Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Danuta / 2019-02-09 12:40
    Ocena: 3.75 / 5
    W ostatniej chwili przed wyjazdem, gdzie bilety miałam zakupione internetowo dowiedziałam się że nie mogę jechać z pieskiem ( dodam Maltańczyk, mały nieszkodliwy, nieuczulają...).
    Wydawało mi się że w obecnych czasach to nie problem ale rzeczywistość pokazuje że jednak tak.
    Podróżowanie ze zwierzętami to w dzisiejszych czasach standard ale nie dla tego przewoźnika, który trochę pozostaje w tyle...
    ZaletyTanie bilety
    WadyDyskryminacja zwierząt
  • ~Bet / 2019-02-08 20:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Autobus Warszawa-Lublin o 21:25 punktualny. Wygodne siedzenia, dużo miejsca na nogi. Jednak nie było gniazdek, a wifi najpierw nie chciało się połączyć. Łączyło się, ale nie wyświetlała się strona logowania, a jak już się pojawiła to i udało się połączyć to po kilku sekundach połączenie zerwało. Śmieszne jest to, że na stronie jest napisane, że jak jest problem z połączeniem, to trzeba włączyć jakąś tam stronę. Ciekawe jak ma się ją włączyć nie mając internetu? Podróż minęła szybko i wygodnie, troszkę może było zbyt chłodno. Kilka osób przykryło się kurtkami, ale to i tak lepiej niż jakby był gorąc.
    ZaletyWygoda
    WadyProblemy z wifi
  • ~Seler125 / 2019-02-08 15:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus opóźniony godzine, zero informacji, musieliśmy czekać na mrozie, bo nie było miejsca na dworcu.
  • ~Maras / 2019-02-08 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Trasa Poznań-Berlin w dniu 7 lutego 2019. Poranny autobus o 6:50 podstawiony na czas i...to tyle pozytywów.
    W autobusie jakikolwiek brak ogrzewania(przy minus 4 stopniach na zewnątrz). W Świebodzinie próba "ominięcia komputera"-jak powiedział kierowca-zakończona niepowodzeniem. Czterogodzinna trasa przy zaparowanych szybach i ze skostniałymi stopami,w kurtce.Tak się nawet bydła nie wozi.Oczywiście flixbus nie poczuwa się do rekompensaty za to zdarzenie. Brakowało tylko żeby Pani powiedziała: sorry-taki mamy klimat. NIE POLECAM
    Zaletyna czas
    Wadybrak ogrzewania, brak reakcji flixbus
  • ~Grażyna / 2019-02-03 12:58
    Ocena: 1.50 / 5
    To co nas spotkało przy obecnej rezerwacji przechodzi wszelkie wyobrazenie o mozliwosci istnienia takiej firmy jak Państawa.Zabukowanie biletu udało się zarezerwować po 39 rozmowach telefonicznyh w Szczecinie od udzielania błędnych inforacji ze mogę zarezerwowac w Gryficach gdzie okazało się ze nie ma takiego punktu,zwalniałam się z pracy szukałam punktu ,ktory poprostu w moim miescie nigdy nie istnial,nastepnie sprawa fotelika dla 1/2 rocznego dziecka, że osoba przylatujaca powinna mieć fotelik ze sobą.Nastepnie brak mozliwosci bukowania i zapłaty online tzn sprawdzcie Panstwo -jest mozliwosc wyboru dodatkowego bagazu, miejsca itp, ale gdzie wybrać i zapłacić za dziecko co chyba jest najważniejsze.Zreszta na całym Świecie ani w samolotach ani w autokarach ani w pociagach nigdzie nie płaci się za półroczne dziecko. Po wielkich trudach Udało mi się zabukować bilet płacąc za dwa normalne bilety pełną cenę.Wreszcie dziń 24-01-2019 który na zawsze pozostanie w pamieci.Kierowca zostawia na lotnisku w styczniu matkę z bagazem i 1/2 rocznym dzieckiem na mrozie i śniegu.Jechaliśmy 300 km w jedna strone po córke z małym dzieckiem, gdzie wcześniej zapłaciłam za bilet online karta.Mam potwierdzenie zarówno zapłaty jak i rezerwacji. Podane były dwa telefonu polski i brytyjski, nikt nie zadzwonił gdzie wasze podejscie do klienta, jak traktujecie Państwo swoich klientów.Po raz pierwszy w zyciu doswiadczylismy takiej znieczulicy, niekompetencji,oszustwa, wyłudzenia pieniedzy.Córka byla 15 min przed odjazdem autokaru ,autokaru nie było a miał być podstawiony 15 min wcześniej.Ze względu podgodowych schroniła się pod dachem,Autokar przyjechał ,zabrał jednego klienta, po czym odjechał. Córka machała krzyczała biegła z bagazami i dzieckiem/ Sa na to zdarzenie swiadkowie/Pan kierowca miał telefony ale nie zadzwonił nie zainteresował się wogóle lista pasażerów. 
