Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~tatabysiu / 2022-10-19 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzielę się naszymi niektórymi problemami:

    1.
    Otrzymaliśmy z Fedex 2 faktury za wysyłkę do Norwegii.
    Nie ma na nich naszego NIPu, nazwa naszej firmy jest błędna (pochodzi sprzed wielu lat, gdy mieliśmy faktycznie taką inną nazwę pod tym samym adresem).
    Nie można się dodzwonić (polikwidowali numery), nie odpowiadają na uwagi i prośby zgłaszane przez formularze, ich obsługa klienta (czat ?) to porażka.

    2.
    Korzystamy od wielu lat z TNT (przesyłki krajowe). Mamy ponad 200 miejsc w Polsce (laboratoria szpitalne), które wysyłają próbki do naszych laboratoriów referencyjnych na nasz koszt (jest tego kilkanaście dziennie). Jeszcze rok temu zamawiali kuriera przez telefon, ale TNT (Fedex) to zlikwidował, zatem korzystają z portalu mytnt. Problem w
    tym, że w TNT(Fedex) przestało działać wystawianie faktur. Nie przysyłają oryginałów, na portalu dostępne są jedynie kopie, nie można się doprosić o duplikaty, które ma teoretycznie wystawiać ich Windykacja. Do tej windykacji nie można się już dodzwonić (zwolnili ludzi, telefony kiedyś podawane na każdej fakturze teraz z nich zostały usunięte). Nasz fedexowy opiekun biznesowy robi co może tzn. przekazuje prośby o wystawianie duplikatów przez swojego szefa i wyższego szefa, który dopiero może przekazać sprawę do pionu księgowości (!!!).
    Skutek:
    Ostatnio już po raz trzeci w ciągu ostatnich 3 kwartałów zawiesili nam wysyłki z powodu nieopłaconych faktur (których nie przysyłali od 20.06.2022 mimo naszych wielokrotnych próśb) a nie przysyłają żadnych powiadomień o zaległych fakturach, co by się bardzo przydało gdyż nawet na portalu czasami brakuje jakiejś kopii.

    3. Nasz numer klienta w Fedex jest inny, numer w TNT(Fedex) jest inny (przesyłki krajowe i zagraniczne są rozliczane fakturami na odpowiedni numer). Jednak ostatnio pojawiła się kopia faktury (jak zwykle nie oryginał) TNT(Fedex) za cło przesyłki zagranicznej (coś znowu namieszali w oprogramowaniu ?).

    Z naszych informacji wynika, że powyższe problemy dotyczą bardzo wielu klientów Fedex/TNT.

    TNT łączy się z Fedex już chyba od 1,5 roku i nie może się połączyć. To jest w tej chwili najgorsza firma kurierska w Polsce (korzystamy też z innych to mamy porównanie).
    ZaletySam transport przesyłek działa ok.
    WadyOpisane powyżej.
  • ~timasz / 2021-06-14 10:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier niepoważny, mimo wyjścia do toalety z punktu znajdującego się w centrum handlowym i informacji telefonicznej że już wracam zastaję kwitek. Co lepsze, po oddzwonieniu do kuriera uzyskuję informację o tym iż bardzo mu się spieszy, wychodzi z galerii i nie ma szans żeby odebrać paczkę.

    ZaletyJest dość tanio
    WadyObsługa przez kurierów bardzo słaba w tym prypadku.
  • ~Tomo / 2019-09-23 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka. Kurier zachowuje się jakby to była jego firma a klienci to zbędne zło. Pewnie to wina pracownika ale ogólnie wrażenie odpychajace. Będę unikał jak tylko się da nawet jeżeli w innej firmie trzeba będzie zapłacić wiecej
  • ~użytkowniczka1 / 2021-09-23 20:40
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam, zerowy kontakt z kurierem, źle dostarczył paczkę, po zadzwonieniu na infolinie formularz wypełniał pan, który się „uczył” i nie wpisał żadnych danych i nie wysłał formularza, miał zadzwonić w piątek i nie zadzwonił wcale. Po ponownym zadzwonieniu pani powiedziała, że zajmie się pilnie sprawą, nie dostałam żadnej informacji, że przesyłka została wysłana ponownie, a kurier znowu się pomylił, na szczęcie tym razem byli to sąsiedzi którzy przynieśli mi paczkę
  • ~Viking / 2024-02-14 15:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier pozwolił sobie na złośliwe uwagi. Poza tym dostarczył przesyłkę 15 minut po planowanym terminie.
    WadyZłośliwy kurier
  • ~Wiktor / 2022-01-13 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier narodowości wschodniej, nie rozumie zbyt wielu słów po Polsku, a jak czegoś nie rozumie to nie potrafi nic powiedzieć innego jak TAK.
    2 razy próbował dostarczyć przesyłkę o godzinie 10tej, dzwoniąc chwilę przed 10tą.
    Kiedy przy drugiej próbie zaproponowałem, że będę dnia następnego o 10tej, potwierdził ten fakt że rozumie, wówczas go nie było, a ja specjalnie z pracy się wyrwałem.
    Skończyło się na odebraniu przesyłki na centrali - Wrocław.

