Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 282 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~aldera / 2014-10-13 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Generali robi wszystko by tylko nie wypłacić odszkodowania. Miałam kolizję, na miejsce została wezwana policja, były zdjęcia z monitoringu. Na protokole policja jednozacznie wskazała że całą winę za wypadek ponosi kierujący drugim pojazdem (nie ja). Tamten kierowca miał OC w Generali, ubiegałam się o odszkodowanie. Po oględzinach samochodu, po 3 tygodniach dostałam wniosek o uznaniu całkowitej szkody i podaniem kwoty jaką mi dadzą (niższa niż koszt naprawy). Po 3 kolejnych tygodniach, gdy zaczęłam się upominać o pieniądze dostałam kolejny wniosek o odmowie wypłaty odszkodowania, gdyż ich zdaniem to JA spowodowałam wypadek, mimo iż policja twierdzi coś innego. Na infolinii nikt nic nie wie, zero wyjaśnień. Kłamią i podważają zdanie policji, tylko po to by nie wypłacić odszkodowania.
  • ~Andrzej / 2015-09-06 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadalem pakiet lux na samochód ,najdroższe i niby najlepsze ubezpieczenie,OC,AC asistance..itd.Jechalem za granicę i 300 km od domu silnik odmówił posłuszeństwa.Asistans i laweta tylko do najbliższego serwisu,gdzie w umowie było inaczej.PAN z asistans powiedział że serwis ma powiedzieć czy auto jest do naprawienia w ciągu 3 dni.Serwis stwierdził że jest awaria głowicy i nie ma szans i pomimo to odmówili lawety do miejsca zamieszkania.Pomoc rzecznika ubezpieczen pozwoliła odzyskać 1200 zł, to nic,zostawialem około 4tys.u nich rocznie,dwa auta plus mieszkanie.Jeżeli będą kiedyś liderem i tak nic już od Generałów nie kupie.
  • ~Andrzej / 2016-01-29 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam stanowczo odradzam AC z tej firmy
    wg ubezpieczenia przysługuje mi auto zastępcze podczas naprawy mojego auta (miałem drobną stłuczkę) po kontakcie z ubezpieczycielem okazało się że według ich "regulaminu" nie przysługuje mi auto zastępcze ponieważ moje auto nie było holowane przez nich tylko dojechało do serwisu na własnych kołach,
    to jakiś absurd to że moje auto dojechało do serwisu to nie zmienia faktu że tego auta w tym momencie nie mam i potrzebuję skorzystać z auta zastępczego ciekawe ile jeszcze jest punktów ich "regulaminu"
    Zaletybrak
    Wadywiele
    Posiadam kilka polis przez 6 lat
  • ~Andrzej / 2016-11-21 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    12 września uderzył we mnie pojazd ubezpieczony w Generali. Przysłali wycenę, ale zaniżoną. Zgodziłem się z drugą wyceną (żeby w końcu załatwić sprawę po dwóch miesiącach), ale nie przesyłali pieniędzy mimo, że dostali dyspozycję odnośnie zapłaty.
    Przysłali odmowę odszkodowania, której podstawą jest brak korelacji uszkodzeń mojego pojazdu z uszkodzeniami sprawcy, na podstawie oględzin auta sprawcy ponad dwa miesiące po zdarzeniu, gdzie sprawca już dawno naprawił sobie swoje auta w ramach AC z Generali!!! Czekam za odpowiedzią w sprawie odwołania. Taka firma nie powinna istnieć na rynku.
    Dodzwonienie się z jakimkolwiek pytaniem graniczy z cudem. Za nic mają terminy ustalone przez polskie prawo.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kontaktu, nierzetelność, nie aktualizowanie dokumentów w statusie sprawy, niekompetecja
    Odradzam, z daleka jak od ognia
  • ~Andrzej / 2020-06-15 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!

    Kolejny raz problemy z tą firmą.

    Sprzedałem auto w zeszłym roku...umowę zaakceptował wydział komunikacji i księgowa.

    Generali ma swoje wymysły i proszą o więcej informacji na temat kupującego. Jeszcze trochę to poproszę o numer buta i obwód głowy.

    Same przykrości nie polecam.
  • ~Aneta / 2022-02-19 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam jakiekolwiek usługi tej firmy. Już 5 lat się sądzimy. Ubezpieczenie podróżne to jakaś fikcja. Byliśmy w Gruzji i do dziś nie możemy odzyskać poniesionych kosztów szpitalnych a pakiet assistance istnieje tylko na papierze! W rzeczywistości nie wiedzieli za co się złapać. Nie było obiecanego transportu, tłumacza - NIC !!! Człowiek prędzej umrze niż otrzyma wskazówki z ich strony. Porywają się na ubezpieczenia podróżne, które ładnie wyglądają, ale tylko na papierze... Zasądzono kwotę 11tys. (same koszty leczenia szpitalnego oraz transport i rachunki, bez żadnego zadośćuczynienia) a oni wciąż się odwołują!!! Zaproponowali 2tys. złotych! Wstyd!!! Taka kwota nie powinna być dla nich problemem... Sąd jest po naszej stronie, będziemy walczyć dalej! Mam wszelką dokumentację, gdyby ktoś rozważał zakup ubezpieczenia to chętnie udostępnię. Odradzam współpracę z Generali. Tylko reklamy i posty ładnie wyglądają - w rzeczywistości bajzel na kółkach, brak profesjonalizmu, totalna ignorancja. PORAŻKA!
    WadyIgnorancja, brak profesjonalizmu, kłamstwa
  • ~Aneta / 2023-04-14 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Mili gdy chcą zawrzeć ubezpieczenie. W przypadku wyplaty ubezpieczenia jedna wielka kpina. Odradzam. Najgorsza firma z jaką się spotkałam
  • ~Ania / 2022-09-08 03:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Naprawa szkody po zalaniu mieszkania kosztowała ponad 15 000 zł.Po zgłoszeniu do generali szkody, bez oględzin lokalu wypłacono 1500zl po czym kontakt się urwał. Juz nie odpowiadają na maile... Omijać szerokim łukiem ta firme
  • ~Anin / 2021-03-06 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, banda oszustów, wyłudzają pieniądze ! poprzedni właściciel samochodu opłacił składkę w całości , przez 2msc nie potrafili przerejestrować ubezp na nowego właściciela, dosylalam im te same umowy , ciągle gubili adres, PESEL itd. Po prostu grali na czas, a teraz każą płacić za te 2miesiace ich ociągania???? To jest zwykle wyludzanie pieniędzy od klienta ! Z daleka od tego ubezpieczyciela!!!

