Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2018-05-16 19:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Otrzymałam wiadomość o 25- minutowym opóźnieniu autobusu (wyjazd z Krakowa do Zakopanego, linia P6); autobus przyjechał po 1,5 godziny. Całkowity brak kontaktu z przewoźnikiem, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, brak informacji od kierowcy flix bus z innej trasy odnośnie możliwości skontaktowania się z autokarem opóźnionym.
    Skutkowało to spóźnieniem o ponad godzinę do zarezerwowanego hotelu oraz dodatkową opłatą; brak klimatyzacji w autobusie przy 25 stopniowej temperaturze na zewnątrz i pełnym autokarze.

    WadyBrak możliwości rezerwacji miejsc, tłum ludzi pchający się do autobusu by zająć najlepsze miejsca
  • ~K / 2018-05-16 17:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Podróż Berlin - Warszawa.
    Dolny pokład. Zaczęło się od fetoru z toalety, skończyło na bagażu podręcznym (który leżał na podłodze pod siedzeniem) zalanym moczem.
    Na maila z reklamacją dostałam autmatyczną odpowiedź zwrotną.
    Nigdy takiej podrózy nie przeżyłam. Brak słów.
    Polski Bus nie był idealny, ale Flixbus jest poniżej jakiegokolwiek poziomu.
    Generalnie staram się podróżować oszczędnie i stacja flixbusa jest blisko mojego domu,
    ale po tej podróży postanowiłam przerzucić się na połączenia kolejowe.
    Nigdy więcej z tym przewoźnikiem
    Zaletybrak
    Wadyobsługa jak w krajach 3 świata
  • ~Zbigniew / 2018-05-16 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwie i pół godziny opóźnienia, bo kierowca musiał zrobić przerwę. Było wiadomo godzinę po wyruszeniu, że będzie potrzebny drugi kierowca, ale pasażer jest nieważny jak już dał pieniądze.
  • ~Kamila / 2018-05-16 09:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. 4 dni przed wyjazdem anulowano mój przejazd i zaproponowano mi przejazd, który mi nie odpowiadał czasowo. Dlatego anulowałam rezerwację. W ramach rekompensaty wystawiono mi Voucher na wartość biletu ważny przez rok. Mimo, iż 3 razy zgłaszałam pisemnie, iż nie interesuje mnie Voucher a jedynie zwrot gotówki, nikt nie odpowiedział na moje wiadomości, ani nie zwrócił mi kosztu przejazdu, mimo iż anulowanie tego przejazdu było z winy przewoźnika. Przestrzegam przed tym przewoźnikiem. Jeżeli chcesz dojechać na czas, wybierz inny środek transportu.
    ZaletyBrak
  • ~ana83 / 2018-05-15 13:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Uwaga nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji choć za nią zapłaciłam. Mam wielki problem z otrzymaniem zwrotu gotówki. Każdy Konsultant mówi coś innego, są bardzo niekompetentni wraz ze swoimi Przełożonymi. Mam nadzeję, że na rynek wejdzie jesze inny tak duży przewożnik bym nie była zmuszona korzystać z ich usług
    Zaletybrak
  • ~Jan / 2018-05-15 12:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, widzę że nie tylko ja zawiodłem się na Flixbusie. Nie lubię wystawiać skrajnie negatywnych opinii, ale jakość przewozu naprawdę uległa znacznemu pogorszeniu. Kilkukrotnie jechałem na trasie Poznań-Łódź.
