Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3310 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Barbara / 2018-09-18 01:47
    Ocena: 2.75 / 5
    To co mnie spotkało dzisiaj w Kielcach to tragedia.Planowany odjazd z Kielc o godz.16.15 - nie przyjechał w ogóle.Przebukowano mi bilet na godz 15.06 nie konsultujac tego ze mna czy moge wczesniej jechac,natomiast kierowca z godz.18.05 nie zabrał mnie bo nie mial mnie na liscie.Dopiero po telefonach przebukowano mnie na 19,20 ale uprzedzono ze kierowca rowniez moze mnie nie zabrac .Jezdze juz do Kielc ponad 4 lata i nigdy podkreslam nigdy nie zdarzyla mi sie taka sytuacja.Prosicie o opinie danego kursu, a dlaczego nie całosci.Wy jako firma ządacie zeby na przystanku byc 15 min.wczesniej przed odjazdem ale Was juz to nie obowiazuje.Tragedia i dramat.Oby nigdy wiecej takiej sytuacji - nikomu nie zyczę.
    ZaletyCzasami tansze przejazdy.
    WadyKarygodne opoznienia.
  • ~Gabriela / 2018-09-16 23:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma nie odpowiedzialna.opoznienia 1,5 godz bez słowa wyjaśnienia.wygod brak, pełne autokary, przerwy pół godzinne przy opoznieniach.pierwszy i ostatni raz skorzystałam z ich usług. Ceny biletów też z kosmosu.nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt podrozy
  • ~Jan Warszawa / 2018-09-16 20:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Coraz wyzsze ceny.
    Notoryczne spóźnienia.
    Mimo wykupionego miejsca brak gwarancji na miejsce siedzace.
    Samemu "upychasz" bagaz majac nadzieje, ze znajdziesz go wysiadajac. Zero jakiegokolwiek pokwitowania, pomocy.
    Internet w busie to farsa.
    Bardzo często brak prądu..
  • ~gosc / 2018-09-13 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    jezdze b.czesto FIXBUS i ciagle jest to samo .WC w autobusie to albo nie ma papieru, albo nie ma mydla i czesto wody do rak. Na zwrocona uwage kierowcy nie reaguja kompletnie. Ostatnio kiedy jechalam Warszawa-Wieden to kierowca kazal mnie samej wlozyc moja walizke do bagaznika nie dajac mnie zadnego pokwitowania. Chamstwo, chamstwo widocznie z Ukrainy sa kierowcy<.
    Zaletybrak
    Wadyjak powyzej
  • ~Jan / 2018-09-13 13:45
    Ocena: 3.25 / 5
    Ledwo przejęli POlskBusa już wycofali nocne połączenia z Warszawy do Wrocławia (zostały tylko piątek i niedziela). A ceny wzrosły. Kończą się tanie linie i dobre rozkład.
    WadyPogarsza się rozklad
  • ~Marta / 2018-09-13 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    30-08-2018 r. godz. 15.45. kurs z Zakopanego do Kielc.
    Odcinek Zakopane-Kraków - MASAKRA !!!
    Pan kierowca pędził po serpentynach w dół na granicy bezpieczeństwa - cały czas LEWYM pasem!!!! Poszłam do niego z prośbą by zwolnił, bo jest bardzo niebezpiecznie, a pan kierowca z dzwoniącym telefonem w ręku!!!
    Moje dzieci płaczące i wystraszone. NIE POLECAM - STRASZNE PRZEŻYCIE!!
    Rzucało nami, jak workiem ziemniaków! I ta prędkość! Szok!
    Ja zdaję sobie sprawę z tego, że czas ich goni, ale na LITOŚĆ BOSKĄ - N I E za ceną ludzkiego życia. Jak "przytrzymały" nas korki w Szaflarach, gdzie wiadomo, że na tej trasie notorycznie są remonty i coś się dzieje, to należy wydłużyć czas podróży na rozkładzie i wszystko będzie dobrze. A nie - jazda lewym pasem, ciągłe wyprzedzanie tit'ów oraz nagminne przekraczanie prędkości. A trasa nie jest super-bezpieczna!
