostawa, komunikacja z klientem, reklamacja, podejście do problemu, brak odpisywania na maile
  • ~magda / 2015-09-23 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwsze zamówienie przyszło dość szybko, było wszystko co zamówiłam.
    Ale z drugim... Dostałam maila, że jednej z książek nie mogą wysłać, bo zniszczona, chyba że dopłacę to sprowadzą droższą. Jeśli nie chcę, to przeleją pieniądze do wirtualnej skarbonki lub na konto, które podam w profilu. Tyle, że takiej opcji w profilu nie widzę. A na maile nie odpowiadają - jest cisza. Dobrze, że to nie były drogie książki, ale szkoda mi tych pieniędzy. Nie wiem, czy chociaż resztę książek otrzymam...
    Po tym zamówieniu skończy się moja przygoda z tą stroną.
    Zaletyceny
    Wadyniesłowność, nieopowiadanie na maile, brak w magazynie wystawionych książek
  • ~Bartek / 2017-09-15 16:56
    Ocena: 1.80 / 5
    Książka zaklejona ich taśmą z logo. Po otwarciu z okładki zeszły wszystkie ilustracje - żart. Obsługa klienta nie porozumienie.
    ZaletyBrak
    Wadypakowanie
    pakowanie
  • ~Klientka / 2017-10-13 13:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam mapę z długością dostawy "do jednego dnia roboczego", kiedy przez kolejne dni nie dostałam informacji o możliwości odbioru paczki, a na statusie widziałam, że nawet nie została nadana wysłałam maila. ZERO ODPOWIEDZI, wysłałam drugiego nadal ZERO ODPOWIEDZI, dzwoniłam na infolinię NIKT NIE ODBIERAŁ. Zapłaciłam z góry, a nikt nie raczył mnie poinformować co się dzieje! W końcu po trzecim mailu dostałam informację, że była to ostatnia sztuka i jest zniszczona, więc nie nadaje się do wysyłki. Musieli o tym wiedzieć od razu jak mieli ją nadać, ale NIKT MNIE NIE POINFORMOWAŁ, NIKT NIE ODPOWIADAŁ NA MOJE MAILE!!! Teraz mam czekać 14 dni na zwrot pieniędzy!!! NIE POLECAM!
  • ~Małgorzata / 2018-01-23 16:25
    Ocena: 1.80 / 5
    FIRMA KOMPLETNIE NIEPOWAŻNA. Już 25 dni przetrzymują moje pieniądze za niezrealizowane z winy Inbook zamówienie numer 873829. wielokrotny kontakt mailowy i telefoniczny bezskuteczny. Telefonów nikt nie odbiera, po przejściu infolinii ( wybierz1, .... itd ), połączenia na dziale są strącane. Dzwoniłam kilkanaście razy w różnych porach i dniach. Tygodniami brak odpowiedzi na maile. Obietnice przyspieszenia zwrotu bez pokrycia. Kredyty należy zaciągać w banku, a nie poprzez przetrzymywanie pieniędzy konsumentów. Szczerze i decydowanie odradzam zakupy w Inbook. W inbook jest niemal wszystko, tyle, że tylko wirtualnie. Towaru faktycznie nie ma na stanie, ale to jeszcze czasem może się zdarzyć. Najgorsze jest to, że wpłacone pieniądze są utopione nie wiadomo na jak długo. Normalna i uczciwa firma stara się jakoś zatrzeć złe wrażenie związane z brakiem towaru, chociaż poprzez bezzwłoczny zwrot wpłaconych środków. Tutaj dokładnie odwrotnie. Dalej jest tylko gorzej. Strasznie skomplikowane procedury zwrotu pieniędzy, strona beznadziejnie pod tym względem rozplanowana. Aby otrzymać własne pieniądze na stronie sklepu trzeba szukać jakiś zakładek z dyspozycją zwrotu, które nie wiadomo, gdzie są. Wszystko, żeby maksymalnie utrudnić życie i przeciągnąć moment zwrotu pieniędzy. Podkreślam, ze nie zwracałam towaru w ramach odstąpienia, tylko od początku go nie było w sklepie i u dostawcy. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie, jest tyle innych księgarni, które mają przyjazną konsumentowi politykę posprzedażną. Tutaj niestety tragedia!!! 100% niezadowolenia. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii o Inbook, niestety wszystkie negatywne się potwierdziły. Zachęcam do lektury opinii przed podjęciem decyzji o zakupie, proszę się nie sugerować tym, że są 14 lat na rynku, najwidoczniej czasy świetności mają za sobą.
    Szkoda, że nie można tu opublikować opinii bez żadnej gwiazdki, ponieważ NICZEGO nie mogę ocenić pozytywnie. Nie zasługują nawet na jedną.
    ZaletyNie ma żadnych
    Wadysame
  • ~Mariusz / 2015-03-05 19:39
    Ocena: 1.80 / 5
    KOMPLETNA ŻENADA!!! OSZUŚCI !!! NIEPROFESJONALIŚCI !!! Kupiłem dwie książki 11.02 i od razu za nie zapłaciłem. 6 dni później dostałem informację, że jednej książki nie mogę dostać, chyba że zapłacę za nią 23 zł więcej lub z niej zrezygnuję. Po rozmowie z konsultantami nie udało mi się dowiedzieć jakim prawem tak zostałem potraktowany. Po powołaniu się na regulamin na stronie inbook.pl (IV Płatności
    1.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w katalogu i na stronie internetowej, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian. Zamówienia złożone realizowane są na warunkach obowiązujących w chwili ich złożenia, wszelkie późniejsze zmiany cen towarów, czy innych elementów objętych zamówieniem nie mają wpływu kształt wcześniej zawartej umowy kupna - sprzedaży. Zniżka wynikająca z kuponów rabatowych dotyczy tylko oznaczonych produktów i nie sumuje się z innymi promocjami.) zostałem odprawiony z kwitkiem.
