WadyBrak
strona 1 z 1
-
~Iwona / 2024-11-15 22:38
Jeśli ktoś szuka świętego spokoju to polecam. Abonament tak niski, że nawet nie chce mi się szukać alternatywy. Zasięg praktycznie wszędzie jak przystało na Plusa. -
-
~Patryk / 2023-02-27 09:24
Jakość usług się całkowicie popsuła. Korzystałem wcześniej z usług było wszystko ok a teraz pomimo pakietu 200gb dzień + 200gb noc internet jest ograniczany, tak że nie można z niego praktycznie skorzystać po wykorzystaniu w sumie tylko 200 gb. Dodatkowo jakość połączenia oraz prędkość są tragiczne - pogorszyły się w stosunku do poprzednich umów. Poza tym jak ktoś wspominał infolinia działa tylko od poniedziałku do piątku określonej godziny i czasami wypada tak że potrzebny jest reset usługi w weeked, natomiast nie ma takiej możliwości, wiec człowiek pozostaje bez internetu. Jednym słowem DNO. -
~Klient123 / 2023-01-09 17:03
Nie polecam. Od listopada mam problem z dogadaniem się z działem reklamacji, poprostu umywają rączki. Dokupiłam jeden pakiet internetowy 10GB, a naliczyli mi że zużyłam 7 pakietów, co jest niemożliwe bo 29lisopada pokazywało mi, że zużyłam 54GB i jakimś cudem po jednym dniu miałam już zużyte 117,38GB. Dziś też dostałam zawyzona fakturę, a zawsze gdy zużyje cały internet dostaje sms, że skończył mi się pakiet w grudniu takiej wiadomości nie otrzymałam. Odkąd jestem w tej sieci zawsze byłam zadowolona, aż do listopada 2022ROKU.NIE POLECAM! -
~bon / 2022-12-05 19:51
Powtarzające się problemy z zasięgiem internetu. Trzeba dzwonić na infolinie aby zrestartowali router i nawet to nie zawsze pomaga, do tego infolinia jest nieczynna w weekendy więc jesli problem wystąpi w piątek o godzinie np. 19 to nie ma internetu przez cały weekend. Tragedia. ZaletynullWadysłaby zasięg -
~Kosi / 2022-11-22 19:35
Nie polecam w 100%. Mam internet bezprzewodowy i co jakiś czas zrywa połączenie. Biuro obslugi nie potrafi się wytłumaczyć i naprawić problemu. Jest tylko stała gadka o resetowaniu połączenia, jak padnie Wam internet w piątek o 17:00 to nie macie go przez cały weekend, ponieważ bez biura obslugi nic nie zrobicie. Po 2 dniach od resetu znowu nie ma internetu i znowu ta sama procedura. Nie polecam. -
~Zrezygnowany klient / 2022-10-04 12:19
Jestem klientem od ponad 5 lat / mam 2 numery / i jestem w trakcie przenoszenia numerów do i jego operatora. Dlaczego ? Ponieważ przy przedłużeniu umowy nagle wszystko zaczęło się psuć. Internet mobilny jak i w telefonie ograniczył przepustowość. Telefonu nie zmieniałem na przestrzeni 2 i 3 umowy, a tu nagle problemy z połączeniem internet pracuje w trybie 3G i o LTE można zapomnieć, niestety chyba nikt o tym glośno nie mówi ale współpraca na linii POLKOMTEL(Plus - od którego biorą sieć), a FM chyba się zepsuła. Bo dla porównania inni domownicy mają numery w Plusie i NIE MAJA ŻADNYCH problemów, po zgłoszeniu na infolinię rozkładają ręce i twierdzą że wszystko jest jak dawniej. Także odradzam bo ta sieć niestety się KONCZY. Zalety- teraz już brak
- 4 lata temu jak i 2 byli konkurencyjniWady- brak zasięgu internetowego
- ograniczanie transmisji danych
- kiepska infolinia która jest miła ale absolutnie nie pomocna. -
~Ireneusz / 2022-03-09 00:43
Dno i metr mułu. Zasięg telefoniczny w domu brak chyba że na balkonie albo telefon przy oknie i przełączony na 3G o internecie mobilnym nie wspominam bo go poprostu niema. ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Konrad / 2021-09-13 09:17
Tragedia
Posiadam od ponad 5lat abonament na kilka telefonów i to już koniec z roku na rok jest co raz gorzej. Internet domowy co 2 tyg się zawiesza na cały week a w week nie dział obsługa klienta.
