Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

heyah opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.10 / 5

  • Cena/Jakość
    2.03
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Oferta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Angelika / 2024-01-31 03:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Kingę Sułkowską ze Stróży zamknijcie w psychiatryku bo jest chora psychicznie !!!
  • ~grzechoozo / 2023-09-18 09:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Na podstawie większości opinii stąd obawiałem się przejścia do Heyah (subskrypcja). Zaryzykowałem i opłacało się. Zero problemów z przejściem, w dniu aktywacji oferty przerzuciłem karty sim i wszystko działa jak należy. Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, w moim przypadku wszystko było ok!
    ZaletyCena, prędkość internetu, dobry zasięg
    WadyNa razie nie mam
  • ~Grzesiek / 2021-04-18 16:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Usługa włączona błyskawicznie migracja z innego operatora 7 dni wszystko chodzi szybko i sprawnie . Cena rewelacyjna. Karta do subskrypcji mbanku ściągnięcie opłaty za pierwszy miesiąc 1 zł bez problemu. Narazie nie znalazłem żadnych zastrzeżeń. Ofertę polecam każdemu. Pozdrawiam
    ZaletyW ofercie
    WadyNie znalazłem
  • ~Pablo / 2022-01-20 21:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłem się z innej sieci do Heya, i jestem bardzo zadowolony,no limit , internet 20GB, polecam Heya
    ZaletyWszystko na plus
    Błyskawiczne przeniesienie
  • ~Aleksander / 2022-03-14 02:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Świetna oferta! Żadnych problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji. Nie muszę kompletnie pamiętać o doładowaniach, bo samo się doładowuje, żadnych zabaw z kurierami, bo Heyah 01 pozwala na weryfikację tożsamości poprzez konto bankowe, a samą kartę SIM odebrałem wygodnie z Paczkomatu InPost. Obawiałem się, że 20GB internetu to trochę mało, jednak wyszło, że w sam raz i nawet potrafi troszkę zostać na koniec miesiąca. Zasięg, jak i jakość rozmów na wysokim poziomie, nie doświadczyłem żadnych problemów. Do szczęścia brakuje mi tylko 5G i eSIM, ale liczę, że w niedalekiej przyszłości zostaną te usługi wprowadzone do Heyah 01. Jednym słowem P O L E C A M
    Zaletybrak problemów na etapie przenoszenia numeru, jak i korzystania z subskrypcji, autodoładowania, weryfikacja tożsamości poprzez konto bankowe, dostawa do Paczkomatu, dobry zasięg, wysoka jakość połączeń, trzy kliknięcia w przypadku dobierania nowej subskrypcji
    WadyBrak 5G, Brak eSIM
  • ~Heyah Rulez / 2020-07-29 03:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Jedyna dobra oferta w Heyah to ta https://sklep.heyah.pl/category/subscription-service/list/product_listing?productOfferingTerm=0 a reszta to jakieś ochłapy dla Ukraińców,Białorusinów, Północno Koreańców i Hindusów.
    Zalety- Płacisz co 2 miesiąc i sami pobierają płatności z karty
    - Brak umowy terminowej, można wypowiedzieć w każdej chwili i zachować numer do 6 miesięcy z możliwością reaktywacji.
    - Otrzymujesz nielimitowane rozmowy,smsy,mmsy i 20 GB Internetu bez lejka.
    - Nie ma usług premium i direct billing oraz zakupów z podmiotów zewnętrznych jak DIMOCO,Mobiltek czy Justpay.pl bo jeszcze nie wprowadzili i oby tak zostało.
    - Możliwość odebrania karty w paczkomatach INPost.
    - Darmowa dostawa karty do 3 dni roboczych.
    - Możliwość zarządzania wszystkim z poziomu aplikacji Moja Heyah lub przez stronę heyah.pl
    - Można przenieść numer od innego operatora bezpośrednio na tą ofertę i jest dla niej dedykowana infolinia pomocy w zakupie oferty.
    - Można zmienić formę płatności po zakupie.
    - Otrzymujemy rachunki na aplikacji oraz stronie heyah.pl lub na adres mailowy który podajemy przy rejestracji.
    Wady- Brak obsługi 5G w ofercie
    - Opłata 39 zł po roku nie jest co 2 miesiąc tylko co miesiąc.
    - Po wyczerpaniu 20 GB transferu nie ma możliwości dokupienia dodatkowego pakietu.
    - Nie można zmigrować numeru z sieci T-Mobile lub innej oferty Heyah na tą ofertę.
