Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

heyah opinie

Ocena na podstawie 71 opinii

2.10 / 5

  • Cena/Jakość
    2.03
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Oferta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rycho / 2021-03-02 09:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem już w Heyah 01 ok pół roku.Oferta OK, sieć działa, LTE też działa, jakość rozmów OK. Aplikacja do zarzadzania to syfilis do niczego się nie nadający. BOK reprezentuje poziom wiedzy raczej słaby.
    Zaletycena
    Wadyaplikacja, poziom BOK
  • ~D / 2019-08-20 08:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdu więcej tych oszustów z pod szyldu tmobile. Kupiłem starter i skorzystałem z promocji - 12,50zł za nielimitowane wszystko i 10GB neta, a tym 2GB internetu roaming... I co? Okazuje się że roaming i tak jest płatny, ale tylko 3,9755 za 1GB w ramach tego wielce pakietu roaming a po nim to jzu 23,98zł, co dostałem w informacji dopiero smsem po przybyciu do innego kraju - na stronie w informacjach nie ma o tym żadnej wzmianki. Fakt, regulaminu nie czytałem, ale nie sądziłem że mogą tak kłamać i zatajać takie informacje...
  • ~IRENEUSZ / 2023-08-13 15:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Numer nie aktywny brak wsparcia technicznego od 2 dni.Nie POLECAM!!!.Kicha co z tego że tanio.GŁĘBOKO w dupie mają klienta.Śmiało dzwońcie do mnie pod numer 507444550 to was uświadomię jaka jest prawda w heyah 01.Wielkie dziadostwo i cały czas spychologia. Jak mi aktywują numer w sieci składam wniosek o przeniesienie do innego operatora
    ZaletyBrak
    WadyWIELKIE GÓWNO NIE ZJESZ RÓWNO
  • ~Marian / 2020-09-25 23:08
    Ocena: 2.33 / 5
    W heyah są jakieś machloje. Wiosną 2020 roku kupiłem dwa doładowania za 20 czyli wydałem 40 zł /żeby mieć na pakiet Nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 10 GB za 25 ZŁ/ i mi przedłużyło tyko o 1 miesiąc konto a zawsze przedłużało o 2 miesiące, dzwonie i konsultant mówi że muszę kupić za 50 zł , bo się ważności doładowań zmieniły.

