strona 409 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- nastepna »
-
~Michał / 2021-04-29 14:57
Porażka, obsługa to jest jakiś dramat. Mimo chęci dogadania się z kurierem brak jakiejkolwiek dobrej woli. Kurier nawet przez telefon nie przywita sie, tylko zaczyna rozmowę od "jestes w domu?". Dalej tylko gorzej, kiedy mimo próby pójścia na rękę żeby zostawic u sąsiada przesyłkę (którego nie znam), a którego okazało się dodatkowo nie było w domu, kurier widząc że nie uda mu się dostarczyć tego dnia przesylki rozłączył się bez słowa. Po ponownym wykonaniu telefonu do kuriera w celu pójścia na rękę i dogadania się dostarczenia przesyłki kurier rozłączył się w środku rozmowy w trakcie kiedy mówiłem, bez żadnego dalszego odzewu, w efekcie czego przesyłka została odesłana do nadawcy. Ta firma to festiwal chamstwa, a dalej w centrali przy wyjaśnieniu sytuacji, nie lepiej: tylko nie, nie i nie bo nie.
Dodam, że pierwszy raz w życiu wystawiam negatywna opinie ponieważ obsługa jest skandaliczna.
Nigdy więcej DPD. -
-
~Lechosław / 2021-04-29 14:21
Gratuluję pomysłu odesłania pączki do nadawcy i bez słowa wytłumaczenia zwrócenie tejże. SUPER POMYSL i nigdy wiecej tej firmy . -
~Judyta / 2021-04-29 14:16
Od dwóch lat zamawiam przesyłki DPD i za każdym razem jestem poinformowana zarówno smsowo jak też mailowo o statusie przesyłki, kurier zawsze doręcza paczki w umówionym dniu i o danej godzinie, kontakt z kurierem świetny ( zawsze DPD przysyła informację z imieniem kuriera wraz z nr kontaktowym - czego brak u innych firm).
Nie ma żadnych problemów ze skontaktowaniem się z firmą, konsultantem, a nie jak u innych firm kurierskich rozmawiać trzeba z nagranymi inf.
Od dwóch lat paczki zawsze doręczane są zaraz na drugi dzień co jest naprawdę godne podziwu.
Jako klientka jestem ogromnie zadowolona z firmy kurierskiej DPD, która jako jedyna ani raz mnie nie rozczarowała. Pełen profesjonalizm!
Gratuluję i życzę dalszego, tak kapitalnego rozwoju.ZaletySzybka dostawa, dbałość o paczki, kontakt z firmą oraz z kurierem, inf. o statusie przesyłek, możliwość ocenienia pracy kuriera, wysoka kultura i profesjonalizm kurierów.Wadybrak -
~Michał / 2021-04-29 13:39
Dpd to dno, nie dość że pierwsza paczka była uszkodzona jakbyś chciał sprawdzić co jest w pudełku to w dodatku nie potrafią dostarczyć paczki na czas pod właściwy adres. Porażka
Wszystkich przestrzegam przed firma DPDZaletyZalety?? Żadnych.!!!!WadyDPD TO FIRMA DNO -
~Norbert / 2021-04-29 01:22
Niby 24h a już dwa dni i paczek niema! Nie wywiozują się z umowy -
~Robert / 2021-04-28 19:51
DPD to wielka porażka, firma zarabia na mierzeniu paczek i nakładaniu naprawdę dziwnych opłat !!! NIGDY WIĘCEJ DPD !!!! WadyOSZUKUJĄ NA MIERZENIU PACZEK!!! -
~Laila / 2021-04-28 14:24
Qz dostawa było wszystko ok nie co do tego zastrzeżeń ale mam jedno mowie kurierowi że mama po operacjijest i nie może dźwigać wjechał winada i zostawił przed brama zamiast po drzwi podac. Paczka wazyla 12 kg mama moze Góra do 5kg dźwigać -
~niezadowolona klientka / 2021-04-28 14:23
Nie korzystajcie z tej firmy. Dzisiaj dostałam niekompletną paczkę. Została mi skradziona pościel, złożyłam formularz reklamacyjny i zobaczę jak zostanie on rozpatrzony. Ale wniosek jest jeden : wśród pracowników jest złodziej. Czekam jak do tego ustosunkuje się Firma. Zaletyszybka dostawa towaru którego nie było....Wadykradzież -
-
~klient / 2021-04-28 13:23
Nie polecam tej firmy kurierskiej.
