Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

heyah opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.10 / 5

  • Cena/Jakość
    2.03
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Oferta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jacek / 2023-06-13 13:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Od kilku miesięcy mimo podpięcia karty kredytowej Heyah nie pobiera opłaty tylko blokuje połączenia. Za każdym razem infolinia informuję, że problem rozwiązano poczym sytuacją się powtarza. Z numeru nie można wykonać połączeń i uważają, że to jest już problem Klienta.
    ZaletyBrak
  • ~Adam / 2023-05-17 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga w tej sieci kradną. POBRALI MI 20ZŁ ZA SUBSKRYPCJĘ za kolejny miesiąc chociaż numer przenoszę do innej sieci na co wyrazili zgodę. Napisali że im przykro i że kasy nie oddadzą
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~mariuszewski / 2023-05-12 16:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Szukam operatora i migruję od jednego do drugiego. Miałem Virgin i było wszystko dobrze, ale skusiłem się na dobrą promocję w Lyca (via pepper.pl), po dwóch miesiącach spierniczyłem stamtąd, bo net w roamingu (UE) działał tragicznie, nie do przyjęcia, przeglądałem oferty i zaciekawiła mnie oferta t-Mobile, Cennik heyah 01 jest atrakcyjny, więc przeniosłem numer, chciałem spróbować czegoś nowego, heh, tragedia, banda naciągaczy te heyah 01, jestem u nich 21 dni, pierwszy mój wyjazd poza UE i już schody wysokie tak, że nie do przejścia, wyłączyłem net, jestem tylko pod zasięgiem telefonicznym, ale rozmów nie odbieram, bo w Tureckim roamingu drogo jak cholera, mam WiFi hotelowe i rozmawiam via Signal i WhatsApp, wysłałem tylko jednego sms-a, który wedle cennika kosztuje 1,5 zł, a z karty zassali sobie 25 zł!!! ich popierdoliło całkowicie!, a znów na aplikacji w sekcji "opłaty dodatkowe" mam już 6,14 zł po kilku dniach NIEUŻYWANIA telefonu (tylko jeden SMS), z karty zniknęło też 25 zł i nie da się jej odpiąć od konta, choć jest możliwość doładowania konta w inny sposób! What the fuck? To jest oferta "na kartę" a takie oferty są do wysokości salda, tu czuję się jak bym był w abonamencie i to drogim jak cholera, bo kasują nawet za nic! Zaraz napiszę do nich na czacie co jest grane? Jeśli będą robić problemy, i nie zwroca mi MOICH pieniędzy, to przechodzę z powrotem do pierwotnego Virgin, bo tam nie miałem z niczym problemu przez kilka lat. Przestrzegam przed Heyah01 !
    Zaletyoferta dobra "na papierze"
    Wadybanda naciągaczy wedle przysłowia: "co trzeci polak to ch** i złodziej"
  • ~Andra / 2023-04-27 12:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam Heyah 01 subskrypcje. To co zauważyłem to poza dobra cena i pakietem 20gb.Siec w miejscach gdzie jest słaby zasięg daje połączenia na nadajnikach 2G.Jakosc jest słabsza niż na lte. Czyli nie ma HD ani HD+. W momencie gdy jest dostępna sieć lepszej jakości połączenia są realizowanej w niej. Ogólnie nie jestem wymagajacym użytkownikiem. Przeszedłem z Orange flex gdzie teraz oferta to 30 zł a tu 20zl.Pakietu internetu nadal nie wykorzystuje więc jest spoko. W momencie gdy sieć przełączy się na 2G ktoś może Was spytać czy rozmawiacie na głośnomówiącym ale nie jest to straszne. Ostatnio mam w większości połączenia HD I HD+
    ZaletyZawsze jest zasięg np na sieci 2G
    WadyGdy mamy sieć 2G 5kbs prędkości na nic się nie zda.
  • ~Belo / 2023-04-25 19:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Omijaj BARDZO szerokim łukiem,knot pierwszej wody!
    ZaletyBrak wszystko kuleje
    WadyMuł!
  • ~Kelo / 2023-04-14 21:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet ZAWSZE NIE DOBRY
    NIE POLECAM …………..
  • ~Li / 2023-04-04 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 24-03 wyjaśniam płatność a usługa zawieszona, jak oni ksieguja faktury?????
