Generali? Zdecydowanie odradzam. Niestety doznałam nieszczęśliwego wypadku, zwróciłam się o likwidacje szkody prawie rok od wypadku, po zakończonym leczeniu. Przedłożone dokumenty uzupełniłam tak, ze nie byłam wzywana nawet do uzupełniania czegokolwiek. Nawet ubezpieczyciel z którym zawierałam umowę zaoferował się ze odbierze osobiście oryginał (skany poszły mailem) zgłoszenia. Przyjechał do miejsca pracy, wcześniej prosząc bym umówiła go z kimś odpowiedzialnym za ubezpieczenia grupowe w mojej firmie. Z racji dobrej współpracy zgodziłam się. To był błąd. Po tym spotkaniu ubezpieczyciel dzwonił do mnie przynajmniej kilkukrotnie: raz ze nie ma maila do koleżanki z która rozmawiał a chciał wysłać ofertę o której rozmawiali, drugi raz ze koleżanka nie odpisała i czy mogłabym ją poprosić o odpowiedź. Szczyt beszczelności. Nie dość że facet nie zadaje sobie trudu żeby skontaktować się samodzielnie już oficjalnie, sprawia wrażenie jakby nawet nie widział w jakiej był firmie z oferta! Totalny brak profesjonalizmu, do tego to wydzwanianie i wykorzystywanie klienta - żenada! Nie polecam, odradzam i mimo tego ze bez większych problemów odszkodowanie zostało wypłacone to z powodu traktowania klienta rezygnuję z ich usług. ZaletySzybka likwidacja szkody
WadyKiepskie warunki w jeszcze gorszej cenie, nachalni i beszczelni w zdobywaniu nowych klientów sprzedawcy ubezpieczenia, wykorzystywanie klienta i wypraszanie się do pracy by pozyskać klientów na ubezpieczenie grupowe,