Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~hajduk77 / 2021-12-07 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    W jednym czasie zamawiałem 2 paczki, dotarła tylko jedna, Druga zaginęła Według konsultanta magazynierzy wysłali na błędny magazyn. Najpierw miała być w piątek potem w sobotę a następnie w poniedziałek., Czterech konsultantów nie potrafiło stwierdzić gdzie jest paczka pierwszy, że u kuriera drugi w magazynie a trzeci w ogóle nie wiedział gdzie jest paczka, Paczka miała być na Mikołaja dla dziecka, Udałem się po nią na magazyn do Sosnowca. Stwierdzili, że jest na magazynie bo kurier ją zostawił 30 minut szukali i jej nie znaleźli. Po licznych telefonach stwierdzili że jednak ma ją kurier. Kurier po oddzwonieniu do mnie stwierdził, że jej nie ma, ma ją jego kolega w garażu w Szopinicach. Po naleganiu dostarczył ją. Po rozpakowaniu okazało się, że pomylono przesyłki i przysłano zupełnie inną zabawkę dla dziecka "zamiast jęździka dla chłopca w paczce była Kuchnia". Na paczce były przylepione dwa różne listy. Niechlujstwo magazynierów, niekompetencja konsultantów, gapiostwo kurierów. Nie korzystam z waszego formularza reklamacji bo jesteście firmą, która nie potrafi nic załatwić więc szkoda nerwów i mojego czasu, Nadawca prześle mi zaginioną paczkę jeszcze rez. BAJZEL!!! BAŁAGAN!!! NIEUDACZNICTWO!!!.
    Zaletybrak
    WadyBajzel Bałagan Nieudacznictwo
  • ~Nmalamm / 2021-12-07 11:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. I to przy każdej przesyłce .
    Dostałam informację że dziś pojawi się kurier . I faktycznie pojawił się . Poprosiłam o chwilkę by wziąć pieniądze , jednak nie dostałam informacji o której będzie a nie będę stała cały dzień z portfelem przy drzwiach :) po tej sekundzie otwieram drzwi a pana co? Nie ma :)
  • ~Patrycja / 2021-12-07 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Reklamacja w firmie DPD to istna kpina! Wysłaliśmy paczkę z listwami wykończeniowymi do lakierni poprzez firme Dpd,po odpakowaniu paczki poprzez adresata okazało się że listwy w środku są po prostu zmasakrowane! Listwy z mdf dosłownie rozpadły się na kilka części, nie nadawały się już do niczego. Złożyliśmy reklamację i musieliśmy pokryć ponowny koszt zamówienia i wysłania listew, a firma Dpd nie uznała reklamacji bo paczkę odebrano bez zastrzeżeń i protokół szkody sporządziliśmy później więc może ktoś inny je zniszczył po odebraniu!!! To jest po prostu brak profesjonalizmu i uczciwości wobec stałych klientów! Po co jest te ubezpieczenie paczki jak i tak ich nie uznajecie???!! Będę już omijać ta firmę z daleka,zawsze zamawiam paczki za ich pośrednictwem, ale za to jak zostaliśmy potraktowani, że musieliśmy ponieść podwójne koszty, a jeszcze robienie z nas idiotów sugerując, że zniszczył je ktoś inny skreśliło na zawsze tą firmę! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    Wadybrak profesjonalizmu, nieuczciwość
  • ~Aaa / 2021-12-06 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO TOTALNE!

    Firma oszukuje Klientów, wprowadza w błąd a kurierzy nie doręczają paczek zgodnie z terminem w którym dpd się zobligowało do wykonania usługi. Infolina to jakiś żart. Niekompetentne osoby, które nic nie są w stanie zrobić i wprost mówią, że nie interesują ich moje argumenty.