    - Brak promocji Happy Friday bo nie dotyczą one sieci Heyah tylko głównej marki T-Mobile.
    - Nie można wybrać innej formy regulowania płatności niż podanie karty dla pośrednika przy zakupie.
    - Brak możliwości realizowania doładowania z abonamentu, na ten moment taka funkcja nie działa.
  • ~Andra / 2023-04-27 12:34
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam Heyah 01 subskrypcje. To co zauważyłem to poza dobra cena i pakietem 20gb.Siec w miejscach gdzie jest słaby zasięg daje połączenia na nadajnikach 2G.Jakosc jest słabsza niż na lte. Czyli nie ma HD ani HD+. W momencie gdy jest dostępna sieć lepszej jakości połączenia są realizowanej w niej. Ogólnie nie jestem wymagajacym użytkownikiem. Przeszedłem z Orange flex gdzie teraz oferta to 30 zł a tu 20zl.Pakietu internetu nadal nie wykorzystuje więc jest spoko. W momencie gdy sieć przełączy się na 2G ktoś może Was spytać czy rozmawiacie na głośnomówiącym ale nie jest to straszne. Ostatnio mam w większości połączenia HD I HD+
    ZaletyZawsze jest zasięg np na sieci 2G
    WadyGdy mamy sieć 2G 5kbs prędkości na nic się nie zda.
  • ~mario / 2020-11-14 14:43
    Ocena: 4.33 / 5
    INTERNET DZIAŁA SUPER JAK TO W T-MOBILE. ALE PROBLEM POJAWIA SIĘ KIEDY PAKIET INTERNETU SIĘ KOŃCZY. NA KAŻDE 30 DNI JEST PRZYDZIELANY 20 GIGA INTERNETU. JEŻELI NP. PO UPŁYWIE 20 DNI PKIET ZOSTANIE WYCZERPANY, TO Nie ma opcji żeby dokupić dodatkowy internet po prostu trzeba czekać kolejne dni bez Internetu w telefonie. Ewentualnie można przełożyć kartę innego operatora bo w subskrypcji nie ma opcji do kupienia usług dodatkowych.
    Zaletydobry zasięg, szybki internet, bardzo dobra jakość połączeń do innych użytkowników T Mobile.
    Wadypo wykorzystaniu pakietu internetu nie ma możliwości dokupienia większej ilości GB, internet po prostu nie działa do końca okresu rozliczeniowego
  • ~heyah01 / 2023-12-17 14:39
    Ocena: 4.00 / 5
    oferta 19,99 ,spoko dla mnie co dzwoni i mało korzysta z neta 20GB wystarcza , ale jest problem z dzwonieniem , dziwnie się czeka na połączenie, oraz czasem problem jeżeli ktoś do ciebie próbuje zadzwonić , brak powiadomień o nie odebranym połączeniu i nazwy dzwoniącego
    Zaletycena
    Wadyjakość połączeń , długi czas na połączenie., sms z nieodebranym połączeniem pużno przychodzi i bez nazwy kontaktu
  • ~F / 2024-02-21 18:54
    Ocena: 3.67 / 5
    Heyah01. Oferta bardzo atrakcyjna, lecz jakość już średnia jak i obsługa klienta. Ostatni miesiąc i idę gdzie indziej. Konsultanci nie potrafią nawet poczty głosowej wyłączyć...
    ZaletyOferta
    Zasięg T-Mobile (zależy dla kogo)
    WadyObsługa
    Jakość
    Zasięg T-Mobile (zależy dla kogo)
  • ~Jasio / 2023-10-12 13:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Osoby które siedzą w obsłudze klienta powinny się trochę doszkolić.
  • ~Krzysiek / 2021-06-04 13:46
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam że względu na brak możliwości wykonywania połączeń na numery płatne lub 0800/891. Wynikiem czego nie można połączyć się z infoliniami większości banków, polis i tego typu serwisami. Co tak naprawdę mocno mnie ogranicza bo większość firm na kontrakt do siebie na numery 0801 xxxxx
  • ~WP / 2020-09-16 08:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Karta błyskawicznie doszła ( bez sprawdzającego linku ) ,kasa błyskawicznie pobrana a aktywacji brak.
