Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2024-11-18 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie zastał mnie w domu (pierwsza próba doręczenia) i skontaktował się ze mną telefonicznie; zapytałam czy może poczekać na mnie ok 5 min, nie zgodził się i to rozumiem; poprosiłam, żeby pozostawił przesyłkę w punkcie odbioru, który znajduje się 20 m od adresu doręczenia (zamawiając towar nie wiedziałam, że obok jest punk odbioru), i na to rozwiązanie kurier nie wyraził zgody. Zażądał ode mnie podania kodu do domofonu i zaproponował pozostawienie przesyłki w klatce, na takie rozwiązanie się nie zgodziła i usłyszałam: "albo podaje pani kod albo ja odsyłam przesyłkę" Podjęłam kolejną próbę negocjacji, ale kurier rzucił słuchawką, a ja w tym momencie dojechałam do domu. Kuriera nie było i nie mijałam jego samochodu po drodze. Rozmowę z kurierem rozpoczęłam o godz. 18.32, a w systemie o godz. 18.30 odnotowano: "paczka nie doręczona - odmowa przyjęcia". Nie odmówiła przyjęci paczki tylko podania domofonu i pozostawienia na klatce!
    To mój 2 tak nie miły przypadek z kurierem DPD. Kolejny raz nie zdecyduję się na wybór tego przewoźnika. Ta firma to porażka.
    Zaletybrak
    Wady- impertynencja
    - chęć pozostawienia przesyłki w miejscu publicznym bez nadzoru
  • ~Dorota / 2024-12-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier mimo OPŁACONEJ dostawy na adres wrzuca ja do paczkomatu!!!! HORROR
    ZaletyZero
    WadyKradzież pieniędzy za pobraną niezrealizowaną usługę
  • ~Dorota / 2025-02-19 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podejmuje próby zostawienia paczki od razu oddaje do punktu. Nie odbiera telefonu. Mi pod drzwiami zostawił cudzą przesyłkę i jednocześnie moja odniósł do pobliskiej ząbki (byłam w domu ale nie zadzwonił nawet dzwonkiem).
    Reklamacje dramat po 2 interwencjach nie skontaktowali się z kurierem bo cytuje nie odbiera tel i nie odebrali cudzej przesyłki zostawionej u mnie pod drzwiami ...
    ZaletyZadne
    WadyNie kompetencja brak kontaktu utrudnione reklamacje
  • ~dorota1982 / 2018-12-03 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    W czwartek zamówiłam kuriera z odbiorem przesyłki ode mnie w piątek. Niestety nie przyjechał. Na Infolinii DPD uzyskałam informację, że kurier nieodbiera telefonu i, że muszę zlecić ponownie nadanie. Co też zrobiłam. Kurier miał być dziś. Około 17 ponownie dzwonię na Infolinię i co słyszę: nie było nikogo, kto obsługiwałby ten rejon. A guzik prawda, gdyż około 11 moja firmę obsługiwał dziś kurier DPD. Mają pecha, bo w biurze mam podgląd na kamery i wszystko widać jak na dłoni. I na nic Pana zbywanie, że dziś nikogo w okolicy nie było. Kłamstwo chyba mają we krwi. I na dodatek Pan sugerował mi, że usługę zamówiłam przez Allekurier i jakby wina jest po ich stronie. No więc, skoro droga firmo DPD nie jesteście w stanie obsłużyć klientów i nie macie ludzi do pracy to nie oferujecie swoich usług, bo robicie sobie z nas kpiny. Na kłamstwach nikt jeszcze daleko nie zjechał. Standardowy tekst Pana na zakończenie rozmowy, mogę zlecenie wysłać ponownie. Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać. Żenada, pierwszy i ostatni raz skorzystała z usług tej firmy. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Dorson_RLU / 2022-11-28 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jaki idiota wymyślił ten cały paczkomat DPD ale cały tydzień użerałem się z infolinią DPD gdyż Ci geniusze wysłali mi paczkę do automatu nie wysyłając danych do odbioru do appki bez której nie da się odebrać paczki. Prosiłem 4 razy o dostarczenie jej do sklepu normalnego gdzie jest obsługa przez człowieka, gdzie bym mógł odebrać paczkę, to ci zwrócili ją do nadawcy za granicę a obiecywali, że bezie w sklepowym punkcie odbioru nieopodal. Wstyd i żenada na politykę tej firmy. InPost was miażdży w każdym aspekcie.
    ZaletyŻadnych
    WadyPaczkomat nie ma terminala jak w InPost wiec nie da sie ręcznie nic odebrać. Dane do odbioru nie wgrywają się automatycznie do appki przez co nie można otworzyć paczkomatu.
  • ~Dos / 2023-10-03 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy tej firmy.Kurierzy,dział reklamacji oraz przełożeni zakłamani,nie kompetentni.Nie mających pojęcia o topografi miasta.Przesylka zamiast w 2 dni dotarła w 2 tygodnie.Jak zawsze nie majacy nic sobie do zarzucenia mimo ze wina lezala ewidentnie po ich stronie.Nie polecam.
