Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Generali opinie

Ocena na podstawie 282 opinii

1.61 / 5

  • Oferta
    1.70
  • Obsługa klienta
    1.58
  • Cena/Jakość
    1.59

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nie ujawniam swoich danych osobowych / 2019-07-30 15:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Chcesz ubezpieczyć mieszkanie-uważaj!
    Początki są jak zawsze miłe. Zadzwoniłem na info linię, połączono, przemiła pani wypytał mnie o wszystkie szczegóły ubezpieczanego mieszkania i po kilkudziesięciu minutach stałem się ubezpieczonym w Generali. Zaraz też nadszedł mail z załącznikami oraz mail przypominający o konieczności zapłaty do końca dnia ustalonej kwoty. Siadłem i spróbowałem się wczytać w treść polisy. Okazało się że przysłana polisa jest chroniona hasłem a hasła mi nie podano w żadnym mailu. No to dzwonimy na infolinię. Oczywiście należy przejść przez wszystkie "bramki "pytań , wysłuchać wszystkich komunikatów by w końcu dotrzeć do konsultanta . No napewno dostał pan mail inicjujący - usłyszałem w słuchawce. Nie żadnego maila z hasłem nie otrzymałem. No to proszę spróbować podać swój PESEL. No tak rzeczywiście weszło dziękuję.
    Dziś spróbowałem wydrukować. Żadne hasło nie wchodzi ani pesel ani numer polisy ani numer butów. Dzwonię ponownie i ponownie przechodzę tortury automatycznych lini zgłoszeniowych. Ponownie też słyszę niedowierzanie na temat maila inicjującego, a za chwilę panienka jeszcze przepytuje mnie z danych osobowych, bo przecież wszystko jest tajne. Rzuciłem słuchawkę, jeśli nie otrzymam kompletu haseł , mam miesiąc na wycofanie się z tego dilu. Uważajcie , firma jest przeinformatyzowana a klient jest tylko jakby numerem obozowym . Czapka!
  • ~Piotr / 2019-01-10 22:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie dajcie się oszukać . Są mili tylko przy podpisywaniu umowy.
    Nie zrobisz nic , na wszystko mają wytłumaczenie . Nawet zniżki mi zabrali gdzie winnym czyli sprawcą kolizji był nowy właściciel pojazdu .umowa kuona sprzedazy odeslana na czas A mimo to zrobili mi psikusa.
    Szczerze nie polecam .....
    ZaletyMiło podczas zawierania umowy
    WadyKrętactwa i oszustwo
  • ~Reszel / 2019-07-02 18:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak kontaktu. Żenada. Olewczy stosunek do klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyKombinują aby zniechęcić i nie wypłacić odszkodowania.
  • ~Ros / 2022-08-11 11:24
    Ocena: 2.33 / 5

