Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2128 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariia / 2022-04-25 10:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Dziś otrzymałam paczkę od niesamowitego Hama której nawet nie potrafi odebrać telefonu, bo on rozmawiał. Za nim jeszcze kulturą osobistą też ma znaczenia, a nie on mi mówi zjecie które jego nie odchodźom. Na emeryturę, a nie do pracy.
    ZaletyNie odbiera polonchenia
    WadyŻadnych
  • ~Nicola / 2023-04-05 14:30
    Ocena: 3.33 / 5
    brak kontaktu z obsługa na infolini,a jak juz był kontakt to nie można było uzyskac zadnych informacji nawet numeru do kuriera w celu poinformowania ,że akurat w tych godiznach nie bedzie mnie w domu i nie ma sensu przyjezdzać z dużą przesyłką (oponami).Zadawałam inne pytania np.czy można przekierować paczkę na nastepny dzień skoro nie daja numeru do kuriera to zero odpowiedzi i czekanie na czacie ok.20 minut i nic.Na infolinie cięzko sie dodzwonić.Nie wiedziałam także ,żeby kurier miał do mnie zadzwonic według obsługi jest dodatkowo płatne.Ale mimo tej sytuacji kurier jednak zadzwonił do mnie przed przyjazdem i był bardzo miły i sie również dziwił,czemu nie uzyskałam numeru telefonu do niego,żeby nie musiał przyjeżdżać pod adres i "pocałować" klamkę.
  • ~R / 2021-11-12 11:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Bardzo nieprzyjemny kurier. Dzwoni z pretensjami ze nawigacja poprowadziła go pod dom w którym nikogo nie ma. Nawigacja dobrze poprowadziła tylko kurier nie zauważył drogi do domu, gdzie czekałem na przesyłkę. Bardzo nieprzyjemna osoba. Jeszcze nie miał jak wydać i dostał 15 zł napiwku.
    ZaletySzybkość przywiezienia paczki
    WadyNieprzyjemny kurier
  • ~Aga / 2019-03-01 17:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam zmienić datę dostawy, zadzwoniłam na infolinię, niby sprawa załatwiona, kurier miał nie przyjechać tego dnia, lecz następnego. No i co? I klapa, facet przyjechał i kręcił coś że mu podali nie ten adres. A co miał tu adres do rzeczy jak chodziło o datę!!! Nic tam u nich nie działa.
    Wadybrak możliwości zmiany daty dostarczenia
  • ~ala / 2022-03-01 08:19
    Ocena: 3.00 / 5
    trudno sie skontaktowac a zmiana adresu dostarczenia to jakas kpina
    Zaletyczas dostawy
    Wadykontakt, zmiana adresu, wsparcie
  • ~baca / 2021-07-09 12:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Tydzień czekałem na przesyłkę opony nowe a samochód stał.Opony w magazynie fedex w szczecinie do mnie 100 km. Mósiałem zapłacić znzjomym za przywiezienie 120 pln ciekawe kto zwróci. na infolinii dowiedziałem się ,że nie mają kuriera to farsa
  • ~Beata / 2020-02-26 09:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Przewoźnik dostarczył paczkę za 80zl dałam 100 i słowa Pana kuriera mogę pani dac tylko 10 zł.masakra nie znają przepisów!art354@16 reguluje to prawo ma wydać a ja nie mam zamiaru mu dawać 10l na bułkę,jogurcie i bananika na śniadanie ciekawe ile takich osób oszukanych jest a kurier ma dodatkową wypłatę za fre
    ZaletyOdmówiła odbioru z braku wydanej reszty
  • ~Bobb / 2022-10-26 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam tą firma to jakaś porażka razem z in post mogą sobie podać ręke.
    ZaletyCzas dostawy ok
    WadyKurierowi nie chciało się doręczyć przesyłki i wydzwaniał żebym sobie sam odebrał, masakra jakaś, ta firma to porażka.
