Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3310 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2019-01-31 01:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety opinia nie może być pozytywna. Jechałem flixbusem z Kielc do Zakopanego i do domu. Jechałem tą firmą po raz pierwszy i raczej ostatni. Kiedyś sporo pozytywów nasłuchałem się o Polskim Busie i generalnie byłem nastawiony pozytywnie. Tymczasem:
    1. Autokar - od rejsowego autokaru, który dokonuje przewozu pasażerów można wymagać, by chodził bez zarzutu. W autokarze włączył się na górnym jakiś alarm, którego przez dłuższy czas nie potrafiono wyłączyć i drażniło to wszystkich.
    2. Autokar - amortyzatory w tym, w którym jechałem pochodziły chyba jeszcze z PRL-u bo było je słuchać (a raczej ich wady)
    3. Punktualność - no niestety, było spóźnienie. W drodze powrotnej około godziny. Na plus w tym wypadku mogę zaliczyć skrócenie czasu przystanku
    4. Czystość - kibelek nie powstydziłby się rywalizacji z kibelkiem dworca w Skarżysku-Kamiennej w latach dziewięćdziesiątych i wczesnych dwutysięcznych. Syf i smród.
    5. Temperatura - było duszno. Na plus mogę zaliczyć, że po mojej interwencji puszczono trochę powietrza.
    6. Obsługa autokaru paląca; na pokładzie autokaru spożywano alkohol; nikt z obsługi w najmniejszym stopniu nie interweniował.
    ZaletyAplikacja mobilna. Rzeczywiście - można odnotować 1 zaletę, tj. taką że flixbus postarał się o aplikację mobilną. Faktem jest, że działa ona nieprawidłowo w zakresie ustalenia czasu opóźnienia autokaru, niemniej jednak na plus, że choć jest takie coś
    WadyJak wyżej. NIestety nie wybieram się drugi raz...
  • ~Józef / 2019-01-30 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiła obsługa, brak miejsc siedzących, niedziałające gniazdka, brak internetu
    WadyBrak prądu w gniazdkach, internet wyłącza się po dwóch godzinach, niemiła obsługa
  • ~Jan / 2019-01-28 15:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam miłe doświadczenie. Linia Wiedeń - Bratysława, kursy co godzinę, pinktualnie, miło czysto i ciepło. Wifi bardzo dobre, kieroscy słowaccy bardzo uprzejmi. Cena ok 6€.
    ZaletyPunktualność, wygoda, cena.
    WadyNie podają drinków ????
  • ~Andruit / 2019-01-28 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    FlixBus to taki sieciowy fast-food podróżowania. Jest tanio, można dojechać ale z prawdziwą podróżą nie ma to nic wspólnego. Siatka połączeń jest spora, to na plus. Na kierowców nie ma co narzekać, bo nigdy sie z chamstwem nie spotkałem. Za to centrala tej 'firmy' to jest cyrk na kółkach. Raz wracałem z Budapesztu nocą, rozsadziło jedno tylne koło. Może odjechaliśmy jakieś 35 km od Budapesztu. Kierowcy niczego się z centrali nie mogli dowiedzieć i świecili oczami przed pasażerami("My sami nic nie wiemy") Tak przez pare godzin. Centrala twierdziła że nigdzie nie ma nocnego Assistance - Rzut beretem od jednego z największych miast w Europie. Czekaliśmy ponad 5 godzin aż rano ktoś przyjechał, w 5 minut wymienił koło i pojechaliśmy dalej. Oczywiście przy próbie reklamacji odpisali "przecież Pan dojechał, to czego chce" (!!) Nie był to jeden raz kiedy spotkałem się z bylejakością tej firmy. Czasem autobus w ogóle nie przyjeżdża. Często opóźniony. Jak ktoś chce zdarzyć na przesiadkę i zostawia sobie niewiele czasu to igra z ogniem. Ogółem to tak jak fast-food o którym wspomniałem podróżowanie FlixBusem może prowadzić do niestrawności a przy częstym korzystaniu z usług prowadzi do zniszczonej wątroby i wrzodów. Szczerze nie polecam tej firmy. Lepiej korzystać z usług innych przewoźników. PolskiBus jak wchodził na rynek to się starał i był konkurencyjny. Systematycznie jak klientela rosła obniżali loty. Od kiedy to sie zmieniło na FlixBus to jest to dno i 3 metry mułu z traktowaniem klienta jak śmiecia.
    Zaletycena, dużo połączeń
    Wadywygoda podróży, bylejakość
  • ~Gucholina / 2019-01-27 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Często korzystam z usług Flix Busa i dotychczas w większości wszystko było ok, byłam naprawdę zadowolona (siatka połączeń, lokalizacja przystanków, możliwość anulowania/zmiany rezerwacji przez Internet, ceny, punktualność, wygodne siedzenia, toaleta wewnątrz). Natomiast ostatnio (21.01.19) na próżno czekałam na autobus, który o 14.45 miał odjechać z Bydgoszczy do Warszawy (przez Toruń). Po prostu nie pojawił się na przystanku. Zero informacji w aplikacji i na mailu, podobnie jak u dwóch innych niedoszłych pasażerek. Na szczęście uwzględniono reklamację. Ponoć autobus przyjechał o czasie, ale inaczej wyglądał...Nie przekonuje mnie to.
  • ~PCIUCH70 / 2019-01-23 19:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Pełna kultura jazdy ,wygoda.Dostepne ceny za przejazd
  • ~ROZA / 2019-01-23 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 17.01.2019 nie zabrał mnie autobus z Gdańska do Torunia o godz18:45. Nie miałam możliwości kupienia biletu przez internet . Dopiero przed odjazdem autobusu 20 min ale niestety również nie było możliwości zakupu ponieważ już nie był ten kurs widoczny- do kupienia biletu. Połowa autobusu była pusta a kierowca powiedział że nie może sprzedać biletu. To działanie na szkodę Firmy nie zabrał trzech osób . Dlaczego nie można kupić biletu u kierowcy? to jakiś bezsens totalny. Nie każdy ma internet , zasięg, w ogóle telefon z internetem , Masz pieniądze autobus prawie pusty- i nie pojedziesz bo kierowca nie może sprzedać biletu- może powinien ktoś pomyśleć bo to jest nienormalne.
    Klient marznie, autobus pusty jedzie, firma traci klientów-i pieniądze - nie rozumiem -czy to nie chore?

