Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ali / 2021-06-09 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    absolutnie fatalna obsługa klienta, brak wyjaśnień, informacji ani chęci pomocy.
    po zmianie daty przesyłki ( zarówno przez stronę internetrową jak i telefonicznie z kurierem ) dostałam powiadomienie, że paczka zostanie dostarczona kolejnego dnia. niestety, po wejściu w tracking paczka okazuje się być zwrócona do nadawcy- mimo informacji i zmianie daty doręczenia przeze mnie wcześniej. Pan w infolinii bardzo nieprzyjemny, znudzony i niezainteresowany udzieleniem wyjaśnień.
    Bardzo słabo. Zwłaszcza, że DPD rok wcześniej 'zgubiło' moje dwie wartościowe paczki, a reklamacja nigdy nie została uznana. Serio, beznadziejna firma.
  • ~Daniel / 2021-06-09 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz paczka wylądowała pod zupełnie innym adresem. Zero jakiejkolwiek informacji o tym...
    ZaletyBrak
    WadyDPD
  • ~Luk / 2021-06-09 09:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Słaby kontakt ogólnie , usługi poniżej oczekiwań
  • ~Bogdan / 2021-06-08 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niedoszla. Norma. Ze obsluga sklepu rozmawiałem.wyslali zawiadomienie. Oni niby do kuriera dzwonili i ten nic sobie do zarzucenia, bo byl dzwonil..ja z rodzina w domu jak kretyn vzekam, ani tel ani domofon nie dzwoni, a gosc bezczelnie, ze usilowal..porazka..dzbanow przyjmuje i te..zero,koniec z dpd jak dla mnie
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy
  • ~Piotr / 2021-06-08 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W 90 procentach dostaw problem. To niby dostarczona paczka nie wiadomo gdzie jest, to w paczkomacie nie ma miejsca wykonany zwrot do nadawcy.Nigdy więcej nie założyłam z usług tej firmy, ani firmy która ma tylko możliwość przesyłki przez DPD. Pytanie. Po co podaje się nr. Telefonu skoro kurier z niego nie kozysta?
    ZaletyBrak
    WadyDoręczenie
  • ~Daniel / 2021-06-08 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej, nie zamówię nic, za pośrednictwem tej firmy. Zatrudniają dzbanów kurierów, którzy nie wiedzieć w jaki sposób zdobyli w ogóle prawo jazdy. Kurier przesyłkę za kilka tysięcy zostawił pod płotem u sąsiadów... Brawo :) oby tak dalej i mam nadzieję że ten burdel padnie.
    Nie pozdrawiam
    ZaletyCiężko jakieś znaleźć...
    WadyCałość
  • ~Tomek / 2021-06-08 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Bywa różnie, jak w życiu, ale na pewno DPD wiedzie prym w liczbie fuckupów różnego rodzaju. Zniszczony towar w trakcie transportu (potłuczona płyta indukcyjna), kurier odbębniający niedoręcznie przesyłki bez próby kontaktu, kurier z wyłączonym telefonem, nieintuicyjna i z błędami strona internetowa (spróbujcie zgłosić szkodę! mi raz podmieniło nazwę miejscowości!), przeszkody proceduralne, żeby rozpatrzyć szkodę itd. Kurierzy, jak to ludzie, zazwyczaj mili, tylko zabiegani, ale firma jako procedury, obsługa klienta i całe customer journey - tragedia! Kiedy tylko mam wybór, wybieram kogoś innego, ale rozważam całkowitą rezygnację z zakupów jeśli będą znowu skazany na DPD.
    Zaletyzazwyczaj są na drugi dzień roboczy
    Wadyza dużo fuckupów, firma plecami do klienta
  • ~Karolina / 2021-06-08 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny przewoźnik. Zawsze żałuje gdy Dpd dostarcza przesyłkę. Zawsze są problemy z data dostarczenia. Nie polecam
  • ~Bogdan / 2021-06-07 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczke ktora miala byc w pt (niedoszla, kurier ,,niby,, byl ale awiza nie da rady i nikogo nie ma, gdzie sie czeka jak ciec). Poniedzialek to samo..dzwonie na infolinie przed 18 co jest z moja paczka. Odeslana spowrotem, a w obsludze mi chrzani, ze to ja mam dzwonic do kuriera czemu go nie bylo.
    Z innej firmy gosc dzwoni 10min przed ze bedzie czy jestem w domu. Nie mowie kto bo nie chce reklamowac choc sie nalezy..
    Dpd dno jak dla mnie
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy,ktorzy nie umieja dzwonic
  • ~GM / 2021-06-07 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostawiają paczki w punktach do 15 czynnych to jest żart. NIGDY WIĘCEJ DPD
    Zaletybrak
    WadyPunkty Pickup do niczego
  • ~Uzytkownik / 2021-06-07 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dpd to żart, czekam na dostarczenie przesyłki z amazon.pl od dwóch tygodni. Kontaktuje się z konsultantem, przekazuję informacje odnośnie odbioru, a w tym momencie słyszę, ze przesyłka została zwrócona do nadawcy. Nie polecam!!!!