  • ~Edi_pat / 2023-04-29 08:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Chamski kurier, bezczelny i nie miły, nigdy w życiu fedex
  • ~Hala60 / 2021-06-23 11:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier odmówił wniesienia 1 kilogramowej paczki na drugie piętro tłumacząc się obostrzeniami Covid. Sam był bez maski i choćby rękawiczek. Kiedy zapytałam czy też musiałabym zejść po 10 kilową. Powiedział że czasami robią wyjątki. Jestem starszą osobą w związku z czym mam ograniczenia ruchowe. Nie polecam
  • ~jg / 2021-03-22 21:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność współpracować doliczają wagę paczki w celu wyłudzenia dopłaty do przesyłki nie uznają reklamacji, odgórnie mają nakaz naciągania klientów na dodatkowe koszty, lepiej od razu wybrać droższego kuriera niż po miesiącu dopłacać 2 tyle do przesyłki
    Zaletyszybkie dostawy
    Wadyzłodziejski system doliczania wagi
    wyłudzanie dopłat do przesyłek
  • ~kaczkacz / 2021-04-15 13:46
    Ocena: 3.00 / 5
    FEDEX to jest jedna wielka kpina z klienta. Nadaje wiele paczek w skali miesiąca, większość z nich do tej pory nadawałam właśnie firmą FEDEX, ale do dziś. okazało się że przytrafiły się dwie reklamacje z przeciagu jednego miesiąca. Towar wysłany był zapakowany bardzo prawidłowo z oznaczeniami 'ostrożnie' itd. Wewnatrz dodatkowe zabezpieczenia. Pełnowartościowy wyruszał w drogę do Odbiorcy a niestety docierał uszkodzony. Nie każdy odbiorca jest w stanie sprawdzić przesyłkę przy odbiorze i nie każdy wie ze musi spisać protokół z kurierem. Ale według prawa ja jako nadawca mogę zgłosić taką reklamacje. Niestety nie czytając zupełnie moich zgłoszeń popartych zdjęciami potwierdzającymi skrupulatnie zapakowany pełnowartościowy towar FEDEX odrzucił obie reklamacje przysyłając identyczne pisma z podmienionymi tylko datami. Po wysłaniu przeze mnie szczegółowych odwołań i zdjęć ponownie firma FEDEX ponownie odrzuciła reklamacje. I tak samo w tym wypadku dostałam identyczne pisma/wzory różniące się jedynie datami.
    Brak indywidualnego podejścia do klienta.
    NIGDY WIĘCEJ NAWET JEDNEJ PACZKI NIE NADAM TĄ FIRMĄ, a szkoda bo firma się nam rozwija i paczek z miesiąca na miesiąc jest więcej.
  • ~Karol / 2020-03-31 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier bardzo niemiły, twierdził, że to ostatnia paczka którą dostarczył, ponoć nie mógł znaleźć adresu podczas gdy żadna inna firma kurierska nigdy nie zgłaszała podobnych problemów. Fatalne wrażenie, faktycznie był to ostatni raz bo już nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z ich usług.
    ZaletyFakt szybkiej dostawy
    WadyFatalna jakość obsługi.
  • ~Ktoś Taki / 2021-08-05 19:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Czas dostawy z jednodniowym spóźnieniem. Ponieważ mieszkam w bloku, podczas mojej nieobecności kurier wręczył przesyłkę sąsiadowi, bez informowania mnie telefonicznie lub smsowo o tym. Całe szczęście żyję w zgodzie z sąsiadami :)
    Przesyłka nie była uszkodzona - ale też nie było bardzo co uszkodzić, bo towarem były ubrania.
    Niestety dział obsługi jest tak skonstruowany, że brak jest możliwości bezpośredniego kontaktu z kurierem przewożącym Twoją przesyłkę, co w 2021 roku jest już standardem w usługach kurierskich. Jesteś więc całkowicie zdany na to, co kurier sobie wymyśli.