    Po kolejnych próbach powiedziano mi, że firma "zastrzega sobie prawo do niezrealizowania
    lub częściowej realizacji w/w zamówienia. O takiej ewentualności
    poinformujemy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie." TYLKO TAKIEJ INFORMACJI NIE MA U NICH W REGULAMINIE, jest natomiast podawana na końcu maila przy informacji o zamówieniu

    Potem zostałem poinformowany, że moje zamówienie nie może zostać z realizowane z powodu niemożliwości jego wykonania(w międzyczasie nagle DOPIERO ZNIKNĘŁA POZYCJA ZE STRONY inbook.pl KTÓRĄ ZAMÓWIŁEM- TZN NIE MOŻNA BYŁO JEJ KUPIĆ)... Po powołaniu się na "Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271. USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" oraz postraszeniu o założeniu sprawy w sądzie(mając mocne argumenty) ZOSTAŁEM POINFORMOWANY W DNIU 20.02 ŻE MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PONOWNIE PRZEKAZANE DO REALIZACJI. Dopiero dziś(05.03) mogłem odebrać 2 ksiązki w punkcie Mail Boxes Etc.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyProszę przyczytać opinię
    -
  • ~Milena / 2016-10-29 18:48
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam. Zawiodlam się właśnie po raz drugi na tym sklepie. Raz kupiłam książkę na prezent i czekając na nią dowiedzialam się że kupionego produktu nie ma na stanie. Następnie przez 3 tygodnie nie mogłam doprosić się o zwrot pieniążków. Dopiero kiedy powiedzialam, ze wystawię przedsądowe wezwanie do zapłaty to zwrócili mi pieniądze (niestety za przesyłkę nie - tylko za zakupiony towar). Parę dni temu postanowiłam im dać jeszcze jedną szansę i tym razem najpierw zadzwoniłam, żeby spytać czy mają na stanie rzecz. Pani była uprzejma i powiedziała że oddzwoni. Nie oddzwniła oczywiście (już 3 dzień). Nie mam dobrego zdania i nie polecam.
    Zaletybrak
    Nie korzystam z żadnego z zainteresowanych mnie produktów bo nie miałam możliwości ich dostać
  • ~nonconf / 2013-02-21 05:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep podał fałszywe informacje o książce. Reklamował ją jako książkę w oprawie skórzanej, tymczasem okazało się, że oprawa jest miękka papierowa. Po reklamacji zmusił mnie do wysłania pocztą książki mimo, że zamówiłem kuriera jako drogę dostawy przy jej kupnie. Domaga się, wbrew prawu, zwrotu paragonu. inaczej nie chce zwrócić pieniędzy. Pieniądze za przesyłkę przelał na "skarbonkę" konto w wirtualnym sklepie, a nie na moje konto, chce w ten sposób zmusić mnie do zakupów w ich sklepie. Ta gehenna nie ma końca.
    Zaletystosunkowo tanio
    WadyFalszywa reklama produktu, trudności ze zwrotem pieniędzy
    okłamali mnie, produkt wysłany nie był tym zamawianym
  • ~zuzuli / 2009-08-04 14:05
    Ocena: 1.60 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona. Zamowilam ksiazke, byla dostepna i znajdowala sie adnotacja ze do 4 dni jest realizowane zamowienie, a ja po 2 tygodniach jeszcze ksiazki nie mialam, a gdy w koncu uzyskalam informacje, dlaczego jej nie ma to okazalo sie ze nie maja jej na stanie o czym mi nie napisali, a tesc maila niosla przeslanie, ze to moja wina ze nie zrealizowali mi zamowienia bo tylko jedna ksiazke u nich zamowilam.... Ostatecznie napisalam maila ze nie chce juz z nim korespondowac i odwoluje zamowienie.. Zaczelam szperac w necie i okazalo sie, ze nie tylko ja mialam z inBookiem problemy, co wskazuje na to, ze nie byla to ich tylko jednorazowa wpadka.,,,
  • ~Tomasz / 2017-03-07 16:07
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem kilka zabawek.Natychmiastowa zapłata.Mail o przyjęciu zapłaty,drugi że wysyłka towaru w ciągu dwóch dni.Po tygodniu brak paczki.Pisze maile brak odzewu.Po wielu próbach dodzwonienia się sukces udało się.Pani zdziwiona tłumaczy że nie mają zamówionych zabawek,bo nie ma ich dostawca,oczywiście wysłali mi maila którego nie otrzymałem.Oszustwo pierwsze sklep sprzedaje towar którego nie posiada! Czas na zwrot zapłaty za towar 14 dni Kpina.Mija 16 dzień brak zwrotu.Odzusci.Nie odpuszczę im skieruje sprawę do sądu.
    WadyOszuści
  • ~Viki / 2016-06-19 21:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam zegarek ice i dostałam rozmiar s dla dzieci, zero kontaktu, telefon milczy, brak odpowiedzi na mail' e. Brak dołączonego rachunku. Oszuści, gdybym przeczytała opinie wcześniej napewno takiego błędu bym nie popełniła.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803