    KPINA Z KLIENTA! NIgdy więcej dpd
  • ~Milena / 2021-12-06 20:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Nic dodać nic ująć.
    Na moją paczkę czekam ponad 9 dni roboczych utknęła w oddziale DPD, świetnie tylko szkoda, że była mi potrzebna szybciej na urodziny i nie dotarła ???? producent od którego zamówiłam ma siedzibę we Wrocławiu, to ile można wysyłać na Koszalin?
  • ~Martyna / 2021-12-06 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne dno. Od 1.12 kurier nie jest w stanie odebrać paczki (jest 6.12). Zlecenie jest ponawiane codziennie ale DPD ma to gdzieś. Na infolinii nie mogą pomóc i „jest im przykro”. Żałosne.
    WadyTo, że ta „firma” jeszcze w ogóle istnieje jest ich największą wadą.
  • ~Lupus / 2021-12-06 18:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczerze mówiąc nie zaznałam tak bezczelnego, złośliwego traktowania od kurierów żadnej z firm, jak z DPD, choć nie byłoby sprawiedliwością twierdzić, że od wszystkich, ale dziś przechyliło czarę goryczy i na pewno nigdy już z usług tej firmy nie skorzystam. Zaczęło się moim zdaniem zupełnie niewinnie. Kurier, który miał odebrać paczkę, nie odebrał jej twierdząc, że nie jest zapakowana (i uwaga: nie była). Skontaktowałam się z firmą, która wynajęła DPD do przewozu zwracanego do niej wypożyczonego przedmiotu. Otrzymałam numer telefonu do kuriera... I tu zaczęła się zabawa. Pan na próbę wyjaśnienia sytuacji, bardzo nieładnie zaczął rozmowę. W końcu zdenerwowała go słaba słyszalność (prawdopodobnie jechał, więc musiałam prosić go o powtórzenie tego, co mówił.) Po owej prośbie rozmowa przybrała taki ton, że jedyne, co mogłam zrobić to się rozłączyć (pan pozwalał sobie na pokrzykiwanie na mnie) - oczywiście nie uzyskawszy ŻADNYCH sensownych informacji. Następny telefon to stwierdzenie, że nie ma możliwości, by kurier przyjechał po godzinie 14.00 (nie ma też możliwości w sobotę - chciałam być w domu!), co bez problemu udało się jednak załatwić firmie, której odsyłałam towar. Dowiedziałam się (od owej firmy - nie od kuriera), że ten przyjedzie około godziny 16.00 kolejnego dnia. Kiedy dotarłam do domu, dowiedziałam się, że pan równie nieuprzejmie potraktował moich rodziców, zupełnie przypadkowo zamieszanych w spotkanie z nim. Niemniej nadal ważne było żebym to ja wydawała paczkę. Rodzice są już starsi, a paczka ciężka. Uważałam jednak, że na chwilę obecną - do jutra - sprawa jest zamknięta. Na tym jednak się nie skończyło, bo "pan" zadzwonił do mnie jeszcze tego dnia, z pytaniem: "Paczka gotowa?" Odpowiedziałam, że za 5 minut może być. A ten do mnie z wściekłością: "Nie było rozmowy!" i rozłączył się. Co więcej, napisał smsa, że go oszukałam twierdząc, że paczka jest zapakowana (niczego takiego nie powiedziałam, ale przynajmniej jasne się stało, jaką zamierza przyjąć linię obrony.). Na koniec dostałam informację, że dzwonił z "czystej uprzejmości". Cóż, zatem cała reszta to też zapewne forma "czystej uprzejmości". Na pytanie o nazwisko, pan odparował pytaniem: "Po co to pani?" A kiedy poinformowałam, że chcę wiedzieć, kto jutro po ową paczkę przyjedzie, pan zakomunikował, że mam się kontaktować z infolinią DPD.

    Usiłowałam zrezygnować z usługi i zdać się dla odmiany na Pocztę Polską - co oznaczało znaczne zwiększenie kosztów i konieczność doniesienia do punktu naprawdę ciężkiej paczki. Było mi to zupełnie obojętne po owych występach. Niemniej zostałam poinformowana, że kurier już ma zapłacone za odbiór. Zrobiła to za mnie firma, której oddaję sprzęt. Ja mam wyrównać zaległość z firmą - nie z kurierem.