  • ~Mirek / 2023-02-26 09:27
    Ocena: 1.33 / 5
    LUDZIE!!!! Co za cyrk w tym Heyah. Chcę i nie mogę im płacić! Mam u nich dwie karty SIM i dwie karty płatnicze w swoim banku. Ale oni każą mi płacić jedną kartą za oba numery. A ja potrzebuję za każdy numer inna karta. Nie da się. Muszę utrudnić sobie życie albo zrezygnować z jednego numeru. Szkoda, że nie informują o tym potencjalnych klientów i dla mnie to jest oszustwo.
    WadyAbsurdalne ograniczenia
  • ~ktos / 2023-02-24 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Własnie miałam przejśc na kartę Heya ale po tylu negatywnch opiniach niestety traca klinetów wobec teg i ja nie polecam.
  • ~Edek / 2023-02-17 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa nie działa po wejściu do jakiego kolwiek budynku, co było powodem przeniesienia numeru do innej sieci, po przeniesieniu numeru i tak jest pobierana opłata za abonament, mimo że karta nie jest już aktywna w sieci Heyah, pieniędzy za pobrany kolejny cykl rozliczeniowy nie ma możliwości odzyskania, efekt taki że płacisz za coś z czego nie można korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu praktycznie w każdym budynku.
  • ~Edek / 2023-02-17 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługa nie działa po wejściu do jakiego kolwiek budynku, co było powodem przeniesienia numeru do innej sieci, po przeniesieniu numeru i tak jest pobierana opłata za abonament, mimo że karta nie jest już aktywna w sieci Heyah, pieniędzy za pobrany kolejny cykl rozliczeniowy nie ma możliwości odzyskania, efekt taki że płacisz za coś z czego nie można korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu praktycznie w każdym budynku.
  • ~Anna / 2022-12-23 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam usługę Heyah 01 subskrypcja.
    Nie polecam, a wręcz przestrzegam!
    Z powodu zgubienia telefonu, chciałam uzyskać duplikat karty SIM - coś, co jest standardową procedurą u innych operatorów sieci komórkowych, tu przerasta możliwości. Jestem ciągle odsyłana z salonów T-mobile na infolinię Heyah i z powrotem. Każdy rozkłada ręce, mówiąc, że nie jest w stanie mi pomóc, bo nie ta karta SIM, bo my tego nie robimy. Bardzo zależy mi na odzyskaniu starego numeru telefonu z wielu powodów, podkreślam to przy każdej rozmowie - każdy konsultant mówi, że rozumie, ale nic nie da się zrobić. Nawet zmiana usługi na zwykły abonament czy kartę prepaid, by po prostu otrzymać kartę SIM jest "ciężka i skomplikowana". Wszystkie alternatywny otrzymania karty SIM podawałam ja, a nie konsultanci, którzy - miałam wrażenie - nie mieli na względzie pomocy, a po prostu szybkie zamknięcie sprawy. Jestem zażenowana i sfrustrowana.
  • ~Tomek / 2022-12-11 17:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat, jeden wielki dramat...
    Niby T-Mobile ale wstyd i żenada
    Brak możliwości doładowania swojej karty po wyznaczonym terminie tym samym brak wolność
    Niekompetentni doradcy ..
    Okres oczekiwania na odpowiedź od działy technicznego żenująca pozostawiają klienta bez dostępu do usług ...

    Nie próbujcie bo bedisecie żałować ..

    Chyba nawet jakieś noname mają lepszą obsługę
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo by pisać
  • ~Wkurzony klient były / 2022-12-03 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany w ofercie Heyah 01 w T-Moible, zrezygnowałem bo była taka możliwość. Ale oni wcale nie skasowali moich danych, tam trzeba podać numer swojej karty z banku, więc podałem i już ponad miesiąc a oni wcale nie skasowali moich danych, a że przeniosłem mój nr od nich do innej sieci to już dwa razy, lub trzy razy wzieli sobie płatność z mojej karty, a pisałem im aby skasowali moją kartę. Jak byłem w salonie T-Mobile to mówwią dziwnie że to był błąd żaden błąd kłamią i to bardzo. Wcale nie polecam oferty Heyah 01, w sieci T-Mobile. Jestem osobą niepełnosprawną a oszukali mnie dranie. Tak więc, przez to mi znikają pieniądze z mojego konta bankowego lipa :-(
    Wkurzony były klient Heyah 01 :-( :-( :-( :-(
    WadyNie polecam oferty Heyah 01
  • ~Ona / 2022-11-23 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna sieć. Zżerało mi internet w pakiecie, tak, że wiecznie musiałam kupować dodatkowy. Co ciekawe po dokupieniu już tak nie zjadało jak w standardowym pakiecie. Jakiś wałek. Od kiedy zmieniłam operatora problem zniknął. Ponadto po doładowaniu miały być dodatkowe gigabajty, a nigdy tego nie było. Omijać tą sieć z daleka....