    Wadysame wady
  • ~Milena / 2019-02-03 12:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Bus linia P6 z Kielc do Warszawy opóźniona 2 godziny 20 min !!!
    Wykonałam telefon o zwrot kosztuje i animacje bilety , osoba na infolinie nie znała polityki firmy , osoba z Ukrainy nie mówiąca dobrze po polsku !!! Nie wykozystalam biletu musiałam znalesc inny środek transportu !!! NIE POLECAM TO NIE PIERWSZY RAZ
    WadyOpóźnienia
  • ~July / 2019-02-02 23:08
    Ocena: 4.75 / 5
    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona uprzejmością Panów Kierowców z kursu Opole-Zakopane-Opole. Pomocni, mili, uśmiechnięci, żartują... bardzo przyjemna podróż. Pozdrowienia dla pana Michała z linii 1364 :)
  • ~Dorota / 2019-02-02 09:06
    Ocena: 4.25 / 5
    Dzisiaj jadę do Warszawy flixbus punktualny jazda normalna ciepło słoneczko jeszcze dogrzewa. Polecam wracam w poniedziałek wieczorem i mam nadzieję że powrót będzie miły i ciepły. Pozdrawiam
    ZaletyDziękuję
    WadyNie ma
  • ~Ola / 2019-02-01 17:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadąc Zakopianką do Krakowa poczciwym Szwagropolem sprawdzałam połączenia z Warszawą na e-podróżnik. PKP i nieznany mi przewoznik flixbus. Miałam szansę zdążyć na połączenie Flixbusa o 14.45. Cena przed 14ta n stronie e-podróżnik oraz przewiznika 39,99 zł./ 80 zl za dwa. Udalo sie- 14.20 odnajduje kase ktora sprzedaje bilety flixbusa. Pierwszy zonk- dopłata 5 zł do każdego biletu, drugi- pani w okienku na dworcu informuje mnie, że cena właśnie wzrosła do 120 zł, po chwili ze juz do 160 zl. (mam nadzieje, ze za 2). I ze to normalne. Bo z każdą minutą potem drożej, a nie taniej. Oniemiala zrezygnowałam. No comment. Co jest? Widziałam, jak autobus podjechał na płytę dworca. Miałam wrażenie, że ludzi nie było dużo. Nie rozumiem, dlaczego nie mogłam pojechać tym autobusem, za 39,99 zł. Za karę ze nie chcialam ryzykowac spoznienia na ten autobus? Czy ktoś może mi to wytlumaczyc? Jade pozniejszym . Taka karna ławeczka...

    Co do oceny uslugi- jak to się mówi D..y nie urywa,ale zgrzeszylabym, gdybym zaczęła narzekać.

    Załamałam sie- na e-podróżnik na moich trasach same flexibus


  • ~Marcin / 2019-02-01 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż relacji Kraków-Warszawa, pytanie ile zapłaciłbyś aby uniknąć podróży saunobusem ?, więcej sprzedanych biletów niż miejsc, niesprawny nawiew.
    Podróż saunobusem to dramat!!!
