WadyZupełny brak poszanowania przesyłek jak i klienta
strona 314 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- nastepna »
-
~Jaro / 2022-01-30 13:22
Kierowca (grubas) nawet nie raczy wysiąść z samochodu tylko przez otwartą szybę rzuca drobne paczki na podwórko nie myśląc nawet o tym że może sie coś uszkodzić. Dobrze, ze mam monitoring bo nikt by nie uwierzył, ze z taką miłością doręczają przesyłki. Panowie kierowcy (podkarpackie) zawsze można sobie kupić stado baranów i wypasać je leżąc na łące między nimi. Nikt was do pracy nie zmusza. Wiem że jak nie swoje to po co szanować. -
-
~BURSZTYN1206 / 2022-01-28 20:10
DPD to najgorsza firma kurierska z jaką można mieć do czynienia. Kurier ani razu nie kontaktował się ze mną ws. dostarczenia paczki. Po prostu wpisał brak adresata i odesłał paczkę do nadawcy. Tragedia.... ZaletySą za 0 zł na allegroWadyKurier nie kontaktuje się z klientem. Brak próby dostarczenia paczki. Bezpodstawne odesłanie paczki do sprzedającego.... -
~F19 / 2022-01-28 17:43
Masakra, czas dostarczenia przesyłek jest KATASTROFICZNY! PP dostarczy szybciej
Nie polecamWadySzkoda czasu -
~ niezadowolony_klient / 2022-01-28 15:24
Kurier zmienił termin dostarczenia przesyłki bez podania przyczyny. Nie dzwonił, po prostu sobie zmienił. Na infolinii stwierdzili, żebym sam kontaktował się z kurierem, kurier nie odbiera i nie odpisuje na wiadomości sms. ZaletyBrakWadyWszystko, zmiana terminu dostarczenia przesyłki bez podania przyczyny, infolinia ma gdzieś problem klienta. -
~Eliza / 2022-01-28 15:00
Kurier stwierdzi że jak mnie nie ma w domu to nie przywiezie mi paczki bo nie jast w tych okolicach. Pisałam że nie będzie mnie w domu bo jak wiele innych ludzi też pracuje. Nie polecam tej firmy. A cena za doręczenie jest zbyt duża ZaletyŻadnychWadyNie biorą pod uwagę że klient też pracuje -
~Dominika / 2022-01-28 14:11
Tragedia. Przesyłka przekazana do punktu - nieudana próba doręczenia. Z tym, że to kurier miał problem z wyjście z auta chyba. Cały dzień czekania w domu! Kpina i lekceważenie klienta. Kurier nawet telefonu nie odbiera. NIE POLECAM! Nigdy więcej tej firmy nie wybiorę!!! -
~Pokahontaz / 2022-01-28 14:04
Któryś raz z rzędu kurierowi nie chce się nawet z auta wysiąść i jedzie od razu z paczka do bazy. Place tyle kasy żeby się pofatygował na piętro. Najgorsza firma kurierska jaka jest. Nawet nie ma nr do kuriera. Jakbym chciała chodzić po pa że to bym ustawiła sobie packzomat, ducha zostaje w kieszeni. Nie polecam!!! Sytuacja kilkukrotna. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu. Leserstwo. Beznadziejna obsługa -
~Małgorzata / 2022-01-28 12:23
Dramat, kurier dostarczył przesyłkę pod inny adres!
Przesyłki nie otrzymałam, powinna być dwa dni temu u mnie, a jest u obcych osób!
Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.ZaletyBrakWady Przesyłka zaginęła -
-
~Monika / 2022-01-28 11:59
Najgorsza firma przewozowa !! Zamówiłam miseczki szklane Luminarc przyszły w opłakanym stanie - czyli połowa potłuczonych mimo etykiety na opakowaniu że to produkt szklany a w środki foli bąbelkowej !!! -
~Megan / 2022-01-28 11:06
Ta firma to kpina. Obsługa klienta jest na żenująco niskim poziomie, ale w sumie nie odbiega od innych dużych firm. Jednak kurierzy, brani są chyba z łapanki. Z gorszymi nie miałam do czynienia. Jednak na tej opinii zaważyła głównie sytuacja, w której kurier nas okradł. Po prostu wziął sobie paczkę, a firma mimo wielu telefonów i reklamacji, stwierdziła że ma to gdzieś. Mam nadzieję, że karma wróci do złodzieja, a firma również poniesie w końcu jakieś konsekwencje. ZaletyBrakWadyTo oszuści i złodzieje -
~Zorro666 / 2022-01-28 10:08
Nie wiem jak w innych miastach ale kurier Marian z Miastko to najlepszy kurier z jakim miałem doczynienia oby inni byli tacy jak on to korzystał bym tylko z dpd -
~slawomir / 2022-01-28 03:41
Brak możliwości zwrotu pieniędzy za uszkodzoną przesylke sprawa trafi do sądu
Infolinia zero pomocy -
~maria / 2022-01-27 18:02
kurier zz osiedla Piastow majcy dostraczyc paczke na Kalinowe nie podjal zadnej proby jej dostarczebia paczki odeslano a on sam w spsob wyjatkowo arogancki i prymitywny probowal klamc i zatuszowac sprawe skandal -