Nie wnoszą paczek pod drzwi.Każdy szanujący się dostawca to robi.Nie wybiorę więcej tej firemki przewozowej.Rynek spedycyjny jest tak rozbudowany,że polecam wybrać profesjonalistów.ZaletyBrakWadySame -
~MPEZ / 2021-04-28 12:41
DPD to najgorszy kurier na rynku. Swego czasu wysyłaliśmy nasze produkty kurierem DPD - na 100 przesyłek ok 10 było zawsze uszkodzonych - to był standard. Zrezygnowaliśmy, bo na reklamację nie można było liczyć, zawsze znalazł się jakiś punkt odrzucający reklamację. U innych przewoźników na 100 przesyłek zdarza się ( na szczęście bardzo rzadko) 1 do 2 uszkodzeń Jeśli zastanawiacie się nad kurierem omijajcie DPD i to tez dotyczy zakupów. Jeśli kupujecie cokolwiek, a sprzedawca oferuję dostarczenie kurierem DPD liczcie się z tym, że paczka i produkt przyjdzie uszkodzony . ZaletyŻadnychWadySame wady -
~Niezadowolony klient / 2021-04-28 10:32
Po otrzymaniu maila, że przesyłka została nadana i że planowany termin doręczenia to następny dzień roboczy (czyli środa). Wszedłem na stronę śledź paczkę. Sprawdzam i rzeczywiście termin dostawy środa godzina 10:00 - 14:00. Zmieniłem godzinę na 16:00 - 18:00, zatwierdziło zmianę.
Po wejściu na stronę następnego dnia widzę termin dostawy CZWARTEK GODZINA 10:00 - 14:00. Po dodzwonieniu się do konsultantki o trzymałem odpowiedź, że nie ma u nich takiej informacji. Pani nie umiała nawet sprawdzić czy i kiedy przesyła ma wyjechać. Powiedziała tylko że dostanę sms kiedy przesyłka zostanie zeskanowana oraz dodała że kurier będzie dzwonił jak będzie na miejscu. W innej firmie kurier informował mnie, że właśnie ładuję paczkę na samochód i wyjeżdża w trasę, podał przewidywany czas dostarczenia, następnie zadzwonił ponownie informując, że się trochę spóźni i jak już będzie dojeżdżał to się odezwie, co też miało miejsce (oczywiście zależy to głównie od kultury i dobrego wychowania kuriera). Reasumują jak zamawia się coś przez DPD to od momentu zamówienia trzeba siedzieć na miejscu i czekać aż raczą się zjawić i być wdzięcznym że dostarczyli paczkę, a i tak nie wiadomo kiedy to będzie. W ogóle nie biorą pod uwagę, że ktoś może pracować czy mieć inne ważne sprawy.ZaletyNie widzę.WadyBrak chęci dobrej współpracy i organizacji. -
~Angelika / 2021-04-27 21:19
DPD jest bezkonkurencyjne! Zawsze na czas i nigdy nie pomylili adresu dostawy tak jak u UPS ???????? ZaletySzybko
Sprawnie
MiłoWadyBrak -
~Anna / 2021-04-27 16:13
Przekierowanie paczki nie powinno zawierać informacji o dniu dostarczenia, jeśli za każdym razem rzeczywista data przesuwa się o jeden dzień powodując problemy z odbiorem paczki w miejscu przekierowania! Jest to wprowadzanie klienta w błąd. Dyspozycje przekierowania działają z opóźnieniem, uniemożliwiając samodzielną rzetelną obsługę daty, miejsca i godziny dostarczenia paczki. W tej sytuacji nawet infolinia pozostaje mało pomocna z hasłem na ustach "nie możemy nic zrobić". -
~Annaa / 2021-04-27 14:39
Nie wiem dlaczego ludzie narzekają!