    Powiem tak: ja paczki nie zapakowałam - moja wina, ale mama chciała to zrobić (kilka minut) i okazało się to niemożliwe, bo pan szybciutko (obrażony) zwinął żagle. Myślałam, że skoro DPD ma zapłacone a ja zawaliłam, to pan się mniej "narobi" a ja zmuszona będę zapłacić ponownie. Dla mnie ten temat kończyłby się na tym. Niestety pan potrzebował się na mnie wyżyć. Naprawdę nikomu nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNieuprzejmość kuriera, niechęć konstruktywnego rozwiązywania sprawy, buta, arogancja, ewidentna złośliwość. Brak możliwości szybkiej identyfikacji kuriera i złożenia skargi a zatem całkowita tak naprawdę samowola i zdanie klienta na humor pracownika firmy.
  • ~Niezadowolonaklientka / 2021-12-06 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka miała do mnie dotrzeć 06.12. A okazało się że kurier który zabrał moja paczkę nie jeździ po mojej okolicy. Co oznacza że mój prezent mikołajkowy poszedł na marne. Nie polecam usług dpd
    ZaletyBrak zalet
    WadyWielki chaos
  • ~Moresia / 2021-12-06 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy dostarczacie paczki a nie inforyjecie o przybyciu od wskazany adres trzy próby dostarczenia we wszystkich byłam w domu po czyn za każdym razem przychodzi e-mail o nieudanym dostarczaniu jakim cudem robicie ze klient czeka w domu nawet nie raczycie zadzwonić tylko obrazu nie idana próba jak macie tak pracować to lepiej tego nie róbcie wszystko się ma wam należeć a nie potraficie podejść do Klienta masakra krytym gorzej być nie może
    ZaletyŻadnej zalety
    WadySame wady nie stworzeni do tej pracy
  • ~Szymon / 2021-12-06 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Doręczone w drugim terminie bez słowa "przepraszamy za niedogodności". Kurier nie kontaktuje się z odbiorcą w sprawie szacunkowej godziny doręczenia. Pretensje i chamskie zachowanie podczas doręczenia. Ostentacyjne trzaskanie drzwiami.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kultury osobistej kuriera
  • ~Aleks / 2021-12-06 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie DPD napisane jest "standardowo podejmujemy dwie próby doręczenia". Kurier podjął jedną, na moje pytanie czy podejmie drugą, powiedział, że nie, że od razu przesyłka zostanie skierowana do oddalonego o 3km pkt odbioru.
    Następnego dnia dostałem automatycznego maila dpd, ze dzisiaj kurier podejmie drugą próbę doręczenia....finalnie po 4 dniach paczka znalazła się w owym pkt doręczenia, a kuriera drugi raz nie było.
  • ~bystrawoda42 / 2021-12-06 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem paczkę opakowanie paczki od góry było uszkodzone (Podarte, Wgniecione ).
    Poinformowałem pana kuriera o uszkodzonej paczce który z ironicznym uśmiechem powiedział że reklamacje teraz nie uwzględniają .Tylko samemu trzeba napisać przez DPD .
    Pomimo że paczka została oznaczona jako szkło to kurierzy nic sobie z tego nie robią .
    Załączam foto opakowania paczki jako dowód .I co dalej w zaistniałej sytuacji .
    Kurier Patryk
    Numer paczki - 0000015433155L
    https://i.postimg.cc/G34ntBxy/IMG-20211203-152659.jpg
    https://i.postimg.cc/Dz0B6GZQ/IMG-20211203-152710.jpg
    ZaletyNIE DBACIE O PACZKI
    WadyOPIESZAŁOŚĆ KURIERA
  • ~Tomasz / 2021-12-06 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem już dwie mikrofalówki którą dostarczało DPD.

    Pierwsza mikrofalówka została podrzucona pod drzwiami w bloku, przez kuriera DPD, bez ŻADNEGO kontaktu z jego strony. Przypadkiem zauważyłem paczkę jak odwiedziłem mieszkanie (w którym trwa remont i nikt nie mieszka). Mikrofalówka miała obitą przednią szybę, co stało się w transporcie i o czym kurier wiedział - dlatego po cichu podrzucił paczkę. Musiałem reklamować i odsyłać towar.

    Druga mikrofalówka nie została podjęta z magazynu DPD przez kuriera DPD, bo stwierdzili tam uszkodzenie i nie wydali paczki do klienta. Teraz nie ma ani towaru, ani pieniędzy. DPD mnie odsyła do sprzedawcy, a sprzedawca nic nie wie o paczce która zaginęła.