    ZaletyKierowca z odcinka Kraków-Kielce /w dniu 30-08-2018/ - BRAWO - inni kierowcy powinni się uczyć od tego PANA! Jazda z tym Kierowcą była przyjemnością!!
    WadyNADMIERNA prędkość! Szarżowanie po serpentynach. Jazda lewym pasem. Wyprzedzanie tir-ów.
  • ~baartek276 / 2018-09-10 23:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca nie wpuścił mnie i kolegi do autobusu, mimo kupionego biletu i potwierdzonej przez jego rezerwacji. Autobus był relacji Amsterdam Bruksela nr 810. Odjazd godzina 21 2.09.2018
    ZaletyTanio
    WadyNieuprzejmy kierowca
  • ~Olga / 2018-09-09 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Planowany przyjazd 17.20 do Kielc. Przyjazd realny 19.20. Porażka. 5 godzin z Warszawy Do Kielc.
    Skoro jest świadomość o korkach i przebudowach opozniajacych podróż należałoby wybrać inna trase. Tyle w tym temacie. Nigdy wiecej. Wole pkp.
  • ~Aaaa / 2018-09-08 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. O dwu i pol godzinnym opoznieniu zostalam poinformowana smsem na 5 minut przed planowanym odjazdem autobusu. Jestem tym bardziej niezadowolona gdyz byla to podroz do Gdanska na lotnisko przez co spoznilam sie na samolot! Nigdy wiecej flix busa! Oczywiscie na maile ze skargami nikt nie reaguje wiec jesli chodzi o obsluge klienta- dno.
  • ~Plock Bydgoszcz 07.09.2018 / 2018-09-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam spóźniony!!! później jak chcę wysiąść po drodze bo mam bliżej do domu to nie mam jechać przez całą Bydgoszcz żeby później wrócić taksówka spowrotem żenada brak słów
  • ~WW / 2018-09-06 01:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Również nie polecam. Obsługa niemiła do tego człowiek płaci za rezerwacje miejsc które i tak są na końcu zajęte przez pasażerów z nieprzypisanym miejscem, którzy twierdzą ze mogą zajc dowolne miejsce. Na pomoc w rozwiązaniu problemu nie ma co liczyć. Brak słów.
  • ~Lidia / 2018-09-05 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i kombinatorzy. Przy kupowaniu biletu pojawił się komunikat, że wystąpił błąd i transakcja nie została zawarta, ale pobrano mi pieniądze z konta!!! Nikt nie raczył odpowiedzieć, gdy do nich napisałam. Nie ma biletu ani pieniędzy - NIE POLECAM
  • ~Jaszczur / 2018-09-04 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma kompletnie bez profesjonalizmu. Jak kupujecie bilety dla większej ilości osób, przez ich aplikację i cena za 1 osobę jest 68 zł nie znaczy to, że pozostałe bilety kupicie w tej samej cenie. Zaznaczam, że nigdzie w trakcie robienia rezerwacji nie są wyszczególnione ceny biletów. Ot podaje się sumę za jak w moim przypadku za 7 biletów. Po obejrzeniu w domu potwierdzeń okazało się, że mam 1 bilet za 68 zł, 1 za 74 zł i 5 biletów po 84 zł. W stronę powrotną podobnie. Na infolinii usłyszałam, że oni oferują ceny w zależności od obłożenia autobusu. No ale ja kupowałam bilety i dokonywałam 1 rezerwacji. Sprawę oddaję do inspekcji handlowej, bo to są praktyki niedozwolone.
  • ~Paweł / 2018-09-03 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dramat...
    Wszystko jest ok - do momentu, aż wystąpią trudności. mniejsze lub większe.
    Np. rozwalone jedzenie - śmierdzące na cały autobus, którego nikt nie sprząta mimo, że zwróciłem na to uwagę kierowcy. Wyobrażacie sobie...jakby cała miska z jakąś jakby kaszą...z mięsem itd. na podłodze przy miejscu, które wykupiłem.

