Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3143 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kinia / 2018-07-27 20:44
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miałam jechać autobusem z Radomia do Krakowa gdzie po 1.5 godziny oczekiwania bez żadnej informacji o opóźnieniu dostałam wiadomość w języku angielskim że mój autobus ma opóźnienie i proszą o cierpliwość. Przy czym poszłam ostatecznie na pociąg po 2 h 15 minutach dostałam wiadomość o opóźnieniu 2.5 godzinnym. A dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Kompletne bagno
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu o opóźnieniu
  • ~Adam / 2018-07-27 18:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Przystanek autobusowy w Zakopanem bez znaczenia człowiek lata i szuka skąd ma odjechać kontakt telefoniczny nie możliwy!!!!!! Tragedia!!!!!
    WadyBrak opisu przystanku
  • ~Niezadowolona / 2018-07-27 16:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Niegrzeczny i nieuprzejmy kierowca.
    Po 6 godz. jazdy bez przerwy poprosiłam o 5 minut...5 nie 10...zebym mogła rozprostować nogi...kierowca powiedział mi , że to nie turystyczny autobus i jak mi sie nie podoba to moge sobie wysiąść, bo on dojeżdża jak tylko pasażerowie wsiadajacy w Krakowie wejdą do autobusu.
    Trasa z Warsxawy do Zakopanego 27.p7.2018 r.
  • ~Hella / 2018-07-27 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiliśmy bilety przez internet (bez wskazania miejsca, ponieważ nie było takiej opcji). Po tym, jak zajęliśmy miejsca w autobusie okazało się, że musieliśmy je opuścić, ponieważ 2 inne osoby przyszły z biletem z rezerwacją "naszych miejsc". Niestety, nie było już ani jednego miejsca wolnego, więc nie mieliśmy gdzie usiąść (tutaj wielki plus dla kierowcy, który posadził nas na 2 miejscach koło siebie, ponadto był bardzo sympatyczny). W połowie drogi między Gdańskiem a Warszawą autobus się zepsuł. Staliśmy na A1 przez ponad godzinę bez żadnej informacji, w końcu postanowiliśmy złapać stopa (to samo zrobiła spora część pasażerów). Po ok 2 godzinach dostaliśmy smsem informację (z błędami przetłumaczoną na język polski), że nasz autobus ma "awarię". Pół godziny od tej wiadomości przyszła kolejna, że będzie wysłanyny autobus zastępczy. Po powrocie (stopem i pociągiem) wysłaliśmy reklamację z żązaniem zwrotu pieniędzy, która została odrzucona w związku z tym, że przecież autobus zastępczy został podstawiony. Szczerze odradzam. Fatalne podejście do klienta.
  • ~nd / 2018-07-25 08:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka.
    Siedzenia niewygodne, ubikacje brudne i śmierdzące, brak papieru toaletowego i mydła, niepunktualność, brak kontroli nad kursami, brak komunikacji (każdy telefon odbiera inna osoba w innym miejscu), brak reakcji na problemy (nie ma przedstawicieli firmy na przystankach końcowych), brak zainteresowania w przypadku nie dotrzymania umowy (po spóźnieniu autobusu z winy przewoźnika trzeba było czekać 5 godzin na kolejny kurs, właściwy odjechał o czasie zamiast poczekać 20 minut na przesiadających się podróżnych). Przystanki w miejscach tanich, krytycznie niekorzystnych dla pasażera.
    Zaletybrak
    Wadybrud, smród, ubóstwo, brak profesjonalizmu.
    Nastawienie na zarobienie dużej kasy przy minimalnych kosztach.
  • ~Florentyna / 2018-07-24 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z gorszą obsługą klienta. Zakupione bilety zwróciłam z tygodniowym wyprzedzeniem ponieważ nie mogłam z nich skorzystać. Minął miesiąc. 5 telefonów do obsługi klienta, 5 maili, jedyne co dostałam to automatyczna odpowiedź o przyjęciu wniosku. Mało tego, po którymś z kolei kontakcie z obsługą, dowiedziałam się że zaznaczono iż skorzystałam z biletów i zwrot nie będzie możliwy. Dostarczyłam zaświadczenie że w dniu podróży przebywałam w pracy- z uwzględnieniem godzin i miejsca pracy. Pani na infolinii potwierdziła że jest ok i takie coś wystarczy. A tutaj niespodzianka. Osoba towarzysząca jednak też musi dostarczyć takie zaświadczenie. Ja się pytam po co, dlaczego i dlaczego kierowca potwierdzający moją obecność nie musi się tłumaczyć. Gdzie sens, gdzie logika...
