strona 368 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- nastepna »
-
~Anna / 2021-09-15 14:23
Odradzam. Zdecydowanie. Kolejny raz firma mnie rozczarowała. Unikam korzystania z jej usług, jednak zamawiając towar w sklepie internetowym nie miałam możliwości wyboru innej firmy. Skończyło się jak zwykle - paczka wróciła do adresata, gdyż kurier robił wszystko, aby jej nie dostarczyć. W sumie to powinnam chyba firmę przeprosić za to, że zawracam im głowę i próbuję skorzystać z ich usług. Dla mnie dno. -
-
~Ula / 2021-09-15 14:03
Panowie kurierzy z DPD którzy mają rejon Waplewa są bardzo sympatyczni i uczynni -
~Catth / 2021-09-15 13:57
Mimo prób kontaktu z kurierem nie odpowiedzial on i dostarczył paczkę bez mojej wiedzy. ZaletySzybkość realizacji przesyłkiWadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM W SPRAWIE DOSTARCZENIA PRZESYŁKI -
~Zofia / 2021-09-15 13:34
Kurier pisze że nie było danego dnia odbiorcy a cały dzień siedziałem W domu ,nie wiem jak w innych miastach ale w Szczecinie porażka nigdy więcej nie zamówię kuriera DPD -
~Katarzyna / 2021-09-15 11:35
Szczerze polecam. Jak dla mnie najlepsza firma kurierska. -
~klient / 2021-09-15 11:23
kurier Adrian (503619385) to czystej krwi burak !
-
~Pawel / 2021-09-15 10:35
Ta firma to jest jakieś grube nieporozumienie. Towar bez próby dostarczenia odrazu ładuje na sortowni. Baba dzwoni i jeszcze ma pretensje. Nigdy więcej Dpd -
~Bokiik / 2021-09-15 10:16
Bardzo nie mili kurierzy wręcz mogę powiedzieć że aroganccy i chamscy -
-
~Ania / 2021-09-15 10:04
Kurier pomylil adres i nie dostarczył przesyłki po czym odnotował że nastąpila odmowa przyjęcia przesyłki. Paczka wróciła do mnie (nadawcy). Musiałam wysyłać raz jeszcze. Zgłosiłam reklamacje, której oczywiście nie uznali. Straciłam przez nich i czas i pieniądze. Dramat. Bardzo nie polecam!!!! -
~Bożena / 2021-09-15 03:31
Gorzej niż źle. Kurier wrzuca przesyłkę do skrzynki pocztowej, z której każdy może ją wyjąć. Nie kontaktuje się z klientem. Telefonu nie odbiera. Sam sobie potwierdza, na stronie internetowej, że przesyłkę dostarczył. Dziwię się, że Media Markt zleca tej firmie usługi. Sprawa dotyczy oddziału w Bydgoszczy. Nie polecam nawet największemu wrogowi. ZaletyBrakWadyMnóstwo, klient jest nikim. -
~Edyta / 2021-09-14 17:38
Dowiedziałam się, że moja paczka została zwrócona do nadawcy około 2 godzin przed otrzymaniem przeze mnie sms z informacją o dostawie przesyłki w danym dniu. Ponadto kurier nie pojawił się o godzinie rzekomej próby dostarczenia. Kiedy próbowałam zgłosoić mój problem do centrum pomocy otzrzymałam jedynie suche i nieuprzejme zdanie: "Kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem". Nie polecam firmy DPD. Był to ostatni raz kiedy skorzystałam z ich usług. Znacznie bardziej jakościowy okazał się In Post :) WadyBrak jakiegokolwie kontaktu przed dostarczeniem przesyłki.
Oznaczenie przez kuriera fałszywego powodu niedostarczenia przesyłki. -
~Wiktor / 2021-09-14 17:16
Nadałem paczkę z lampami, dotarła do klienta jak po spotkani z czołgiem. Naklejka szkło nie została naklejona mimo że zaznaczyłem ową opcję. Dodatkowo wystawiono mi korektę za zwrot i nadwymiar który stworzył się jak paczka się splaszczyła, dodatkowo aż 60 zł za dostawę 10 km od centrum Gliwic podpisane jako teren odległy. sami owinęli folią paczkę i zaznaczyli jako trudne do sortowania, dopłata z tego tytułu wyniosła aż 45 zł. Łącznie za jedną paczkę mam do dopłaty 170 zl, a po ubezpieczeniu ani śladu . Skandal i złodziejstwo. Nie polecam -
~Roksana / 2021-09-14 15:58
Porażka. Dzisiaj kurier miał dostarczyć paczkę do godziny 12, ponieważ wykupiłam taką usługę. Nie dostarczył, telefonu nie odbiera, jedynie odpisał że to pomyłka.. po sprawdzeniu z infolinia numer się zgadza. Pracownicy infolinii nie mogą pomóc, nikt do kuriera nie może się dodzwonić, ani do centrali. Jeden wielki żart. Zawsze byłam zadowolona z DPD aż do dzisiejszego dnia.. ZaletyBrakWadyZero kontaktu z kurierem
Zero pomocy ze strony pracownikowi na infolinii -
~Daro / 2021-09-14 10:23
Już któryś raz paczka przychodzi po prawie 2 tygodniach od nadania, znowu "błędny adres dostawy" to wymówka kuriera. Brak kontaktu z kurierem, brak możliwości dostania tel od kuriera (20razy źle wpisany kod captcha?...)
Dzwonić na infolinię się nie opłaca, i tak z botem rozmawiasz. Szkoda że niektóre zakupy mogę kupić z dostawą tylko od DPD -
~Izabela / 2021-09-13 21:41
Nie podoba mi sie obsluga nie mili kierowcy i nie szanowanie czyjegos zakupu nie naczas przywozony towar i uszkodzony problem spisaniem protokolu przez niby pandemie zeby zwrocic towar ZaletyZeroWadyZniszczony towar -
~Grzegorz / 2021-09-13 20:55
Brak mi słów żeby opisać jak kurierzy (nie) dostarczają przesyłek. Czekam 8 dni na przesyłkę A oni nic nie robią żeby ja dostarczyć.
A obsługa klienta to drugi temat. Również na minus. Żenada -
-
~niezadowolony_z_dpd / 2021-09-13 19:32
Moja opinia dotyczy tylko obsługi poprzez "Kontakt" na stronie DPD. Chciałem się dowiedzieć odnośnie co powinni a czego nie kurierzy firmy DPD, czy ich zachowanie było OK podczas dostarczania przesyłki. Niestety Pan z którym korespondowałem łagodnie mówiąc "zlał" moje zastrzeżenia i zakończył korespondencję. WadyObsługa klienta -
~Nigdy więcej / 2021-09-13 16:53
Nie polecam, szczególnie wysyłać paczki do Krakowa. Na infolinii też totalny bajzel, a na koniec pani rozpatrująca reklamację - żenada -
~sylwiasybis@gmail.com / 2021-09-13 15:59
Dramat brak logistyki powinni to zamknąć
5 godzin kontak z infolinia każdy mówi co innego zmiana terminu bez rezultatu na koniec odesłanie do nadawcy -
~Kiko / 2021-09-13 14:32
Dwa komputery zapakowane perfekcyjnie i wysłane i dwa zostały zmiażdżone jakby ktoś z 2 metrów nimi rzucał, nigdy więcej tej firmy ZaletyBrakWadyRozwalają paczki
strona 368 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- nastepna »