Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12735 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jarkoleko / 2021-12-23 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze nie otrzymałem paczki, ale ocena leci. Omijam ich szerokim łukiem, ale musiałem z nich skorzystać ponownie z przymusu i co? A JAJO. Omijać szerokim łukiem
    ZaletyHAHAHA
    WadySą beznadziejni
  • ~jarlo5 / 2022-05-29 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD nie polecam, najgorsza firma kurierska. Nigdy nie zamawia paczek jeśli ma je dostarczyć DPD. Ostatnio zamówiłem wysyłkę paczki za granicę przez stronę "tanikurierzy" i najtańsza opcja to DPD. Zamówiłem kuriera na odebranie paczki na 24.05.2022 ale oczywiście kurier pojawił się dzień wcześniej czyli 23.05.2022 gdy byłem nieobecny. Zadzwonił że jest pod domem i nawet nie chciał rozmawiać że jest za wcześnie. Od tamtej pory nie odbiera tel. ani firma "tanikurierzy" nie odpisują na maile. Kasa w błoto.
  • ~jaro / 2020-02-24 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka , kurierzy to jakieś nie porozumienia totalne
    ZaletyBrak
    WadyFirma Krzak
  • ~Jaro / 2021-03-21 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz drugi DPD nie doręczyło przesyłki i na dodatek musiałem jeszcze zapłacic ponownie za przesyłke powrotną.
    Zaznaczam ze odbiorca inteweniował do Mnie po około tygodniu że nie otrzymał przeysłki. Odbiorca twierdził też ze w tym czasie był ktośdomu i nie było ze strony kuriera DPD żadnych prób kontaktu na telefon i prawdopodobnie tez na domofon. Na infolinii DPD poinformowano Mnie ze kurier nie ma obowiązku dzwonic na telefon do odbiorcy.. Dodatkowo poinformowano Mnie tez ze kurier w czasach "pandemii" nie ma obowiązku lub nie może wchodzic do srodka , na klatke schodową..
    Dodam ze mam blisko punkt DPD i była to dla Mnie wygodna forma nadawania przesyłek . Obecnie korzystam z innych firm kurierskich i DPD omijam szerokim łukiem . Zapłaciłem jeden raz za przesyłke ktorą nie dostarczyli , drugi raz za to że do Mnie wróciła i trzeci raz za nadanie paczki inną firmą kurierską. Składałem do DPD reklamacje, potem odwóływałem sie od ich niegatywnej decyzjii i to nic nie dało .. DPD nie uratowało swojego honoru. Dlatego wystawiam begtywną ocene .
    WadyNie dostarczają przesyłek i nie wysilają się aby wykonać jakąmś nawet próbe kontaktu telefoniczną z odbiorcą ..
  • ~Jaro / 2023-12-15 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda , że nie da się używać wulgarnych słów, bo tylko takie należy użyć w stosunku do tej firmy i jej pracowników- kurierów. Kurier miał dostarczyć prawa jazdy do wydziału komunikacji w Sosnowcu. Przyjechał po godzinach pracy tego wydziału i nie dostarczył przesyłki, bo było zamknięte. Zamiast poszukać innego rozwiązania to odesłał przesyłkę do Warszawy , bo tak mu było wygodnie. Ludzie czekają na prawka , a ten pseudo kurier odesłał. Jak można nie wiedzieć do której jest czynny wydział komunikacji ? Wiadomo , że to nie prywatna osoba , tylko urząd, który ma ustalone godziny pracy. Ta firma DPD jak i pracownicy nadają się tylko w kosmos. Zero przeszkolenia , zero profesjonalizmu. Mam nadzieję, że zniknięcie z rynku , bo szkoda z wami podejmować jakąkolwiek współpracę.

    ZaletyBrak
    WadyKażda
  • ~Jaro / 2025-07-22 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kolejny raz Kurier zostawia przesyłkę w PICK UP z informacją ze próba doręczenia sie nie powiodła, skoro czekam w domu na przesyłkę,
    Wadytragiczna obsługa Klienta, leceważenie czasu Klienta
  • ~jaro norge / 2020-06-05 23:55
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier uszkodził paczkę za 2000 w tym były rzeczy budowlane , ciuchy dla dzieci etc., podobno był zaciek na kartonie i powiedziano że przepakują w oddziale i wyślą ponownie lub zwrot do nadawcy czyli mojego kolegi , zadzwoniłem powiedzieć że sam odbiorę paczkę z oddziału , po chwili informacja z infolinii że wysłana do nadawcy , po jakimś czasie nowa informacja paczka do likwidacji ..... jakim prawem się pytam..... zero zdjęć , ,jakiejś informacji ... protokół , nic gdzie moje pieniądze się pytam , złodzieje . mafia złodziejska , może to nie majątek ale nie popuszczę ... gazeta , telewizja , adwokat etc....
