Po anulowaniu biletu otrzymałam nowy numer rezerwacji, ale system nie wygenerował vouchera, napisałam reklamację, otrzymałam automatyczną odpowiedź bez związku z zapytaniem, na fb na czacie pomimo zadania pytania nie odpowiadali, napisałam następną reklamację, przyszła kolejna idiotyczna odpowiedź, dzwoniłam na podany numer, jedna osoba powiedziała, że sprawdzi to i odpowie pisemnie. Ponieważ nie było odpowiedzi przez jakiś czas zadzwoniłam drugi raz, druga osoba podała mi numer vouchera, zaś pierwsza osoba za jakiś czas odpowiedziała mi pisemnie na jaki numer rezerwacji przebukowano to i że już wykorzystałam voucher, co było bez związku z podanym numerem rezerwacji,bo dotyczyło innych odbytych podróży. Na fb napisali, że mi odpowiedzieli e-mailem. Znowu napisałam, że celowo wprowadzili mnie w błąd, bo nie uwzględnili podanego przeze mnie numeru, tylko wybrane przez siebie. Na koniec przysłali mi numer vouchera. Straciłam na to masę czasu, siły i energii, które mogłabym wykorzystać w bardziej twórczym celu. Taka głupota jak niewygenerowanie vouchera urasta do problemu nie do rozwiązania. Ta firma ma gdzieś pasażerów. Trzeba niesamowitego samozaparcia i determinacji do walki z tym dziadostwem, brakiem odpowiedzialności i lekceważeniem. Nie polecam ani podróży ani kontaktów z biurem obsługi, gdyż są skrajnie niekompetentni. Zgłosiłam problem do Rzecznika Konsumentów, aby się tym zajął kompleksowo. Zaletyżadnych
Wadyniekompetencja pracowników, brak wykonywania obowiązków, zbywanie, olewanie, działanie na odczep się, zniechęcanie do dochodzenia swoich praw, robienie wszystkiego aby nie rozwiązać problemu