    Zacznę od plusa - rzeczywiście wyrabiałem się na czas. Zgodnie z tym, co było napisane podróż zajęła 3 godziny (nawet odrobinę mniej). I na tym koniec, ponieważ w porównaniu do PolskiegoBusa jakoś przejazdu nie wzrosła, natomiast cena ponad dwukrotnie. Jeśli chodzi o minusy, to wspomniana cena, absolutnie niemili kierowcy (jeden z pasażerów nie miał przygotowanego kodu do czytnika i chciał podać nazwisko, przy czym nie wykłócał się. Na co dostał odpowiedź "Wie pan, było takie przysłowie - po nazwisku, to po pysku można dostać najwyżej"...), zaskakujący swoimi buraczanymi zachowaniami wobec wszelkich pytań pasażerów. Poprzedni przewoźnik nie wystawiał jakieś wspaniałej załogi, ale nie było takich buców. Ponadto, brak gniazdek, brak jakiejkolwiek zmiany w standardzie przewozu, zmieniły się tylko kolory nadwozia. A teraz czas na moją ulubioną zmianę, czyli brak rezerwacji. W efekcie przed np. Wielkanocą przy wsiadaniu były przepychanki na niezajęte siedzenia, proszenie się przez pary o przesiadkę, kiedy ktoś jechał sam, bo zostały tylko pojedyncze wolne miejsca i w efekcie zamęt kosztem... no właśnie, czego? Czyżby oszczędzono na zniesieniu rezerwacji miejsc? Mam nadzieję, że to błędy przejściowe, bo nie wróży to dobrze nowemu przewoźnikowi.
    PS. Opcjonalna dopłata za to, że przeze mnie autokar emituje zanieczyszczenia brzmi, jak kpina zważywszy na minusy jakich się doświadcza. Może lepiej dodać opłatę fakultatywną za miłą obsługę wobec klientów? Chętnie się dorzucę.
    ZaletyDojazd na czas.
    WadyZałoga to prymitywne buraki, nieprofesjonalnie podchodzące do klienta, wykazujący brak jakiejkolwiek chęci w pomocy. Brak rezerwacji miejsc. Brak zmian w standardzie, mimo znacznego wzrostu kosztów.
  • ~Karolina / 2018-05-14 17:22
    Ocena: 4.50 / 5
    Jestem zadowolona (a straszyli, że będzie źle)
    Przed wyjazdem naczytałam się negatywnych opinii o niemiłych kierowcach, gigantycznych spóźnieniach (w regulaminie mają, że zwrot kosztów rozpatrzają dopiero w przypadku ponad 2 godzinnego spóźnienia!). Nic takiego się nie wydarzyło. Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu oba odjazdy były punktualne, nie mogę się do niczego przyczepić w zachowaniu załogi (jedynie ustalali za krótkie postoje w drodze powrotnej). W autokarze komfortowe siedzenia, działająca toaleta, gniazdka elektryczne. Tutto bene. Aczkolwiek zawieszenie autokaru (albo jakiś jego element) skrzypiało i denerwowało przez całą podróż. Każdy pasażer miał dla siebie miejsce.
    Mogę śmiało polecić.
  • ~Jolanta / 2018-05-14 15:59
    Ocena: 1.75 / 5
    05.05.2018, godz. 16.45 z Poznania do Łodzi. Uszkodzony podnóżek i podłokietnik. W trakcie podróży, na górnym pokładzie, spadła z sufitu listwa maskująca diody. Potworny fetor z toalety.
  • ~Arek / 2018-05-13 22:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus, którym jechałem z Warszawy do Radomia spóźnił się 30 minut, natomiast drugi z Radomia do Krakowa spóźnił się 1h i 10 minut. Ta firma to śmiech na sali. Odradzam każdemu.