    Konsultanci przyjmują i rejestrują zgłoszenie i dają czas 24 h , następni konsultanci już 60h
    Bez komentarza
  • ~Raf / 2023-11-02 16:37
    Ocena: 3.33 / 5
    Heyah 01 subskrypcja, i tak. Cena ok 19.99 za 20 GB i no limit jest uważam za bardzo dobrą ceną tym bardziej jeśli ktoś chce mieć dobra ofertę na nadajnikach T-mobile. Niestety najgorzej jest z usługami tzn. masz aplikację ale nie włączysz/wył np. poczty przez nią. Masz jeden pakiet 5GB jako dodatkowy -tylko jeden. Jak będziesz w EU i skończy Ci się pakiet podstawowy GB nie dokupisz żadnego, płacisz za każdy MB wg cennika, nie kupisz minut na rozmowy międzynarodowe, itd. Ilość usług dostępnych w subskrypcji jest za mała co najdziwniejsze oferta na kartę ma dużo więcej dostępnych usług. Chcesz zmienić subskrypcję na wyższą lub niższą-nie ma szans-musisz migrować nr do Heyah na kartę (jeśli stamtąd przyszedłeś) lub poza sieć jeśli przenosiłeś nr z innej sieci. Bez sensu.
    Zaletycena
    Wadymało pakietów, aplikacja ma tylko podst funkcje, bardzo mało dodatkowych usług
  • ~M / 2022-08-03 18:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Żenująca obsługa zarówno konsultantów na infolinii, jak i przedstawicieli w salonie. NIKT DO KOŃCA NIE ZANA SIĘ NA TYM CO ROBI, każdy mówi co innego. Konkretnie chodzi o cesję numeru. Chciałam przepisać numer na siebie. Powiedziano mi, że mogę to uczynić tylko w punkcie. Tam powiedziano, iż to jest niemożliwe! Mogę to uczynić przynosząc akt zgonu właściciela i wtedy przepiszę na siebie. NIESTETY, numer został wyłączony mimo, że pan spisał moje dane i powiedział, że jest wszystko załatwione. Kolejne telefony i wizyty w punkcie. Na infolinii jedna osoba mówi, że to się da zrobić, tylko trzeba iść do punktu i napisać prośbę o przywrócenie numeru. Niestety nadal nie ma sygnału. kolejna osoba twierdzi, że NIE. Przyjęła moje zgłoszenie i napisała reklamację, na której odpowiedź mam czekać do 30 dni! Kolejna wizyta w punkcie, kolejne pisma. W dzisiejszej rozmowie z infolinią od jednego konsultanta dowiedziałam się, że to jest łatwe i powinno być zrobione "od ręki", po czym przełączył mnie do kolejnej osoby, która powiedziała, że CESJA ORAZ MIGRACJA DO T- MOBILE NA KARTĘ JEST NIEMOŻLIWA. Odpowiedź została rzekomo wysłana na mój adres, który konsultant źle zapisał.
  • ~Marcin / 2023-06-26 15:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Migrowałem w sobotę nr z-tmobile do heyah czyli wewnątrz sieci - skusiłem się reklamą, że trwa to kilka minut. Dzisiaj jest trzeci dzień jak mam zablokowany nr. Komunikuję się kilka razy dziennie z konsultantami - teraz to już dla beki. Każdy konsultant podaje inne terminy naprawy usterki (najnowszy 30 czerwiec). Ostatnio się dowiedziałem- cytuję: że dział techniczny się zajmuje już tą sprawą ale jeszcze ponowi zgłoszenie aby proces został przyspieszony. Poezja. Nawet by było to śmieszne ale tą kartę dałem synowi na obóz, poleciał na Maltę i mam utrudniony z nim kontakt. wcześniej miałem tragiczne doświadczenia z BOKiem w Playu - uciekłem z tamtąd. Myślałem, że tylko tam konsultanci kłamią w żywe oczy. wczoraj w nocy zdesperowany próbowałem się dodzwonić do kosultanta - półtorej godziny słuchałem melodyjki :) - od 23ej do 00.30. Podsumowując moje wieloletnie doświadczenia z heyah - zasięg miałem wszędzie super; obsługa konsultantów - koszmar.
    Zaletyzasięg
    Wadyobsługa klienta
  • ~Lavazza / 2021-10-17 12:59
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem się z innego operatora (plus), zachęcony ofertą ... mówię spróbuje...
    Przeniesienie z uruchomieniem bez żadnego problemu, wszystko tak jak powinno być.
    Niestety tuż po przeniesieniu dużo znajomych informowała mnie że nie można się do mnie dodzwonić (abonent czasowo nie dostępny, abonent poza zasięgiem). Na drugą kartę można było się dodzwonić bez problemu (orange) więc odpada problem telefonu.