  • ~tomek / 2018-07-24 13:17
    Ocena: 2.75 / 5
    NAjgorsza obsługa klienta z możliwych. Po tygodniu czekania, dostajesz automatyczną odpowiedź i tyle, nic, zero wkładu osobowego, zero chęci pomocy. Dawaj kasę i spadaj to ich motto. Prosta do rozwiązania sprawa, ale ta firma ma obsługę klienta jak przystało na wyłudzaczy internetowych, będą Cię zwodzić autoresponderem aż się zmęczysz.
    Zaletytanio
    Wadyobsługa klienta
  • ~Rrr / 2018-07-22 16:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak klimatyzacji, zerowy komfort jazdy. Nie polecam
  • ~Kazia / 2018-07-20 14:29
    Ocena: 4.75 / 5
    Właśnie jadę na trasie Kraków-Szczecin.
    Autokar czysty,klimatyzowany,wygodny.Toaleta czysta, pachnąca i najważniejsze:czynna!:)
    Panowie kierowcy bardzo uprzejmi i kulturalni.Uprzedzili o ewentualnych opóźnieniach wynikających z robot drogowych.
    Za bilet zapłaciłam 55zl z rezerwacją miejsca i bagażem.

    Czytałam negatywne opinie w necie i mam nieodparte wrażenie,że to krecia robota konkurencji;)

    Jeśli coś mnie rozczaruje to dopiszę inny komentarz.
    Na tę chwilę serdecznie polecam,a dodam,że mam porównanie z PKS'em na trasie Kielce-Szczecin i tam to jest dramat calkowity
    ZaletyCena
    Komfort
    Czas przejazdu
  • ~Emilia / 2018-07-19 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak jak poprzedniczka miałam zakupiony bilet na powyzszy kurs. Jak w opisanej sytuacji: autobus odjechał z innego stanowiska!!! Skandal!! Kierowca z kolejnego autobusu tejże linii wogole nie chciał mnie wysłuchać. Inny okazał sie dosc pomocny. Powiedział, ze ciagle spotyka sie z jakimiś zażaleniami, w co jestem w stanie uwierzyć po ilości negatywnych komentarzy. Jechałam na tej trasie trzy razy a dokładniej: zakupiłam trzy bilety bo trzecia podróż odbyła sie juz beze mnie. Nigdy tak sie nie zawiodłam na żadnym przewoźniku a sporo podróżuje. Nigdy więcej flixbus!!!
  • ~Helena / 2018-07-19 18:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zgodnie z zaleceniem dużo wcześniej na dworcu, w czasie w którym miał być podstawiony autobus nie pojawił się on. Żaden z kierowców, nikt z obsługi dworca nic nie wiedział na temat rzekomego autobusu, dopiero po dłuższej chwili od innej osoby która również nie doczekała się na ten autobus dowiedziałam się że rejs Katowice Kołobrzeg jest obsługiwany przez inna firmę i autobus na który zakupiłam bilet odjechał (nadmienię że z całkiem innego stanowiska, poza tym nikt z kierowców tamtej firmy Voyager również nie wiedział nic na ten temat). Faktem jest że na rezerwacji małym drukiem była taka adnotacja ale biorąc pod uwagę iż jestem emerytką, dosyć słabo zaznajomioną z zakupami biletów online (był to mój pierwszy i teraz już wiem że na pewno ostatni raz) informacja ta powinna być lepiej widoczna w momencie zakupu biletu. Na ten moment jestem bardzo niezadowolona z obsługi, dodam że kierowcy firmy Flixbus byli wobec mnie opryskliwi i nie mili. Wielokrotnie członkowie mojej rodziny korzystali z usług przewozowych firmy Polski Bus i byli bardzo zadowoleni. Także niestety zmiana firmy przewozowej wypada bardzo niekorzystnie.
    ZaletyCena
    WadyOpryskliwa obsługa, zła organizacja, wprowadzanie klientów w błąd, brak możliwości połączenia z infolinią
  • ~MCH / 2018-07-19 12:50
    Ocena: 1.25 / 5
    NIE POLECAM. Kupiłam o 5:00 bilet przez Internet. Dotpay w sekundę potwierdziło pobranie pieniędzy z mojego konta, ale na mój mail nie przyszło potwierdzenie zapłaty, ani bolet. Wysłałam zapytanie przez formularz kontaktu co z moim biletem? Cały dzień cisza, nikogo nic nie obchodzi... zero wyjaśnień. Także żądam zwrotu pieniędzy, jadę koleją.