  • ~Maciej / 2018-05-13 22:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna kupa ten flixbus i tyle na ten temat ceny dowalili takie ze głowa boli nie można z wyprzedzeniem wyłupić biletu co do autobusów to poniżej zera klimatyzacja niby działa a nie działa kierowca mowi ze chodzi na pełnych obrotach a udusić się idzie na górnym pokładzie zenada a tak to jest jak Niemiec rynek przejmuje masakra
    ZaletyŻadne poniżej zera
    WadyBrakło by słów aby pisac
  • ~ewa / 2018-05-11 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po anulowaniu biletu otrzymałam nowy numer rezerwacji, ale system nie wygenerował vouchera, napisałam reklamację, otrzymałam automatyczną odpowiedź bez związku z zapytaniem, na fb na czacie pomimo zadania pytania nie odpowiadali, napisałam następną reklamację, przyszła kolejna idiotyczna odpowiedź, dzwoniłam na podany numer, jedna osoba powiedziała, że sprawdzi to i odpowie pisemnie. Ponieważ nie było odpowiedzi przez jakiś czas zadzwoniłam drugi raz, druga osoba podała mi numer vouchera, zaś pierwsza osoba za jakiś czas odpowiedziała mi pisemnie na jaki numer rezerwacji przebukowano to i że już wykorzystałam voucher, co było bez związku z podanym numerem rezerwacji,bo dotyczyło innych odbytych podróży. Na fb napisali, że mi odpowiedzieli e-mailem. Znowu napisałam, że celowo wprowadzili mnie w błąd, bo nie uwzględnili podanego przeze mnie numeru, tylko wybrane przez siebie. Na koniec przysłali mi numer vouchera. Straciłam na to masę czasu, siły i energii, które mogłabym wykorzystać w bardziej twórczym celu. Taka głupota jak niewygenerowanie vouchera urasta do problemu nie do rozwiązania. Ta firma ma gdzieś pasażerów. Trzeba niesamowitego samozaparcia i determinacji do walki z tym dziadostwem, brakiem odpowiedzialności i lekceważeniem. Nie polecam ani podróży ani kontaktów z biurem obsługi, gdyż są skrajnie niekompetentni. Zgłosiłam problem do Rzecznika Konsumentów, aby się tym zajął kompleksowo.
    Zaletyżadnych
    Wadyniekompetencja pracowników, brak wykonywania obowiązków, zbywanie, olewanie, działanie na odczep się, zniechęcanie do dochodzenia swoich praw, robienie wszystkiego aby nie rozwiązać problemu
  • ~Ksenia / 2018-05-10 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To Firma krzak. Dodzwonić się nie można, kassy nie zwracają za anuluj. Wątpliwy interes.
  • ~Rozczarowana / 2018-05-09 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróże z Polskim Busem uważałam za jedne z najwygodniejszych, punktualność, ceny, wygoda wszystko było Ok.

    Obecnie jest STRASZNIE. Nie ma nic. Ceny poszły niesamowicie w górę. Za bilet z miesięczną rezerwacją trzeba zapłacić już ok 30 zł (wcześniej poniżej 10).
    A najgorsze jest podejście. Niedawno moja mama podróżowała z Warszawy do Lublina (robi to co dwa tygodnie). W trakcie jazdy przed Lublinem zepsuł się autobus. Pasażerowie zostali pozostawieni BEZ informacji. Powiedziano, że jedzie do nich serwis. Miał dojechać w 30 min., a przybył po 2 godzinach. W tym czasie żadnych informacji, pasażerowie - w tym DZIECI - pozostawieni sami sobie w słońcu, klimatyzacja wyłączona, bez jedzenia. Po przybyciu serwisu PANOWIE serwisanci wykazali się zachowaniem poniżej poziomu. Byli opryskliwi, nie chcieli udzielać żadnych informacji, byli wręcz agresywni. Sam serwis - BEZ żadnego skutku bo nie przywieźli sobie właściwych Części do naprawy !!!
    Pasażerowie zaczęli sami organizować sobie powrót do Lublina, przyjeżdżały rodziny.
    Nie wszyscy jednak mieli taką możliwość, po tych co zostali miał przyjechać autobus zastępczy ALE NIE PRZYJECHAŁ, był to kolejny autobus z rozkładu. Pojawił się po ponad 3 godzinach I NIE ZABRAŁ wszystkich pasażerów BO MIAŁ ZA MAŁO MIEJSC, kolejna grupa osób została pozostawiona na pastwę losu w szczerym polu.
    PO powrocie mamy napisałyśmy reklamację, bo dostałyśmy SMS - wiadomość, że można domagać się zwrotu kosztów. Reklamacja została nierozpatrzona, bo autobus wyjechał o dobrej godzinie a że nie dotarł na czas to nie ma znaczenia.

    FLIXBUS jest jednym z najgorszych przewoźników na jakich trafiłam. Dopóki nic się nie stanie wszystko wydaje się dobrze. W przeciwnym razie nie można nawet na przepraszam liczyć.
