gówno internet nie polecam REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zaletyżadne
Wadyinternet
~Maciej / 2022-09-22 17:21
Ocena: 1.25 / 5
Niepolecam. Padla antena zgłoszono problem to nikt niezainteresował sie a płacic trzeba było. Jak postraszyłem ze wypowiadam umowe to dopiero znalezli czas i serwis
WadySlaba jakosc połaczenia wolno chodzi a miałem przesyl spory
MiejscowośćBrzeźnica
~Uwikłana z Fiberlinkiem / 2023-05-06 21:21
Ocena: 1.25 / 5
Problemy techniczne każdego dnia i o każdej porze dnia. Jedyne wytłumaczenie...to wina Taurona. Tyle, ze ja podpisałam umowę o dostrczenie internetu z Fiberlink a nie z Tauronem. Zgłaszane co jakis czas, chyba trzeba będzie dzwonić codziennie po kilka razy. Dramat‼️
ZaletyNie ma zalet.
WadyCały Fiberlink jest jedną wielką wadą.
MiejscowośćRyczów
~…… / 2023-01-27 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Kłamstwa kłamstwa kłamstwa, liczne zarzekania sie ze internet zostanie naprawiony a i tak nieprzerwanie od tygodnia nie mam usługi za która płace. Nie polecam
MiejscowośćSosnowice
~AGNIECHA / 2023-06-09 10:46
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
jestem świeżo po montażu internetu światłowodowego. Panowie Krzysztof i Patryk , którzy przeprowadzali montaż niezbyt byli profesjonalni i sympatyczni. Nie jestem zadowolona z jakości oraz tempa pracy. Nic nie działa prawidłowo. Nie polecam.
Serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
Agnieszka
Miejscowość
Kokotów
Zaletypłacenie za internet
Wadybrak internetu od 8:00 do 22:00
Miejscowośćkokotów
~Andrzej / 2024-03-14 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, w nagłych momentach potrafią wyłączyć internet który nie działa przez dobre parę godzin, warto dodać że nie było to spowodowane przez pogodę o równej 12 internet padł a obsługa nawet k tym nie wie i nie starają się pomóc
ZaletyBrak
WadyZabrakło by miejsca na wypisanie
MiejscowośćWolbrom
~Anna Bahyrycz / 2023-01-30 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Ponad 7 dni bez internetu na ul. Petrazyckiego podczas śnieżycy2023. Nie ma terminu na realizację reklamacji. W perspektywie może nie być internetu do 2 tygodni. Nie polecam.
MiejscowośćKraków
~Bartek Denkowski / 2021-10-08 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa - zgłoszone uszkodzenie zerwanego światłowodu w czwartek rano ma być ponoć naprawione w poniedziałek po 4 dniach. Bo nie ma ludzi do naprawy. A chodzi o zespawanie kabla. W czasach zdalnej pracy żenada. Łapią nowych klientów, a serwis leży.
MiejscowośćGiebułtów
~Czekol / 2023-01-31 11:39
Ocena: 1.00 / 5
Od 21.01.2023 zgłoszony jest brak internetu, niestety d dnia dzisiejszego go nie ma. Pan przyjmujący telefon o zgłoszeniu poinformował nas abyśmy obcinali drzewa przy lini to nie będzie problemu z brakiem internetu. Ponadto do dzisiaj nie jest wiadome kiedy będzie łaskawie naprawiony internet. Co więcej Pan, który odebrał telefon na infolinii w piątek, ewidentnie nie lubi swojej pracy gdyż był nieuprzejmy i totalnie bez kultury. Może powinien spróbować pracy która zasugerował nam czyli obcinanie gałęzi. Nie pozdrawiam. I nie polecam tej firmy
MiejscowośćWieliczka
~Człowiek bez internetu / 2023-01-31 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia jedyne co można powiedzieć to Januszeks. Niestety nie ma w mojej okolicy drugiej takiej firmy, która ma światłowód, ale myśle, że po tym jak tydzień spędziłem pracując na internecie LTE z telefonu przeniosę się na router LTE jak tylko skończy mi się umowa z tym Fiber delink'em. Informacji zero, kultury zero, poszanowania klienta zero. Jedyne co umieją robić perfekcyjnie to prosić o opłacenie rachunku i wystawiać fakturę na następny miesiąc nawet jeżeli nie dostarczają usługi
WadyBrak kultury u obsługi klienta
MiejscowośćSkawina
~Fiberlink dziady / 2023-01-29 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Już tydzień bez internetu, jestem pierwszy w kolejce, ale technicy mają dużo pracy.
