Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Euroflorist - www.twojekwiaty.pl opinie

Ocena na podstawie 80 opinii

1.81 / 5

  • Asortyment
    1.81
  • Łatwość zamawiania
    2.55
  • Poziom cen
    1.88
  • Dostawa
    1.41
  • Obsługa i reklamacje
    1.24

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-03-10 11:07
    Ocena: 1.40 / 5
    Jedna wielka porażka ! Jak najdalej od nich ! Zamówienie nie doszło i gdybym się nie upomniała to nawet by tego nie zauważyli! Nie polecam!!!!
  • ~Arkadia / 2023-04-25 08:25
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie polecam!! Nie dość że dostarczyli kwiaty z 5-cio godzinnym opóźnieniem, to nie był to taki bukiet jak zamawiałam dodatkowo w życzeniach napisanych niechlujnie był błąd. Daleka od tej firmy!!!!!!
  • ~Maja / 2023-04-06 09:21
    Ocena: 1.40 / 5
    Bukiet nie przypominalntego że zdjęcia, był dużo skromniejszy i brzydszy, dodatkowo przyczepiono nabazgroloną kartkę z adresem. Szkoda pieniędzy.
  • ~Maria / 2022-11-21 12:27
    Ocena: 1.40 / 5
    Przestrzegam przed tą firmą. Wiązanka zamówiona na pogrzeb zamówioną na konkretny termin i godzinę - nie dotarła. Zamówienie zostało odwołane wieczór przed ceremonią pogrzebową, mailowo, ze względu na brak materiałów do zrobienia wiązanki, bez możliwości kontaktu telefonicznego lub jakiegokolwiek innego. Następnie w tydzień później dostałam (prawdopodobnie omyłkowo) smsowe potwierdzenie zamówienia, że dotarło. Tydzień po pogrzebie. Słaby żart.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa na infolinii, nieprofesjonalna, jak nie wiedza co powiedzieć, to się rozłączają. O K R O P N E doświadczenie, nikomu nie polecam.
  • ~Viola / 2021-10-22 09:31
    Ocena: 1.40 / 5
    Dostarczyli "tort" zupełnie inny od zamówionego, tańszy, bez smaku, bez wyglądu. Na reklamację zareagowali bezczelną odpowiedzią, że "nie było komponentów czyli owoców na stanie", bez jakichkolwiek skruchy, słowa przeprosin, zapłatę wzięli z góry więc mają już klienta "w poważaniu".
    ZaletyMniej niż zero!
    WadyWszystko
  • ~Darek / 2023-02-17 01:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie Polecam Kwiaty dostarczone o 20 brak bileciku
  • ~A. / 2023-03-09 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, lepiej uważać. Chciałem zrobić prezent dla swojej dziewczyny na dzień kobiet. Dziewczyna nie otrzymała bukietu. Dopiero na drugi dzień jak napisałem maila co z bukietem odpisano mi że bardzo im przykro i oddadzą pieniądze... porażka! Zrujnowana niespodzianka.
  • ~Aga / 2021-05-27 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Dzień Mamy- a bukiet nie dotarł. Zero kontaktu z firmą. Nie polecam!
  • ~Andrzej Jenek / 2022-06-02 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie wiem czy zrezygnowałem z zamówienia, czy zwyczajnie nie zostało dostarczone. Godziny dostaw podane na stronie (choć opisane jako umowne) są traktowane jak zwykły błąd. Zaproponowałem w korespondencji z obsługą klienta zmianę tekstu na stronie na, następujący "godziny które wybierasz, możesz spokojnie sobie wydrukować na papierze toaletowym, bo my mamy je gdzieś, i Ty też powinieneś - z poważaniem EuroFlorist” - mam nadzieję że uwzględnią moją propozycję i już niebawem nikt więcej nie będzie narażony na śmieszność. I tak, uważam że przewiezienie kwiatów na odległość 5 km, nie może trwać 3 godziny, nawet jak na Warszawę. Bo obawiam się że po takim czasie kwiaty i tak wyglądałby jakby je wyciągnięto z kosza.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~ANNA / 2024-01-23 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie dotarly na czas. Ceny wysokie usluga nierzetelna.
  • ~Borghild / 2022-05-27 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bukiet (rajski) na Dzień Matki praktycznie do wyrzucenia już wieczorem tego samego dnia. To rzutuje na ocenę całej usługi. Wstyd.
  • ~Byla klientka / 2021-03-15 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    2 zamowienia, obydwa nierzetelnie zrealizowane. Bukiety z innych (w dodatku nieswiezych kwiatow), male - z pewnoscia mniejsze niz wartosc zamowionych bukietow - mialy byc duze. Kompozycja byle jaka, kwiaty inne niz w opisie, tansze zammienniki (kolorystyka i styl w zupelnosci nie przypominajacy oferty sklepu). Wrazenie podobne jak juz ktos wczesniej napisal - z odpadow.
    Mam wrazenie ze cokolwiek sie zamowi, dostanie sie za kazdym razem ten sam nieciekawy bukiet.
    Brak zamowionego bilecika, jeden bukiet dostarczony poznym wieczorem, podany zly odbiorca.
    Drugi bukiet - dostarczony nastepnego dnia!
    Obskuga klienta nie reaguje na tresc wiadomosci, a jedynie wysyla standardowe maile, uniakajac odpowiedzi na konkretne pytania i zaslanianiajac sie regulaminem i polityka firmy.
    Nie polecam, osobiscie nigdy juz nic nie zamowie w Euroflorist.pl.

