Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

GLS opinie

Ocena na podstawie 2417 opinii

1.56 / 5

  • Cena/Jakość
    1.54
  • Obsługa i reklamacje
    1.45
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Filip / 2022-12-23 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być doręczona 23 grudnia i w tym dniu otrzymuję maila, że nie zostanie doręczona, bo nie dotarła do filii doręczającej, a planowana data doręczenia to 28 grudnia. I tyle. Żadnego przepraszam, nic. Na infolinię nie sposób się dodzwonić, pewnie nie odbierają… Porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie.
  • ~fran / 2022-10-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobny pzrzypadek jak -wiktor. Zadzwonił raz domofonem i odjechał. Wysyłają tylko sms ,że będzie paczka dziś dostarczona i tyle ich widzieli. Potem bezczelnie kłamią że nikogo nie zastali !! Dodzwonić się nie idzie pod wskazany nr który jest w smsie. UNIKAJCIE GLS SZEROKIM ŁUKIEM !! Normalny kurier dzwoni i się dogaduje .
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyTotalna olewka klienta przez kurierów. Bezczelnie kłamią
  • ~Franciszek / 2023-10-19 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    GSL to bardzo lipna firma, nie kontroluje kurierów, nie dostarczają paczek a w systemie doręczenia mają że nikogo nie było pod adresem dostawy ... kompletne niepowodzenie idei szybkiej dostawy paczek !!! Powinni czym prędzej zniknąć z rynku w tej branży !!!

    Zaletyżadnych
    Wadykolosalne id kuriera po infolinię...zawalają szczególnie osoby ...
  • ~free / 2022-05-13 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze rok temu firma GLS realizowała zamówienia w 98% na drugi dzień. Od około roku tych paczek na drugi dzień coraz mniej. Dziś czekam na trzy paczki nadane tym przewoźnikiem.I każda jedna utknęła w Strykowie ! Więc jesli ktoś liczy na dostawe na drugi dzień, odradzam tego przewoźnika !
  • ~free / 2022-11-27 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dostarczona w ciągu 4dni.. Przez takiego dostawcę firma straciła dość duże pieniądze :( Zdecydowanie nie polecam
  • ~fryga31 / 2021-09-08 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam tej firmy dziadostwo 2 sms że bedzie zamówiony towar przez dwa dni a towaru nie ma !!!
  • ~Frytka / 2023-06-13 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona 9.06.23.po telefonie na infolinię zapewniono mnie że będzie dostarczona dzisiaj tj. 13.06. Poinformowałam, że będzie ktoś w domu o godz. 16. Miało być to zaznaczone (w poprzednim tygodniu byłam w domu, kiedy miała być dostarczona przesyłka). Wracając do domu o godz. 15.50 zastałam paczkę na wycieraczce, a potem informacje, że została dostarczona o godz. 12.44. To jest kpina! Co by było gdyby ktoś sobie ją "przytulił"? Kto by za to odpowiadał? Najgorsza firma! Nie będę zamawiać nic gdzie nie ma innej opcji dostawy niż kurier!
  • ~Fubster / 2022-12-14 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeci dzień czekam na paczkę a kuriera jak nie było, tak nie ma. Co więcej paczka w ciągu tych trzech dni dwa razy wracała do magazynu, w tym dzisiaj koło 10 rano! GLS tłumaczy się brakiem kurierów na dany rejon, ale paczka danemu kurierowi została wydana co widać na trackingu jak i po tym, że otrzymałam smsy że kurier w danym dniu dostarczy przesyłkę, więc czegoś tutaj nie rozumiem. Firma porażka, już nigdy więcej nie skorzystam z ich "usług". Jestem w stanie zrozumieć problemy na drodze czy to, że jest okres przedświąteczny i jest wiele paczek do rozwiezienia, ale ludzie płacą za te usługi i oczekują, że firma wywiąże się ze swoich obowiązków.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadywszystko
  • ~Furutaka / 2023-07-17 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jelenia Góra. Kurier dzwoni o 11.00 że ma paczkę do odbioru. Informuję go, że mogę odebrać o 15, ale on już nie będzie w terenie. Umawiam się z nim telefonicznie, żeby dostarczyć przesyłkę następnego dnia po 15.00. Obiecuje, że przekaże taką informację do firmy. Dzień następny, godzina 9.30 dzwoni kurier że ma przesyłkę ale nikogo nie ma w domu. Tłumaczę mu ustalenia z poprzednikiem ale on nic nie wie. Zabiera przesyłkę. Po 15.00 dzwonię na infolinię. Pani informuje mnie, że otrzymałem mailem termin dostarczenia przesyłki i powinienem na nią oczekiwać. Prawdopodobnie cały dzień gdyż nie jest sprecyzowana godzina dostawy. Mam również opcję przekierowania i samodzielnego odbioru. Nie interesuje Panią, iż przesyłka jest niewymiarowa i trudna w transporcie dlatego też dostarczana ma być pod adres. Panią to nie interesuje. Kurier dostarcza wtedy kiedy może, a jak nie może to nie dostarcza i nie ma opcji dostarczenia jej po 15,00. Koniec dyskusji. Pani swoje ja swoje. Z takim podejściem do klienta jeszcze się nie spotkałem. Szczerze wszystkim odradzam firmę GLS.
    ZaletyBrak
    WadyBrak chęci rozwiązania problemu na każdym poziomie. Odbiorca musi się dostosować do godziny przyjazdu kuriera czyli warować cały dzień w domu.
  • ~Fwa / 2024-03-20 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka miała być dostarczona do punktu obsługi wczoraj. Dzostałam sms z kodem odbioru. Podjechałam do punktu obsługi dzisiaj. Na miejscu okazało się, ze kurier jeszcze jej nie dostarczył.
    telefon podany do kuriera nie odpowiada. Szkoda, że sprzedawca korzysta z tej firmy.




