Dnia 24 września zamówiłem kuriera do odbioru przesyłki dla klienta w Warszawie. Dotyczyło odesłania sprzętu elektronicznego na gwarancji i na koszt serwisu.
W trakcie rozmowy zostałem poinformowany że kurier odbierze przesyłkę w dniu następnym w piątek 25 września w godzinach 8-12.
Ok godziny 13:30 zadzwoniłem ponownie na infolinię 801400373 z zapytaniem kiedy będzie kurier ponieważ musiałem iść do pracy. Otrzymałem informacje że powinien być do godz 14.
Około godziny 14:40 w końcu kurier dotarł. Popatrzył na przesyłke i powiedział że pójdzie do samochodu sprawdzić czy ma listy przewozowe bo nic o nich nie wie.
Ku mojemu zdumieniu kurier wsiadł do samochodu i odjechał bez słowa!!!
Zadzwoniłem po raz trzeci na infolinie. Ale niestety zostałem zignorowany. Nie otrzymałem żadnej informacji. Złośliwie i celowo byłem przetrzymywany na czekaniu. Po czym tzw. „konsultantka” rozłączyła się.
Nikt nie oddzwonił do mnie z jakąkolwiek informacją. Nie wiedziałem czy mam jeszcze czekac w domu, czy kurier będzie następnego dnia itd. Do teraz (sobota) nie ma żadnej informacji i usługa jest niezrealizowana….
Nie dosyć, że spóźniłem się do pracy to jeszcze zostałem narażony na koszty wydzwaniania na infolinie.
Na podstawie poziomu obsługi stwierdzam ze kultura pracowników tej firmy jest niższa niż bydła w oborze.
Kultury zero, zero zainteresowania klientem. Zero kompetencji. Zero pomocy. Za co bierzecie pieniądze??
Firma która trzeba omijać szerokim łukiem!!
Zaletybrak
Wadybrak kultury, brak kompetencji, zero nastawienia na klienta, arogancja, itd.