    Psia kosc, heyah nie przedłuża wartość(i) doładowania przy kilku doładowaniach. Przykład np. w styczniu kupisz 3x30zł doładowanie to nie przedłużysz wartość kąta do marca.
    Na infolinii dnia 24.09.2020 konsultantka mówi że zmiana regulaminu, wartość przedłużająca to jest od dnia zakupu kuponu (doładowania) a nie od ważności kąta. Podała linka do regulaminu w którym nić niema na ten temat (wyświetlił się regulamin ogólny)
    Zaletybyły ale się skończyły
    Wady-brak łączenia ważności (wartości czasu) doładowania kąta
    -musisz pilnować daty ważności karty (okresu ważności)
    -jak byś w ciągu dnia 1000 doładowań zrobił to ci i tak nie przedłuża kąta (nie zsumują)
    -konsultanci niedoinformowani
  • ~Przemek / 2020-09-16 10:51
    Ocena: 2.33 / 5
    W życiu jeszcze nie miałem nigdy takich problemów z żadnym operatorem przy przeniesieniu numeru i dalszym korzystaniu z numeru jak z HAYAH01. Najpierw były problemy z samym przeniesieniem numeru, pobrali mi z karty 39 zł ale do przeniesienia z ORANGE nie doszło, okazało się, że to wina T-Mobile bo system podobno miał jakiś błąd i nie zaczytał im faktu pobrania środków z mojej karty i aktywacji subskrypcji, przedłużyło się wszystko o 7 dni. Następnie po przeniesieniu numeru po równym tygodniu użytkowania numeru słyszę w słuchawce, że czas subskrypcji upłynął a moje połączenia zostały zablokowane, na infolinii widzą, że niby wszystko jest ok i powinienem móc wykonywać poł., oczywiście przyjęli zgłoszenie i UWAGA: czas realizacji zgłoszenia 60 godzin, czyli 3 dni zostanę bez możliwości wykonywania połączeń. MASAKRA! Natychmiast przenoszę numer z tego dziadostwa.
    ZaletyOferta teoretycznie dość tania, dużo GB za małe pieniądze, wszystko no limit
    Wady-ogromne problemy z przeniesieniem numeru
    - system zawiesza połączenia wychodzące pomimo, że do końca subskrypcji mam 54 dni
    - bardzo długi czas rozwiązywania problemów technicznych (takie problemy jak bezpodstawne blokady połączęń wychodzących powinni rozwiązywać max w kilka godzin a nie 3 dni!)
  • ~Anna / 2022-11-19 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    mimo podania numeru karty kredytowej heyah nie pobiera z niej środków, subskrypcja nie jest przedłużona i blokują konto, i już od 3 dni nie potrafią rozwiązać tego problemu, konsultanci opowiadają bajki, każdy mówi co innego
    Zaletymiało być prosto i wygodnie
    Wadyblokowanie karty, brak szybkiej możliwości rozwiązania problemu
  • ~Artur / 2021-08-02 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka karty się i przeniesienie numeru - szybko sprawnie. No i zaczęły się problemy - podczas jazdy np autostradą A2 w ciągu godziny 4 krotnie zerwane połączenie internetowe, co chwila problemy z LTE - przestawia się na 3G i zero internetu. I teraz najważniejsze - po przejechaniu granicy i zmiany operatora na zagranicznego, calkowity brak internetu. Nic nie daje wyjęcie sim czy inne resety. W biurze obsługi przyjęli zgłoszenie ale maja czas 3 dni żeby to naprawić. Po co mi było przenoszenie tego numeru tutaj ??? Chciałem zaoszczędzić 10 zł miesięcznie a musiałem kupić kartę zagranicznego operatora żeby mieć internet. Wracam do poprzedniego operatora z którym nigdy nie miałem problemów. Polecam dobrze się zastanowić jeśli myślicie do nich przejść. Nie warto
    ZaletyBrak
    WadyZasięg , braki internetu, długi czas usuwania usterek
  • ~Joseph / 2023-08-30 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Heyah straszne dziady z was skoro tyle negatywnych komentarzy i zero sprostowania, miałem przejść do was ale nie dam się wciągnąć w to szambo.
  • ~Megi / 2023-12-22 10:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Silvi Colloca zróbcie trwałą ondulację włosów na dużych wałkach żeby była piękna na święta
  • ~AsJa / 2021-01-08 15:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Heyah 01 - oprócz ceny nie ma w tej ofercie nic pozytywnego. Nie da rady dodzwonić się na infolinię - nawet w nocy czas oczekiwania wynosi kilkadziesiąt minut. Czas rozwiązywania problemów przez dział techniczny to kilka dni. LTE - bardzo często zdarza się, że po przełączeniu nadajnika mamy pełny zasięg 4g+ a internet nie działa - pomaga ręczne przełączenie na 3g lub włączenie na chwilę trybu samolotowego. Wszystkie zmiany dokonujemy w apilkacji, która lubi się wykrzaczyć, a jej możliwości są takie jakby była w fazie alfa testów.
    ZaletyCena, ale tylko do końca promocja 2mce/39 zł
    Wadyaplikacja
    słaby dział techniczny
    problem z infolinią
    problem za zasięgiem LTE