    Nie napbierajcie sie na rabaty w ramach przeprosin, gdyz Euroflorist "odbije" to sobie na kolejnym zamowieniu. Nie warto.

    Czytajcie opinie, ja zaluje ze nie zrobilam tego przed dokonaniem zakupu w Euroflorist.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelnosc;
    niestarannosc;
    nieswieze kwiaty;
    bardzo pozna dostawa;
    dlugi czas oczekiwania na reakjce obslugi klienta;
    unikanie odpowiedzi na pytania.
  • ~Dominik / 2022-07-26 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam któryś raz z kolei opóźnienie raz 4 godziny dzisiaj 3 bardzo nie kompetentni ludzi.
  • ~EWELINA / 2023-03-13 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    KWIATY DOSTARCZONE DO SĄSIADKI SOLENIZANTKI, LEKCEWAŻĄCE PODEJŚCIE OBSŁUGI, BEZCZELNE, ZERO PROFESJONALIZMU, NIKOMU NIE POLECAM, WSTYD!!!
    WadyZERO PROFESJONALIZMU
  • ~Gaiga / 2021-05-27 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam podobną sytuację jak poniżej - kwiaty nie dotarły, a jeszcze kurier bezczelnie kłamał, że data była przewidziana na 27 maja !!! Skandal - bardzo nierzetelna firma!!!
    Zaletybrak
    Wadynierzetelna firma
  • ~Hit0n / 2021-03-08 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Bukiet nie dostarczony a wzięli 270 zł , brak odzewu brak odbierania telefonie, chat nie działa a na meile nie odpisują
    ZaletyBrak
    WadyWszystko !
  • ~Joanna / 2021-01-21 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kwiaty na dzień babci i niestety w dniu doręczenia dostałam wiadomość iż nie zrealizują mojego zamówienia i dodam że nie jest to pierwszy raz jestem bardzo zawiedziona
  • ~Jola / 2024-02-06 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie dotarły w ogóle!!!!Nie odpowiadają nawet na maile .Stracone pieniądze !!! Ostrzegam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Julia / 2022-11-29 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!
    Specjalnie już tydzień temu zamówiłam dostawę na konkretny dzień, czyli na dzisiaj, a i tak kwiaty nie dotarły! Urodziny mamy, wiec przykro.
    Wstyd, tak traktować klientów!
    Ostatni raz korzystałam z ich usług i nikomu na pewno nie polecę Euroflorist.
  • ~Kamil / 2023-03-09 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kwiaty nie dotarly w czasie deklarowanym ani nie dotarły by nawet w innym terminie. Po zgłoszeniu reklamacji padło lytanie vzy dostarczyć kwiaty mimo spóźnienia... sami od siebie nie pofatygowali się żeby cokolwiek ustalić Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803