WadyBrak
strona 2 z 5
-
~ROBAK / 2020-09-10 20:10
Usługi Internetowe są wporzadku, zawsze wszystko działa polecam! -
-
~Wiktoria / 2021-02-17 15:48
Ekipa montażowa godna polecenia! Szczególne podziękowania dla Pana Krzysztofa i Pana Damiana! Kultura osobista i profesjonalizm. Dziękuje Pani Łucji za współpracę, wszystko załatwione BŁYSKAWICZNIE! ZaletyProfesjonalizm, podejście do klientaWadyBrakMiejscowośćKrzywaczka -
~Janina / 2023-04-02 20:00
Jestem po montażu światłowodu.Panowie Arek i Adam wykonali swoją pracę rzetelnie w ustalonym wcześniej terminie ,
wykazali się dobrą znajomością swojego fachu a także wysoką kulturą osobistą . Wszystko poszło szybko i sprawnie .
Internet działa prawidłowo , jestem zadowolona .Oby tak dalej . Gorąco polecam.Zaletywszystko ok.WadybrakMiejscowośćWIENIEC -
~Jarek / 2023-11-07 20:26
Jestem bardzo zadowolony z montażu bardzo fachowo ???????? bardzo miły technik pan Arek wszystko wytłumaczył jak użytkować. Internet śmiga bardzo szybko polecam. ZaletySzybki i profesjonalny montaż miły technikWadyBrKMiejscowośćGłogoczów -
~Przemek W / 2023-09-18 18:09
Zadziwiające ze wysyp negatywnych wulgarnych komentarzy zbiega się z wysypem samiutenkich pozytywów maxow na temat konkurencji...:) ZaletyJest ok, bezawaryjnieWadyMogło by być taniejMiejscowośćSkawina -
~Sylwia / 2020-04-25 14:00
Moja opinia jest bardzo pozytywna.Osobiscie jestem bardzo zadowolona.Internet smiga nic sie nie zawiesza .Obsluga super. MiejscowośćBialy Kosciol -
~Dorota / 2022-12-27 17:25
Miła i fachowa obsługa, panowie ( Arkadiusz Adam) bardzo szybko i sprawnie podłączyli światłowód. Polecam. Co do łącza- zobaczymy jak będzie działać po jakimś czasie użytkowania. MiejscowośćStrumiany -
~Sylwester / 2022-02-05 13:24
Miła i fachowa obsługa, panowie bardzo szybko uwineli się z podłączem światlowodu. Polecam WadybrakMiejscowośćWęgrzce Wielkie -
-
~Haja / 2022-11-17 16:02
Idealnie nie jest, ale w porównaniu do UPC jest duuużo lepiej pod względem ceny, obsługi i pakietów -
~Mirosław / 2024-01-19 13:41
Łącze przyzwoitej jakości, choć dość często zdarzają się resety i krótkotrwałe przerwy. Cena stałego IP z kosmosu. Podczas gdy konkurencja daje stałe IP za 5-10 zł Fiberlink życzy sobie 20 zł. ZaletySzybkośćWadyCena za dodatkowe usługi, nienajlepsza stabilność łączaMiejscowośćGiebułtów -
~Chabrowa / 2021-03-27 20:57
Montaż robiło dwóch młodych chłopaków (moim zdaniem plus) uwinęli sie w ok 40 minut. Posprzatali. Niczego nie zepsuli.
Internet mam w najszybszym pakiecie (światłowód) ale nie powiem żeby byl na prawdę super. Ping wysoki IP często zderza sie z IP ... sąsiada? W każdym razie z PSa wyrzuca raz na jakis czas bo gubi pakiety przez zdublowane IP
Jak juz się rozkręci to calkiem szybki filmy w hd idą ale 4k sie krztusi.
Obsługa telefoniczna jednostronna. Jak cos chcą. To zadzwonią. Klient sie nie dodzwoni. Nie ma szans. Brak telefonu 24h do zgłaszania awarii. Jak cos się zepsuje to można i tydzień czekać na reakcje. Kpina. Za to jak masz 3.50 niedopłacone to zablokują bardzo sprawnie. Ksiegową mają dobrą????ZaletyMontaż, szybkośćWadyFatalna obsługa i podejście do klienta.MiejscowośćWieliczka -
~gosc / 2023-06-15 22:05
gratu;lacje za podpiecie swiatłowodu do mojego dachu ale bez mojej zgody zniszczenie dachu super sprawa oby tak dalej MiejscowośćModlnica -
~gosc / 2023-06-15 22:05
gratu;lacje za podpiecie swiatłowodu do mojego dachu ale bez mojej zgody zniszczenie dachu super sprawa oby tak dalej MiejscowośćModlnica -
~Krzysztof / 2023-06-24 22:37
Podczas trzech miesięcy użytkowania telewizji nie było kilkanaście razy internet 5ghz nie było się można połączyć trzy tygodnie szybkość też nie jest dobra a mam 1 giga ZaletyBrakWadyCzęste awarie
SzybkośćMiejscowośćTrzemeśnia -
~Nick / 2023-02-03 15:04
Teoretycznie wszystko ok. Widziałem gorszych małych dostawców. Ale najlepiej nie jest. Szczególnie że brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.