    Dramat w obsłudze
    ZaletyMożna odebrać na centrali, ale to miejski "koniec świata".
    Wadyniekompetentny kurier
  • ~Wiola / 2021-08-26 10:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier doslownie paczkę rzucił pod drzwi, gdybym nie widziała przez okno ze podjezdza to paczka tak by sobie lezala.. dostawa szybka. Niestety zachowaniem kuriera jestem zniesmaczona.
    ZaletySzybka dostawa
    WadyZachowanie kuriera
  • ~z / 2022-08-31 10:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier ani nie powiadomił, ze przesylka jest dostarczona, tylko polozyl ja gdziekolwiek na podworku i odjechal. Po sprawdzeniu statusu przesylki musialam szukac dookola domu (:
    Zaletyszybka dostawa
    Wadybrak profesjonalizmu i podstawowych zasad
  • ~zetkaj / 2022-08-02 08:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma zagubiła ubezpieczoną przesyłkę, nie potrafi w sposób jasny i rzeczowy udowodnić, że przesyłka została dostarczona. Kurierowi jest wygodnie nie prosić o podpis, z czego skwapliwie korzysta/nie prosi nawet o podanie nazwiska. Reklamacja odrzucona, pomimo ubezpieczenia przesyłki.
    Kolejna przesyłki, nie można było należycie przekierować, inne informacje są udzielane w czasie czatów pisemnych, jeszcze inne przez telefon i to zależy, na jakiego konsultanta się trafi. duża część z nich jest niekompetentna, nie potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi na zadawane pytania. Faktury za należności celne są wysyłane po ich terminie zapłaty a na domiar zapłaty później jeszcze bezczelnie wysyłają wezwania do zapłaty już opłaconych dokumentów. Naprawdę bardzo dużo złego przy zaledwie dwóch transakcjach z nimi mnie spotkały. sporo zdrowia, nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    Wadyludzie nie infolinii bez potrzebnej wiedzy, nie uznawanie reklamacji pomimo ubezpieczeń przesyłki
  • ~- / 2023-09-29 14:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, na infolini tylko bot, brak możliwości śledzenia przesyłki na stronie wychodzi błąd i brak informacji. Poza szybkim dostarczeniem przesyłki, bo już na drugi dzień, żadnych plusów. Kurier nie kontaktuję się kiedy przyjedzie można czekać i się nie doczekać. Nigdy więcej!
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu z żadnej strony
  • ~Adam / 2019-09-02 23:05
    Ocena: 2.00 / 5
    ..........oszuści i tyle, po miesiącu przysyłają rzekome dopłaty za niestandard, bądź złe wymierzenie paczki, za paletę przysłali mi 900 zł dopłaty, za zwykłe paczki raz 340 zł, i kilka razy po 70-140 zł....sprawa trafi do sądu............trzymajcie kciuki, bo to wszystkim pomoże...!
    Zaletyczasem im coś wyjdzie w terminie
    Wadyzwykłe oszustwo
  • ~ADam / 2023-12-04 11:43
    Ocena: 2.00 / 5
    gadanie z robotem - masakra - zero kontaktu - czekanie cały dzień bez gwarancji otrzymania przesyłki
    Zaletyżadnych
  • ~Ala / 2021-10-01 18:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam! Firma wystawia faktury za opłaty celne za paczki z Chin, problem w tym, że wysyła je z dwutygodniowym opóźnieniem - PO UPŁYWIE TERMINU PŁATNOŚCI. Następnie przysyła wezwanie do zapłaty i grozi postępowaniem windykacyjnym. Ostatnio dostałam wezwanie do zapłaty wystawione po opłaceniu faktury. Nie będę już nigdy kupować w firmach wysyłających paczki przez FedEx.
    WadyCałą firma FedEx jest jedną wielką wadą.
  • ~Alice / 2022-09-26 08:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, przesyłka warta 6tyś zł, kurier chodził po domach bo nie mógł się dodzwonić, zostawił sąsiadowi 3domy obok!!
    brak możliwości dla klienta potwierdzenia odbioru w danym dniu, brak kontaktu z kurierem, infolinia dodatkowo płatna!!!