    Na + jak ktoś się nie dodzwonił dostaje się sms-a że ktoś dzwonił.
    Problem, zgłaszany 2 krotnie do obsługi klienta niestety za każdym razem była informacja że BTS przeciążony. Ok rozumiem jak by to się zdarzało raz/2 razy w miesiącu ale nie co dzień albo co drugi. W różnych miejscach woj. Łódzkiego.
    Koniec końców zrezygnowałem i przeniosłem się do innego operatora z prawie takimi samymi warunkami ale gdzie nie ma problemów z dodzwonieniem się.

    PS
    Nostalgia do Heyah była... spróbowałem niestety się sparzyłem. Raczej nie wrócę, nie polecam na ten moment.
    ZaletyCena pakietu,
    Wadyproblem z dodzwonieniem się.
  • ~Marian / 2020-09-02 14:45
    Ocena: 2.67 / 5
    kupiłem pakiet heyah 01 i nie mogę zarejestrować karty sim, jakaś wada techniczna co stwierdził pan w salonie T-mobile. Trwa to juz 6 dni, odpisano mi, że usterkę naprawią do 30 dni, a ja bez telefonu i możliwości korzystania np. z banku. Zupełny brak profesjonalizmu.
  • ~mariuszewski / 2023-05-12 16:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Szukam operatora i migruję od jednego do drugiego. Miałem Virgin i było wszystko dobrze, ale skusiłem się na dobrą promocję w Lyca (via pepper.pl), po dwóch miesiącach spierniczyłem stamtąd, bo net w roamingu (UE) działał tragicznie, nie do przyjęcia, przeglądałem oferty i zaciekawiła mnie oferta t-Mobile, Cennik heyah 01 jest atrakcyjny, więc przeniosłem numer, chciałem spróbować czegoś nowego, heh, tragedia, banda naciągaczy te heyah 01, jestem u nich 21 dni, pierwszy mój wyjazd poza UE i już schody wysokie tak, że nie do przejścia, wyłączyłem net, jestem tylko pod zasięgiem telefonicznym, ale rozmów nie odbieram, bo w Tureckim roamingu drogo jak cholera, mam WiFi hotelowe i rozmawiam via Signal i WhatsApp, wysłałem tylko jednego sms-a, który wedle cennika kosztuje 1,5 zł, a z karty zassali sobie 25 zł!!! ich popierdoliło całkowicie!, a znów na aplikacji w sekcji "opłaty dodatkowe" mam już 6,14 zł po kilku dniach NIEUŻYWANIA telefonu (tylko jeden SMS), z karty zniknęło też 25 zł i nie da się jej odpiąć od konta, choć jest możliwość doładowania konta w inny sposób! What the fuck? To jest oferta "na kartę" a takie oferty są do wysokości salda, tu czuję się jak bym był w abonamencie i to drogim jak cholera, bo kasują nawet za nic! Zaraz napiszę do nich na czacie co jest grane? Jeśli będą robić problemy, i nie zwroca mi MOICH pieniędzy, to przechodzę z powrotem do pierwotnego Virgin, bo tam nie miałem z niczym problemu przez kilka lat. Przestrzegam przed Heyah01 !
    Zaletyoferta dobra "na papierze"
    Wadybanda naciągaczy wedle przysłowia: "co trzeci polak to ch** i złodziej"
  • ~Piki / 2022-04-21 23:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktualnie mam VM ale już zauważyłem u nich, że określenie zasięg nie jest jednoznaczne z predkością przesyłu neta. Zwalniało mocno albo nawet do 0, ale przecież zasięg był ! . No to kupiłem 4 startowe różnych sieci i na początek plush i 50 pkt testowych gdzie VM miał problem . 5 razy na korzyść VM , reszta Plush na plusie . Teraz karta Heyah , założyłem że będzie super , bo kiedyś miałem i byłem zadowolony . Niestety tragedia . Prędkość jeśli była w 20 z 50 pkt testu to sukces , już myślałem że telefon mi się zepsuł . Niestety ale nie wiem skąd mapy zasięgu macie . SIM poszedł do kosza . Zostały mi jeszcze 2 startowe do testów . Najbardziej zawiodłem się na Heyah , w ciemno obstawiałem że będzie zwycięzcą .
    ZaletyCena
    WadyZasięg , prędkość przesyłu danych , brak automatycznego ustawienia APN - sama pani na info powiedziała że trzeba ręcznie .
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1164
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 941
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179