  • ~Anna / 2022-11-19 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    mimo podania numeru karty kredytowej heyah nie pobiera z niej środków, subskrypcja nie jest przedłużona i blokują konto, i już od 3 dni nie potrafią rozwiązać tego problemu, konsultanci opowiadają bajki, każdy mówi co innego
    Zaletymiało być prosto i wygodnie
    Wadyblokowanie karty, brak szybkiej możliwości rozwiązania problemu
  • ~M / 2022-08-03 18:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Żenująca obsługa zarówno konsultantów na infolinii, jak i przedstawicieli w salonie. NIKT DO KOŃCA NIE ZANA SIĘ NA TYM CO ROBI, każdy mówi co innego. Konkretnie chodzi o cesję numeru. Chciałam przepisać numer na siebie. Powiedziano mi, że mogę to uczynić tylko w punkcie. Tam powiedziano, iż to jest niemożliwe! Mogę to uczynić przynosząc akt zgonu właściciela i wtedy przepiszę na siebie. NIESTETY, numer został wyłączony mimo, że pan spisał moje dane i powiedział, że jest wszystko załatwione. Kolejne telefony i wizyty w punkcie. Na infolinii jedna osoba mówi, że to się da zrobić, tylko trzeba iść do punktu i napisać prośbę o przywrócenie numeru. Niestety nadal nie ma sygnału. kolejna osoba twierdzi, że NIE. Przyjęła moje zgłoszenie i napisała reklamację, na której odpowiedź mam czekać do 30 dni! Kolejna wizyta w punkcie, kolejne pisma. W dzisiejszej rozmowie z infolinią od jednego konsultanta dowiedziałam się, że to jest łatwe i powinno być zrobione "od ręki", po czym przełączył mnie do kolejnej osoby, która powiedziała, że CESJA ORAZ MIGRACJA DO T- MOBILE NA KARTĘ JEST NIEMOŻLIWA. Odpowiedź została rzekomo wysłana na mój adres, który konsultant źle zapisał.
  • ~Hejka / 2022-07-18 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wchodźcie w Sybskrypcję Heyah bo to totalna porażka. co miesiąc zawieszają mi konto bo system nie potrafi ściągnąć pieniędzy z nowej karty, muszę robić jakieś kombinacje (nie masz internetu i telefonu) numer biura obsługi ciągle zajęty, żeby napisać w formularzu musisz podać PUK który trzymasz w domu. ja wiem że jest tanio ale na prawdę oszczędźcie sobie kłopotu i nie skuście się na to g... miało być wygodnie - nie jest!
    Zaletymiało być tanio
    Wadyto po prostu nie działa
  • ~Iuriy / 2022-06-20 20:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują ludzi jak chcą zmieniałem taryfę jak chcą żadnej stabilności i do tego zajrzy czasami Ddd
  • ~Piki / 2022-04-21 23:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktualnie mam VM ale już zauważyłem u nich, że określenie zasięg nie jest jednoznaczne z predkością przesyłu neta. Zwalniało mocno albo nawet do 0, ale przecież zasięg był ! . No to kupiłem 4 startowe różnych sieci i na początek plush i 50 pkt testowych gdzie VM miał problem . 5 razy na korzyść VM , reszta Plush na plusie . Teraz karta Heyah , założyłem że będzie super , bo kiedyś miałem i byłem zadowolony . Niestety tragedia . Prędkość jeśli była w 20 z 50 pkt testu to sukces , już myślałem że telefon mi się zepsuł . Niestety ale nie wiem skąd mapy zasięgu macie . SIM poszedł do kosza . Zostały mi jeszcze 2 startowe do testów . Najbardziej zawiodłem się na Heyah , w ciemno obstawiałem że będzie zwycięzcą .
    ZaletyCena
    WadyZasięg , prędkość przesyłu danych , brak automatycznego ustawienia APN - sama pani na info powiedziała że trzeba ręcznie .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4129
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3747
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2786
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2430
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1158
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 939
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4257
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2535
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1938
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179