Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1649 opinii

1.96 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.48
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kaśka / 2023-02-12 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej strony .Kątakt z obsługą klienta zerowy. Pszywłaszczyli pieniądze i zero odzewu ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia ????
  • ~MK / 2023-02-10 11:47
    Ocena: 4.40 / 5
    Kilka dni temu moja opinia na temat empik była negatywna. Sprawa dotyczyła zestawu pościeli z Cotton market. Jakiś czas trwało wyjaśnianie, że towar nie dotarł do mnie. konsultanci empik, w zasadzie P. Marianna z dzialu wsparcia klienta przyczyniła się do korzystnej decyzji na moją rzecz. przyznano mi zwrot razem z kosztami za przesyłkę, a ze sprzedającym rozwiązano umowę.
    Zaletyprofesjonalne podejście do klienta, nie kwestionowanie uczciwości klienta
    Wadyz perspektywy czasu, liczba monitów mogła być mniejsza
  • ~Ula / 2023-02-08 10:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwaga !!! Zostalam oszukana !!!
    Kupilam w sklepie w Galerii Baltyckiej w Gdansku 3 plyty.
    Pytalam sprzedawcy czy mozna zwrocic bez problemu towar gdyby okazalo sie ze to nie to.
    Sprzedawca zapewnil mnie ze mam 30 dni I nie ma problemu ze zwrotem pieniedzy.Plyty kupilam dla sparalizowanej osoby żeby jej pomuc.
    Gdy probowalam oddac 2 z 3 plyt bardzo nie przyjemna kierowniczka poinformowala mnie ze żadnego zwrotu pieniedzy nie dostane i wogole mam z nia nie dyskutowac !
    Za to dostalam karte podarunkową ktora jest mi calkowicie nie potrzebna.
    Napisalam dlatego do biura klijenta z nadzieja ze oni jakos to rozwiaża.
    Ale oni odpisuja to samo ze mam karta sie cieszyc.
    Jak zdarta płyta piszą to samo.
    Czlowiek kupuje cos, sprzedawca kłamie w żywe oczy A potem wciskaja te ich karty.
    Sklep tak samo jak i ta obsluga klijenta - ponizej krytyki.
    Wiecej tam nic nie bede kupiwac! I a Sprawe rozglosze tez na fb i instagramie ku przestrodze ! bo z takim chamstwem, ignorancja i oszukiwaniem klijenta dawno sie nie spotkalam!
    Nie polecam !!!
    Zreszta i tak czlowiek stoi w kolejce ok 20 minut jak chce zaplacic gotowka.
  • ~patka.zywczak / 2023-02-07 19:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłam książki i może na pierwszy rzut oka wszystko gra, ale bo przejrzeniu książki mają poniszczone brzegi, pozaginane, na końcu w ogóle tuszu im brakło, kartki uszkodzone nie są to jakieś bardzo mocne zniszczenia , ale jednak kupuję nową książkę i chce mieć ją w idealnym stanie równie dobrze można kupić sobie taką nawet używaną a w lepszym stanie.
  • ~MK / 2023-02-06 19:44
    Ocena: 2.60 / 5
    oszukali mnie na zestaw pościeli z firmy Cotton market. rzekomo przesyłka odebrana, dostarczona przez kuriera(?) a zamówienie było z odbiorem osobistym z żabki. mimo wielokrotnego monitu, sprawę zakwestionowali. czekam przynajmniej na zwrot 65 zl, zestaw pościeli kupię gdzie indziej. firmy sprzedającej Cotton... nie polecam - złodzieje.
  • ~Bogusław / 2023-02-04 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, nie zamawiajcie przez tę stronę żadnych produktów! Zamówiłem lampę z 3 kloszami, przyszła z jednym i z komentarzem, że za taką cenę dostanę tylko lampę z jednym kloszem a jak chcę trzema, to kosztuje 4 razy tyle, mimo, że na zdjęciu i na numerze produktu były 3 klosze. BOK zepchnęło na dostawcę zewnętrznego, a ten na bałagan w witrynie empiku. Coś niesamowitego, pierwszy raz coś takiego widziałem
    Zaletybrak żadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Maciej / 2023-02-03 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! Oszuści. Zamówiłem produkt dostępny na stronie i zapłaciłem. Termin dostawy był przekładany dwa razy, a ostatecznie zadzwoniła Pani z empik.com i poprosiła o anulowanie zamówienia. Masakra. Powiedziałem, że ja chce aby zrealizowano moje zamówienie. Wszystko utknęło wraz z moimi pieniędzmi.
