Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12727 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-02-17 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Michał nie dostarczył przesyłek nie dzwonił na domofon dnia 16-02-2022 17-02-2022 nie dzwonił domofonem byliśmy w domu
    Zaletybrak
    WadyNie dostarczył przesyłek nie dzwonił na donofon
  • ~Jumapi / 2022-02-17 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłacona paczka dostarczona nie wiadomo do kogo. Infolinia nie może się skontaktować ze swoim kurierem, bo nie ma jego numeru w bazie.Totalne dno i porażka już któryś raz mam źle dostarczoną paczkę albo jedna znalazła się po tygodniu. Najgorsza firma kurierska, lecz chyba najtańsza dlatego sklepy korzystają z ich uslug????????????????
  • ~klientka / 2022-02-17 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma w ogóle nie wysyła sms-a z kodem odbioru a później problem z odbiorem opłaconego towaru. W punktach odbioru nie maja pojęcia jak sprawe załatwić. Jeden wielki chaos !!! Nie polecam wysyłki przez DPD, sama juz więcej nie skorzystam z ich usług :(
    Zaletyżadne
    Wadysame wady (rozczarowanie)
  • ~Hugo / 2022-02-17 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówiąc krótko ,źle wydrukowali i nadali moją paczkę po czym ją wysłali po czym przy doręczeniu stwierdzili że ją odsyłają do mnie na mój koszt, gratuluje pomysłowości i ambicji dlatego kto to robił ja w za to straciłem na tej paczce około 50zł i klienta nie wspominając o czasie.
    Wady jest ich wiele
  • ~NERIU / 2022-02-17 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jest to najgorsza firma kurjerska która obsługuje klientów indywidualnych.
    Brak powiadomień sms a jaśnie wielmożny Pan kurjer nawet nie raczy zadzwonić, tylko przesyłkę pakuje do paczkomatu oddalonego o 5 km od miejsca dostarczenia.
    Brak powiadomień sms o której godzinie bedzie dostarczona przesyłka .
    Jedyny wniosek jaki się nasuwa to jeżeli będę kozystał z usług tej firmy to należy brać urlop aby otrzymać swoją i zapłaconą z góry przesyłkę ...szkoda nawet słów......
    ZaletyBRAK
    WadyJW...
  • ~Dawid / 2022-02-17 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Do kitu
    Okropny kontakt z działem obsługi, reklamacji czy jakimkolwiek konsultantem. Na zgłoszenie się koogokolwiek czekasz pół h a jak nie odpowiesz to Cię rozłączą. Masz przewidywany termin dostawy paczki i bierzesz dzień wolny, aby być w domu, po czym dostajesz informację, że nie było dla Twojej paczki miejsca w transporcie zbiorczym, więc będzie dzień później... Mają w dupie, że ktoś sobie pod tą zakichaną firmę układa dzień.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Asia / 2022-02-17 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj dostałam przesyłkę z dpd. Pani dzwoni domofonem nawet nie raczy się odezwać. Gdy dotarła do drzwi ani dzień dobry ani nic . Od razy kasa .Koszt przesyłki 322.50 daje 330 Pani mówi że bez reszty bo to jej pierwszy punkt.
    WadyPudełko mokre pogięte
  • ~Wroc_na_Ziemie / 2022-02-17 11:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 1 lutego 2022 paczka jest doręczona w terminie jeśli PIERWSZĄ próbę doręczenia podjęto w terminie 3 (TRZECH !) dni pracujących. Jeśli DPD i tak opóźni swoje działanie, możesz zażądać 1 zł (JEDEN zł) obniżenia ceny za paczkę jeśli udokumentujesz fakt niepodjęcia próby doręczenia.

    Cytat z Szczegółowe Warunki Świadczenia Usług DPD Polska sp. z o.o. art. 12.1.1 ppkt. ii:
    pierwsza próba doręczenia Przesyłki podejmowana jest pierwszego dnia roboczego po dniu nadania Przesyłki, z zastrzeżeniem, iż wskazany termin podjęcia pierwszej próby doręczenia Przesyłki jest terminem przewidywanym, a DPD gwarantuje, że podejmie pierwszą próbę doręczenia Odbiorcy nie później niż w trzecim dniu roboczym po dniu nadania takiej Przesyłki; z zastrzeżeniem, że w przypadku niepodjęcia przez DPD pierwszej próby doręczenia Przesyłki w terminie wskazanym powyżej, DPD obniży przewoźne za taką Usługę do kwoty 1,00 zł netto; warunkiem obniżenia przewoźnego jest dokonanie przez Zleceniodawcę udokumentowanego zgłoszenia faktu niepodjęcia przez DPD próby doręczenia Przesyłki w terminie oraz potwierdzenia go przez DPD.