  • ~patrycja / 2018-07-18 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    hej widze że dużo osób wypowiada się na temat flixbusa a ja potrzebuje materiałów do miojej pracy na temat satysfakcji z usług tego przewożnik proszę chetne osoby o wypełnienie mojej ankiety

    https://goo.gl/forms/EFd36j1qncTJBWlq2
  • ~Halszka / 2018-07-17 11:51
    Ocena: 1.75 / 5
    KOSZMAR!!!! Brudno, duszno na postoju ( w Łodzi i we Wrocławiu na postoju przed odjazdem) śmierdząco.
    Strasznie ciasno na dole i na górze.
    Komfort jazdy na poziomie minus 5(pięć). Jechałam 3 godziny z Łodzi do Wrocławia i z powrotem, punktualnie
    bo nic złego na szczęście nie wydarzyło się po drodze.
    We Wrocławiu kierowca nie pomógł włożyć walizki do luku choć widać, że mam problem bo chodzę o kuli
    (jestem po operacji kręgosłupa), bagaż nie ciężki, ale było mi niewygodnie- kula upadła, a "pan" poganiał.

    NA PEWNO NIGDY WIĘCEJ .
    ZaletyB R A K
    WadyJ A K W Y Z E J
  • ~Agata / 2018-07-16 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    BEZNADZIEJNIE!!! NIGDY WIĘCEJ!!!
    Kupowałam w maju kilka biletów na tej samej trasie Łódź-Gdańsk.Jeden znajomemu,który tuż po zapłaceniu przeze mnie za bilet zmienił rezerwację na dzień później (pomylił datę).Ponieważ czas naglił (bilet miał być na podróż na następny dzień(!)-za prawidłowy bilet zapłaciłam również przelewem, nie czekając na voucher z Flixbusa. Sytuację opisałam w formularzu kontaktowym, w celu upewnienia się,ze wszystko zrobiłam ok - zadzwoniłam do przewoźnika. Otrzymałam informację,że czas oczekiwania na zwrot pieniędzy - 30 dni. Wszystko zajęło mi 15 minut.Dziś jest 56 dzień i po dwóch ponaglających rozmowach telefonicznych NIC SIĘ NIE DZIEJE. Moje pieniądze (55 zł) cały czas są na koncie Flixbusa. Nie zwracają kasy- oszukują telefonicznie,ze "na pewno pieniądze dotrą do końca tygodnia, bo już gotowe do przelewu". Ale to ŚCIEMA !!!! Napisałam ponownie. Czekam.
    Kolejna "moja przygoda" to moja podróż: Wykupiłam bilet z rezerwacją miejsca. Wsiadam do autobusu - miejsce zajęte, siedzi para. Podchodzę do nich i grzecznie informuję pokazując bilet z nr miejsca,że to miejsce wybrałam (za dodatkową opłatą!) i chcę na nim usiąść.Państwo zdziwieni, wmawiają mi, że nie ma opcji wyboru miejsca i nie zamierzają zejść. Idę do kierowcy, pokazuje bilet z wpisanym numerem miejsca i proszę o interwencję a "wyluzowany" kierowca do mnie: ja nikogo za uszy wyciągał nie będę.Ale ja za to miejsce ZAPŁACIŁAM (co z tego,że 1zł) a on jest w tym momencie przedstawicielem firmy, której płacę za podróż-powinien zareagować. Sprawę rozwiązał mój mąż,który podszedł do pary i poinformował,że osoba siedząca na moim miejscu, decyzją kierowcy ma się przesiąść :) Para zeszła ( mąż zaplusował :) ). Generalnie: ciasno, brudno, pod koniec podróży smród z toalety odczuwalny na górnym pokładzie, mnie się trafiła niemiła obsługa. Ogólnie NIE POLECAM. Podróżowałam Polskim Busem i było o wiele lepiej. Zadziwiający jest fakt,że nikt z Flixbusa nie reaguje na tak niepochlebne opinie. Nikt nie jest zainteresowany podwyższeniem standardu. Może chodzi o to,że autokar i tak był pełny i TO ($) się tylko liczy. Szkoda...
    ZaletyPrzyjechał :/
    WadyMnóstwo : brudno, ciasno, śmierdząco, problem z odzyskaniem pieniędzy za niewykorzystany bilet, nieuprzejma obsługa (pewnie nie wszyscy,ale mnie się taka trafiła); zero organizacji
  • ~Anna / 2018-07-15 19:13
    Ocena: 4.50 / 5
    Wszystko w porządku, poza nieuprzejmym kierowcą, który opie..ył mnie za niepoprawne położenie walizki. Jestem kobietą, nie osiłkiem, położyłam ją jak umiem.
    Zaletyniska cena
    autobus podstawiony punktualnie
    Wadyzasięg gubiło wifi
    kierowca bez manier
  • ~Agiii / 2018-07-15 18:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem osobą bardzo tolerancyjną pomimo wszystko stwiedzam, że Polski/Bus był i wiele bardziej komfortowy, wygodny, czysty i po prostu przyjazny !
    ZaletyEwentualnie czas przejazdu...
    WadyNiewygodne siedzenia
    Zbyt wąsko
    Zbyt jasno
    Po prostu brzydko i zwyczajnie jak w przeciętnym PKS
  • ~Emilia / 2018-07-12 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam wczoraj Flixbusem z Krynicy Morskiej do Warszawy. Byłam sceptycznie nastawiona. ( po przeczytaniu opinii w internecie). Przewoźnik zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Autobus przyjechał na czas. Kierowcy przemili. Toaleta czysta, czynna. Pasażerów mało. Klimatyzacja włączona. Naprawdę w moim przypadku nie można było na nic narzekać. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z podróży Flixbusem.
    ZaletyCena
    Jakość
    Czystość
    WadyNie zauważyłam
  • ~Ewa / 2018-07-11 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej Flixbusa!!!!!!!!!!!!!! 2 godziny czas oczekiwania na autobus i caly czas sms z informacja ze bardzo im przykro ale autobus sie opozni najpierw ok. 50 minut pozniej 1,5 godziny....w efekcie czego poszlam szukac innego transportu bo najpewniej autobus wogole nie przyjechal....wyslalam informacje na maila bo oczywiscie nigdzie do Flixbusa dodzwonic sie nie mozna ze rezygnuje i prosze o zwrot pieniedzy za bilet, nie chca oddac!!!!!! CHAMSTWO, BANDA OSZUSTOW!!!!!!!! NIE WYBIERAJACIE TEGO SZAJSU!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Warning / 2018-07-10 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Poznań Warszawa. Godzina wyjazdu 23:50. Terminowo. Wchodzisz do autobusu szukając miejsca. Na górze jak w obozie uchodźców. Smród, na siedzeniach leżą pojedyncze przedmioty chociaż nikt na nich nie siedzi. Mieszanka kulturowa. Co do zachowań towarzystwa - bez komentarza. Idziesz na dół. Jesteś z druga osoba do pary ale znów porozkładani ludzie wiec rozdzielacie sie i na sile dosiadasz sie do obcych ludzi. I niby zdarza sie ale. Smród alkoholu, brudu, nie wiem czego jeszcze. Ludzie śmierdzące nogi wystawiają na przejściu żeby położyć głowę tam gdzie kto inny siedział pupą. Bezpośrednio, nic nie podkładając. Wiozą torby z czymś czego nie da sie bliżej określić. Torby rodem z marketów, te z uchwytami, na większe zakupy. Obca pasażerowie uwalają sie na ciebie nogami bo na swoim siedzeniu trzymają np gitarę i gołymi stopami dotykają podłogi. Czujesz się jak w monarze. Nikt nie zwraca uwagi na ich „bagaże podręczne”, na to, ze zajmują po dwa miejsca zamiast jednego. Na zachowania które świadczą o zdziczeniu. Jasne zwracasz sam uwagę ale to jak grochem o ścianę. 5 godzin. Nie warte stresu choćby i złotówkę kosztował przejazd a kosztował 36 złotych. Nie żałujcie pieniędzy na pociąg. Krótsza trasa większy komfort i kultura pasażerów. Tu musisz czuwać bo klientela rodem z horrorów.
    ZaletyTerminowość tego konkretnego przejazdu.
    Cena trochę korzystniejsza.
    Możliwość przebookowania godziny wyjazdu.
    WadyGdzie tanio tam niestety najwiecej delikwentów na bakier z kulturą i higieną.
    Autobus brudny i śmierdzący nieprawdopodobnie mocno.
    Brak miejsc
    Samowolka w zajmowaniu przestrzeni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991