    Wadypo kilkunastu dniach od zakupu, zmuszają aby anulować zapłacone już zgłoszenie
  • ~Adam / 2023-01-28 13:54
    Ocena: 2.80 / 5
    Zqamowilem rowerek treningowy przez strone empik.com. Przyszedl caly polamany w strzepach. Teraz empik twierdzi, ze to nie ich wina bo to inny sprzedawca byl na ich stronie.
  • ~miki / 2023-01-25 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem piekarnik Beko, po 2 dniach anulowano rzekomo z powodu braku asortymentu, ale dalej mieli innego dostawce wiec ponownie zamówiłem ale w Empiku. Ponownie mi anulowano bo nie ma na stanie i znowu musze czekać 2 dni na zwrot pieniędzy. To po diabła pokazujecie coś, czego nie macie, a jest info że jest na stanie. Tragedia, nigdy więcej i zdecydowanie nie polecam.
    WadyBrak towaru a pokazują że jest i anulują zamówienia więc trzeba czekać 2 dni na zwrot kasy.
  • ~007 / 2023-01-25 11:06
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamówiliśmy przez nich narzędzia przez nich u zagranicznego dostawcy. O ile nie mamy zastrzeżeń co do wykonania zamówienia, no może trochę długi czas realizacji ale w deklarowanym terminie, to niestety empik nie przestrzega praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Sam regulamin ma wady(niezgodny z prawem) więc przed realizacją zamówienia jasno wyraziliśmy nasz przeciw wysyłając stosownego emaila do inspektora danych osobowych. Pomimo zapewnień z jego strony że po wykonaniu zamówienia firma będzie respektować nasze żądanie i nie będzie wysyłała próśb o opinie co jest działaniem marketingowym a więc musi być osobna zgoda, firma wysyłała jednak prośby o opinie. Co więcej wysłała kilka wiadomości o potwierdzenia dostarczenia zamówienia chociaż nie można tego potwierdzić jeśli nie ma się konta(nasz przypadek) więc trzeba było interweniować telefonicznie(co kosztuje) aby przestali wysyłać te prośby o potwierdzenie dostawy. Firma nie wystawia paragonów ani faktur więc ktoś kto potrzebuje zakup narzędzi w ramach działalności może mieć problem. To samo dotyczy reklamacji. Może firmą powinien zająć się urząd skarbowy a na pewno prezes UOKiK i Urzędu Ochrony Danych Osobowych za regulamin niezgodny z prawem
    WadyNie przestrzeganie prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych nie związanych z zamówieniami. Brak kontaktu ze sklepem, utrudniony kontakt telefoniczny. Jeśli ktoś nie chce być zasypywany spamem i marketingiem z empiku to odradzamy zakup
  • ~Geregor / 2023-01-24 18:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Przestroga dla Polaków kupujących za granicy;
    Złożyłam zamówienie w empik.com dwóch filmów , za którę zapłaciłem przelewem kwotę w wysokości 35 Euro,na drugi dzień moje zamówienie zostało anulowane przez sklep,oraz otrzymałem informację że nastąpi zwrot pieniędzy.Na moje konto bankowe wpłynęła suma w wysokości 17 Euro,oraz zostałem obciążony kosztami operacji bankowej związaną z przelewem w wysokości 15 Euro.Koszty bankowe powinien ponieść sklep internetowy empik.com a nie klijęt czyli ja,zostałem poprostu oszukany.Nie ważne jaka kwota liczy się uczciwość i szanowanie klijęta,w sklepie nie zrobię nigdy żadnych zakupów.
  • ~Klient / 2023-01-24 15:17
    Ocena: 2.20 / 5
    Odradzam zakupy na 3 karty podarunokowe żadnej nie mogłem zrealizować w sklepie mimo nabitych na nej środków, odesłano mnien na infolinie. Sam musiaęłm roziwązać problem, gdy to się udało zasiliłem sowje konto na empiku kartami podarunkowymi i dokonałem zakupów i tu kolejne rozczarowanie na 3 zakupione produkty każdy w innym koszyku po 6 dniach oczkiwania 2 z niego alnulowane brak dostępności, ale pod czas składania zamówienia nie było takiej adnotacji.
    Poraszka czekam na kolejne rezalizowane zamówienie, ale narazie cisza, zmarnowane mega dużo czasu i zdrowia nie mówiąc już o cenach.

    Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszytsko od zamówienia po realizację
  • ~CC2023 / 2023-01-24 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni zakup. Kupiłem pokrowiec ochronny do Macbooka Pro 16"-Spigen, 280 zł. Oprócz absurdu, że nie mogłem go odebrać w ich sklepie stacjonarnym (który ma punkt odbioru dpd), spotkałem się z następującym: wysłano rzecz szczerze mówiąc używaną, samo pudełko było otwierane, nawet nie zadali sobie trudu, aby je zamknąć lub zamknąć, folie ochronne (tzw. przezroczyste plastikowe panele etui były porysowane i z odciskami palców, dokładnie po obejrzeniu wszystkich jego elementów - stwierdziłem, że rzecz jest wyraźnie używana, ponieważ są rysy i ślady użytkowania; napisałem reklamację na stronie i również złożyłem wniosek o zwrot (ale czytając recenzje rozumiem, że zwrot produktu to jeszcze większe ryzyko - można zostać bez pieniędzy i bez towaru). Polityka firmy jest albo urojona, albo po prostu oszukańcza. być, aby nie wprowadzać zmian po setkach negatywnych recenzji w różnych serwisach !!! To est Kraj europejski?!!!!!!
    ZaletyNiema
    Wadyabsolutnie wszystko
  • ~Maja788 / 2023-01-22 18:38
    Ocena: 2.20 / 5
    W aplikacji nie można zaznaczyć możliwości płatności przy odbiorze i nie można konkretnie zaznaczyć opcji dostawy.
    Boją się? Zalosne.
  • ~oszukana / 2023-01-22 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam na początku stycznia w przedsprzedaży książkę, która ma być w sprzedaży 25 stycznia 2023.
    Zalogowałam się dzisiaj (22.01.2023) na stronę empika i teraz ksiażkę można kupic w niższej cenie.
    NIE KORZYSTAJCIE Z PRZEDSPRZEDAŻY, to się nie opłaca!!!
    Zaletynie ma
    Wadyprzedsprzedaż nie daje żadnych korzyści dla Klienta, to tylko naciąganie na kupienie czegoś za wyższą cenę na parę tygodni przed dostępnością produktu
  • ~kuba / 2023-01-22 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    rzecz kupiona za 199 zł miala byc dostawa w piatek, w czwartek telefon ze nie mają i ze zwroca pienadze. W pon ten sam towar za 280. Towar jednak był ale za inna cenę. cwaniaki
  • ~Meg2000 / 2023-01-22 06:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep!Zakupiłam prezent,który miał dotrzeć przed Świętami,niestety dopiero po zapłacie otrzymałam informacje,o prawdziwym terminie wysyłki .Szybko anulowałam zamówienie.Klikając szybki zwrot środków pieniądze trafiły na konto Empiku,z kórego już nie można ich przelać.Można tylko wydać je w ich sklepie.Czekam również na zwrot pieniędzy za oddany towar w sklepie ponad 3 tygodnie.Empik ma w nosie klientów dlatego nie radzę niczego kupować w tym sklepie.Oszuści i tyle.
  • ~Pat / 2023-01-21 07:28
    Ocena: 4.50 / 5
    Ogólnie wszystko działa ok, poza reklamacjami. Zamówiłam towar, który jest wadliwy, reklamacja z początku została przyjęta i była prowadzona na zasadzie rozmów z producentem. Niestety od miesiąca nie mam żadnych informacji, nikt nie odpisuje, a na aplikacji reklamacji juz nie ma. Pomimo zapewnień, że nie zostanę sama z wadliwym towarem. Córka od listopada czeka na prezent, nie chce wadliwego.
    WadyReklamacja
  • ~Dan / 2023-01-20 17:28
    Ocena: 1.60 / 5
    poprzedni konsultant mnie okłamał, że paczka będzie dziś mimo opóźnienia, ponadto dostałem powiadomienie z systemu Empik, że kurier odebrał paczkę w dniu poprzednim, w DPD na śledzeniu jeszcze ona nie istnieje, dziś konsultant powiedział, że jeszcze nie została odebrana, dojdzie w ciągu kilku dni. zapłaciłem 30 złotych za doręczenie w konkretny dzień czyli wczoraj
  • ~Moni / 2023-01-20 13:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię w empiku.Oferuką się zrobienie kalendarza na prezent i rozczarowanie. Kalendarz dotarł jako prezent. Wszystkie zdjęcia poucinane bez głów tylko nogi widać. Jak można coś takiego wydrukować,poskładać i wysłać do klienta. Ktoś to drukuje po kartce i składa ten kalendarz i nie widzi jak on został wydrukowany! Firma nie wykonuje zleceń rzetelnie. Nikt nie bierze odpowiedzialności co z prezentem który miał być zrobiony. Jak można takie badziewie wykonać! Reklamacja trwa 14 dni jakiś żart. Nigdy więcej. Firma oferująca profesjonalne usługi fotograficzne od lat na rynku i żeby sobie takie jaja robić. Ale czytając opinie to nie ja mam tylko taki problem i recenzja o firmie 2.9% bardzo słaba. Pozdrawiam
    WadyWykonanie nie do zaakceptowania-porazka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809