Nie można zarządzać nawet siecią po swojej stronie, więc jeżeli ktoś chce musi postawić sobie kolejny (inaczej niepotrzebny) router. Ale można zmienić hasło wifi a siec prywatna to sieć prywatna nie jak u konkurencji o podobnej nazwie gdzie w tej samej prywatnej adresacji działa cała okolica bo wszyscy są w jednym gigantycznym lanie - konfiguracja fiberlinka to standard ale tu jest na plus
Zasięg wifi w mieszkaniu 50m+ kuleje przez ściany nie tylko na 5 ale i na 2.4 Ghz. Routerek choć ma trzy anteny jest po prostu słaby (netiowe pudełko sprzed 10+ lat ma podobny zasięg)
Obsługa klienta chyba się pogorszyła. Można mieć zastrzeżenia co do tonu w jakim formułują odpowiedzi. Po prostu brak dobrego wychowania, albo presja w pracy.
Było lepiej.
Umowa oczywiście trochę bandycka jak u innych dostawców o podobnej nazwie. Po przejściu na czas określony cena mocno w górę. Brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.ZaletyCeny w miarę konkurencyjne, routerek/modem jest bramą (widziałem sieci gdzie całe osiedla były w jednym lanie) więc o dziwo to plus. Można zalogować się na routerek i zmienić są hasło do WIFI ;) Większych awarii nie zauważyłemWadyLekko bandycka umowa (niestety standard u maluch dostawców a w przypadku braku konkurencji i cen w miarę spoko zupełnie niepotrzebny) kiepski sprzęt, ograniczona konfiguracja sieci po swojej stronie, chyba pogarszająca się obsługa klientaMiejscowośćWieliczka -
~tadber / 2023-02-09 15:32
Niestety internetem swiatlowodowym cieszylem sie bardzo krotko -pol roku w 2022. potem to tragedia.O ile w komputerze stacjonarnym gdzie zainstalowano Ruter jeszcze cos dziala,to juz na pietrze w odleglosci do 6m,10m nie mozna korzystac.
Co to za internet ktory trzeba sie 15 razy logowac ilaczyc.
Nie wiem co jest przyczyna,ale majac internet radiowy wpoprzednich latach chodzil wolniej ale nie zrywal polaczenia.Nie da sie pracowac przy WI-FI,albo gowniany ruter,albo cos innego.
A pozatym to ciagle awarie ,ciagle naprawianie sieci. Ja pracuje na komputerze i musze miec dobry sygnal.ZaletybrakWadyj/wMiejscowośćOsieczany,32400 Myslenice -
-
~Gregor / 2020-09-02 01:07
Witam wszystkoch z okolicy Olkusza:)
Moje doświadczenia z Fiberlinkiem są średnio-słabe..
Prędkość internetu jest do... oznacza że jak będzie 10 a ma być 50 to jest ok' ich zdaniem. Częste awarie które ze względu na kilku godzinne przerwy nie dają klientowi prawa do reklamacji- a może by się wtedy bardziej starali...
Obsługa klienta jest i nawet odbiera telefon:) ale uwaga bo gdy skończy ci się umowa to nie zadzwonią z ofertą tylko nagle zamiast rachunku na 59 dostaniesz na 150zł:(
Tak że ogólnie słabo pomimo wydawałobysię sporej konkirencji.
Pozdrawiam niezbyt zadowolony klient.ZaletyMożna się dodzwonić do obsługi klientaWadySłaby internet częste awarieMiejscowośćBydlin -
~Bety / 2020-12-28 14:53
NIE POLECAM
Firma Fiberlink to jedna wielka porażka, mam od kilku lat i ciągłe problemy. Zgłaszane reklamacje pozostają bez odpowiedzi. W przypadku awarii i tak nie da się dodzwonić. Trzeba jeździć do punku i zgłaszać. Jak powiedziałem że nie zapłacę ponieważ pół roku temu zgłaszałem reklamację, później kolejna i tak po kilka w ciągu kolejnych miesięcy, to zaczęli doliczać zupełnie nie wiadomo skąd noty obciążeniowe. Nie potrafią wskazać na jakiej podstawie, ponieważ nie ma tego w regulaminie, tylko sobie doliczają wymyślone kwoty, nie są to odsetki tylko zmyślona kwota, której nie potrafią wskazać w żadnym cenniku. Faktury dostałem z kilku miesięcznym opóźnieniem, ponieważ jak Pani tłumaczy tak działa ich system i przez kilka miesięcy system nie wystawiał faktur, po czym nagle wystawił trzy jednocześnie i noty obciążeniowe za nieterminowe płatności. Na reklamację z 31.07.2020r, odpisali 18.12.2020r i ja odrzucili. Po porostu śmiech na sali. Szkoda nerwów na dyskusję.ZaletybrakWadyWymaga poświęcenia dużo czasu i nerwówMiejscowośćWieliczka -
~Lukasz / 2022-04-08 20:53
Pierwszy rok super. Spróbujcie przedłużyć jednak umowę i choćby trochę obniżyć abonament. To z góry zapłacicie ta obniżkę x 10 kolejnych miesięcy. To jest po prostu okradanie ludzi. Niedługo będę miał alternatywę i z nich rezygnuje. Nie lubię być tak traktowanym i nie podaruje tego.
Na dodatek wszystkich krytyków blokuja na fb.WadyPromocje tylko dla nowych klientowMiejscowośćRączna -
~Roberto / 2022-10-20 19:30
Firma patrzy tylko na własną korzyść finansową. Do podpisania umowy jest pięknie i ładnie, ale już po, zaczynając od obsługi klienta, beznadziejnie itd.
strona 2 z 5