    brak odpowiedzialności
    klient czuje się oszukany
    brak rzetelnych informacji , że biletu nie można kupić u kierowcy.

    Wadyjw
  • ~Adam / 2019-01-23 03:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Klapa totalna nie polecam WC w żadnym autobusie nie działa kierowca twierdził że zepsute a prawa jest nikt nie opróżnia pojemników , opróżnia co chwilę jest usterka , przewoźnik jest z zagranicy olewa podróżnych.
    ZaletyNie ma
    WadyDuże
  • ~karo / 2019-01-22 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Na wstępie temperatura 23 stopnie po kilku interwencjach kierowca huba chciał zrobić na złość i wyłączył całkiem ogrzewanie. Bardzo niewygodnie
  • ~pasażerka / 2019-01-18 00:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca wykorzystał moje dane z rezerwacji do nawiązania prywatnego kontaktu. Do tej pory byłam przekonana, że osoby pracujące na takich stanowiskach mają świadomość tego, że za takie zachowanie można stracić pracę, jednak, jak widać, w takiej firmie nic nie jest zaskoczeniem.

    Uważajcie na kierowców - jeśli nie spotkacie się z chamstwem, to możecie doświadczyć nachalności i nieposzanowania praw klienta, tak jak stało się w moim przypadku.
  • ~Paulina / 2019-01-17 15:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z jazdy flixbus em. Brak opóźnień miła obsługa. Z flixbus em zawsze do celu. Brawo kierowcy. Pozdrawia Pani z kursu Gdańsk Radom z dnia 17.01.2019r.
    ZaletySame zalety
    WadyŻadnych wad
  • ~Iza / 2019-01-15 13:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie jedziemy flixbusem trasa Kielce-Zakopane.Wszystko przebiega zgodnie z planem.Wygodnie. mili kierowcy
    Polecam
  • ~Marcin / 2019-01-14 22:19
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja troszeczkę inaczej. Dwukrotnie korzystałem z oferty Flixbusa i było ok.
    Za pierwszym razem kurs Sosnowiec-Praga. Dwóch polskich kierowców pomagających wpakować bagaże do luku, działające WiFi, wygodne fotele, całkiem mili kierowcy i wszystko na czas. Koszt 100zł.
    Drugi kurs na trasie Praga-Katowice. Kierowcą był Czech, trochę małomówny, ale miły. Przyjechaliśmy przed czasem.
    Moja dziewczyna korzysta z z Flixbusa na trasie Warszawa-Rzeszów oraz Kraków-Katowice i zawsze sobie chwali.
    ZaletyMiła obsługa, WiFi, komfort podróży.
  • ~Lopez / 2019-01-11 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tęsknię za Polskim Busem! Nie polecam flixbusa. Ceny drogie, jakość przeciętna.
  • ~Robak73 / 2019-01-10 14:09
    Ocena: 3.75 / 5
    Warszawa-Zakopane 7 styczeń
    W skali 1-10
    8,5 wszystko ok
    ZaletyCena-komfort
    WadyZero
  • ~Jimmy / 2019-01-08 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    The worst experience with buses. Never using their services again and I defo do not recommend Flixbus to anybody.
    WadyThe driver had no customer service skills whatsoever
    The driver did not speak German or English,
    Raised a complaint about my trip to the customer service department and never heard from them,
    Not only disappointed with the service itself but also with the way the dealt with the issue I raised.