U nas zawsze na czas kurierzy mili.Jak mam telefon dzwonie pytam o czas i wszystko gra.
Wyrozumiałości życzę -
~ZŁY CZŁOWIEK / 2021-04-27 13:55
Czas realizacji zamówienia 24 godziny, lecz kurier 75 h potrzebuje żeby się wgl zebrać, dzwoniąc pod numer DPD najpierw mówią że paczka jest w samochodzie i już jedzie do mnie, dzwoniąc 2 raz mówią że nawet nie ma w magazynie ich, co to ma znaczyć? Nie ma żadnej informacji o przesyłce do tej pory WadyDłużej się nie da -
~Agnieszka / 2021-04-27 11:46
Kurier Bartek trasa Ełk - Węgorzewie woj. warminsko-mazurskie.
Przesyłki zawsze doręczone na czas,sympatyczny.
Express. Czasami zastanawiam się jak on to ogarnia. Telefon i zachwile jest. Od lat nie było żadnego problemu.ZaletySzybko, sumiennie -
-
~sandra / 2021-04-26 16:02
Człowiek siedzi w domu, wyjdzie na 5 minut i akurat w tym momencie przyjdzie kurier. W dodatku kurier skłamał, że zadzwonił na domofony sąsiadów, żeby zostawić paczkę. Niczego takiego nie zrobił. Powiedziałam, że za 2 minuty będę, na co dostałam odpowiedź, że mam go znaleźć, bo będzie w okolicy roznosić paczki. Skończyło się na tym, że łaziłam jak idiotka przez parę osiedli, szukając pojazdu i kuriera. Brak kontaktu, odpowiedzi. Jedynie automatyczna informacja, że prawdopodobnie dostanę paczkę jutro, czyli mam siedzieć 2 dni w domu od rana do 18. -
~Alicja / 2021-04-26 10:31
Kurier Bartek trasa Orły -Małkowice woj. Podkarpackie.
Przesyłki zawsze doręczone na czas, miły, sympatyczny,Zaletypolecam wszystkim -
~AliBabka / 2021-04-26 10:07
Kurier Bartek trasa Małkowice-Orły woj podkarpackie
Bardzo miły, ugodowy, dostarcza na czas, nawet przed czasem:)
Dostosowuje się do wymagań odbiorcy, przystojny i zawsze uśmiechnięty
Najlepszy kurier w okolicy!!!Zaletyniezliczona ilośćWadybrak -
~oburzony klient / 2021-04-25 19:40
Firma nie jest nastawiona na obsługę klienta. Czekałam 2 dni na odebranie paczki, ponieważ kurier się nie zjawił w wyznaczony dzień, co gorsze też nie odbierał telefonów i nie poinformował mnie o problemach powodujących opóźnienie. Potem okazało się że są jakieś problemy z wymiarami i kazali mi dopłacić, nie mam pojęcia kto i gdzie to mierzył i jakie niby wybrzuszenia mogły powstać.
Sytuacja ta nie była pierwsza ponieważ rok temu czekałam na przesyłkę z Litwy mimo mojej obecności w domu kurier się nie zjawił i nie zostawił awizo. Przesyłka wracała do nadawcy kilka razy, w końcu musiałam szukać paczki w punkcie rozdzielania paczek. Infolinia na "NAJWYŻSZYM" poziomie, ciężko do nich się dodzwonić a pomóc oni nie są w stanie w niczym Nawiązując do drugiego przykładu (paczka z Litwy) Pani powiedziała że dawno jest w drodze a ona jeszcze była w punkcie rozdzielania paczek, co udowadnia brak dokładnych informacji i zdzieranie pieniędzy bo oczywiście jak zaznaczą że nie było mnie w domu to dodatkowe pieniądze za nic. Nie polecam , to nie jest odpowiedzialna firma,mają klienta gdzieś.Każda inna firma ,tylko nie DPD.ZaletyBRAKWadybrak szacunku do czasu klienta, brak pomocy w sukcesywnym odnalezieniu paczki, nie odpowiedzialny personel
strona 409 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- nastepna »