    USŁUGA TRAGEDIA !!
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI ZMIANY TERMINU DOSTAWY
    BRAK KONTAKTU Z KURIEREM
    PRZESYŁKI NIE DOSTARCZANE
    PRZESYŁKI POZOSTAWIANE BEZ ZGODY U SĄSIADÓW
  • ~Anita / 2021-01-22 15:41
    Ocena: 2.00 / 5
    FedEx ma okropnych kurierów właśnie kurier miał problemy żeby dostarczyć mi paczkę do pracy zostawił dziecku paczkę przy czym twierdził że nie ma wydać i zakosil 17zl na poczet napiwku nigdy nie zamawiajcie paczek przez tą firmę a ten kurier bardzo problemowy gość
  • ~ANKA / 2021-08-11 15:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy raz w życiu kurier nie dostarczył mi przesyłki do drzwi, zażądał, żebym poszła do furtki na osiedle "bo on nie będzie tego przez pół osiedla nieść"!!! Przesyłka była baaaardzo uszkodzona mimo naklejki UWAGA SZKŁO. Dużo zamawiam i co tydzień jakąś paczkę dostaje (zazwyczaj od innych firm kurierskich) ale tak uszkodzonej nigdy wcześniej nie dostałam... Porcelana w środku oczywiście potłuczona... Porażka totalna. Nigdy więcej FEDEX!!!
  • ~bo / 2021-04-27 16:23
    Ocena: 2.00 / 5
    3 razy wprowadzony w błąd przez obsługę klienta. Uziemiony w domu od 10:00 pomimo że podobno pracują do 16, a podczas zamówienia wskazano odbiór do 14. Nigdy więcej świadomie nie skorzystam choćby to miało oznaczać rezygnację z zakupu.
  • ~Cesarzowa / 2020-03-05 17:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką współpracowałam! Powinni otrzymać -10 (minus 10) a nie 1. Nie uznają reklamacji. Wpisują wyssane z palca wymiary przesyłek. Wysłałam jeden przedmiot i jakimś dziwnym trafem zmutował. Jakaś cudowna maszyna dodała mi po 20 cm do dwóch wymiarów. Totalna porażka! Zastanawiam się czy nie zgłosić sprawę do odpowiedniego urzędu.
    Zaletybrak
    Wadyporażka
  • ~Chesterr / 2023-08-16 16:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier jest dość szybki jeśli chodzi o realizację dostaw jednak jeśli chodzi o odprawę i kontakt z nimi to burdel na kółkach to mało powiedziane.

    Firma nie ma w ogóle podanego kontaktu telefonicznego. Mają za to chat który co prawda działa nawet sprawnie jednak czasami się wiesza i nie łączy z konsultantem lub nie przechodzi do kolejnych kroków

    Ogółem zawsze przy każdej odprawie importowej są problemy i nigdy dokumenty dołączane przez nadawcę nie są wystarczające - proszą o dosłanie mimo tego, że są takie same jak nadawcy.

    Tym razem odprawili moją przesyłkę na inną firmę z całkowicie innym numerem NIP - jedynie pierwszy człon nazwy jest podobny
    Ogółem - dramat i nie polecam
    ZaletySprawny chat
    Wadybrak kontaktu telefonicznego, kłopoty przy odprawie, brak sprawnego kontaktu ze strony kuriera podczas odprawy
  • ~Daro / 2023-02-17 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    20dni po dostarczeniu odprawianej przesyłki przysyłają fakturę. Faktura wystawiona mniej więcej zaraz po odprawie z terminem płatności 7 dni. Gdzie była ta faktura przez 20 dni? Nie da się opłacić faktury terminowo, bo list z fakturą dostarczany fedexem jedzie do klienta prawie miesiąc.
    WadyBrak organizacji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12505
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960