    NIE POLECAM tego dziadostwa jakim jest DPD. NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA z jaką miałem do czynienia!!
    Zaletybrak
    Wadydewastują paczki w transporcie
  • ~Robert / 2021-12-06 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!!! Nadałem paczkę w Gdańsku.
    1ego grudnia, jest 7 grudnia i paczka jest nadal w paczkomacie.
    Dzwoniłem na infolinię i nic nie mogą mi pomóc, mam czekać. Dzwoniłem przrd cheilą żeby poinformować że chce zwrot paczki T również kazano mi czekać, nie wiadomo kiedy mi zwrócą, konsultanci na infolinii nic nie mogą tylko zgłoszenia przyjmują.
    Nigdy więcej DPD!!!
  • ~Spiter / 2021-12-06 08:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamówiłem w piątek, w sobotę odebrali i przez weekend nie dostarczyli do wydania ^^ Dziwi mnie to bo pierwszy raz od kilku lat spróbowałem DPD, a zawsze zamawiam InPostem który bez problemu w 1 dzien roboczy(a nawet 1 dzień w weekend)dostarcza paczke do wydania(tylko do sklepu mogłem tylko DPD nie było możliwości InPostem ale moim zdaniem takie smieszne firmy nie powinny wgl istnieć, ani to konkurencja a tylko cztery litery zawracają klientom.
    ZaletyBrak
    WadyNIŻEJ Z POZIOMEM USŁUGI UPAŚĆ SIĘ NIE DA.
  • ~marta / 2021-12-05 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka była w punkcie odbioru od 15:00. Nie dostałam żadnej informacji. Musiałam sama to sprawdzić na stronie śledzenia. Zadzwoniłam do dpd i pani powiedziała, ze mam iść i odebrać paczkę na dowód osobisty. W sklepie Pani miała moja paczkę, ale okazało się, ze kurier nie wbił jej w system i nie mogłam odebrać swojej paczki. Musiałam dzwonic do dpd. Zmarnowałam czas, pieniądze bo ich infolinia pobrała około 15 zł i nerwy. Ostatecznie nic mi nie pomogli. Powiedzieli, ze Pani ma wydać mi paczkę na dowód. Na szczęście Pani w sklepie była na tyle miła, ze mi ja wydała. Nie polecam!!!! Warto dopłacić 2 zł i skorzystać z paczkomatu, z którym nigdy nie ma żadnych problemów. Wiedziałam, ze kurierzy to najgorsza opcja wysyłki, ale myślałam ze chociaż wysyłka do punktu będzie okej, ale jak widać nie. Niestety mam nauczkę. Trzymać się kurierów z daleka!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Qlimax / 2021-12-05 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowno jakich mało nie polecam paczka zgubiona i na dodatek godzina doręczenia w nocy o 10 porażka szkoda słów
    WadySzkoda słów ręce opadają
  • ~Luna / 2021-12-04 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma DPD najgorsza firma jak się okazuje. Kurier nie przyjechał przez 2 razy wogóle informując że mnie nie było w domu i przesyłka wróciła do nadawcy. Po ponownym wysłaniu przez nadawcę okazało się że została do mnie doręczona pomyślnie, a ja nic nie dostałam. Pani na infolinii totalna porażka, zero odpowiedzi z jej strony, niekompetentna. Teraz nie wiem ile będę zwracać nie z swojej winy za dostawy i zwroty. Oszustwo totalne. Nie polecam.
    ZaletyNie mają już żadnych
    WadyKłamstwa kurierów, przesyłki znikają nie wiadomo gdzie, brak jakichkolwiek reakcji ze strony przełożonych na skargi, infolinia beznadziejna,
  • ~WK / 2021-12-04 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką dotychczas zdarzyło mi się spotkać. Już kiedyś miałem wątpliwą przyjemność otrzymania przesyłki poprzez tę firmę. Pierwszy kontakt z tą firmą był kila lat temu. Kurier zadzwonił kiedy byłem w pracy i z łaską dostarczył przesyłkę oburzony, że nie czekam na jaśnie Pana w domu. Podczas drugiej przesyłki brak informacji o planowanej dostawie. Raz kurier dzwonił w trakcie mojej pracy około godziny 12. Kiedy go poinformowałem, że będę dostępny po godzinie 14 skwitował to, że o 14 to on będzie gdzie indziej. Druga próba była kilka dni później o godzinie 20.50. Kurier zadzwonił, że będzie za 10 minut. Niestety byłem poza domem i nie dałem rady dotrzeć w tak krótkim czasie po odbiór przesyłki, a że była to druga próba to odesłali przesyłkę z powrotem. Moja opinia o tej firmie może być tylko negatywna. Totalne przedszkole i brak profesjonalizmu. Brak poszanowania klienta. Wychodzi na to, że to klient ma rzucić wszystko, bo nadjeżdża jaśnie Pan kurier. Brakuje tylko żeby im rozwijać czerwony dywan. Szczerze mówiąc polecam każdą inną firmę, bo gorzej chyba być nie może.
    ZaletyInformują klienta o dostawie. Co prawda dziesięć minut przed, ale zawsze.
    WadyWszystko inne.
  • ~Mateusz / 2021-12-04 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę ,to opisał jako nie prawidłowy adres... Masakra z komunikacją. Po telefonie do dpd usłyszałem że ,,jeżeli kurier nie miał adresu to jak miał dostarczyć przesyłkę? Przepraszam,ale adres jest.. ,, tydzień czekania i nadal czekam. Dno i tragedia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8128
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4145
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116