    ZaletyTylko jednodniowe opóźnienie
    WadyPoważne braki w możliwościach kontaktowych
  • ~LEROY Merlin / 2024-03-19 15:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Jaka jesteście firmą , nie można się z wami skontaktować. Większość telefonów jest zablokowane. Chcialam uzyskać informację na kładana reklamację dnia 22-01-2024 o nr 501204. Do tej pory nie mam żadnej informacji a musimy zapłacić dostawcy za uszkodzony towar. Okres jaki podaliście 30 dni na rozpatrzenie reklamacji minął 22-02-2024,.Wzywam do kontaktu email reklamacje054@leroymerlin.pl lub nr telefonu 512522930
    Zaletybrak
  • ~Marcin / 2021-11-09 16:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Co to za firma kurierska, skono na stronie napisane zaplac bezpiecznie kurierowi blikiem, lub karta. Oczywisie, u niby kuriera, bo nie wiem czy to byl kurier, tylko zaplacic mozna gotowka, bo inaczej nie ma mozliwosci, i zas latasz, szukasz gotowki,ktora nie zawsze ma sie w domu. Wstyt, i hanba dla niby firmy kurierskiej.
  • ~Marek / 2020-08-03 18:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj przed południem zadzwonił do mnie kurier i poprosił abym zszedł przed klatkę schodową gdyż z powodu koronawirusa on nie może wchodzić do klatki schodowej. Wytłumaczyłem mu, że jestem emerytem po zawale i udarze i nie mogę 10 kilogramowej paczki sam wnieść na 4 piętro i aby chociaż ją dostarczył pod drzwi. Nie zgodził się więc powoli zszedłem. Jakież było moje zdziwienie że kurier rozmawiał ze mną w odległości mniejszej niż 50 cm, bez maseczki, rękawiczek czy chociażby przyłbicy! Tak się bał wejścia na klatkę schodową a przecież to on ma kontakt z dużą liczbą klientów i sam może być potencjalnym ogniskiem zakażania. Coś w FedEx'sie nie przemyślano procedur albo ten pracownik jest co najmniej nieodpowiedzialny. Dodam, że w ciągu ostatnich 2 m-cy odebrałem około 20 paczek i kurierzy z InPostu, DPD, DHL, UPS, Poczta Polska tak nie postępują (a więc jesteście przykrym wyjątkiem!).
    Sprzedawcy! Jeśli chcecie mieć zadowolonych klientów nie korzystajcie z usług firmy kurierskiej FedEx!!!
    ZaletySzybkość
    WadyCała reszta
  • ~Marek / 2020-12-11 10:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Weryfikacja wymiarów i wagi jest z księżyca. Przy reklamacji nigdy nie dostałem odpowiedzi dlaczego przesyłka jest niestandardowa ( nie jest bo nie).
    ZaletyMiły i kulturalny kurier odbiorca
    WadyBrak konkretów przy weryfikacjach. Nigdy nie uwzględniają wyjaśnień a sami ich nie dostarczają. Prawo KALEGO. Korzystam tylko i wyłącznie w ostateczności, kiedyś wyłącznie.
  • ~Marian / 2019-09-16 13:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Ta firma kurierska to porażka.

    FedEx za paczkę o wymiarach 100x11x11cm waga 5kg skasował całe 60 zł bo oczywiście nie miał wydać końcówki 4 gr.

    Za kuriera DPD do Anglii zapłaciłem ok 80 zł(paczka o wym. 50x60x50cm i wadze 30 kg.)

    P.S.
    Zatrzymałem list przewozowy wraz ze zdjęciami. Wyślę zainteresowanym.
    ZaletyPrzy tych cenach???
    Nikomu nie polecam!
    WadyTa firma kurierska to porażka.
  • ~Misio / 2022-04-25 23:10
    Ocena: 3.00 / 5
    W dużym skrócie: kurierzy nie odbierają przesyłek z nie wiadomych przyczyn, nie ponoszą z tego tytułu żadnej odpowiedzialności, brak kontaktu z najbliższym oddziałem by wyjaśnić powód nie odebrania przesyłki.
    Zaletyprzystępne ceny, jeżeli kurier odbierze przesyłkę dostawa do klienta maks 3 dni roboczych
    Wadykurierzy olewają klientów, nie odbierają paczek, nie odbierają w wyznaczonym terminie, brak kontaktu kuriera z klientem (nie wiem po co podaje się telefon skoro kurier nie musi się kontaktować), praktycznie brak możliwości reklamacji ze względu na brak numerów kontaktowych z najbliższymi oddziałami.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12063
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7836
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7327
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4049
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3896
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2334
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795