    Zaletydno
    Wadywzystko
  • ~Jaroo2008@gmail.com / 2021-07-08 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia kuriera nie było a piszą że odbiorca nieobecny
    Pozatym jak już coś dostarcza to wiecznie uszkodzone ci kurierzy to chyba myślą że kartofle wożą tragedia syfi ale cóż Jaki Pan taki kran
    ZaletyNic
    WadyArogancją, zniszczone uszkodzone przesyłki albo nawet nie dostarczone
  • ~Jaroslaw / 2019-06-03 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Czekalem na kuriera 2 dni od smsa z info że będzie dostawa.Zero kontaktu od kuriera.Dopiero po telefonie do niego okazało się że nie było mnie w domu.Nawet z psem nie można wyjść A czekałem na bardzo ważna umowę. Odebrałem w centrali we Włocławku.Na kopercie była ciekawa adnotacja że był brak możliwości zostawienia awizo.Ciekawe.Mieszkam w bloku gdzie są dostępne skrzynki pocztowe A nie gdzieś na gołym polu.To była nie pierwsza sytuacja z tą firmą.Ogolnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTotalne dno.
  • ~Jaroslaw / 2022-04-23 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziady na rynku
    Kurier jeździ jak mu się podoba
    Jest chamski i wulgarny,kontakt z działem obsługi klienta w niczym nie pomaga wręcz przeciwnie
    Są strasznie wulgarni i rozłączają się w trakcie rozmowy
    ZaletyŻadnych
    WadyDziady i chamskie traktowanie klienta
  • ~Jarosław / 2019-10-15 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dwa razy wpisał adres płatnika zamiast odbiorcy = nie doręczona przesyłka, stracony czas, pieniądze, kontakty - nie polecam.
  • ~Jarosław / 2020-03-12 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Status przesyłki: w doręczeniu. Cały dzień ktoś jest obecny w domu, a na drugi dzień informacja: adresat nieobecny! Za to w oddziale tłumaczą, że kurier miał stłuczkę i ostatecznie sam odbieram paczkę w punkcie. Czyli DPD w akcji. Chaos, brak kompetencji i kurierzy z niedostatkiem inteligencji. Stanowczo nie polecam tej firmy!
  • ~Jarosław / 2021-10-11 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Firma informuje w emailach że kurierzy pracują do około 17, natomiast kurier zdziwiony mówi ze maksymalnie do 14.
    czyli DPD żada żeby nie pracować i czekac w domu na odbiór.
    A w przypadku zwrotu juz drugi dzien roboczy nie zjawia sie po odbiór paczki.
    Nie będe w inny sposob wysyłal do Wólczanki tylko poczekam aż termin zwrotu minie i wystąpie o zwrot kasy za towar. a codzienie będe zglszal chęc wyslania paczki ale po 15. w kurier na Bemowie w Warszawie juz wtedy ma relaks. Mam czas i możliwości więc możemy podroczyć się w sądzie.
    Zaletybrak
    Wadybezczelny kurier Warszawa Bemowo
  • ~Jarosław / 2021-11-05 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ledwo mówiący po polsku, nie zgadza się na otwarcie przesyłki przy nim. Po odbiorze przesyłka okazuje się uszkodzona. Złożyłem reklamację, decyzja oczywiście odmowna z uzasadnieniem, że paczki nie otworzyłem przy kurierze i formularz wysłałem na drugi dzień, ( nie wiem co to za argument, skoro jest na to termin 7 dni). Żenada, ostrzegam przed tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta
    Kontakt
  • ~Jarosław / 2021-12-14 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Warszawa, Praga Północ, kurierem jest niejaki Przemysław. 12.52 Otrzymuje sms, "TO JUŻ DZIŚ! DPD POLSKA DORĘCZY PRZESYŁKĘ ... i taki tam makaron " Mam uzgodnić z kurierem NAJBEZPIECZNIEJSZY SPOSÓB DLA MNIE DOSTAWY. Na skórze już poczułem, że frajera szukają !!! (bo co tu ustalać bezpieczny sposób, jak już zostało zamówione i ustalone, że przesyłka ma być dostarczona pod wskazany adres) ale co tam zadzwonię.
    16.13 dzwonie, ktoś odbiera telefon ...... cisza .... cisza
    - Halo, halo, ma Pan moją przesyłkę , halooo ...
    - NO ! odpowiada, chyba Przemysław.... cisza
    - NO i CO ? sie zapytałem grzecznie
    - ADRES, rzucił Przemysław
    - tiru, riru podaję adres
    - gdzieś o 18tej
    - no dobra i na tym uzgodnienia bezpiecznej dla mnie dostawy zostało USTALONE !
    Jest godz. 19.30, dzwonie do rozmownego Przemysława i pytam się w czym jest problem. Odpowiada, że najwcześniej za godzinę podjedzie. No sorry, że przeszkadzam ale na bezpieczną dla mnie dostawę omówiłem się około 18tej.