    WadyBrak doręczeń, fatalna infolinia
  • ~Patrycja / 2021-06-07 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia paczka została odwieziona do siedziby firmy DPD, a kurier poinformował mnie przez telefon że w kolejnym dniu przyjedzie ponownie do domu z paczką. Kurier nie przyjechał, nie odbierał telefonu, a zamiast ponownej próby doręczenia dostałam informacje po 5 dniach że paczka czeka na odbiór w punkcie i ponownej próby doręczenia nie będzie!! Przez tą sytuacje prezenty dla dzieci nie doszły na czas !! To nie pierwsza taka sytuacja związana z tą firmą!! Najgorsza firma kurierska !!
  • ~Aj / 2021-06-07 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełnie niepoważne traktowanie klienta. Paczka zamówiona do automatu paczkowego, mailowo tylko i formacja o nadaniu. Brak dalszych informacji. Jak się okazało bez żadnej informacji paczka trafiła do punktu odbioru. Ostatecznie paczka została zwrócona ze względu na zbyt długi czas oczekiwania w punkcie. Pani na infolinii miesza się w odpowiedziach, tłumacząc ze informacja została wysłana na nr telefonu o paczce, po weryfikacji numeru telefonu jednak nie wysyłają powiadomień na telefon. Jeśli ktoś szanuje swoj czas i pieniądze stanowczo odradzam firmę DPD
  • ~Aneta / 2021-06-07 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym samym dniu wysłałam od mojej mamy z doku dwie paczki .... kurier byłł, zabrał , wszystko świetnie . Szkoda tylko, że dotarła do mnie tylko jedna, a o drugą nie ma szans się doprosić, widnieje jako zaginiona i tylko tyle informacji uzyskałam.... skandal i nic więcej. Odradzam jak najbardziej. Lepiej dopłacić i wynająć coś pewnego .
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Anna / 2021-06-06 12:07
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy więcej!!! Niszczą paczki, moja paczka została wkręcona w rolki taśmociągu i zmiażdżona. Reklamacja nic nie daję, piszą prześlij skan, zrzut zdjęć, pokaż paragony, kwity kupna zniszczonego przedmiotu itd. Ubezpieczenie NIC NIE DAJE bo to fikcja. Ubezpieczysz na 50 czy 200 nie ważne! Nie polecam tej firmy absolutnie!
    ZaletyOdbiór szybki przynajmniej w Warszawie
    WadyNiszczenie paczek.
    Brak odpowiedzialności.
    Brak wyegzekwowania reklamacji.
  • ~Henryk / 2021-06-04 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    ludzie bez wyobrażni bez chęci do pracy robią bo muszą , przepraszam niszczą bo nie chce im się robić powinno się takich ludzi karać za zniszczenia a tu zero odpowiedzialności
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Zawiedziony / 2021-06-04 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w życiu proszę nie korzystać z usług DPD.
    U mnie dzisiaj podjechał kurier i zostawił paczkę przed bramą a w opisie wpisał odebrane przez wymyślone a.....a.
    Dodam, że sąsiad mi ją uratował bo akurat był przed domem a w między czasie przechodziły sobie osoby "trzecie" które bez problemu mogły tą paczkę zabrać.
    Stanowczo odradzam!!
  • ~Rozczarowana / 2021-06-04 11:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka przepakowana przez DPD (prawdopodobnie ją uszkodzili i chcieli zatrzeć ślady). Odbierająć przesyłkę nic nie wzbudziło moich ppodejrzeń. Zaskoczenie po otwarciu ponieważ brakowało części zamówienia. Po kontakcie z dostawcą okazało się, że to nie pierwszy przypadek w DPD kiedy części zamówienia brakowało. Czy takie działanie to nie jest kradzież? Jakikolwiek byłby powód przepakowania powinnam zostać o tym powiadomiona. Kontakt utrudniony. Oczywiście złożenie reklamacji jeszcze bardziej utrudniony
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, zero odpowiedzialności, brak szacunku dla klienta
  • ~Barbara / 2021-06-04 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Na paczkę czekałam 8 dni, gdyby nie moja interwencja paczka wróciłaby do dostawcy. Dlaczego? ponieważ mój adres uznali za błędny, mimo, że podałam prawidłowy. Druga sytuacja z inną przesyłką: zadałam pytanie konsultantowi, czy mogę spodziewać się przesyłki dzisiaj. Odpisał, że nie, ponieważ się pomylili i w wyniku sortowania trafiła do innego oddziału. Brak słów.
  • ~Rafał / 2021-06-04 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za beznadziejna firma. Dostałem info, że mogę przekierować przesyłkę do punktu odbioru, kliknąłem w tą opcję, a tam nie ma możliwości wyboru punktu odbioru i muszę teraz zapieprzać na drugi koniec miasta, bo miałem tego pecha i kiedyś już skorzystałem z usług tej firmy. Na infolinii bot, który nie potrafi mi pomóc.
    Zaletynie zauważyłem żadnych
    Wadyzwalony system przekierowania przesyłek, długie czasy dostaw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4824
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3121