    Jeśli jeszcze nie wiesz gdzie macie Ciebie firma DPD.
    WadyCoraz wyższe ceny, coraz niższa jakość, coraz mniejsze możliwości egzekwowania jakości.
  • ~Grzegorz / 2022-02-17 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia... kuriera w ogóle nie było u mnie kuriera, pomimo że jestem na kwarantannie kurier wystawia awizo, a na allegro napisal, że paczka w doręczeniu i ze sklepu oraz,ze dzwonil. nie otrzymalem paczki do dnia dzisiejszego (18.02.22). A paczka jest w doręczeniu od 11.02.22.
    Przedwczoraj inny kurier z innego rewiru omyłkowo też zabrał moja paczkę. A obecny kurier leci w kulki i nawet nie zapukał do drzwi,nie zadzwonił i nie był u mnie.
  • ~Andrzej / 2022-02-17 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, omijać szerokim łukiem. Przesyłka dostarczona ale zawartość zniszczona.
    ZaletyBrak
  • ~Ada / 2022-02-17 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy , mimo ubezpieczenia przesyłki i wybrania opcji na szkło nadal nie mogę odzyskać pieniędzy za potłuczony towar
    WadyNie można porozmawiać z działem reklamacji, na infolinii boot. Zero podejścia do klienta
  • ~Kama / 2022-02-17 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność, zmieniłam online datę dostarczenia paczki, oczywiście paczka i tak została wydana do doręczenia, dnia w którym pierwotnie miała przyjść. Zadzwoniłam do kurier, który zgodził się dostarczyć ją następnego dnia. Po czym dostaję emial, że paczka została dostarczona. KURIER ZOSTAWIŁ JĄ POD DRZWI. Jak się z nim skontaktowałam dowodziłam się, że przecież to karma dla psa to on nie widzi problemu,że rzucił paczkę pod drzwi.
    ZaletyŻaden
    WadyKurier, wydawane dyspozycji online przez stronę są ignorowane
  • ~Jony / 2022-02-16 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską w Ełku dostawa umówiona na konkretny dzień kurier przywozi dzień wcześniej i odsyła przesyłkę do nadawcy motywuje tym że odbiorca rezygnuje z przesyłki gdzie wcześniej dzwoniłem do kuriera że zmieniony termin dostawy on twierdzi że nic mu nie wiadomo i że przesyłkę moją ma w "dupie".a chciałem się tylko upewnić i żeby idiota nie musiał na darmo się fatygować bo pocałuje w klamkę.Oczywiście infolinia potraktowała mnie tak samo jak kurier czyli że też ma mnie w dupie.
  • ~Katka / 2022-02-16 14:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Serwis między firmami jest sprawny, paczki dostarczane z dnia na dzień. Sprawa się komplikuje, jeśli kurier notorycznie zostawia paczki pod drzwiami i nie zawiadamia o swoim przybyciu. Gdyby nie SMS powiadamiający mnie, że właśnie dostarczono moją przesyłkę nigdy byśmy się nie zorientowali, że coś może czekac pod drzwiami. Złości mnie to poniważ paczkę może wziąć ktokolwiek. Wynika z tego, że kurier sam podpisuje dokumenty za odbiorcę. Nie wiem czy jest to legalne, ale wygląda że jest to stała praktyka.
    ZaletyDostawa z dnia na dzień
    Wadykurier sam podpisuje dokumenty dostawy i porzuca ładunek pod drzwiami nie zawiadamiając o swoim przybyciu
  • ~Słoń Trojański / 2022-02-16 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD podaje orientacyjną godzinę dostawy, która nijak się ma do rzeczywistości. Tłumaczą to faktem, że informacja generowana jest automatycznie. Skoro generują się bzdury, po co to robić?