    Telefonów nie odbierają, kwota odszkodowania została zaniżona co
    najmniej o 2 razy.
    Nie polecam. Najgorsze doświadczenie w życiu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu s opiekunem sprawy. Strasznie zaniżona kwota odszkodowania.
  • ~Andrzej / 2019-03-17 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zainwestowalem w ubezpieczenie na życie w 2018. Dzisiaj nie jestem pewien czy odbiorę to co wpłaciłem. To moja najbardziej nieudana inwestycja. Najgorsze jest to że rezygnacja i wycofanie środków wcale nie jest proste. Nie polecam tej formy zabezpieczenia przyszłości.
    ZaletyBrak
    WadyStrata środków
  • ~bohun2006 / 2009-04-28 07:06
    Ocena: 2.00 / 5
    odradzam wszsytkim,tylko pomoc RZECZNIKA PRAW UBEZPIECZONYCH sprawila ,ze po 17-stu miesiacach sprawa zostala zalatwiona pomyslnie,niestety 700 zl przepadlo rzekomo zaniedbanie,hehe, jednym slowem kantowanie klienta na calego
  • ~Magdalena / 2018-12-20 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam syn złamał nogę ,a dostałam tylko 100 zł odszkodowania jak dla mnie to jest chore.Chyba dostałam na waciki masakra .
    ZaletySzybka odpowiedź.
  • ~Małgorzata / 2020-10-07 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada siostra po operacji kręgosłupa napisała wniosek o odszkodowanie napisali że się nie należy bo pięć lat temu było coś tam robione. Poszło odwołanie że były robione całkiem inne odcinki kręgów niż pięć lat temu. Teraz chcą całą dokumentacjie medyczną. Jak dostaną to czego chcą tp piszą że coś tam jeszcze im potrzeba. Żenada biorą pieniądze a jak przychodzi co do czego to nie wypłacają. Oszuści tylko ludzi okradają nic więcej. Pójdziemy z tym do praw konsumenta. Złodzieje.
    ZaletyBrak
    WadyJest ich bardzo dużo.
  • ~marian / 2010-08-26 16:08
    Ocena: 2.00 / 5
    najgorsza firma z jaką się spotkałem po pół roku ubezpieczenia w tej firmie skradziono mi samochód wartość ubezpieczenia tego samochodu wynosiła 38000tys.A odszkodowanie otrzymałem o 10400tys.mniejsze niż suma ubezpieczenia.Po odwołaniu od tej wyceny rzeczoznawcy upłeneło dwa miesiąc i żadnych odpowiedzi z tej firmy.
  • ~Mariusz / 2019-08-15 16:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Ubezpieczenie podróżne w tej firmie to jakieś nieporozumienie. Nie wiem tylko czy wynika to z nieudolności, czy ze specjalnego odwlekania tematu, żeby nie ponieść kosztów.
    Nasz przypadek wygląda tak - jesteśmy na Dominikanie, wczoraj w nocy moja partnerka budzi się z bolesną infekcją. Z lekarzem w hotelu ciężko się po angielsku dogadać, za wizytę chce on 250 USD, wiadomo co powinno znaleźć się na recepcie (odpowiednik leku dostępnego w Polsce jako OTC). Dzwonię więc ok. 2:20 czasu lokalnego (w PL +6h) do Generali. Tam konsultantka obiecuje telefon zwrotny w ciągu 6h po ustaleniu dostępności lekarzy. Po 8:00 czasu lokalnego kontaktuję sie z nimi ponownie - konsultantka prowadząca sprawę jest zajęta, ma oddzwonić. Nie oddzwania a dolegliwości bólowe nie ustępują. W końcu w aptece za 20 USD sprzedają mi konieczny lek mimo braku recepty.
    Kontaktuję sie jeszcze raz z Generali, żeby zobaczyć czy coś robią w tym temacie. Podobno oddzwaniali ale pod zły numer... Czemu nie wysłali maila na adres, który był na polisie? Obiecują telefon z wyjaśnieniami. Oddzwonili o 21:37 kiedy nie miałem ze sobą telefonu....
    Koszty - polisa 67 pln, połączenia w roamingu ok. 80 pln, lek 20 usd. Bez polisy byłoby 147 pln taniej a efekt taki sam... Oczywiście po powrocie do kraju występuję o zwrot kosztu leku. Zobaczymy co powie prawnik na resztę. I UOKIK. Pozdrawiam
  • ~Mirek / 2016-01-09 08:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Z likwidacją szkód są problemy. rzeczoznawcy umawiają się i nie przyjeżdżają na czas. Obsługa telefoniczna na info linii spoko
  • ~Ryszard / 2020-08-04 08:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostrzegam przed tą firmą. Ubezpieczyłem kompleksowo dom i dodatkowo przeszklenia. Po zbiciu szyby w szklanym stole odmówiono wypłaty odszkodowania.
    ZaletyBrak
    WadyWymigują się od wypłaty odszkodowania.
  • ~Zawiedziony / 2020-02-23 17:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dajcie się oszukać. Ubezpieczenie autoszyb?????? Ubezpieczyłem. Pech, trafił kamień, trzeba wymienić. Generali, agent mówi przez telefon, że wymiana mi się nie należy z pieniędzy z ubezpieczenia autoszyba bo żądam wymiany w ASO, samochód na gwarancji. Mówi, że ubezpieczenie obejmuje tylko gdy wymiana jest we wskazanym warsztacie i szyba "alternatywna"??? Co ciekawe z ASO też mają umowę, ale szyba jest droga bo ma wszystko (kamera zmierzchu, czujnik deszczu, ogrzewanie, itp.). Agent informuje, że zmieni mi zgłoszenie i wymiana szyby tylko z AC. Nigdy więcej GENERALI