    WadySauna
  • ~Dorota / 2019-02-01 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej chyba się nie da. Porannego autobusu z Mediolanu do Wenecji, na który mieliśmy opłaconą rezerwację, nie było w ogóle. Pani z informacji stwierdziła tylko, że przecież w rozkładzie jest. Kupiliśmy nowe bilety, zapłaciliśmy po raz drugi! Kolejny autobus opóźniony o pół godziny. Kierowcy nieuprzejmi, nie udzielają żadnych informacji. Autobusy odjeżdżają z przypadkowych stanowisk, zmuszają podróżnych do biegania z bagażami po całym dworcu. Flixbus traktuje chyba rozkład jazdy jako niezobowiązującą propozycję. Nie polecam i boję się o powrót, bo wcześniej zarezerwowałam i opłaciłam bilety także w drugą stronę.
  • ~RAFAŁ / 2019-02-01 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Jeden autokar odjechał ponad 10 minut przed czasem. Nie zdążyłem. Następny ponad pół godz spóźniony. Do tego drugi raz musiałem wydać kasę na bilety, znacznie droższe niż wcześniej zarezerwowane. Odjechał też z innego stanowiska. Nie ma żadnej informacji na dworcu. Kierowcy bardzo nieuprzejmi, ogólnie firma ma klienta w dupie. Odradzam.
    WadyRozkład jazdy dla nich nie istnieje. Brak informacji. Nieuprzejmi kierowcy.
  • ~Andrzej / 2019-01-31 01:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety opinia nie może być pozytywna. Jechałem flixbusem z Kielc do Zakopanego i do domu. Jechałem tą firmą po raz pierwszy i raczej ostatni. Kiedyś sporo pozytywów nasłuchałem się o Polskim Busie i generalnie byłem nastawiony pozytywnie. Tymczasem:
    1. Autokar - od rejsowego autokaru, który dokonuje przewozu pasażerów można wymagać, by chodził bez zarzutu. W autokarze włączył się na górnym jakiś alarm, którego przez dłuższy czas nie potrafiono wyłączyć i drażniło to wszystkich.
    2. Autokar - amortyzatory w tym, w którym jechałem pochodziły chyba jeszcze z PRL-u bo było je słuchać (a raczej ich wady)
    3. Punktualność - no niestety, było spóźnienie. W drodze powrotnej około godziny. Na plus w tym wypadku mogę zaliczyć skrócenie czasu przystanku
    4. Czystość - kibelek nie powstydziłby się rywalizacji z kibelkiem dworca w Skarżysku-Kamiennej w latach dziewięćdziesiątych i wczesnych dwutysięcznych. Syf i smród.
    5. Temperatura - było duszno. Na plus mogę zaliczyć, że po mojej interwencji puszczono trochę powietrza.
    6. Obsługa autokaru paląca; na pokładzie autokaru spożywano alkohol; nikt z obsługi w najmniejszym stopniu nie interweniował.
    ZaletyAplikacja mobilna. Rzeczywiście - można odnotować 1 zaletę, tj. taką że flixbus postarał się o aplikację mobilną. Faktem jest, że działa ona nieprawidłowo w zakresie ustalenia czasu opóźnienia autokaru, niemniej jednak na plus, że choć jest takie coś
    WadyJak wyżej. NIestety nie wybieram się drugi raz...
  • ~Józef / 2019-01-30 02:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiła obsługa, brak miejsc siedzących, niedziałające gniazdka, brak internetu
    WadyBrak prądu w gniazdkach, internet wyłącza się po dwóch godzinach, niemiła obsługa
  • ~Jan / 2019-01-28 15:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja mam miłe doświadczenie. Linia Wiedeń - Bratysława, kursy co godzinę, pinktualnie, miło czysto i ciepło. Wifi bardzo dobre, kieroscy słowaccy bardzo uprzejmi. Cena ok 6€.
    ZaletyPunktualność, wygoda, cena.
    WadyNie podają drinków ????