    Oczekiwałem na cztery paczki od tego samego nadawcy. Trzy z nich mogłem przekierować na inny adres (do innej miejscowości) korzystając ze strony DPD. Czwartej dziwnym trafem nie (nie generował się kod PIN do tego konieczny). Pracownica infolinii powtarzająca jak automat te same regułki powiedziała, iż paczkę do innego miasta może przekierować wyłącznie nadawca. Na pytanie dlaczego w przypadku innych paczek było to możliwe nie potrafiła już odpowiedzieć. Ta firma koszmar. NIE POLECAM
    Wadykurier nie kontaktuje się z odbiorcą, firma wysyła godziny doręczenia paczek generowane chyba losowo, pracownik infolinii zupełnie nie zainteresowany pomocą
  • ~K / 2022-02-16 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, a kurier w Rudzie Śląskiej to dramat. DPD ma klienta głęboko w poszanowaniu, czy kurier czy obsługa w centrali traktuje klienta jak imbecyla. Kasa za przesyłkę skasowana, ale nie wiadomo za co. Burdel. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta. Doręczenie
  • ~Peter / 2022-02-16 12:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Całkowity brak sensownego wsparcia ze strony infolinii DPD. Rozmowa z robotem nie rozwiązała problemu. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Jak się okazało, w powiadomieniu o doręczeniu przesyłki, był wpisany niewłaściwy numer telefonu do kuriera. Sam kurier zwrócił uwagę, podczas dostawy, że zasygnalizował problem do Centrali DPD, ponieważ adresaci syganlizowali ten problem.
  • ~ladmar09 / 2022-02-16 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier Janusz w Lublinie - super. Zawsze dzwonił i uściślał czas w którym będzie. Od nowego roku zrobili misz-masz i w mojej dzielnicy jest już inny kurier i jest tragedia. Nie szanuje ani swojego czasu ani czasu klienta. Może gdyby mieli płacone na akord to usługa zmieniła by się. Na razie jednak jest jak jest. Rozpacz. Nie wiem czy moja opinia coś pomoże. Bardzo chciałabym jednak, żeby w tej firmie zapanowała zasada - klient nasz pan.
    ZaletyTylko jeden kurier w Lublinie - Janusz - zasługuje na na super ocenę.
    Wadybrak szacunku dla klienta
  • ~XD / 2022-02-16 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zwodził mnie kilka dni, że dostarczy paczkę co raz mając jakieś wymówki. Ostatecznie paczka została odesłana do nadawcy. Po próbach kontaktu, zablokował mój numer traktując mnie jak wroga. Paczka była dla mnie bardzo ważna, wystarczyło tylko powiedzieć że została zwrócona to bym zamówiła znów, a nie zwodzić mnie przez 4 dni że paczka musi odleżeć w magazynie śmiechu warte !!!!! Zamawiam z DPD wtedy kiedy nie ma innej opcji to jest jakaś tragedia paczki rozwozi jakiś pseudo patus zwracając się do mnie jak do swojej koleżanki, paczki zostawia pod innym adresem nie próbując nawet dostarczyć jej pod mój adres, a jeśli już jakimś cudem uda mu się dotrzeć to wchodzi do mojego domu jak do siebie. Mieszkam w kawalerce gdzie z drzwi widać cały dom, byłam naga dobrze że byłam przykryta kołdrą. To jest po prostu jakiś żart, a gdy pytam pana dlaczego pan nie dzwoni to opryskliwie twierdzi że nie ma takiego obowiązku. Z obsługą klienta jest taki sam dramat nikt nie odbiera. Oni powinni ponosić za to jakieś konsekwencje. Jest to najgorsza firma -100000/5
    ZaletyBrak
    WadyPo prostu jest zje*ana ta firma, wszystko
  • ~AT / 2022-02-16 09:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie odebrał paczki. Po telefonie stwierdził że nie ma takiego zlecenia. Kłamał bo list przewozowy był wydrukowany a zamówienie przekazane do DPD. Po prostu nie chciało mu się jechać po 1 paczkę. Totalna porażka. Anulowałem zamówienie bo składałem przez Furgonetka ale zwrot środków nastąpi dopiero po 3 dniach jak poobracaja sobie moimi pieniędzmi. Zapłaciłem z góry za odbiór paczki. Złodzieje
    ZaletyBrak zalet
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8126
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7750
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4026
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113