    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-07-12 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety zgadzam sie z innymi opiniami. Szpitalnego nawet na podstawie wypisu ze szpitala nie wyplacaja.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, bardzo kiepska obsługa, odrzucają wszystkie zgłoszenia nawet te uzasadnione.
  • ~Anna / 2023-05-25 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, a wręcz odradzam. Wykupione ubezpieczenie turystyczne, najdroższy pakiet. Sytuacja nagła, ość w gardle, pobyt w szpitalu, konieczność wykonania gastroskopii, żeby wyjąć ciało obce. Przez 5 godzin brak akceptacji Generali na bardzo konieczny niezwłoczny zabieg. Z ością w gardle wypisana, bo towarzystwo nie udzieliło zgody. SKANDAL!!!!!!
    WadyBrak pomocy pomimo wykupionego ubezpieczenia
  • ~Aristid / 2018-10-24 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUSCI I NACIĄGACZE. NIE POLECAM otrzymałem polisę na przedłużenie umowy, w listopadzie 2017 roki.koszt składki 936 zł za rok. W wrześniu 2018 roku dzwonią do mnie z windykacji i mówią ze muszę zapłacić 1900zl??? Ze była kolizja w grudniu 2017 roku. I ze jakiś agent spolisowal mi umowę 100 % podwyżki i mnie o tym nie poinformował, ja bym się nie zgodził. Teraz mnie każą płacić następne 936 zł.!!!
    OSZUSCI !!!!!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Aron / 2022-04-22 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna oblsuga klienta, jakakolwiek sprawa zabiera im wiecznosc.
    Chce w koncu zlikwidowac polise ale ciagle prosza o kolejne aplikacje - a to forma elektroniczna im nie pasuje, a to skany sa zle, a to podpis. Mam wrazenie ze celow sabtojua moje proby zamkniecia polisy.
  • ~art@art.pl / 2018-12-10 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle to mało powiedziane. W dupie mają klienta.
  • ~Asia / 2016-02-10 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od grudnia szkoda nie rozliczona. Likwidatorka nie odpowiada na maile infolinia nieczynna brak odzewu kontaktu
    WadyOlewanie klienta traktowanie jak powietrze
  • ~ASKA / 2019-09-15 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez ponad 10 lat placilem miesieczne skladki . Po wykupieniu polisy zabrali mi ponad 1300 zl twierdzac, ze jej wartosc spadla.Bank zmusil mnie do ubezpieczenia na zycie w tej instytucji przy braniu kredytu a ci teraz twierdza ,ze sam wybralem fundusz.
    Zaletybrak
    WadyWPLACAJ IM PIENIADZE I PAMIETAJ STRACISZ
  • ~Bajeczna97 / 2022-09-06 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Wisze 3 raz po prawie godzinie na infolinii... Zero odzewu!! Gdy poprosiłam o numer do opiekuna szkody usłyszałam że nie ma takowego. Omijajcie szerokim łukiem..
    ZaletyŻadne
    WadyZero kontaktu
  • ~Bartek Harapiuk / 2017-07-05 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Generali tak jak jej poprzednik Proama kontynuuje politykę firmy związaną z odmawianiem części zamiennych, dopytywaniem się o wszystko, zmuszaniem do przedstawiania paragonów ze stacji benzynowych, zaświadczeń o odbywaniu rehabilitacji nie związanych z wypadkiem. Szczerze nie polecam i każdemu odradzam.
    ZaletyNie zauważyłem żadnych
  • ~Bartłomiej Studnicki / 2013-01-25 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejne podejście do klienta. Szkoda 25 listopada 2012r zgłoszona 3 dni później a ja do tej chwili (25 stycznia) borykam się z ustaleniem faktów, kto zajmuje się moją sprawą, czemu mimo zamknięcia wyceny do tej pory nie otrzymałem kosztorysu. Dodzwonienie się do recepcji to 2h ślęczenia przy telefonie ....Generali ..... pierwszy i ostatni raz ...
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    od 6 lat płaciłem składki na to i inne auta. Definitywnie żegnam sie z generali.
  • ~Bartosz / 2019-03-11 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    1 biuro we Wrocławiu. Brak telefonu kontaktowego. Niemożność umówienia się na wizytę. Każdy wniosek należy potwierdzać notrialnie i przesyłać do Warszawy pocztą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 820
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 712
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 606
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 409
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4263
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4138
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3752
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3461
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789