Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 2888 opinii

2.18 / 5

  • Poziom cen
    2.43
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.85
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~oli / 2023-10-13 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    zostałam źle potraktowana przez jednego kierowce poniewaz pomylilam busy (na jego busie pisala moja miejscowosc a to juz byla moja trzecia przesiadka) przy skanowaniu biletów odrzucilo moj bilet a on darł się żebym sie nauczyla czytac ze zrozumieniem.
  • ~Beata / 2023-10-13 01:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Lubię jeździć Flixbusem, mili pracownicy, wygodne siedzenia jednak jest pewien minus- toalety. Rozumiem, że panowie kierowcy nie są od sprzątania jednak odór niekiedy jest nie do zniesienia.
  • ~Michal / 2023-10-12 16:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Autobus opóźniony ponad godzinę już na pierwszym przystanku.Autobus gigantyczne brudny! Szok, że mogą jeździć takie zaniedbane od wewnątrz. Trasa Wiedeń lotnisko-Krakow. Nie polecam. Na tej trasie jeżdżą konkurencyjne busy dużo lepsze i czystsze
  • ~Patrycja / 2023-10-12 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukraińscy kierowcy na lini z Warszawy do Berlina.
    Nie szło się z nimi dogadać, ani po Polsku ani po Angielsku. Bardzo chamscy między sobą coś tam rozmawiali w swoim języku i śmiechy. Podczas jazdy obydwoje palili papierosy, jechali z otwartym oknem, smród niesamowity. Po zwróceniu uwagi pokazał palcem żebym się przesiadła do tylu. SKANDAL!!! Żeby Ukraińcy w Polsce się tak zachowywali!! Sprawa zgłoszona do flixa ale oczywiście bez odpowiedzi. Kurs z dnia 11.10.2023
    ZaletyZandych
    Nigdy więcej
    WadyKierowcy z Zachodu
  • ~Jola / 2023-10-10 12:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Ważne dla wszystkich przewożących rowery! To, że na stronie napisane jest, że nawet jeśli autobus nie jest przystosowany do przewozu rowerów to nie trzeba się martwić, bo nadal można przewieźć rower w luku bagażowym dopłacając za bagaż specjalny, to nie znaczy, że tak właśnie jest. Mnie z rowerem nie wpuszczono, a kiedy próbowałam wyjaśnić sprawę w firmie ,zanim skończyłam pisać na czacie, rozłączono mnie/zakończono rozmowę! Z takim traktowaniem nigdy się nie spotkałam. Nieprawdopodobne dno w podejściu do klienta...
  • ~Justyna / 2023-10-09 16:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam wszystkich,

    Chciałam się podzielić sytuacją w drodze powrotnej z Karpacza do Wrocławia.

    Dnia 08.10.2023r Wracając z Karpacza, do Wrocławia - dworzec autobusowy, odjazd autobusu o godz 14:35 z Białego Jaru, trafiłam na dwóch Ukraińskich kierowców, którzy zachowywali się bezczelnie oraz nieuprzejmie do wsiadających pasażerów w Karpaczu Bachus. Na postoju w Jeleniej Górze przy stacji PKP, kierowca miał jakieś pretensje do pasażerow, języka Ukraińskiego nie znam i nie chcę znać.
    W czasie podróży, obaj kierowcy rozmawiali donośnym głosem ze sobą przekrzykując się wzajemnie.
    Również kierowca autobusu używał wulgarnych słów w języku Ukraińskim, na innych użytkowników ruchu drogowego.
    Jestem zażenowana tą sytuacją, a podróż powrotna była okropna.

    Flixbus upadł naprawdę nisko, żeby takich ludzi zatrudniać.

    ZaletyBezpośrednie połączenie
    WadyZatrudnianie Ukraińskich kierowców
  • ~Adam / 2023-10-08 22:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Katowice Brno niedziela 08.10.23 godz 16:50 polski kierowca nie wpusza do autobusu pasażera bo wpisał złe nazwisko nie ma wolnych miejsc w autobusie osoba której nazwisko użyto jest na miejscu i nie jedzie wiec miejsce jest wolne kierowca mimo to odmawia nawet po zakupie drugiego biletu na to samo miejsce. Kolejny autobus jest spóźniony o pol godziny ????
    ZaletyBrak
    WadySporo wad
  • ~Karo / 2023-10-08 19:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam serdecznie! Przejazd z Bielska do Krakowa bez żadnych zastrzeżeń. Kierowcy mili i uprzejmi ;)
  • ~PANII Z DK / 2023-10-08 13:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Pozdrawiam wszystkich kierowców z linii nr N1376 których miałam okazję poznać na swoich przejazdach. Pan Krzysiu, Zbysiu oraz Paweł. Pozdrawiam Panowie???? podróże z Wami to istna przyjemność. Moje podróże zawsze przebiegały zgodnie z planem a także miło gdyż kierowcy bardzo uprzejmi z którymi można normalnie porozmawiać. Nigdy nie było problemów.
    ZaletyZawsze mili kierowcy i planowe przyjazdy oraz odjazdy
    WadyNie mam się czego przyczepić
  • ~Ania / 2023-10-08 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy wsiadają do pojazdu, którego nie znają. Poprzednia zmiana na trzyminutowym postoju "szkoli" przejmujących zmianę. Efekt jest taki, że po godzinnej jeździe włącza się jakiś czujnik, którego kierowcy nie potrafią nawet znaleźć, a potem uruchomić autobusu. Opóźnienie rośnie, a panowie bezładnie biegają wokół autobusu, klnąc przy tym strasznie Nie wiedzą nawet, gdzie szukać pomocy. Tragedia. Kurs 8.10.2023 1386 Olsztyn Roterdam (kierowcy wsiedli w Szczecinie)
    ZaletyŻadnych
  • ~znany flixbusowi e-mail podany w opinii / 2023-10-07 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    1 - poziom cen w stosunku do jakości obsługi = katastrofa
    2 - Oferta = bez oceny
    3 - jakość obsługi = totalne dno i kłamstwo + bezczelność
    4 - wygoda - bez różnic w stosunku do innych firm
    5 - kontakt z firmą = brak obsługi telefonicznej, czat z operatorami flixbusa można porównać do rozmowy z zombie
    itd ale mam to w dupie