ZaletyZalet brak
WadyBrak czasu na naprawienie awarii przez tydzień w 2023 roki
MiejscowośćRzozów
~Fiberlink to gówno / 2021-08-17 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Internet koszmarny, jego jakość jest tak słaba że gorzej być nie może
ZaletyŻadne
WadyInternet
Jakość
MiejscowośćNieznana
~gdzie mój internet / 2021-07-19 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa i obsługa klienta jest bardzo nie uprzejma zero pomocy z ich strony kurway kurway kurway kurway
ZaletyZero
WadySame
MiejscowośćCzechówka
~Irek / 2022-08-02 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie polecam tego internetu...wcześniej był best connect i było ok, odkąd się połączyli, zmienili nazwę nie wiem totalna porażka . Internet miał być 300mb a jest 5... nigdy więcej takiego badziewia
Zaletyżadne
Wadywszystko
MiejscowośćBaczków
~Iwona / 2023-02-01 14:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam a wręcz odradzam podpisywania umowy z ta pożal się Boże firma... zgłaszane parę razy ze internet nie działa w drugim pokoju, uslyszalam że to przez ścianę. Wniosek- jeżeli ma się w domu 4 pokoje trzeba mieć 4 rutery ???? śmiech na sali. Dziś po wizycie w biurze obsługi Pan zapewnił ze zgłosi technikowi. Technik przyjechal zawrócił w bramie i odjechał po czym dostalam tel ze juz powinno wszystko działać, co okazało się kolejna bzdura, a ten Pan to nwm bez wychodzenia z samochodu stwierdził że wszystko jest ok....
MiejscowośćWieliczka
~Ja / 2022-10-26 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Firma do momentu podpisanie umowy petarda ... W momencie awarii po ich stronie co stwierdził ich serwisant pani kazała mi porozciagac skrętkę po domu . Omijać szerokim łukiem .MASAKRA
ZaletyBrak
~Ja / 2023-02-06 22:06
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar po prostu od 3 tygodni nie ma internetu i fiberlinka nic to w ogóle nie obchodzi
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćTrzemeśnia
~jebacfiberlink / 2022-02-23 14:28
Ocena: 1.00 / 5
guwno daje 1 gwiazdke bo czasami mam internet nie polecam tego szajsu jebanego huj dzila i nie da sie kurway gradz
Zaletynie ma ich chociaz wsm moglem troche pogadac
Wadyno wsm wszystko
Miejscowośćżalno
~Klapuch / 2020-06-06 17:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie było dnia z dobrym stałym nie przerywających internetem czasami zdazaly się dni w których internetu nie było przez pół dnia obsługa tragiczna nie idzie się nawet dodzwonić a jak już się dodzwonisz to tak ci doradzą jak ty sam sobie. NIE POLECAM!!!
ZaletyZero zalet
WadyWad jest ze 100 wiec nie będę wymieniał
MiejscowośćWieliczka
~Klaudia / 2022-12-24 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Nagłe przerwanie internetu dnia 22.12.2022 po godzinie 6:00
Zadzwoniłam do firmy i zgłosiłam problem, powiedziano mi, że informacja przyjęta i przekazana technikowi oraz, że pojawi się on do 1 dnia roboczego. Dzisiaj mamy 24.12.2022 (w ten dzień również firma pracuje) nadal technika nie było, wszelkie próby dzwonienia kończyły się na tym samym, iż problem zgłoszony i technik powinien się niedługo pojawić. Nie pojawił się, dzisiaj po kolejnej próbie zostaliśmy poinformowani, że będzie on jednak już po świętach. Zostajemy odcięci całkowicie od internetu jak i telefonu stacjonarnego, który wzięliśmy w pakiecie ze światłowodem.
Jak przyszło o podpisanie umowy z Fiberlink, dzwonili do nas kilka razy dziennie i wszystko szło sprawnie.