    Do 21 cisza. Szukam na stronie DPD zlokalizuj przesyłkę i widzę, że rozmowny Przemysław przygrał w ..... i o 19.23 zgłosił, że odbiorca nieobecny.
    Dziś ponownie otrzymałem sms tej samej treści i jest 21 i rozmownego Przemysława również nie ma.
    Omijajcie DPD, to jest szukanie frajera przy odbieraniu przesyłki, rozmowny Przemysław jest znanym burakiem w tym rejonie i robi wszystko, żeby adresat sam za nim jeździł po Pradze, staje pod sklepem i czeka aż zniecierpliwieni ludzie zlecą się do niego i łaskawie odda przesyłki.
    Z dala, z dal od DPD !!!
    Zaletyszybko odbierają połączenia i cisza ....
    Wadyjeśli burak ma zalety, to zdrowy jeszcze pewnie jest !
  • ~Jarosław / 2022-03-09 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. W ogóle nie idzie się omówić z kurierem, nie idzie się dogadać na termin. Nie odbierają telefonu, a dzwonią tylko raz. Nawet jak czekasz w domu to nikt podejdzie tylko przesyłka na krąg. Nie polecam, nie korzystajcie z ich usług nawet jak nie macie wyjścia
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Jarosław / 2022-06-22 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    DEBILE NIEROBY OSZOŁOMY PISZĄ GŁUPOTY ZAMIAST PRACOWAĆ
    WadyWSZYSTKO *****DPD
  • ~Jarosław / 2025-03-03 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamówieniu kuriera DPD oraz opłaceniu usługi, kurier DPD nie pojawił się w wyznaczonym miejscu i terminie przez 3 kolejne dni.
    W trosce o utratę możliwości zwrotu przedmiotu, zostałem zmuszony do anulowania zlecenia na rzecz DPD oraz zamówienia wysyłki w konkurencyjnej firmie kurierskiej, która to zrealizowała je niezwłocznie!

    Na stronie DPD nie ma możliwości ubiegania się o zwrot zapłaconej za kuriera kwoty. Napisałem więc reklamację. W procesie reklamacji zostałem jednak, grzecznie mówiąc, "spławiony", gdyż Dział Reklamacji DPD uznał że nie jestem zleceniodawcą i zwrot mi się nie należy...

    Gorąco zachęcam do NIEKORZYSTANIA z usług DPD oraz do realizacji swoich wysyłek za pośrednictwem bardziej rzetelnych firm konkurencyjnych!!!
    WadyDPD nie oddaje pieniędzy za niezrealizowane przesyłki!
  • ~Jarosław / 2025-04-17 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka.Dwa dni z rzèdu przepełnione automaty ale dlaczego nie mogą tak jak w inpoście sami przekierować czy to do Żabki lub blisko dostępnego punktu?Przekierowanie w aplikacji to następny dzień zwłoki.Nie polecam tak jak i Feedex i Dhl.Dziadostwo
  • ~JarosławC / 2020-08-26 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów na to w jaki sposób oddział Opolski oraz firma traktują odbiorców.
    Jakiś czas temu czekałem na bardzo ważną przesyłkę, przez którą działania w mojej firmie musiały zostać wstrzymane. Okazało się że kurier błędnie oznaczył status paczki (czy jak to się profesjonalnie nazywa) i paczka która leżała na magazynie widniała w systemie w zupełnie innym miejscu. Pół dnia i masę straciłem na jej odzyskanie. Napisałem reklamację przez ponad 2 miesiące nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
    Dzisiaj czekałem na kolejną paczkę - z rana otrzymałem SMS-a że kurier dzisiaj podejmie próbę dostarczenia. W SMS-ie był podany numer telefonu do kuriera, oraz link do zarządzania paczką. Link co prawda działał, ale nie otrzymywałem kodu weryfikacyjnego SMS przez co nie byłem w stanie zarządzać paczką, kurier telefon miał wyłączony. W południe jak na moment włączył skontaktował się ze mną, twierdząc że nie mogę do niego podjechać i odebrać paczki. Obiecał że zadzwoni jak będzie kończył i wtedy gdzieś po drodze go złapie - oczywiście wyłączył telefon i nie zadzwonił.
    Dzwoniłem kilkukrotnie na infolinie aby zgłosić problem i poprosić o przekierowanie do punktu PickUp lub zaproponowanie innego rozwiązania, jednak rozmowa z 4 niekompetentnymi osobami nie przyniosła żadnego skutku. To absurd aby klient czekający na paczkę musiał się prosić o jej dostarczenie, a nikt nie jest w stanie rozwiązać sprawy.
    Nie polecam korzystanie z tej firmy, nigdy więcej nie zamówię towaru od sprzedawcy który będzie chciał wysyłać moje zamówienie tą firmą.
    Wadyniekompetencja pracowników, brak rozwiązań podstawowych problemów, niedziałające rozwiązania technologiczne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12735
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8138
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7755
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4147
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4584
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4036
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123