Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

heyah opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.10 / 5

  • Cena/Jakość
    2.03
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Oferta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elżbieta / 2022-04-13 12:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z zasięgiem w budynku w centrum Warszawy, przerwy w interneciez
    ZaletyCena pakietu
    Wady1. Brak możliwości kontaktu telefonicznego z bok
    2. Niskie kompetencje konsultantów
    3. Bardzo wolny czas reakcji na zgłoszenie
    4. Przerwy w internecie
    5. Problemy z zasięgiem w centrum Warszawy
  • ~Aleksander / 2022-03-14 02:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Świetna oferta! Żadnych problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji. Nie muszę kompletnie pamiętać o doładowaniach, bo samo się doładowuje, żadnych zabaw z kurierami, bo Heyah 01 pozwala na weryfikację tożsamości poprzez konto bankowe, a samą kartę SIM odebrałem wygodnie z Paczkomatu InPost. Obawiałem się, że 20GB internetu to trochę mało, jednak wyszło, że w sam raz i nawet potrafi troszkę zostać na koniec miesiąca. Zasięg, jak i jakość rozmów na wysokim poziomie, nie doświadczyłem żadnych problemów. Do szczęścia brakuje mi tylko 5G i eSIM, ale liczę, że w niedalekiej przyszłości zostaną te usługi wprowadzone do Heyah 01. Jednym słowem P O L E C A M
    Zaletybrak problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji, autodoładowania, weryfikacja tożsamości poprzez konto bankowe, dostawa do Paczkomatu, dobry zasięg, wysoka jakość połączeń, trzy kliknięcia w przypadku dobierania nowej subskrypcji
    WadyBrak 5G, Brak eSIM
  • ~Kmaxxx87 / 2022-02-23 02:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Barachło !!!!!Nigdy w życiu tmobile i heya.Padło !!!!kase moment wpiernicza
  • ~Pablo / 2022-01-20 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłem się z innej sieci do Heya, i jestem bardzo zadowolony,no limit , internet 20GB, polecam Heya
    ZaletyWszystko na plus
    Błyskawiczne przeniesienie
  • ~Booz1 / 2021-11-04 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Skusiła mnie oferta Heyah 01 i przeprowadziłem zmianę operatora ,która przebiegła bez problemów. Po aktywacji usługi rozpocząłem korzystanie z dostępnych usług. W chwili kiedy musiałem się skontaktować z infolinią swojego banku , okazało się że połączenie na żaden podany numer stacjonarny i komórkowy jest niemożliwe do wykonania. Skontaktowałem się z infolinią Heyah 01 i przedstawiłem problem. Wtedy dowiedziałem się że numery np. na infolinie PKP , banków i innych instytucji nie jest możliwy. Zapytałem wtedy dlaczego takiej informacji nie ma w ofercie reklamowej firmy , która jest ogólnie dostępna w mediach? Nie otrzymałem odpowiedzi.
    Osobiście szukam już innego operatora u którego będę miał cały zakres możliwości korzystania z usług . Jeżeli ktoś chce mieć problemy z połączeniami to oferta godna polecenia .
    Ja osobiście złożę do odpowiedniej instytucji doniesienie o złych praktykach i wprowadzaniu w błąd klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości połączeń na numery infolini i nie tylko.
  • ~Lavazza / 2021-10-17 12:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem się z innego operatora (plus), zachęcony ofertą ... mówię spróbuje...
    Przeniesienie z uruchomieniem bez żadnego problemu, wszystko tak jak powinno być.
    Niestety tuż po przeniesieniu dużo znajomych informowała mnie że nie można się do mnie dodzwonić (abonent czasowo nie dostępny, abonent poza zasięgiem). Na drugą kartę można było się dodzwonić bez problemu (orange) więc odpada problem telefonu.
    Na + jak ktoś się nie dodzwonił dostaje się sms-a że ktoś dzwonił.
    Problem, zgłaszany 2 krotnie do obsługi klienta niestety za każdym razem była informacja że BTS przeciążony. Ok rozumiem jak by to się zdarzało raz/2 razy w miesiącu ale nie co dzień albo co drugi. W różnych miejscach woj. Łódzkiego.
    Koniec końców zrezygnowałem i przeniosłem się do innego operatora z prawie takimi samymi warunkami ale gdzie nie ma problemów z dodzwonieniem się.

    PS
    Nostalgia do Heyah była... spróbowałem niestety się sparzyłem. Raczej nie wrócę, nie polecam na ten moment.
    ZaletyCena pakietu,
    Wadyproblem z dodzwonieniem się.