  • ~Booz1 / 2021-11-04 17:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Skusiła mnie oferta Heyah 01 i przeprowadziłem zmianę operatora ,która przebiegła bez problemów. Po aktywacji usługi rozpocząłem korzystanie z dostępnych usług. W chwili kiedy musiałem się skontaktować z infolinią swojego banku , okazało się że połączenie na żaden podany numer stacjonarny i komórkowy jest niemożliwe do wykonania. Skontaktowałem się z infolinią Heyah 01 i przedstawiłem problem. Wtedy dowiedziałem się że numery np. na infolinie PKP , banków i innych instytucji nie jest możliwy. Zapytałem wtedy dlaczego takiej informacji nie ma w ofercie reklamowej firmy , która jest ogólnie dostępna w mediach? Nie otrzymałem odpowiedzi.
    Osobiście szukam już innego operatora u którego będę miał cały zakres możliwości korzystania z usług . Jeżeli ktoś chce mieć problemy z połączeniami to oferta godna polecenia .
    Ja osobiście złożę do odpowiedniej instytucji doniesienie o złych praktykach i wprowadzaniu w błąd klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości połączeń na numery infolini i nie tylko.
  • ~Da / 2023-11-24 06:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Często się zawiesza. Ktoś nie może się dodzwonić ponieważ jest cisza a ja nawet nie widzę połączenia.
    Do tego usługa kto tam nie działa i mimo że jest to zgłaszane 4 razy w ciągu tygodnia za każdym razem dostaje od nich sms że zostało naprawione a nie działa dalej.
    WadyNikt z t mobile nie potrafi naprawić usługi kto tam która w ciąż nie działa u mnie na dwóch numerach
  • ~Damian / 2021-10-06 17:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna kpina raz mi wyłączyli tel bez informacji problem w tym że byłem daleko od domu nie mogłem się z nikim skontaktować że potrzebuje pomocy!
    Obecnie jestem 3 tyg bez internetu i w dalszym ciągu nie ma odpowiedzi na reklamację.
    Mój limit nerwów się wyczerpał
    Tak nie brak kontaktu z kim kolwiek
    Obecnie musiałem kupić drugi numer w innej sieci aby mieć internet
    ZaletyTotalny brak
    WadyKpina, brak obsługi, olewka, brak podstawowych usług
  • ~Elżbieta / 2022-04-13 12:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Problemy z zasięgiem w budynku w centrum Warszawy, przerwy w interneciez
    ZaletyCena pakietu
    Wady1. Brak możliwości kontaktu telefonicznego z bok
    2. Niskie kompetencje konsultantów
    3. Bardzo wolny czas reakcji na zgłoszenie
    4. Przerwy w internecie
    5. Problemy z zasięgiem w centrum Warszawy
  • ~Iuriy / 2022-06-20 20:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują ludzi jak chcą zmieniałem taryfę jak chcą żadnej stabilności i do tego zajrzy czasami Ddd
  • ~Kelo / 2023-04-14 21:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet ZAWSZE NIE DOBRY
    NIE POLECAM …………..
  • ~Michał / 2023-07-18 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Kupiłem 2 startery Heyah na wyjazd za granicę by mieć dane mobilne w roamingu. Po przekroczeniu granicy Polski oba numery przestały działać pomimo prawidłowych ustawień telefonu (w tym samym czasie karta od innego operatora działała prawidłowo). Próba kontaktu z pomocą techniczną nie rozwiązała problemu: "Po naszej stronie wszystko działa". Po powrocie do kraju złożyłem reklamację, którą odrzucono. Nigdy więcej Heyah/T-Mobile. Podwójnie stracone pieniądze: zakup startera oraz na opłaty za dane mobilne u innego operatora...
  • ~Patryk / 2023-07-04 13:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to jest jakaś tragedia od 7 dni nie mam aktywnego tel. Konsultanci nie potrafią mi pomóc a dział techniczny po długim oczekiwaniu daje odpowiedź taka jak Pani konsultantka. Z kata mi kasę zabrało a nie ma aktywnej usługi. Zdecydowanie nie polecam, brak rzetelnej pomocy.
    WadyKontakt z działem technicznym nie mozliwy
  • ~Rafał / 2021-06-22 17:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakby można się było zalogować do strony konta...jakby pakiety się odnawiały...jakby nie zabierało Ci pieniędzy z konta...jakby nie trzeba było wiecznie składać reklamacji...TO HEYAH BYŁABY SUPER
  • ~staryklient / 2021-02-01 11:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Potrafią pobrać pieniądze bez wyrażania na to zgody, ich aplikacja do kontroli pakietów nigdy nie działała dobrze a teraz pokazuje tylko ile internetu mamy do wykorzystania (wow), strona internetowa nie działa jak należy, brak informacji na temat pakietów itp.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3761
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1166
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4266
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1950
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179