WadyNie doręczanie przesyłek. Brak szacunku do klienta
strona 349 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- nastepna »
-
~Jakub / 2022-12-23 10:25
Kurier podjechał pod blok zadzwonił domofonem i odjechał firma która za nic ma klientów. Za każdym razem kiedy mam do czynienia z tą firmą kurierską są jakieś problemy od zmasakrowanych paczek po nie doręczanie przesyłek. Brak szacunku do klientów. -
-
~Jakub / 2023-01-18 11:43
tragedia nie polecam tej psełdo firmy , brak kontaktu jakiś robot który nie rozumie niczego , nieda się przekierować paczki i robot mówi że nie da sie połączyc z konsultatem ale jak zapyta sie go o kilka rzeczy to nagle się da banda oszustów Zaletybrak naprawdę brakWadynie bede tu wymieniał wszystkiego -
~Jakub / 2023-06-12 17:38
Bot Ewa totalnie bezużyteczny, W niczym nie umie pomoc , zanim połączy cię z konsultantem sama pogada dobre 10 min i wi niczym ci nie pomoze ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~Jakub / 2023-08-17 12:56
Porażka na całej linii. Kurierzy którzy przyjeżdżają lub też nie. Siedzisz w domu caly dzień specjalnie czekając na tego pseudo kuriera a on w tym czasie ustawia sobie status" adresata nie zastAno" Na infolinii ameby , które po kontakcie z i opisaniu sytuacji.nie robią zupełnie nic. DNO I KUPA SZAMBA! ZaletyZupełnie żadnychWadyCała firma -
~Jakub / 2023-08-28 12:53
Kontakt z kurierem tragedia. Jak jestem akurat w domu żeby odebrać super ale jak nie to w dupie mnie mają, 3 razy mówiłem kiedy będę w domu żeby odebrać paczkę osobiście i zostałem zupełnie zignorowany.
Infolinia nie jest w stanie pomóc, bot nawet nie chce mnie połączyć z konsultantem.ZaletyBrakWadyKontakt, infolinia, kurierzy. -
~Jakub / 2023-10-20 02:09
Twierdzą ze samo dostarczenie przesyłki zajmie im 24h a to guzik prawda. Okropne usługi kurierskie. -
~Jakub / 2023-10-31 17:45
Kurier nie dostarczył paczki - wymówką była rzekoma nieobecność odbiorcy (rzekoma, ponieważ cały dzień byłem obecny w domu). Kurier nie podjął próby kontaktu telefonicznego na wskazany w zleceniu numer (nawet jeśli rzeczywiście próbował dostarczyć, ale najzwyczajniej w świecie zepsuł się domofon, to wykonanie telefonu, w celu upewnienia się, że osoba jest nieobecna, jest absolutnym minimum, które powinien zrobić kurier). Infolinia dostępna wyłącznie w godzinach 9-17 (o czym nie wiedziałem, co poskutkowało niezałatwieniem niczego). Nie polecam ZaletyBrakWadyBrak dbałości o konsumenta,
Bot z którym nie idzie się dogadać,
Dziwne godziny działania infolini -
~Jakub / 2024-02-22 19:57
Nie polecam firmy. Miałem zwrócić paczkę, otrzymałem maila, że kurier podejmie paczkę między godziną 9 a 17. Podany numer w mailu do kuriera okazał się zły, gdyż kurier pod tym numerem stwierdził że nie obsługuje danego rejonu. Po całodniowym oczekiwaniu na kuriera lub telefon od niego okazało się, że w śledzeniu paczki na stronie widnieje informacja iż paczka nie została przygotowana dlatego jej nie podjęto. Dno. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, kurier nie podejmując paczki stwierdza ze jest nieprzygotowana. -
-
~Jakub / 2025-02-24 17:50
Kurier miał dostarczyć dokumenty do podpisania (umowa na abonament telefoniczny). W planowanym dniu doręczenia żona specjalnie została w domu. Po całym dniu czekania okazało się, że o 16:30 kurier zaznaczył w systemie, że nikogo nie było w domu (nikt nie dzwonił domofonem przez cały dzień). Ponowna próba doręczenia: kurier przysłał wiadomość, że będzie w godzinach 15:30-17:00. O 17:30 informacja o niedostarczeniu w systemie śledzenia przesyłki. Zadzwoniłem od razu do kuriera i zapytałem dlaczego nie dostarczył przesyłki. Rozłączył się i nie odbierał moich kolejnych połączeń. Infolinia czynna do 17:00. Gorąco odradzam współpracę z tą firmą. Wady- brak kontaktu z kurierem
- nierzetelność kurierów
- godziny pracy infolinii uniemożliwiają złożenie zażalenia tego samego dnia (infolinia przestaje działać w tym samym czasie, kiedy miała być dostarczona przesyłka) -
~Jalo / 2022-12-15 12:03
Najgorsza firma kurierska jaka tylko może istnieć, paczka przyszła rozerwana, jakby ktoś ją otworzył, przedmioty pomimo tego, że były porządnie spakowane w folie bąbelkową, zostaly z niej wyjęte, NIE POLECEAM, tragedia, dno totalne, takie firmy powinno się zamykać! ZaletyŻadneWadySame wady -
~Jamci / 2022-03-03 11:50
Dziadostwo zwłaszcza kurier z Białogardu z ul krakowskiej ZaletyBrakWadySame wady -
~Jan / 2019-03-09 12:33
To biedni sprawni inaczej ludzie. Nie krytykujcie ich,też chcą sobie zarobić. Szkoda mi ich, nie potrafią się ogarnąć. Czekam na swoją przesyłkę tydzień, dostaję nieprawdziwe i sprzeczne informacje.
Konkludując: myślę,że osoby zatrudnione w tej firmie są osobami specjalnej troski i tylko cierpliwość i wyrozumiałość nas uratuje.
Pozdrawiam wszystkich -
~Jan / 2020-02-03 11:38
Dostałem przesyłkę uszkodzonę w trakcie traksportu. Zdarza się, od tego są ubezpieczenia, zeby powetować ewentualne straty. Niestety kurier nie dość że wcisnął mi przesyłkę tak żebym ni widział uszkodzenia!!! to jeszcze do tego wykręcał się od sporządzenia protokołu szkody, i nie za bardzo chciał udzielić informacji. Szkoda gadać Firma Made in Sowietskij sajuz odradzam stanowczo.... Banda OOSZÓSTOW i tyle!!!! Zaletydopoki nic się nie dzieje nie wygląda źleWadybanda kłamców, łacisz za to żeby CIę kurier oszukał i wykręcają się od odpowiedzialnośći. OSZUSTWO!!!!!i Złodziejstwo. -
~Jan / 2020-03-09 12:08
Najgorsza firma kurierska,
Albo kurier nie przyjeżdża, albo na infolinii Cię mają w dup...e a jak kurier przyjeżdża to nie ma wydać i też ma to w du...ie więc zabiera paczkę i zamiast zostawić w punkcie odsyła do nadawcy.
DRAMAT !!!ZaletybrakWadywszystko -
~jan / 2020-06-25 08:59
Stanowczo nie polecam. Większość przesyłek pomimo wykupionej opcji ,,ostrożnie'' została zniszczona. Poniosłem straty na kilkaset złotych.
Wszystkie reklamacje DPD odrzuciło motywując, że nie jestem upoważniony do składania reklamacji. To nie wiem po co w formularzu reklamacyjnym wybiera się opcję, kto składa reklamację: nadawca czy odbiorca?
W odwecie za złożenie reklamacji po miesiącu od dostarczenia przesyłek do klientów otrzymałem wezwania do dopłat do kilku przesyłek z powodu przekroczenia wagi. Zostały doliczone 8-10 kg do kilku paczek! Traktują klientów jak intruzów: zapłaciłeś to nie waż się reklamować!
Wobec powyższych faktów i wyrządzonej mi krzywdy przez firmę kurierską DPD radzę nie korzystać z ich wątpliwej jakości usług.WadyWiększość przesyłek pomimo wykupionej opcji ,,ostrożnie'' została zniszczona. Poniosłem straty na kilkaset złotych.
Wszystkie reklamacje DPD odrzuciło motywując, że nie jestem upoważniony do składania reklamacji. To nie wiem po co w formularzu reklamacyjnym wybiera się opcję, kto składa reklamację: nadawca czy odbiorca?
W odwecie za złożenie reklamacji po miesiącu od dostarczenia przesyłek do klientów otrzymałem wezwania do dopłat do kilku przesyłek z powodu przekroczenia wagi. Zostały doliczone 8-10 kg do kilku paczek! -
~jan / 2020-08-21 11:15
Najgorsza firma żadnego kontaktu z kurierem chcąc odebrać paczkę musisz być cały dzień w domu żadnej wiadomości gdzie odebrać paczke dziadostwo nie firma ZaletyzadnejWadysame wady nic pozytywnego -
-
~Jan / 2020-09-17 17:40
Tak totalnie beznadziejnej firmy jeszcze nie spotkałem. Ich kurier przez 2 dni wpisywał , że brak możliwości odbioru przesyłki, gdy ja byłem w domu!!!Nie odbierał komórki nawet od swojej firmy!!!A firma stwierdziła , że to nie problem!!!Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyOszuści!!! -
~Jan / 2020-10-04 10:27
Czekałem na dwie paczki osobno doręczone w ciągu jednego tygodnia.
Miałem włączony telefon i domofon.
Kurier nie zadzwonił do mnie na mój numer telefonu,ani nie zadzwonił do mnie domofonem.
W śledzeniu paczki zobaczyłem,że była odmowa dwóch paczek ode mnie.
Co jest nieprawdą.
Paczki zostały zwrócone do nadawców.
Nadawcy musieli wysłać paczki jeszcze raz inna firmą kurierską na mój koszt około 120 zł.
Paczki dotarły.
Więcej nie zamawiam z DPD.WadyLekceważenie klienta i mylne informacje. -
~Jan / 2020-12-09 11:43
Punkt dpd, Kraków, na przeciwko IKEI. Zaprogramowani na chamstwo gówniarze odprawiają klientów z kwitkiem. Infolinia to fikcja i dziecinada. Pseudo firma zatrudnia tylko takich bo nikt przyzwoity, dojrzały psychicznie nie zgodzi się na coś takiego.
Wczoraj przed punktem dpd, 15 osób czeka a mamy covid. Rozklekotanymi cinquecento z zeszłej epoki podjeżdżają kurierzy z niedostarczonymi klientom paczkami. A tych cała masa, godzina dopiero 16. Biorą POD PACHĘ ile wlezie. Zero skrzynki do przenoszenia, zero wózka, nic. Co spadło na ziemię to spadło! Nagrałem film. Kolejna firma do likwidacji. -
~Jan / 2020-12-31 21:51
Żadnych zalet. Zatrudniają zza wschodniej granicy i nie dostarczają paczek w terminie ZaletyZalety ? Nie ma takichWadyNie dostarczają w terminie przesyłek. Kurierzy nie znają naszego języka i są niegrzeczni.
strona 349 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- nastepna »