  • ~Andruit / 2019-01-28 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    FlixBus to taki sieciowy fast-food podróżowania. Jest tanio, można dojechać ale z prawdziwą podróżą nie ma to nic wspólnego. Siatka połączeń jest spora, to na plus. Na kierowców nie ma co narzekać, bo nigdy sie z chamstwem nie spotkałem. Za to centrala tej 'firmy' to jest cyrk na kółkach. Raz wracałem z Budapesztu nocą, rozsadziło jedno tylne koło. Może odjechaliśmy jakieś 35 km od Budapesztu. Kierowcy niczego się z centrali nie mogli dowiedzieć i świecili oczami przed pasażerami("My sami nic nie wiemy") Tak przez pare godzin. Centrala twierdziła że nigdzie nie ma nocnego Assistance - Rzut beretem od jednego z największych miast w Europie. Czekaliśmy ponad 5 godzin aż rano ktoś przyjechał, w 5 minut wymienił koło i pojechaliśmy dalej. Oczywiście przy próbie reklamacji odpisali "przecież Pan dojechał, to czego chce" (!!) Nie był to jeden raz kiedy spotkałem się z bylejakością tej firmy. Czasem autobus w ogóle nie przyjeżdża. Często opóźniony. Jak ktoś chce zdarzyć na przesiadkę i zostawia sobie niewiele czasu to igra z ogniem. Ogółem to tak jak fast-food o którym wspomniałem podróżowanie FlixBusem może prowadzić do niestrawności a przy częstym korzystaniu z usług prowadzi do zniszczonej wątroby i wrzodów. Szczerze nie polecam tej firmy. Lepiej korzystać z usług innych przewoźników. PolskiBus jak wchodził na rynek to się starał i był konkurencyjny. Systematycznie jak klientela rosła obniżali loty. Od kiedy to sie zmieniło na FlixBus to jest to dno i 3 metry mułu z traktowaniem klienta jak śmiecia.
    Zaletycena, dużo połączeń
    Wadywygoda podróży, bylejakość
  • ~Gucholina / 2019-01-27 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Często korzystam z usług Flix Busa i dotychczas w większości wszystko było ok, byłam naprawdę zadowolona (siatka połączeń, lokalizacja przystanków, możliwość anulowania/zmiany rezerwacji przez Internet, ceny, punktualność, wygodne siedzenia, toaleta wewnątrz). Natomiast ostatnio (21.01.19) na próżno czekałam na autobus, który o 14.45 miał odjechać z Bydgoszczy do Warszawy (przez Toruń). Po prostu nie pojawił się na przystanku. Zero informacji w aplikacji i na mailu, podobnie jak u dwóch innych niedoszłych pasażerek. Na szczęście uwzględniono reklamację. Ponoć autobus przyjechał o czasie, ale inaczej wyglądał...Nie przekonuje mnie to.
  • ~PCIUCH70 / 2019-01-23 19:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Pełna kultura jazdy ,wygoda.Dostepne ceny za przejazd
  • ~ROZA / 2019-01-23 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 17.01.2019 nie zabrał mnie autobus z Gdańska do Torunia o godz18:45. Nie miałam możliwości kupienia biletu przez internet . Dopiero przed odjazdem autobusu 20 min ale niestety również nie było możliwości zakupu ponieważ już nie był ten kurs widoczny- do kupienia biletu. Połowa autobusu była pusta a kierowca powiedział że nie może sprzedać biletu. To działanie na szkodę Firmy nie zabrał trzech osób . Dlaczego nie można kupić biletu u kierowcy? to jakiś bezsens totalny. Nie każdy ma internet , zasięg, w ogóle telefon z internetem , Masz pieniądze autobus prawie pusty- i nie pojedziesz bo kierowca nie może sprzedać biletu- może powinien ktoś pomyśleć bo to jest nienormalne.
    Klient marznie, autobus pusty jedzie, firma traci klientów-i pieniądze - nie rozumiem -czy to nie chore?

    brak odpowiedzialności
    klient czuje się oszukany
    brak rzetelnych informacji , że biletu nie można kupić u kierowcy.

    Wadyjw
  • ~Adam / 2019-01-23 03:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Klapa totalna nie polecam WC w żadnym autobusie nie działa kierowca twierdził że zepsute a prawa jest nikt nie opróżnia pojemników , opróżnia co chwilę jest usterka , przewoźnik jest z zagranicy olewa podróżnych.
    ZaletyNie ma
    WadyDuże
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983