BEZNADZIEJNIE!!! NIGDY WIĘCEJ!!!
Kupowałam w maju kilka biletów na tej samej trasie Łódź-Gdańsk.Jeden znajomemu,który tuż po zapłaceniu przeze mnie za bilet zmienił rezerwację na dzień później (pomylił datę).Ponieważ czas naglił (bilet miał być na podróż na następny dzień(!)-za prawidłowy bilet zapłaciłam również przelewem, nie czekając na voucher z Flixbusa. Sytuację opisałam w formularzu kontaktowym, w celu upewnienia się,ze wszystko zrobiłam ok - zadzwoniłam do przewoźnika. Otrzymałam informację,że czas oczekiwania na zwrot pieniędzy - 30 dni. Wszystko zajęło mi 15 minut.Dziś jest 56 dzień i po dwóch ponaglających rozmowach telefonicznych NIC SIĘ NIE DZIEJE. Moje pieniądze (55 zł) cały czas są na koncie Flixbusa. Nie zwracają kasy- oszukują telefonicznie,ze "na pewno pieniądze dotrą do końca tygodnia, bo już gotowe do przelewu". Ale to ŚCIEMA !!!! Napisałam ponownie. Czekam.
Kolejna "moja przygoda" to moja podróż: Wykupiłam bilet z rezerwacją miejsca. Wsiadam do autobusu - miejsce zajęte, siedzi para. Podchodzę do nich i grzecznie informuję pokazując bilet z nr miejsca,że to miejsce wybrałam (za dodatkową opłatą!) i chcę na nim usiąść.Państwo zdziwieni, wmawiają mi, że nie ma opcji wyboru miejsca i nie zamierzają zejść. Idę do kierowcy, pokazuje bilet z wpisanym numerem miejsca i proszę o interwencję a "wyluzowany" kierowca do mnie: ja nikogo za uszy wyciągał nie będę.Ale ja za to miejsce ZAPŁACIŁAM (co z tego,że 1zł) a on jest w tym momencie przedstawicielem firmy, której płacę za podróż-powinien zareagować. Sprawę rozwiązał mój mąż,który podszedł do pary i poinformował,że osoba siedząca na moim miejscu, decyzją kierowcy ma się przesiąść :) Para zeszła ( mąż zaplusował :) ). Generalnie: ciasno, brudno, pod koniec podróży smród z toalety odczuwalny na górnym pokładzie, mnie się trafiła niemiła obsługa. Ogólnie NIE POLECAM. Podróżowałam Polskim Busem i było o wiele lepiej. Zadziwiający jest fakt,że nikt z Flixbusa nie reaguje na tak niepochlebne opinie. Nikt nie jest zainteresowany podwyższeniem standardu. Może chodzi o to,że autokar i tak był pełny i TO ($) się tylko liczy. Szkoda...ZaletyPrzyjechał :/
WadyMnóstwo : brudno, ciasno, śmierdząco, problem z odzyskaniem pieniędzy za niewykorzystany bilet, nieuprzejma obsługa (pewnie nie wszyscy,ale mnie się taka trafiła); zero organizacji