-
~Motyl / 2023-11-26 11:38
Heyah to największe dziadostwo wśród ofert na kartę. A lata temu to była prawdziwa potęga. Drożyzna, niska jakość sieci (w szczególności po wyłączeniu 3G), niska jakość obsługi (szczeniactwo na infolinii. Zaorać. -
-
~Nobli74 / 2020-09-12 10:31
Zakupiłem Hejah 01 dnia 02.09.20 kurier dostarczył kartę SIM i pobrali mi 39zł z konta ale aktywacji karty jaż nie zrobili a miała być w ciągu 2 godzin.
Zadzwoniłem 3 razy by ją aktywowali i za każdym razem inna odpowiedź miłych konsultantów kłamców!
Wkurzyłem się i 6.09.20 zadzwoniłem i poprosiłem o zwrot pieniędzy.
08.09.20 dostaję wiadomość od Hejah, że nie mogą pobrać z mojego konta 39zł!!!! i tak 2 razy, szok zamiast oddać to chcą więcej.
12.09.20 dzwonię do konsultanta i pytam gdzie pieniądze a on, że ja nie zgłaszałem takiego wniosku, że tylko zablokowałem numer. Banda oszustów na tej infolini.
Przyjął zlecenie zwrotu ale teraz mam czekać 15 dni na pieniądze i jeszcze pisemnie mam wypowiedzieć umowę, której nie dostałem i nie widziałem na oczy, niby jest na stronie Hejah 01 jakiś druk tylko go nie widać bo jest niewidzialną czcionką napisany.
Nigdy więcej TIMOBILE!!!!WadySame wady. -
~Ona / 2022-11-23 19:52
Beznadziejna sieć. Zżerało mi internet w pakiecie, tak, że wiecznie musiałam kupować dodatkowy. Co ciekawe po dokupieniu już tak nie zjadało jak w standardowym pakiecie. Jakiś wałek. Od kiedy zmieniłam operatora problem zniknął. Ponadto po doładowaniu miały być dodatkowe gigabajty, a nigdy tego nie było. Omijać tą sieć z daleka.... -
~Pablo / 2021-01-29 13:43
Nie można odnowic subskrypcji, problem zgłaszany wielokrotnie i nikt z tym nie potrafi nic zrobić. Kasa na koncie jest, brak blokady w banku u wielokrotne próby odnowienia subskrypcji nie dają efektu. Konsultanci naa ogół
Obsługa uslugi nie.moga nic zronic. Wielokrotne zgłaszanie problemu nic nie zmienia. Rozpatrywanie problemu 5 i więcej dni to kpina. Omijajcie tę ofertę szerokim lukiemWadyObsługa uslugi -
~Pyrcio / 2021-10-14 19:08
Totalna masakra. Ok 10 sierpnia zamówiłem ofertę Heyah 01. Po otrzymaniu karty SIM na drugi dzień zostały pobrane środki z karty płatniczej za pierwszy miesiąc użytkowania. Niestety w przeciągu prawie 2 tygodni nikt w Heyah nie potrafił aktywować mojej karty SIM. Pracownicy infolinii to totalna porażka, nic nie chcą pomóc. W związku z powyższym odstąpiłem od umowy zawartej na odległość. Niestety do dnia dzisiejszego (14 października) nie dokonano zwrotu środków na kartę z której zostały one pobrane. Rozumiem, że gdybym sam przez własne widzimisię zrezygnował z oferty przed upływem 2 tygodni to liczyłbym się z faktem że muszę poczekać na zwrot środków albo że zwrócą tylko część. Ale ja w ogóle nie korzystałem z usługi przez ten czas bo firma ni była w stanie aktywować karty SIM. Gdyby chcieli rozwiązać problem to powinni niezwłocznie przesłać drugą (działającą) kartę SIM. Odradzam wszystkim Heyah! ZaletybrakWadycała firma to porażka z Biurem Obsługi Abonenta na czele, nie są w stanie nic pomóc a przede wszystkim nie chcą. Kłamią na infolinii. A to brak kraty płatniczej w systemie (dziwne bo środki z karty pobrali), a to nie mogą znaleźć mojego numeru.... -
~Wkurzony klient były / 2022-12-03 22:53
Zostałem oszukany w ofercie Heyah 01 w T-Moible, zrezygnowałem bo była taka możliwość. Ale oni wcale nie skasowali moich danych, tam trzeba podać numer swojej karty z banku, więc podałem i już ponad miesiąc a oni wcale nie skasowali moich danych, a że przeniosłem mój nr od nich do innej sieci to już dwa razy, lub trzy razy wzieli sobie płatność z mojej karty, a pisałem im aby skasowali moją kartę. Jak byłem w salonie T-Mobile to mówwią dziwnie że to był błąd żaden błąd kłamią i to bardzo. Wcale nie polecam oferty Heyah 01, w sieci T-Mobile. Jestem osobą niepełnosprawną a oszukali mnie dranie. Tak więc, przez to mi znikają pieniądze z mojego konta bankowego lipa :-(
Wkurzony były klient Heyah 01 :-( :-( :-( :-(WadyNie polecam oferty Heyah 01