  • ~Pyrcio / 2021-10-14 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra. Ok 10 sierpnia zamówiłem ofertę Heyah 01. Po otrzymaniu karty SIM na drugi dzień zostały pobrane środki z karty płatniczej za pierwszy miesiąc użytkowania. Niestety w przeciągu prawie 2 tygodni nikt w Heyah nie potrafił aktywować mojej karty SIM. Pracownicy infolinii to totalna porażka, nic nie chcą pomóc. W związku z powyższym odstąpiłem od umowy zawartej na odległość. Niestety do dnia dzisiejszego (14 października) nie dokonano zwrotu środków na kartę z której zostały one pobrane. Rozumiem, że gdybym sam przez własne widzimisię zrezygnował z oferty przed upływem 2 tygodni to liczyłbym się z faktem że muszę poczekać na zwrot środków albo że zwrócą tylko część. Ale ja w ogóle nie korzystałem z usługi przez ten czas bo firma ni była w stanie aktywować karty SIM. Gdyby chcieli rozwiązać problem to powinni niezwłocznie przesłać drugą (działającą) kartę SIM. Odradzam wszystkim Heyah!
    Zaletybrak
    Wadycała firma to porażka z Biurem Obsługi Abonenta na czele, nie są w stanie nic pomóc a przede wszystkim nie chcą. Kłamią na infolinii. A to brak kraty płatniczej w systemie (dziwne bo środki z karty pobrali), a to nie mogą znaleźć mojego numeru....
  • ~Damian / 2021-10-06 17:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna kpina raz mi wyłączyli tel bez informacji problem w tym że byłem daleko od domu nie mogłem się z nikim skontaktować że potrzebuje pomocy!
    Obecnie jestem 3 tyg bez internetu i w dalszym ciągu nie ma odpowiedzi na reklamację.
    Mój limit nerwów się wyczerpał
    Tak nie brak kontaktu z kim kolwiek
    Obecnie musiałem kupić drugi numer w innej sieci aby mieć internet
    ZaletyTotalny brak
    WadyKpina, brak obsługi, olewka, brak podstawowych usług
  • ~Artur / 2021-08-02 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka karty się i przeniesienie numeru - szybko sprawnie. No i zaczęły się problemy - podczas jazdy np autostradą A2 w ciągu godziny 4 krotnie zerwane połączenie internetowe, co chwila problemy z LTE - przestawia się na 3G i zero internetu. I teraz najważniejsze - po przejechaniu granicy i zmiany operatora na zagranicznego, calkowity brak internetu. Nic nie daje wyjęcie sim czy inne resety. W biurze obsługi przyjęli zgłoszenie ale maja czas 3 dni żeby to naprawić. Po co mi było przenoszenie tego numeru tutaj ??? Chciałem zaoszczędzić 10 zł miesięcznie a musiałem kupić kartę zagranicznego operatora żeby mieć internet. Wracam do poprzedniego operatora z którym nigdy nie miałem problemów. Polecam dobrze się zastanowić jeśli myślicie do nich przejść. Nie warto
    ZaletyBrak
    WadyZasięg , braki internetu, długi czas usuwania usterek
  • ~Rafał / 2021-06-22 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakby można się było zalogować do strony konta...jakby pakiety się odnawiały...jakby nie zabierało Ci pieniędzy z konta...jakby nie trzeba było wiecznie składać reklamacji...TO HEYAH BYŁABY SUPER
  • ~Krzysiek / 2021-06-04 13:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam że względu na brak możliwości wykonywania połączeń na numery płatne lub 0800/891. Wynikiem czego nie można połączyć się z infoliniami większości banków, polis i tego typu serwisami. Co tak naprawdę mocno mnie ogranicza bo większość firm na kontrakt do siebie na numery 0801 xxxxx
  • ~Grzesiek / 2021-04-18 16:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Usługa włączona błyskawicznie migracja z innego operatora 7 dni wszystko chodzi szybko i sprawnie . Cena rewelacyjna. Karta do subskrypcji mbanku ściągnięcie opłaty za pierwszy miesiąc 1 zł bez problemu. Narazie nie znalazłem żadnych zastrzeżeń. Ofertę polecam każdemu. Pozdrawiam
    ZaletyW ofercie
    WadyNie znalazłem
  • ~Rycho / 2021-03-02 09:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem już w Heyah 01 ok pół roku.Oferta OK, sieć działa, LTE też działa, jakość rozmów OK. Aplikacja do zarzadzania to syfilis do niczego się nie nadający. BOK reprezentuje poziom wiedzy raczej słaby.
    Zaletycena
    Wadyaplikacja, poziom BOK
  • ~Kosmaty / 2021-02-04 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Operator powrócił do korzeni powstania telefonii komórkowej.Trzeba doładowywać konto a jak się nie wykorzysta doładowania to jest zabierane a konto zerowane.Tak było 15 lat temu potem konkurencja wymusiła zdrowe zasady jak widać nie wszędzie.
  • ~staryklient / 2021-02-01 11:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Potrafią pobrać pieniądze bez wyrażania na to zgody, ich aplikacja do kontroli pakietów nigdy nie działała dobrze a teraz pokazuje tylko ile internetu mamy do wykorzystania (wow), strona internetowa nie działa jak należy, brak informacji na temat pakietów itp.
