strona 12 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Patryk / 2023-03-28 20:31
Zamówiłem strój za 91 zł dostałem potwierdzenie nadania poczym zwrot środków na konto bo rzekomo brak na magazynie. Tego samego dnia ten sam strój dostępny za kwotę 124 zł - ŻENADA NIE POLECAM -
-
~Jan / 2023-03-25 00:53
Empik to firma nierzetelna. Na stronie internetowej pokazują informację "Wysyłka w 24 godziny", na infolinii dowiadujemy się, że na samo spakowanie i wysłanie następuje - RZEKOMO - w 24 godziny, a przesyłka "idzie" 1-2 dni. Jednak nawet samo przygotowanie i nadanie wysyłki w oferowane przez Empik i oznaczone przy produkcie 24 godziny to tylko mrzonka i wprowadzanie w błąd klienta. Zamówienie skompletowane dopiero po ponad 24 godzinach, a wysyłka? Cóż nawet nie nadana. Ciekawe ile dni Empikowi zajmie wysłanie produktu, który oferowali wysłać w ciągu 24 godzin. Może za tydzień wyślą. Zaletybrak zaletWadywprowadzanie w błąd klienta, nierzetelność, brak terminowości, niski poziom realizacji zamówień, niegodne polecenia -
~Ryszard / 2023-03-24 09:36
Towar chyba wysyłają z Chin. Zamówione we wtorek a do piątku nie przyszło... ZaletyBrak -
~OK / 2023-03-22 11:20
Obsługa sklepu internetowego niestety fatalna , zamówiony towar musiałam zwrócić bo wysłano mi Tablet dla dziecka francuskojęzyczny bez możliwości zmiany języka na polski (nonsens). Towar zwrócony kurierem na magazyny Empik , zginął ...sprzedawca zdziwiony ,że wysłałam Tablet do nich a nie do np. Francji, a kupiony od Empik !!! Piszą na stronie ,że zwroty do 14 dni .Po interwencji telefonicznej , ponieważ minął już ponad miesiąc, zażądali sterty papierów , że wysłałam , że zapłaciłam !? Nie polecam sklepu i osobiście nic nie zamówię z EMPIK . Ludzie tam pracujący to porażka . ZaletynicWadyNIEKOMPETENCJA ,BRAK KONTAKTU ,OPÓŻNIENIA PRZY ZWROCIE ŚRODKÓW, -
~Joanna / 2023-03-15 13:34
Ja mam konto na empik.com od lat szkolnych, czyli tak od 2003 roku tak na oko, bo nie pamiętam od kiedy dokładnie. I ja od tego czasu do dziś jestem zadowolona z empik.com. Obsługa klienta telefoniczna jest miła i wszystko sprawnie załatwia. A, że ceny są takie jakie są, a gdzie nie ma drogich produktów teraz? Wszystko zdrożało teraz. To i na empik musiało zdrożeć. Ja tam jestem zadowolona ze wszystkiego, od obsługi klienta, po produkty i dostarczenie ich. A że inpost nie dba o paczki to już nie winna empiku. A, że dostarczane są z opóźnieniem to też nie winna empiku tylko kuriera np inpostu. Ja widzę same zalety. Nie widzę prawie wad. Polecam empik bo jest lepszy niż allegro, które nie ma nawet numeru telefonu do punktu obsługi klienta oraz że oszukują na allegro, a na empik to ja nie widzę oszust od moich lat szkolnych aż do teraz. Polecam Empik na prawdę! ZaletyMiła obsługa klienta, Działa jak allegro tylko lepiej, Dużo produktów do wyboru, Ceny jak na rynku, Można płacić PayPo i nie tylko, Duża możliwość dostaw od inpost po innych kurierów, Łatwa możliwość reklamacji, Dostarczanie do salonów za 0zł i wiele innych zalet.WadyJa nie napotkałam się jeszcze z problemem z empik, więc ja nie widzę wad z mojej strony. -
~Sławek / 2023-03-13 06:36
Tempo działania strony internetowej oraz zasady jakimi kieruje się empik są jak żywcem wzięte z lat 90. Bezczelne naciąganie, oszustwa na pożądku dziennym. Odradzam! -
~Emilia / 2023-03-11 21:19
Zamówiłam 2 książki w systemie online. Obie przyszły zniszczone, z zabrudzonymi i porysowanymi okładkami, z zagniecionymi rogami. WadyZniszczony asortyment -
~Natalia / 2023-03-10 21:26
Dramat totalny w kwestii zwrotow!
Pomimo posiadania empik premium za zwrot zapłaciłam 20zl in postem!ZaletyBRAKWadyUtrudnione i drogie zwroty mimo posiadania premium -
-
~Anna / 2023-03-09 13:06
Beznadziejna firma nie ma zwrotów pozycji elektronicznych, po mimo mojej interwencji telefonicznej i prośby o anulowanie podwójnego zakupu książki i tak ją otrzymałam w dwóch egzemplarzach Pani z którą rozmawiałam telefonicznie twierdziła że usuwa drugą pozycję no cóż kłamała. Aplikacja podstawia te elektroniczne pozycję, które kosztują tyle samo co wersja papierowa bez udziału użytkownika wystarczy przejść na moment do innej książki i po powrocie mamy wersję elektroniczną zamknijcie tą złodziejską firmę Anna Alończyk tel 793653545 ZaletyBrak fatalneWadyCała masa wad -
~Magda / 2023-03-04 20:50
Kupiłam paysofcarda za 100 zł karta nie zdziałała a obsługa sklepu nie stała się nawet pomóc zabrali mi kartę na 1 tydzień i oddali mówiąc że nie da się nic zrobić. Śmiem twierdzić ze zostawili te kartę na zapleczu i oddali po tygodniu udając ze coś próbowali robić tej sprawie. Sądzę że obsługa bardzo nie odnajduje się i nie obchodzą ich problemy z ich produktami. -
~Batoner / 2023-03-04 09:45
Niestety ale często anulują zamówienia mimo iż dalej ogłoszenia są aktywne. Jest to nagminne z ich strony i powinni ponieść karę -
~Michał K. / 2023-03-02 18:04
Zakupiłem płytę przed premierą z wysyłką kurierem z EMPIK.COM
Została mi dostarczona, po czym na stronie zobaczyłem, że cenę w dniu dostawy obniżyli ze 123zł na 103zł.