  • ~FanFlixBusa / 2019-01-08 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    W nocy z 4.12.2018 00:50 kurs Berlin SXF - Wroclaw - kierowca odmowil zabrania na poklad autobusu 70 letniej kobiety bo byla pozniej niz 15 minut przed planowanym odjazdem.Powod samolot mial opoznienie. Starsza Pani musiala czekac 7 godzin na kolejny autobus do Wroclawia. Bilet musial zostac przebukowany bo inaczej nie zostalaby zabrana nawet nastepnym autobusem.

    W nocy 08.01.2019 kurs Berlin SXF - Wroclaw, odjazd autobusu 00:35,Matka z dzieckiem, niestety opoznienie samolotu i autobus odjechal. Telefon na infolinie Flixbus - panienka mowi prosze sie nie martwic jest kolejny autobus o 03:35 i ten na pewno Pania zabierze a bilet nie traci waznosci, nalezy okazac tylko kierowcy(panienka mowi ,ze autobus jest prawie pusty). Autobus przyjezdza a kierowca mowi,ze nie zabierze bo bilet nie zostal przebukowany. Na tlumaczenie,ze taka informacja zostala przekazana na infolinii, kierowca powiedzial , zeby jechac z infolinia bo on nie zabierze. Zaraz potem dodal ,ze nie sprzedaje biletow. Zamknal drzwi i odjechal. Pani z dzieckim i walizkami zostala na lotnisku.

    Wadyprostactwo,chamstwo kierowcow.
  • ~Antyflux / 2019-01-06 19:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma tragedia. Tak mieszają z siatką połączeń. Udaja tylko, że sa tani, ceny do zakopanego, 90 zl busem to nigdy nie widziałem. Promocje to iluzje, newsletter to zarzucanie smieciowymi niby-ofertami. DNO. Zero liczenia sie z pasażerem, juz w głowach im się poprzewracalo od tego, że ludzie sa na nich skazani. Pewnie czytając te opinie leżą ze śmiechu w swych biurach w niemczech. W ramach możliwości omijać tą firmę, składać reklamacje, wymagać, opiniować. Bo może być jeszcze gorzej. . .
  • ~ Anna / 2019-01-05 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Godzinne opóźnienie,chamstwo i brak szacunku oraz jakiegokolwiek zorganizowania przez kierowców i chaos z miejscami zarezerwowanymi. Do tego problemy przy płatności przez internet za bilety. Totalna masakra,nie polecam.
    ZaletyNie ma
    WadyZbyt wiele by wymieniać
  • ~Wero / 2019-01-02 17:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Zapłaciłam za rezerwację miejsca dodatkowo, w autobusie dowiedziałam się od kierowcy że "rezerwacja dziś nie obowiązuje". Zlekcewazenie przez kierowcę, oszustwo firmy FlixBus, która zamieściła opcję rezerwacji miejsca na moją podróż na stronie. Nie pozostanie to bez konsekwencji. Przy tej okazji wspomnę jeszcze o tym że w aplikacji opcja rezerwacji miejsc nie jest dostępna przez co często spotykam ludzi którzy w autobusie zaskoczeni rezerwacją miejsc muszą je zmieniać ponieważ inne osoby zarezerwowaly miejsce przez nie zajęte.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5407
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3310
Sindbad
Ocena: 2.42, ilość opinii: 911
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 735
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 370
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4767
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3996
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088