    STANOWCZO ODRADZAM podróż z tym przewoźnikiem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, informacja, podejście do pasażera
  • ~renata / 2018-05-05 07:52
    Ocena: 1.25 / 5
    W dniu 03.05.18 roku o godzinie 10.10 podróżowałam z Warszawy do Wrocławia przez Łódź, cena biletu 32 PLN. Na dworze upał. Od chwili wyjazdu było włączone w autobusie OGRZEWANIE na full, a wentylacja ledwo ledwo. Całą drogę duszno i gorąco nie do wytrzymania. W pewnym momencie poczułam się słabo i bałam się, że zemdleje. Przesiadłam się w stronę kierowcy na dolnym pokładzie (siedziałam na dole na miejscu dla inwalidy pierwotnie) tam było trochę chłodniej. Dodatkowo zapach moczu z toalety czynił podróż przykrą i trudną do zniesienia. Taki zapach przeważnie towarzyszy przejazdom w tych autobusach gdy się siedzi blisko toalety. Pomimo moich licznych uwag kierowanych jako ocena podróży nic się nie zmienia, firma ma gdzieś opinie pasażerów. Dodatkowo kierowca, który pojawił się jako zmiennik w Łodzi nie przywitał się z pasażerami, ani nas nie pożegnał we Wrocławiu, czyli kolejny raz potraktował nas jak wiezione bydło lub zbieraczy śmieci, którym nie należy się żaden szacunek. Firma jest prymitywna, arogancka, dziadowska i po prostu brak słów. Na pismo w sprawie braku otrzymania vouchera za anulowanie rezerwacji otrzymałam przekopiowaną odpowiedź, która nic nie wniosła, nadal go nie otrzymałam. Na moje skargi na Facebooku brak odpowiedzi także, po prostu klientów mają gdzieś, bo wiedzą, że są bezkarni. Są osoby niezadowolone z ich usług, ale zawsze znajdą frajerów, którzy z nimi pojadą, gdyż brak konkurencji na rynku. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak komfortu, gorąco, duszno w autobusie, wysoka temperatura, brak powietrza, silny smród z toalety
  • ~maria / 2018-05-04 14:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Dwa tygodnie temu kupiłam bilet ale wystąpił błąd na stronie i kasa poszła na ich konto a rezerwacji żadnego potwierdzenia nie dostałam musiałam kupić bilet drugi raz a nie był tani wtedy rezerwacja już się udała i potwierdzenie przyszło później pisałam do nich mejla z prożbą żeby mi oddali pieniądze za bilet za który nie dostałam potwierdzenia ale dostałam tylko głupie automatyczne podziękowania ze strony i nic żadnego odzewu to zadzwoniłam do nich odezwał sie po pół godz ukrainiec tłumaczyłam mu przez kolejne pół godz co się stało po czym powiedział że przekaże to swoim kolegom bo on nie wie co zrobić to dzwoniłam na drugi dzien i była ta sama historia i pieniędzy już nie odzyskałam .Przebukowałam go na inna datę w dzień odjzazu stałam tam ponad godz a jego nie było przyjechał po prawie dwóch godz i kierowca oczywiście dalej z ukrainy powiedział ze mnie nie weżmie bo autobus miałam na 10 a była 12 i że czas biletu już sie skonczył i był bardzo chamski .I ja dalej straciłam kolejne nie małe pieniadzę .Cały czas robią takie akcje i nie tylko mi żeby się wzbogacic nie oddają pieniedzy ,nie przyjezdzaja na czas stawiają różnie tabliczki i trzeba chodzić i patrzeć gdzie podjedzie tym razem a o stronie na której kupuje się bilety to nawet nie wspomnę bo jest okropna i to nawet mało powiedziane .Ale w takim tempie szybko upadną.
  • ~Cc / 2018-05-03 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest gorzej niz za PB. Ceny są wyższe, a autobusy z kazdym dniem bardziej wydłużone. Brak odpowiedzi na maile. Nie można oddać bilety ze zwrotem gotówki.
  • ~pa pa flixbus / 2018-05-02 22:50
    Ocena: 2.25 / 5
    wracam do pociągów moi mili! ;)
    dlaczego?
    wady przestawiłem poniżej ;)
    Wady- dawno nie uraczyłem biletu za 5 zł
    - obecna sieć połączeń to totalna klapa...