    Zaletyżadnych
    Wadynie zasługują na "podanie ręki"
  • ~Ania / 2023-10-07 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kierowcy odjeżdżają ze stanowisk, które sami sobie wyznaczają a nie z tych, których powinni odjeżdżać. Bilet kupiony, kasa wywalona w błoto.
  • ~Kamila / 2023-10-07 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dnia 07.10.2023 wraz z koleżanką miałam zakupiony bilet w obie strony z dodatkową opłatą za rezerwację miejsca do Pragi. Autobus 13000A o numerach rejestracyjnych W1 FLIX2 zaczynał kurs o godzinie 7.15, ok godziny 11.40 miałyśmy być na miejscu. Po dojeździe do miasta Jelenia Góra o godzinie 9.10 została wykryta awaria, przez co dalsza jazda była niemożliwa. Przywołany przez kierowcę bądź firmę mechanik nie podjął się naprawy, a my, pasażerowie nadal nie mieliśmy żadnej informacji,co najmniej o autobusie zastępczym. Po 20 minutach kierowca przekazał informacje, że wiezie autobus do innego mechanika, i po nas przyjedzie. Opóźnienie trwało do godziny 12.30, gdzie kierowca przyjechał autobusem, który dalej był zepsuty informując, że mechanicy nie chcieli się podjąć naprawy. Dostajemy informacje, że pojazd zastępczy zostaje wysłany z Wrocławia, czyli kolejne dwie godziny czekania na stacji!
    Skandaliczne podejście do pasażera. Brak komunikacji zastępczej u tak dużej firmy. Brak jakiejkolwiek komunikacji. 5 godzin oczekiwania na rozwiązanie, po czym powrót we własnym zakresie do miejsca zamieszkania.
    Jedyną zaletą tego całego czekania był przesympatyczny kierowca, który próbował opanować całą sytuację. Serdecznie nie polecam.
  • ~Bea / 2023-10-07 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam.04.10.23 wsiadlam na lotnisku Okęcie w Warszawie o godz 0.40 do autobusu firmy Flixbus W11 jadacym do Łodzi .Za bilet zapłaciłam 80 zł. Informacja na stronie firmy podaje kwotę 29 zł. Ukraiński mężczyzna sprawdzający bilety powiedział że jest tak drogo bo musi wydrukować bilet. Zadnego biletu oczywiście nie dostałam .Bez komentarza
  • ~Kynio / 2023-10-06 16:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Odwołanie podróży na 10 godzin przed wyjazdem propozycje wysyłania im faktury za alternatywą podróż i wtedy zwrot Nie polecam
    WadyBrak szacunku dla klientów
  • ~Zuzanna S / 2023-10-04 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze busy jakie widziałam. Wykupiona została wycieczka w tą i spowrotem z Holandii do Belgii, autobus stał na przystanku, całą wycieczka stała na przystanku... kierowca się nie pojawił. Wycieczka była zaplanowana na 9.40 o 13.30 dostaliśmy maila że nasza podróż została odwołana. Nie zostały nam zwrócone pieniądze za podróż powrotną która podobno się odbyła. Najgorsze busy jakie widziałam.
    ZaletyNie posiadają oni zalet
    WadyNajgorsze busy jakie widziałam
  • ~piotr / 2023-10-03 16:52
    Ocena: 2.50 / 5
    nie polecam,zmieniają się przystanki a autobus potrafi odjechac 7 minut przed czasem
    Zaletywygoda
    Wadyzmieniajace soe przystanki i odjady przed czasem
  • ~Alicja. / 2023-10-03 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem skąd wy bierzecie tych pracowników.. klną, są nie mili jak za karę tam pracują. Każdy siada gdzie chce nie patrząc na przydzielone siedzenia. Nikt tego nie sprawdza. Jechałam z Wałbrzycha do Krakowa dnia 20 września, za te pieniądze być tak traktowanym to jakiś dramat.
    ZaletyBrak.
  • ~Grzegorz / 2023-10-03 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 03.10.2023 wyruszyłam o godz 06:50 z Katowic do Berlina.
    Panowie kierowcy oprócz tego ze dopiero kilkakrotnie poproszeni o zmianę temperatury w pojeździe na wyższą byli BARDZO WULGARNI.
    Jeździmy z ludźmi z całej Europy, jak to o nas świadczy, gdy nasi przewoźnicy klną i są wulgarni? Co by było gdyby wszyscy w obsłudze publicznej zaczęli się tak zachowywać?? Wstyd… drogi Fluxbusie przestań zatrudniać patologię. Z góry dziękujemy.
  • ~Conforama / 2023-10-03 12:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Ewa, darmowych krajowek dla pojazdów pow. 3,5 t nie ma.
    ZaletyJeździ
    WadyZależy od podwykonawcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4742
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2888
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 781
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 322
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 262
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4155
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808