    nestety wiecej jużu niego nie zamówie, bo współpracuje tylko z GLS.

    Szkoda nerwów.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z firmą i kurierem. nieprawdziwe informacje na trackingu. Dostawa wolniejsza niżza czasów poczty konnej Zygmunta ugusta
  • ~G / 2021-10-22 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,bezczelny kurier który trzaska drzwiami,rzuca pieniądze i nawet nie powie dzień dobry. Nie spotkałam się z takim zachowaniem nigdy wcześniej. Poza tym czekając na paczkę wykonałam 2 tel na infolinię,po 2 dniach pani oznajmiła że paczka wróciła do nadawcy i już oni z tym nic wspólnego nie mają. Zalosne
    ZaletyBrak
  • ~G / 2022-08-27 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej ,kto zamawiał coś i chciał żeby paczka szła przez tą firmę ten wie...
  • ~G.S / 2023-03-15 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług tej firmy, ale to ostatni raz. Czas dostawy baardzo długi... Kurier złośliwy celowo opóźnia dostawę. Brak zaangażowania, brak kompetencji nieprawdziwe tłumaczenia,jednym słowem zero, albo łęczyccy kurierzy GLS mają klientów w nosie, albo taka polityka firmy, złożyłam skargę zobaczymy czy otrzymam jakąkolwiek odpowiedź i czy wpłynie to na poprawę pracy kuriera?
    ZaletyBrak
  • ~Gaba / 2022-02-01 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Kupiłam szafę i zaznaczyłam opcje z "wniesieniem" a gość mi zostawił wszystko pod drzwiami mieszkania. Sorry to jak to wygląda w przypadku domu? Wniesienie czyli rzucają za bramkę i tyle? Chore! Jak dla mnie skoro każdy obcy z klatki ma do tego dostęp to to wcale nie jest wniesione.
    ZaletyBrak
    WadyOpcja wniesienie oznacza wnies sobie sama
  • ~Gabi / 2023-04-18 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Gls to najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia. Za każdym razem problem z odebraniem paczki lub kurier nie przyjeżdżał na czas (np. dostawa w 24/48h a paczka dopiero po 4 dniach). Do tego jako jedyni nie mają terminali płatniczych - tylko blik i gotówka.

  • ~Gabi / 2023-06-13 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To kpina co tą firmą robi z czasem klienta. Kurier nie reagował przez cały dzień na wiadomości i telefony. Gdy postanowił odebrać poinformował mnie o planowanej godzinie, okazało się jednak że godzina planowana niczym nie równała się z wypowiedzią tego Pana. Co trzeba zrobić żeby zatrudniać tak niekompetentyvh ludzi którzy nie umieją nawet korzystać z zegarka oraz nie potrafią ustalić podstawowego grafiku. (Godzina między 16-17) później godzina "może 18 lub 20"!!
    ZaletyBrak
  • ~Gabriela / 2021-01-08 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłano mi informacje ze paczka ma przyjść dziś 08.01.2021 a jednak się okazuje ze zmieniono czas doręczenia na 11.01.2021
    Gdyby nie to że zamówiłam ważny sprzęt którego potrzebuje na już, mogłabym zrozumieć ale jak mam wyjechać w zaplanowany wykaz nez potrzebnego sprzętu!! Totalna porażka, nie polecam.
  • ~Gabriela / 2023-01-18 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał dostarczyć materac 21.12.2022 ale odebrał go 20.12.2022 Oczywiscie nie było mnie w domu,po coś wybrałam termin dostawy!Najlepsze oddał materac sprężynowy do punktu. Dzwonienie do firmy Gsl, do kurier nic nie dało. Obiecywali w Gls że jutro będzie dostawa i tak od 20 grudnia do 2 stycznia aż przesyłka zostawać oddana do zwrotu! Pan kurier nie odbierał telefonu ani nie odpisywał na wiadomość zarówno odemnie jak i od Pani z Gls również nie odbierał! NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych.
    WadyWszystkie możliwe.
  • ~Gabriela / 2023-10-09 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał z moją paczką, a gdy do niego przedzwoniłam ,to powiedział, że nawigacja nie zna numeru . On jedzie dalej i nie wróci.Musiałam jechać za nim 4km.Gdy go złapałam nawet nie przeprosił.Skandaliczna obsługa.
  • ~Gabriela / 2024-12-02 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zadzwonił aby omówić dostarczenie paczki po tym jak nie było miejsca w paczkomacie. Zawiózł ją do sortowni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976