~Tendrzak Wratislaviensis / 2022-01-27 15:52
Obsługa klienta ze strony biura klienta DPD jest jak najbardziej w porządku! Dużo gorzej wygląda sprawa z dostawą oraz kurierem, który w moim przypadku był Ukraińcem i niezbyt kulturalnie się zachował wyzywając mnie za to, że miałem odwagę do niego dzwonić i zapytać o godzinę dostawy. Ja jednak muszę raz gospodarować swoim czasem, po drugie Pani z biura klienta mnie nawet zachęciła, bym do kuriera zadzwonił w celu upewnienia się się o tym, kiedy mniej więcej u mnie będzie. Moim zdaniem nie powinno tak być, iż klient zostaje wyzywany przez kuriera tylko dla tego, że śmiał się do niego dzwonić. --- Stąd moja opinia wypadła daleko od dobrej! -
~Maciej / 2022-01-27 14:23
Paczka wróciła do nadawcy mimo braku ani jednej próby dostawy paczki (oczywiście komunikaty mówią coś innego)
Nadawca zrzucił wszytskie koszty na mnie a DPD nie rozpatrzyło mojej reklamacji, bo nie ode mnie wpłynęła wpłata. -
~Pele / 2022-01-27 14:08
Za to jak wygląda obsługa klienta na infolinii i totalną spychologię i zwalanie wszystkiego na klienta, zamknął bym tę firmę. Ale za to, że do stworzenia reklamacji za zniszczoną przesyłkę potrzebowałem "TYLKO" aparatu fotograficznego, drukarki, skanera i komputera, to im się należy po prostu kopniak w tyłek... Tak jak mnie zniechęcili do siebie, to jest szok. Odradzam każdemu, bo jak się coś zdarzy z ich winy, to ganiaj i błagaj żeby ktoś ci coś uznał...masakra. ZaletyBrakWadyPolityka formy nastawiona na naciąganie i zniechęcanie do reklamacji. -
-
~wie / 2022-01-27 11:54
kurier nie odbiera telefonów obsługujący Zduńską Wole pan Lukasz .Tragedia dziwię się że tacy ludzie bardzo nieodpowiedzialni są zatrudniani jako kurier przez DPD.Odradzam z korzystania . -
~Tomek / 2022-01-27 00:47
Firma DPD oszukuje Klientów , w moim przypadku doliczają dopłaty za niestandardową przesyłkę, w moim przypadku jest to towar wysyłany w kartonach o wymiarach 150x20x20 co jest ewidentnie standardem. Po złożeniu reklamacji dostaje odpowiedz iż doliczoną opłatę za niestandardowy wymiar "Niestandardowa paczka/paleta" bez uzasadniania oraz jakiegokolwiek protokołu czy dokumentu. Adnotacja iż reklamacja została rozpatrzona i mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej. To jest skandal i lekceważenia Klienta. Firma DPD traktuje dodatkowe opłaty jako dodatkowe źródło niezasadnego dochodu. ZaletyBrakWadyNiezasadne doliczanie opłat , obsługa Klientów i proces kontaktu i reklamacji najgorszy jaki można sobie wyobrazić -
~meffka_28 / 2022-01-26 21:02
Kurierzy w DPD robią sobie za przeproszeniem żarty. Przesyłka która miała przyjść do mnie w piątek, skończyła tak, że sama musiałam ją sobie odebrać. Pierwszy powód to pomylenie adresu dostawy. Za kolejnym razem podobno nie było mnie w domu, gdzie czekałam na kuriera, nawet kontaktowałam się z nim telefonicznie z zerowym skutkiem, a gdy zgłosiłam problem na infolinię, kurier odebrał telefon, oczywiście nie ode mnie tylko od przemiłej pani z infolinii, i poinformował ją że nikogo w domu nie ma. Za trzecim razem natomiast kurier w ogóle nie podjął próby kontaktu ze mna mimo moich telefonów i smsow z instrukcją pozostawienia paczki na ochronie, nie zrobił tego zostawił jedynie wiadomość systemową, że paczka czeka na mnie w punkcie DPD. Żarty jakieś naprawdę. ZaletyMile panie na infolinii i w punkcie odbioru /nadania paczek -
~bozena222 / 2022-01-26 20:00
Podzielam negatywne opinie, Rzeczywiście paczki kurier rzuca przez płot, trzeba szukać, rzadko dostarcza pod adres. Dzisiaj np powiedział, że jak nie zejdę po paczkę na główną uilicę to odeśle ją z powrotem i zostazwił w sklepie dla mnie to conajmniej 20 min drogi - po pierwsze nie chodzę samodzielnie, a po drugie mamy kwarantannę. Problemem dla kuriera nie jest tylko kłopotliwa teraz deoga bo w lecie robi to samo - to problem tylko z tym kurierem, inne firmy działają jak należy. Już opisywałam tę sytuację ale nic nie pomaga.
Krzeszowice
strona 314 z 637
- « poprzednia
- 1 ...
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- nastepna »