    ZaletyNiby taniej.
    WadyOpisane wyżej
  • ~aga / 2008-10-29 16:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ubezpieczenie miało być niedrogie..mały samochód o niewielkiej wartości. Zaproponowano mi Generali bo składka tańsza od Benefii o pare złotych. Mam porównanie bo wczesniej byłam ubezpieczona w Benefii i miałam takie same szkody( chodziło o wymiane zamków po włamaniu). W benefii.. profesjonalny rzeczoznawca, szybko, termin spotkania dogodny dla wszystkich, bez potwierdzenia policji i wszystkie formalności załatwione bardzo szybko.W Generali od dwóch miesięcy próbuje załatwić odszkodowanie, niestety bezskutecznie. Brak profesjonalizmu, nawet pisma niechlujnie napisane z błędami w nazwisku i adresie. Taniej niestety oznaczało duuużo gorzej. A składka o 100 zł droższa warta jest spokoju ducha.
  • ~arfru / 2018-03-01 11:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, szkoda nerw. Odmowa wypłaty odszkodowania.
  • ~Bialy1 / 2021-12-21 11:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Pod żadnym pozorem nie polecam tej firmy. Wystawily mi polisę na samochód nie doręczając żadnej dokumentacji ,później żadnych e-maili, SMS, monitow.Po półtora roku dowiaduję się, że wisi na mnie komornik, a jednocześnie już windykacja rękę położyła. Nic nie dały wyjaśnienia i tak mi zabrali pieniądze,Po rozmowie z nimi widać było brak jakich kolwiek skrupułów.
    ZaletyJeśli klient ma rację, to oni mają większą nie podlegającą dyskusji rację.
  • ~Jeremoasz1980 / 2023-02-19 16:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Stanowczo odradzam. Wycena szkody miała miejsce w czasie pandemii, była nierzetelna, znacznie zaniżona, nie do zaakceptowania przez jakikolwiek zakład naprawczy. Wycena online to jedna, wielka ściema. Raport z kosztorysem otrzymałem na e- maila 1,5 min po rozłączeniu się z rzeczoznawcą. W raporcie brak kilku, widocznych gołym okiem elementów do wymiany. Najśmieszniejsze jest to, że sami sobie przyznali rabaty na części 17%, na materiały lakiernicze 45% i na łączny koszt naprawy 10%. Niezależny rzeczoznawca niekompetentny albo bez wiedzy potrzebnej do wyceny albo w zmowie z ubezpieczycielem. Każdy właściciel samochodu całe życie płaci OC, a jak przyjdzie co do czego, to wszyscy chcą go oszukać na kasę, która " po prostu mu się należy". Wartość z kalkulacji ledwo pokrywała koszt oryginalnych części. Ostatecznie zamiast 9k zapłacili 18k.
    Wadyprzede wszystkim zaniżona wycena szkody
  • ~Joachim / 2022-01-04 10:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Szukaj gdzie indziej ubezpieczenia psa. Czytałam że odrzucają każdy wniosek o zwrot kosztów. Nie wierzyłam, ubezpieczyłem psa, pojechałem na konsultacje do weterynarza. Oczywiście odrzucili na dzień dobry zwrot jakichkolwiek kosztów ze względu na powiązanie z dawną chorobą psa. Żadnych leków czy operacji, chodziło tylko o zwrot wizyty i już odmowa. Szukajcie gdzie indziej i wierzcie tak niskim opiniom o Generali.
    ZaletyŻadne
    WadyOpisane wyżej
  • ~Klient AC/OC / 2017-02-02 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Kontakt w sprawie szkody zerowy.... wysylanie pism, mailowanie tak ale NIE DA SIE DO NICH DODZWONIC!!! TAM CHYBA PRACUJA 3 OSOBY KTORE CIAGLE MAJA ZAJETA LINIE.....
    Zadbajci lepiej o kontakt z klientem.. tego wam życze.

    Zaletybrak - nie polecam ze wzgledu na podejscie do klienta
    Wadybrak mozliwosci kontaktu.........................................................................................................................................................................................................................
  • ~Michal / 2022-11-14 08:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Skandal firma brak kontaktu z opiekunem firma 30 dnia ma na załatwienie sprawy a tu mija 50 i nie ma jakiegokolwiek kontaktu z opiekunem
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji jawne zlodziejstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 819
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 709
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 408
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4086
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3180
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770