  • ~Pablo / 2021-01-29 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można odnowic subskrypcji, problem zgłaszany wielokrotnie i nikt z tym nie potrafi nic zrobić. Kasa na koncie jest, brak blokady w banku u wielokrotne próby odnowienia subskrypcji nie dają efektu. Konsultanci naa ogół
    Obsługa uslugi nie.moga nic zronic. Wielokrotne zgłaszanie problemu nic nie zmienia. Rozpatrywanie problemu 5 i więcej dni to kpina. Omijajcie tę ofertę szerokim lukiem
    WadyObsługa uslugi
  • ~AsJa / 2021-01-08 15:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Heyah 01 - oprócz ceny nie ma w tej ofercie nic pozytywnego. Nie da rady dodzwonić się na infolinię - nawet w nocy czas oczekiwania wynosi kilkadziesiąt minut. Czas rozwiązywania problemów przez dział techniczny to kilka dni. LTE - bardzo często zdarza się, że po przełączeniu nadajnika mamy pełny zasięg 4g+ a internet nie działa - pomaga ręczne przełączenie na 3g lub włączenie na chwilę trybu samolotowego. Wszystkie zmiany dokonujemy w apilkacji, która lubi się wykrzaczyć, a jej możliwości są takie jakby była w fazie alfa testów.
    ZaletyCena, ale tylko do końca promocja 2mce/39 zł
    Wadyaplikacja
    słaby dział techniczny
    problem z infolinią
    problem za zasięgiem LTE
  • ~mario / 2020-11-14 14:43
    Ocena: 4.33 / 5
    INTERNET DZIAŁA SUPER JAK TO W T-MOBILE. ALE PROBLEM POJAWIA SIĘ KIEDY PAKIET INTERNETU SIĘ KOŃCZY. NA KAŻDE 30 DNI JEST PRZYDZIELANY 20 GIGA INTERNETU. JEŻELI NP. PO UPŁYWIE 20 DNI PKIET ZOSTANIE WYCZERPANY, TO Nie ma opcji żeby dokupić dodatkowy internet po prostu trzeba czekać kolejne dni bez Internetu w telefonie. Ewentualnie można przełożyć kartę innego operatora bo w subskrypcji nie ma opcji do kupienia usług dodatkowych.
    Zaletydobry zasięg, szybki internet, bardzo dobra jakość połączeń do innych użytkowników T Mobile.
    Wadypo wykorzystaniu pakietu internetu nie ma możliwości dokupienia większej ilości GB, internet po prostu nie działa do końca okresu rozliczeniowego
  • ~mariu5 / 2020-09-28 20:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Heyah nie ogarnia tego co sprzedaje czyli subskrycji 01 w moim przypadku było tak przy opłaconej opcji na dwa miesiące aplikacja zaczęła naliczać dodatkowe opłaty np, roamingowe co miało być w cenie.Apka sama sobie pobierała opłaty bo przecież podpięta karta,po interwencji część kasy oddali a reszty jeszcze nie ,bo ktoś odpowiedzialny był akurat na urlopie i zapewne jest nie zastąpiony, A po za tym mają 15 dni roboczych na oddanie (przywłaszczenie) kasy. Zadzwoniła do mnie pani z obsługi i wyjaśniliśmy sobie wątpliwości ,zapewniła mnie że już wszystko jest w porządku z aplikacja,ok uwierzyłem i postanowiłem dać szansę i zostać w Heyah to był błąd wszystko się powtarza z małym wyjątkiem; nikt nie chce teraz ze mną rozmawiać i odsyłają jedni do drugich ,chcecie mieć spokój t nie korzystajcie z Heyah 01
    Zaletybrak
    Wadypodpięta karta pod aplikację będzie "wydojona"
  • ~Marian / 2020-09-25 23:08
    Ocena: 2.33 / 5
    W heyah są jakieś machloje. Wiosną 2020 roku kupiłem dwa doładowania za 20 czyli wydałem 40 zł /żeby mieć na pakiet Nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 10 GB za 25 ZŁ/ i mi przedłużyło tyko o 1 miesiąc konto a zawsze przedłużało o 2 miesiące, dzwonie i konsultant mówi że muszę kupić za 50 zł , bo się ważności doładowań zmieniły.

    Psia kosc, heyah nie przedłuża wartość(i) doładowania przy kilku doładowaniach. Przykład np. w styczniu kupisz 3x30zł doładowanie to nie przedłużysz wartość kąta do marca.
    Na infolinii dnia 24.09.2020 konsultantka mówi że zmiana regulaminu, wartość przedłużająca to jest od dnia zakupu kuponu (doładowania) a nie od ważności kąta. Podała linka do regulaminu w którym nić niema na ten temat (wyświetlił się regulamin ogólny)
    Zaletybyły ale się skończyły
    Wady-brak łączenia ważności (wartości czasu) doładowania kąta
    -musisz pilnować daty ważności karty (okresu ważności)
    -jak byś w ciągu dnia 1000 doładowań zrobił to ci i tak nie przedłuża kąta (nie zsumują)
    -konsultanci niedoinformowani
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1164
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 941
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179