    Inna sprawa:
    Autobus 4 godziny spóźnienia - dostaję info, że jest spóźniony i w razie pytań mogę dzwonić na infolinię. podany nr. to numer do Chorwacji i Niemiec. oczywiście bez języka PL.

    Pojechałem w jedną stronę ale jak przyjechałem to powrotny autobus już wyjeżdżał także siłą rzeczy nim nie pojechałem. po złożeniu reklamacji jeszcze mnie bezczelnie pouczają, że na przyszłość powinienem lepiej planować podróż. z uwzględnieniem opóźnień i zdarzeń losowych.
    A za bilet mi zwrócą jak im przedstawię dowód na to, że autobusem nie pojechałem...

    Pomijam fakt, odpowiedź na reklamację trwała prawie miesiąc...

    Odradzam każdemu kto choć trochę ceni sobie komfort podróżowania...
    Zaletyjedyna taka, że tanio...ale mam gdzieś takie tanio mając z nimi takie przygody
    Wadykompletny brak szacunku do klienta.
  • ~Bożena / 2018-09-02 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Firma zafundowała mi i mojej córce około siedmiogodzinne koczowanie ma berlińskim dworcu.Brak informacji,nieprawdopodobne opóźnienie.
  • ~XDXDXD / 2018-08-29 23:24
    Ocena: 2.50 / 5
    W autobusach za goraco i kazdy robi co sobie chce
    Obcokrajowcy dra mordy jeden do drugiego przez pol autobusu kierowcy to nieprzeszkadza ale o 23 mogloby byc ciszej , co jakis czas smierdzi z wc , jezdzi jakimis wsiami , brak przerw !
    ZaletyDuzo miejsca
    WadyOgrzewanie ustawiine na 23 stopnie 29 sierpnia !
  • ~Anna / 2018-08-28 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    To prawda i zarazem bardzo przykre ja też mimo informacji, że zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni to do dziś nie otrzymałam ani pieniędzy ani odpowiedzi na miale.

    MOZE BY TAK ZOORGANIZOWAĆ WSPÓLNY POZEW SĄDOWY.

    Jakość usług do skomentowania. Droga z Gdańska do Warszawy opłotkami, po wąskich i niewygodnych drogach. Chyba rzeczywiście jest to ucieczka od opłat za użytkowanie dróg.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak zwrotu gotówki
  • ~RifRaf / 2018-08-28 13:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Wifi nie działa
    Brak mydła i papieru w toalecie
    Zmiana biletów nie działa
    ZaletyDobra cena
    WadyŚrednio wygodne fotele
  • ~patryk / 2018-08-27 23:11
    Ocena: 3.25 / 5
    zakupiłem bilet do Torunia na 24.08.2018 w e-mailu zwrotnym zamiast biletu otrzymałem info: środki przekazane na konto użytkownika- biletu BRAK ktoś z działu reklamacji poinformował: to się RZADKO zdarza, dlatego sugeruje grzecznie czekać na zwrot a w międzyczasie wykupić bilet po raz wtóry. WYMIANA WIADOMOŚCI Z DZIAŁEM REKLAMACJI TRWAŁA OKOŁO 4 DNI, KIEDY TO POSTANOWIŁEM UDAĆ SIĘ DO PUNKTU NA MŁOCINACH A TAM SZOK. Jak się później okazało nie jedyny, gdyż po delikatnej aczkolwiek stanowczej wymianie zdań z panami z obsługi punktu (w powietrzu wisiała groźba ingerencji w UOPKIK-u)pan wykonał 2 telefony i od razu w sposób JAK Z KAPELUSZA WYSKOCZYŁ NIE TYLKO BILET NA WSKAZANĄ GODZINĘ ale też w pełni kulturalne przeprosiny. Kolejny raz na zdziwienie natknąłem się podczas podroży , kiedy to pan kierowca (jak się potem dowiedziałem z oddziału BYDGOSKIEGO) nie dość, że był BAAAAAAAAAAAAAAARDZO MIŁY, TO JESZCZE BAAAAAAAAAAARDZO KULTURALNY I GRZECZNY, TO JESZCZE BARDZO KONKRETNIE I PRECYZYJNIE UDZIELAŁ ODPOWIEDZI NA ZADANE PYTANIA dlatego bardzo serdecznie pozdrawiam pana kierowcę, który to 24.08 o 9 z minutami wykonywał kurs WARSZAWA -BYDGOSZCZ i 27.08 o 15:50 z minutami wracał
    Zaletymiła obsługa autobusu, czysto w Toalecie punktualność.
    Wadylekceważące podejście do klienta przez dział reklamacji, nie aktualne rozkłady jazdy na przystanku(w Toruniu Miasto nie było wypomnianego kursu na rozkładzie) brak kogoś z obsługi przy korzystaniu z luku bagażowego
  • ~kalina / 2018-08-27 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    bus zostawiłby dzis w srodku nocy w Berlinie bez żadnych informacji. Ludzi traktuja jak bydło. Niemiecki kierowca zwykły cham nie poinformował mnie ze mam wysiąść na innym przystanku musiąłm dojechac taksówką i zapłacić 35 euro następny oszust taksówkarz.
    Totalna katastrofa sindbadowi nie sięgają do pięt
    Kierowca następnego busa nie chciał mnie zabrac bo byłam an innycm przystanku z powwodu opoxnineia busa.
    KOSZMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych
    Wadywady wszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5408
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3310
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 912
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4768
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088