Chciałem, żeby zrobili obniżkę ceny - niestety nie udało się. Chciałem zwrócić produkt w salonie - niestety muszę odesłać do nich na własny koszt. Empik jest strasznie nie dbającą o środowisko firmą. Poniżej lista niepotrzebnych działań, które zwiększą tzw. ślad węglowy:
1. Brak możliwości zwrotu w salonie Empik – wysyłka kurierem.
2. Obsługa zwrotu w magazynie – czas pracy ludzi, którzy zwrócą środki.
3. Obsługa nowego zamówienia – pakowanie w nowy karton – nadanie nowego kuriera.
Prościej byłoby obniżyć cenę – przekazać środki do wykorzystania na saldo empik.com – bez zbędnych w/w zabiegów. Ale nie dla empik.
W odpowiedzi na to dostałem informację:
Dzień dobry Panu, zwrot w salonie jest niemożliwy, gdyż paczka została dostarczona kurierem.
Zamówienie zrealizowaliśmy zgodnie z aktualnymi cenami obowiązującymi w momencie składania zamówienia.
Ma Pan prawo zwrotu w ciągu 30 dni od momentu odbioru płyty. Bardzo mi przykro lecz obniżenie prawidłowo zrealizowanego zamówienia jest niemozliwe. (pomijam że ostatnie zdanie napisane jest niegramatycznie)
Bardzo zawiodła mnie ta postawa. Powinni to opisać na jakiejś Interii czy Onecie. Bo to nie jest normalne zachowanie. Chociażby ten zwrot w salonie udostępnili. Napiszę do UOKIK w sprawie wyżej wymienionej praktyki.
-
~Michal / 2023-03-02 10:08
Nie polecam sprzedają towar od sklepów którego nie maja 2 razy kupilem u nich perfumy które anulowało z powodu braku towaru a był dostępny po czym zamowilem je po raz 3 gdyż pani gwarantowała ZZ e dojdą, dostałem potw na maila ze towar jest gotowy do wysyłki a następnego dnia do wiedziałem się ze tego towaru wcale nie ma .TRAGEDIA Zaletybrak -
~Weronika / 2023-02-28 14:37
Pani Zuzanna z działu pomocy jest bardzo nie profesjonalna, pisze na TY, nie szanuje klienta, czas wysyłki jest jakąś chorą procedurą, jedyny sklep, który potrzebuje tyle czasu by wysłać produkt. Oczywiście nic sobie z tego nie robią :)
Na pewno nic więcej nie zamówię, głównie ze względu na czas wysyłki i beznadziejną pomoc i obsługę!WadyCzas wysyłki
Obsługa klienta bardzo nie miła i nie profesjonalna -
~Albert / 2023-02-28 10:24
Zawyżone ceny, obsługa beznadziejna i utrudnianie zwrotów - ta firma nie dość, że jest tanią podróbką Allegro to nie szanuje konsumentów... Dno na miarę polskich możliwości. -
~Adave / 2023-02-27 20:42
Czas oczekiwania na zamówiony towar z empik.com , nie akceptowalny 6-7 dni ,gdzie w innych sklepach to 2 max 3 . Wadyczas realizacji zamówienia za długi. -
-
~Anna / 2023-02-23 16:56
Brak możliwości zwrotu wymiany po mimo potwierdzenia zakupu odradzam wszystkim. Tak to udają miłych przy zakupie przy zwrocie już nie. Empik Warszawa przy Agorze ZaletyBrakWadyNieżyczliwość -
~Michał / 2023-02-23 06:10
Nie rozumiem dlaczego przy zakupach w jednym sklepie u jednego sprzedawcy jakim jest empik muszę kilkukrotnie płacić za dostawę wszystkich rzeczy jakbym zamawiał nie u jednego a u kilku sprzedawców jak na allegro? Czasem towar tej samej kategorii i marki sprzedawany jest od różnych firm. Z takim podejściem empik jest na równi pochyłej i stacza się w stronę upadku. Dla okazjonalnych zakupów wykupienie darmowych dostaw jest tym bardziej nie opłacalne. ZaletyBrakWadyOpłata za przesyłkę każdej rzeczy z osobna mimo, że kupuje w jednym sklepie.
Jeden dostawca wystawił fakturę VAT, drugi zapomniał. Za zakup dla firmy zapłaciłem z własnych środków, bo brakowało faktury. -
~tdi / 2023-02-17 18:23
Zamówiłam szybkowar, niestety otrzymałam uszkodzony. Taka sama sytuacja miała miejsce w przypadku termosu. Słuchawki bezprzewodowe popsuły się następnego dnia ZaletybrakWadyuszkodzony, wadliwy towar
mam wrażenie że nikt tego nie sprawdza przed wysyłką -
~Basia / 2023-02-15 14:08
Bardzo drogo......szok przepłacony szachy przepłacone o 100 zl Zalety?????WadyBrak????
strona 12 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »