Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12735 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~j / 2025-05-19 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat to najbardziej cenzuralne co mozna o was powiedziec
    Zaletybrak zalet...
    Wadykurier nie przyszedł po odbiór paczki i dlatego ja mam isc zaniesc sobie sam do punktu DPD XD
  • ~J. / 2021-07-15 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    We wtorek czekałam na kuriera z przesyłką - ostatecznie, kiedy się okazało, że może być on dopiero po 17, przełożyłam dostarczenie paczki na czwartek. W czwartek (chcąc wyjść po zakupy i nie chcąc minąć się z kurierem) dzwoniłam do niego, ale nie odbierał, więc twardo siedziałam w domu. Po szesnastej dowiedziałam się, że kurier ...paczki nie doręczył, bo nie zastał mnie w domu i że ...zostanie ona odesłana do nadawcy. W każdym razie tyle powiedział mi bot Ewa(?). Do żywej osoby z obsługi klienta - jak na razie - nie mogę się dodzwonić. Aha, jako, że według moich doświadczeń, odbieranie od kuriera przesyłek w domu to najbardziej kłopotliwa opcja odbioru przesyłki, chciałam - jeszcze przed wtorkiem - przekierować paczkę do punktu odbioru DPD. Niestety, opcja ta na stronie dpd nie działała. NIGDY WIĘCEJ DPD!
    Zaletynie widzę
    Wadybrak kontaktu kurierem, brak kontaktu z realną (tj z człowiekiem, a nie maszyną) obsługą klienta, nie działa przekierowywanie paczki do punktu odbioru za pośrednictwem strony
  • ~J. / 2022-03-02 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma w Polsce gorszej firmy kurierskiej. Już kilkukrotnie nie dostarczyli przesyłki, a kurier twierdzi, że dostarczył...
    Zaletybrak
    Wadyoszustwa i kradzież paczek
  • ~J. / 2022-12-16 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Bez próby doręczenia paczki została ona zwrócona do nadawcy! To jest jakiś żart. Nigdy więcej tego przewoźnika! NIGDY!
    ZaletyCo za pajace!
    WadyZa mało miejsca, aby wszystkie wymienić!
  • ~J. D / 2024-02-19 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały piątek czekałam na dostawwę, nie poszłam na rehabilitację, bo miała być dostawa. Kontaktu z firmą nie ma, wyłączony jest telefon kuriera. Jestem samotną inwalidą, mam teraz czekać Bóg wie ile w domu cał dnie? Rozmów z osobą żywą nie ma, a maszyna wciąż mówi to samo. Paczka gdzieś jest. Nie umiem się teraz porozumieć z firmą, operuję tylko jedną ręką. Dlatego przez kuriera kupuję, bo ma być łatwiej. Straciłam pieniądze? To moje ostatnie zakupy.
  • ~J.D / 2022-10-04 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie NIEPOLECAM.
    Firma dno.
    Kurier nie podjął paczki z rowerem, "bo źle spakowany".
    Teraz czekam na zwrot pieniędzy za nie wykonaną usługę. Mija 3 tydzień i nic.
    Reklamacje tylko przez kwestionariusz.
    Infolinia nic nie pomoże bo mają miesiąc aby rozpatrzyć wniosek reklamacyjny.
    Nawet za niewykonaną usługę trzeba się prosić o zwrot pieniędzy.
    Firma żenada.
    ZaletyBrak
    WadyMyślą że są jedyni na rynku.
  • ~J.J / 2023-10-28 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    W piątek27.X.2023 r . bezczelnie kłamiąc o fakcie uniemożliwienia doręczenia paczki nr. 0000442967937 Kurier Dominik tel.- 797219936 o godz. 18 .15 stwierdził, że nie doręczył paczki z powodu złego adresu . Adres Pobiedziska Ogrodowa 9 był prawidłowy ( a budynek jest opisany cyfrą 9 ) podobnie jak nr telefonu737447121z którego NIE SKORZYSTAŁ. Tel udostępnię do konfrontacji. Na paczkę czekałem w domu jak pies przy drzwiach. Fakt ten były do zaakceptowania gdyby nie zawartość paczki - ryby . I tak dostawa miała nastąpić w czwartek, ale rozumiem problem ew. dowozem. Teraz NIE POTRZEBUJĘ JAKIEJŚ RYBIEJ ZGNILIZNY . Tłumaczenie, ze paczka powinna być dodatkowo opisana i opłacona jest tylko kpiną z mózgu i mojej inteligencji i nie może być w żadnym wypadku przyczynkiem do tolerowania nierzetelności przewoźnika. Tą Info przekażę dalej wystawiając firmie odpowiednią opinię. za 26 zł. opłaty za przesyłkę dostarczaną niby następnego dnia po otrzymaniu zlecenia.
  • ~j23 / 2019-12-27 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Już kilka dni czekam na odbiór paczki. Miała dojść na Święta jak mnie zapewniano (pośrednik epaka)Po co współpracować z takimi firmami jak DPD? Jak widać po komentarzach, to chyba firma przewozowa już traci tylu klientów, że zostaną - na razie - tylko ci, którzy jeszcze z nią styczności nie mieli, do czasu aż będą mieli po raz pierwszy.....
    Zaletyżadnych
    Wadyprzykład najgorszej firmy
  • ~J23 / 2022-02-11 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma 10 dzień dostarcza przesyłkę
    5 krotnie ustala nowy termin ja czekam w domu i nic z tego, żadnej informacji, że nie będzie dostawy.
    codziennie na stronie śledzenia moja paczka pojawia się komunikat "magazynowanie w oddziale"

    TO nie JEST Firma Kurierska to MAGAZYN!!!!!!





    Zaletysame wady
    Wadynieterminowość, zbywanie klienta,
  • ~j2356 / 2018-12-05 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona, tylko pozostawiona w magazynie bez poinformowania adresata, bądź nadawcy, że tam się znajduje. Na infolinii dowiedziałem się, że uczyniono tak, bo była uszkodzona... Gdy próbuję dzwonić na numer telefonu do magazynu, w którym paczka powinna się znajdować, a który wskazany jest w internecie, słychać komunikat "nie ma takiego numeru"... Żadnego innego kontaktu do magazynu nie można uzyskać na infolinii. Po prostu masakra.
  • ~J33 / 2021-12-15 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, kurier ma gdzieś dostarczanie paczek, wysyła smsa by odebrać ją sobie osobiście. NIGDY WIĘCEJ!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyMNÓSTWO
  • ~J73 / 2020-03-25 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie posiada terminala, mimo, że w zamówieniu jest zaznaczone płatność tylko karta. I w sms o dostarczeniu takze. Jest niegrzeczny. Krzyczy i obraża. W końcu mówi, że ja odmawiam przyjęcia towaru i rozlacza się. Próby kontaktu telefonicznego i SMS są bezskutecznie. Towar nie zostaje dostarczony. Dzwonię do obslugi klienta. Tu sytuacja podobna. Lekceważenie klienta. Traktowanie go jak zło konieczne. Nigdy w życiu nie spotkałam się z takim złym traktowaniem klienta. I to w dobie konkurencji rynkowej. Ogólnie nie polecam. Myślę, że firma Media Markt w której zamówiony został towar powinna się zastanowić nad zmianą dostawcy swoich towarów, ponieważ to nie wpływa dobrze na ich wizerunek.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo niegrzeczny kurier i obsluga. Nie posiada terminala mimo, zaznaczonej na zamówieniu opcji płatności kartą.
  • ~JA / 2018-12-31 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Przesyłki pozostawiane w punkcie oddalonym o 150 m bez próby podjęcia jej doręczenia!Stracony czas na oczekiwanie kuriera! Przy próbie skontaktowania się z kurierem, połączenia są odrzucane.
  • ~Ja / 2019-05-19 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    3 dni oczekiwania na kuriera nie pojawił się na stronie dowiedziałem się że mnie nie zastał co oczywiście nie jest prawdą 3 dni czekałem na paczkę.Nawet z kurierem rozmawiałem ale on ma w d..ie ze nie dostarcza paczki i wie ze nic mu z tego powodu grozi.Probowalem złożyć skargę niestety polityka firmy jest dość śmieszne i jeżeli ktoś próbował wie że na dobra sprawę jest to niemożliwe a nawet jeżeli już się uda to i tak nic się nie zmieni.Paczka nie została dostarczona.Oddzial w Radomiu totalna zenada
    WadyKontak z biurem obslugi bardzo utrudniony.Kurier ma gdzieś że nie dostarcza paczki.
  • ~ja / 2019-08-26 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jaskrawy przykład jak klienta mieć w głębokim poważaniu. Zgodnie z regulaminem kurier nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki pod wskazany adres - może sam sobie zrobić co chce (oficjalne stanowisko na infolinii)!!! Na reklamację też nie ma co liczyć - odpowiedź działu reklamacji "Zgodnie z prawem pocztowym ... proszę czekać 30 dni". Po co w takim razie w ogóle wzywać kuriera ... zastanów się zanim się skusisz.
    Uwaga: Trzymaj się z dala od tej firmy!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko najgorsze, co sobie wymyślisz
  • ~Ja / 2019-10-04 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma.
    Kurierzy to buraki, tylko i wylacznie zle doswiaczenia.
    Nie polecam.
    WadyKurierzy nie mowia po polsku. Brak kultury osobistej.
  • ~ja / 2020-02-11 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca DPD polega na oszukiwaniu Klienta. Wysyłasz paczkę 1,3kg, dostajesz protokół przeważenia na ponad 14kg i każą dopłacić. Wysyłasz reklamację ze zdjęciem przesyłki (stojącej na wadze z widocznym wynikiem) - reklamacja odrzucona. To zdarza się regularnie, więc zgłoszę do UOKiK. Raz zniszczyli produkt, paczkę zwrócili na mój koszt i reklamację odrzucili. Stwierdzili, że moja wina, bo przyjąłem i nie domyśliłem się, że towar uszkodzony. NIE POLECAM!!!!!!!!!
    Zaletybrak zalet
  • ~Ja / 2020-04-21 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na tą firmę, paczka porzucona pod płotem, uszkodzona, rozwalone produkty, kurier nie odbiera telefonu.... zastanówcie się 100 razy zanim zamówicie coś z ich "pomocą"
  • ~Ja / 2020-04-29 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier skłamał że był u klienta, podczas gdy klient czekał na niego w domu i nikogo nie było
    WadyNiesłowni kurierzy, słaba dbałość o paczki
  • ~ja / 2020-05-11 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu żenada:(juz 6 raz z kolei paczka nie dostarczona....sms był ale paczki brak!Dbałość o klienta na poziomie zero
    Zaletyzero
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12735
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8137
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7754
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4147
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4583
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4035
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123