    - w polskim busie bilet mogłem anulować w 3 minuty a tutaj z 20 musiałem się głowić i przechodzic ze strony na strone zeby sie udalo
  • ~Natalia / 2018-05-01 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie sięgające godziny. Kierowcy gburowaci, jeden miał nawet spore pretensje, że osoba, którą miałam na bilecie poszła usiąść na piętro, a ja zostałam na parterze, bo to prostu nie było więcej miejsca, skwitował to tekstem, że skoro obie jesteśmy na bilecie, to siedzi się razem. Dało słyszeć się teksty, że pójście do toalety trzeba zgłosić kierowcy, on wtedy powie czy można skorzystać. Zaduch w autobusie kosmiczny, na prośbę włączenia chociażby podmuchu, powiedział, że się nie da, bo nawiew jest połączony z autobusem (cokolwiek to znaczy) i widocznie nie jest na tyle za ciepło, żeby musiał działać. Siedzenia niewygodne, nie wymagam luksusów, ale w ogóle nie wyprofilowane pod krzywiznę pleców, to drewniane ławki na przystankach są wygodniejsze! Wysiadłam z niemal odparzonym tyłkiem. Poza tym bardzo mało miejsca na nogi, fotele które ma się przed sobą niemal dotykają nosa pasażera z tyłu. Nie działają gniazdka, zgłoszone kierowcy, który odpowiedział "to proszę sobie poszukać u innego pasażera gniazdka do ładowania telefonu". Nigdy więcej, serio...
  • ~matt / 2018-04-30 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca był niemiły, traktował pasażerów karygodnie. Chinka kupiła bilet w kasie na przejazd KRK-WRO a kierowca nie chciał jej wpuścić, ponieważ powiedział, że nie toleruje biletów z kasy- mówił również, że nie ma jej w systemie. Chinka została w Krakowie, a kierowca przedrzeźniał ją. W autobusach wolny internet, brudno i niedziałające gniazdka kontaktowe.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Bartłomiej / 2018-04-29 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się stało z tymi autobusami po przejęciu Polskiego Busa przez Flixbusa, to przechodzi ludzkie pojęcie. 28.04.2018 o godzinie 23.45 mieliśmy wykupione bilety na kurs Wiedeń - Kraków. O godzinie 23.40 otrzymałem sms-a, że autobus będzie opóźniony z powodów technicznych, nie wiadomo na jak długo. Siedzieliśmy na dworcu, w zimnie. Po 2 godzinach przyszedł sms informujący o możliwości anulowania rezerwacji i zwrot za bilety albo kontynuowanie i dostaniemy voucher na darmowy kolejny przejazd. Nie było żadnej informacji o długości opóźnienia. Około godziny 3.30 poddaliśmy się i poszliśmy do pobliskiego budynku się ogrzać. Nie mieliśmy żadnej alternatywy powrotu do Krakowa, więc czekaliśmy dalej. Przed godziną 5 w aplikacji Flixbus pokazała się informacja, że autobus jest opóźniony o 5 godzin i 30 minut. Okazało się, że nie mieli żadnego innego sprawnego autobusu i dopiero gdy przybył jeden z kursu z Polski, został on nam podstawiony około godziny 6.00. Oznacza to 6 GODZIN OPÓŹNIENIA!!! Kosztowało nas to wiele czasu, nerwów i nieprzespaną noc na dworcu. Obsługa nawet się nie zająknęła, żadnego przepraszam, a na pytania "odpowiadał" gburowaty pan, mrucząc coś pod nosem, pomijając fakt że nie wiedział nic. Obsługa niemiła, olewa pasażerów, dodatkowo stary autobus, zniszczone siedzenia, wszytko się telepało, nie działały niektóre gniazdka. Infolinia w ogóle nie funkcjonuje, nie dość, że kosztuje 3 zł / min połączenia, to jeszcze nikt telefonu nie odbiera i ciągle odzywa się automatyczna sekretarka. Nie polecam nikomu tej firmy i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5590
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171