Teraz już nawet w telefonach ciagle awarie internetu. Reklamacje można sobie składać ale i tak nic z tego nie wynika. Jestem bardzo zawiedziony i nie polecam tej sieci nikomu. Lepsze oferty są w konkurencji i tam biura obsługi działają 24/7. Mam 5 nr które po koleji będę dezaktywować bo nie da się prowadzić firmy bez działającego internetu w 21 wieku. Nie polecam nikomu !!!!ZaletyZero zalet !!!WadyCiagle awarie internetu
Brak kontaktu z biurem obsługi -
-
~Paulina / 2020-08-02 18:43
Jestem bardzo niezadowolona. Od ponad miesiąca nie działa mi zasięg LTE NIGDZIE, a płacić muszę bo mam umowę jeszcze na pół roku. Oczywiście FM MOBILE umywa ręce. Mój mąż ma taką samą sytuację z tym, że on nie był taki głupi i nie podpisał z nimi umowy. Pisałam reklamację, ale oczywiście firma nie poczuwa się do odpowiedzialności. Raz się tłumaczyli, że na wsi (gdzie mieszkam) może LTE nie działać (chociaż wcześniej działał), a później się tłumaczyli, że może moja wieś jest tak zatłoczona, że jest przeciążenie... Odradzam korzystanie z podrzędnych firm telefonicznych! Jeśli spotkaliście się z dobrymi opiniami to z pewnością wystawiają je domokrążcy, bo firma działa na zasadach MLM. ZaletybrakWadybrak zasięgu,
firma odmawia reklamacji,
drogo,
nabijanie klientów w butelkę, -
~iruloid / 2020-07-18 11:53
Mam u nich abonament 4 lata. Bez zarzutu. Polecam. ZaletyBardzo dobry zasięg. Internet też ok. Brak reklam i idiotycznych ofert. -
~kamil / 2020-02-02 19:38
Trochę dziwią mnie te negatywne komentarze gdyż np. ja nigdy nie miałem problemu z siecią. Problemy też zawsze dało się rozwiązać przez infolinie. -
~Saw / 2019-12-17 00:56
Tragiczna firma. Transfer danych to porażka. Odpowiedź na reklamację w stylu: "nie mamy wpływu na jakość świadczonych przez siebie usług(!)" i zasłanianie się Polkomtel twierdząc, że są jedynie operatorem wirtualnym. Oferowany w umowie transfer jest zapewniony zaledwie w 1% w stosunku do zapisów regulaminu świadczenia usług. Mimo wielokrotnie udowadnianych i wysyłanych w formie reklamacji testów łącza, które jakościowo zupełnie nie odpowiada zapisom umowy, FM Mobile nie podając żadnych konkretnych argumentów umie jedynie odpowiedzieć na reklamację: "uważamy. że usługa jest realizowana prawidłowo". Stanowczo nie polecam. Zalety- oferta (ale gdybym wiedziała jakim kosztem jakości łącza nigdy bym się na nią nie zdecydowała)Wady- obsługa klienta
- zasięg
- brak rzeczowego uzasadnienia w odpowiedzi na wielokrotne reklamacje zasięgu -
~Maciej J******* / 2019-01-25 11:34
Brak transmisji danych na początku miesiąca i wmawianie, że wszystko jest dobrze, słaba obsługa klienta, odpowiedzi na Pana telefony, skargi po kilkunastu dniach i jeszcze robione to z wielkim duchem, bo mają 30 dni, utrudnianie kontaktu, zostaw PESEL, podaj adres, (numer buta i zaświadczenie z parafii). Wszystko, żeby utrudnić rozwiązanie sprawy. -
~Raben / 2017-11-17 15:04
Fatalna obsługa klienta. Buta i bezczelność telefonicznego doradcy przekracza granice dobrego smaku.
Oferta też średnia - koszty roamingu odbiegają od rynkowych. A miało być tak cudownie, bo FM Mobile jest przecież operatorem wirtualnym i przez to może więcej. -
~Fryderyk Mobilny / 2016-04-06 15:19
Oczywiście, jestem stronniczy dając 3 x 5 :D gdyż jestem zarówno pracownikiem jak i klientem FM GROUP Mobile. Ale nikt jeszcze nie dodał opinii więc czemu nie mogę być pierwszym, reszta sama zweryfikuje, czy oferta jest taka dobra :D ZaletyStaramy się mieć najlepszą ofertę na rynku, sprawdź SamWadyMało o nas w mediach... ale nie wydając Melonów na reklamy możemy dać ci to czego potrzebujesz :)29,90 za wszystko do wszystkich i to bez limitów oraz 5 GB internetu z umową 12 miesięcy / a i jeszcze załapałem się na wakacyjną promocję 6 miesięcy z abonamentem 1 zł ;D
strona 1 z 1