  • ~Doti / 2021-11-08 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i więcej nie ma co pisać bo same niecenzuralne słowa cisną się na usta
    ZaletyNie ma
    WadyKontakt
  • ~Dotyczy bielsko-biala / 2021-12-16 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Po całym dniu oczekiwania na paczkę otrzymałam wiadomość, że odbiorca był nieobecny.
    ZaletyBrak
    WadyNiedotrzymanie terminu dostawy, bezczelny SMS że odbiorca nieobecny,
  • ~DP / 2023-12-21 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mogła wstawiłabym zero za pracę DPD. Czekałam na swoją paczkę przez cały dzień w domu, po czym wieczorem dostałam maila (potwierdzenie ze sklepu w którym robiłam zamówienie), że moja paczka została dostarczona przez kuriera DPD. Nikt na mój adres nie przyjeżdżał, nikt z tej firmy się ze mną nie skontaktował, a w statusie przesyłki jest napisane że paczkę odebrała jakaś inna OBCA osoba. I NIE WIADOMO GDZIE TEN KURIER RZUCIŁ MOJĄ PRACZKĘ???
    ZaletyFatalna firma
    WadyNależy zmienić kurierów
  • ~DPA / 2021-02-09 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ze wszystkich. Najpierw kurier wpisał, że nie dostarczono bo zły adres. Adres został doprecyzowany na inforlinii oraz dodano nunmer telefonu, aby kurier mógł się skontaktować. W kolejnym dniu wpisano, że odbiorca nieobecny pomimo, że nikt nawet nie raczył zadzwonić. Po ponownym kontakcie z infolinią miała zostać podjęta kolejna próba dostarczenia paczki. Próba odrzucona przez serwis dpd. Po kolejnym telefonie i kolejnym wyjaśnieniu, że adres był doprecyzowany już 2 dni wcześniej zostałam powinformowana, że kurier podejmie jeszcze jedną próbę dostarczenia paczki po weekendzie. Status na stronie śledzącej przesyłkę to potwierdził, po czym po niespełna 10 minutach został zmieniony na zwrot do nadacy. Niepotrzebnie zmarnowane pieniądze i czas na tę beznadziejną firmę.
    ZaletyBrak
    Wady- brak kontaktu,
    - nikompetentni kurierzy,
  • ~Dpd / 2020-02-08 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak myślenia w firmie . Kurier nie pojedzie na ulice obok bo to nie jego rejon. Zamiast tego przekierowanie trzeba zrobić i następny kurier wyruszy następnego dnia . Oszczędności w firmie ogromne.
    WadyPyszałkowatość pracowników.
  • ~dpd / 2020-02-27 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno paczki wędrują sobie kilka dni po różnych oddziałach
  • ~dpd / 2020-12-10 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    co za kicz, nie polecam absolutnie dpd dzialajacego w obrebie Torunia a w szczegolnosci kuriera dzialajacego na terenie miejscowosci Padniewo, totalna olewka klienta, paczki nie sa dostarczane tylko odsylane do nadawcow, kolego poszukaj innej pracy jak ci sie nie chce.
  • ~DPD / 2021-08-13 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno...
    Przesyłki rzucone przed dom, nawet nie raczył zadzwonić i przekazać informacji o przesyłce.
    Najgorsza firma kurierska z jaką współpracowałem...
    ZaletyBrak.
    WadyMnóstwo.
  • ~DPD / 2022-05-20 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    ABSOLUTNIE nie polecam !!! Umawiam się z kurierem, że dostarczy paczkę bo wcześniej się pomylił i 'myślał, że nie ma takiego adresu' Teraz oczywiście telefon wyłączony a w historii przesyłki informacja 'zwrócono do nadawcy' no uj mnie strzela !!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~dpd / 2023-12-14 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nr 1000690149270U jest wpisana jako doręczona 13.12.2023 o godz 12.03. Przesyłka nie została doręczona. Kurier Marek nr tel 573429386 obecnie nie odbiera. Na skargę mojej żony powiedział, że jest mu nie po drodze i że paczkę wyrzuci do śmieci. W paczce są ważne dla nas dokumenty. Wszyscy z dpd mają to gdzieś. Taka to "firma". Jak zamawiacie cokolwiek z dostawą, nigdy nie wybierajcie opcji dpd.
  • ~DPD = gówno / 2022-03-30 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została doręczona, ponieważ kurier twierdzi, że nikogo nie było pod wskazanym adresem, co jest kłamstwem ponieważ pracuje z domu i domofon mam 2 metry od głowy, co więcej domofon jest sprawny bo ostatni raz był używany tego samego dnia. W domu była również mama która nie słyszała aby kurier dzwonił. Zostałem oszukany oraz okłamany przez konsultanta, do kuriera nie da się dodzwonić, a na słuchawce w call center siedzi jakiś debil który nie umie nic powiedzieć inaczej co wychodzi poza scenariusz rozmowy. Z pewnością to był ostatni raz kiedy skorzystałem z dpd
    ZaletyBrak
    Wady-paczka nie została doręczona
    -brak kontaktu z kurierem
    -tragiczna obsługa call center
  • ~DPD 0000199217769U / 2020-01-01 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawiodłem sie na tej firmie ,31 Grudnia nie dostarczała paczek do domu ,stwierdziła że ludzie to śmiecie i nie trzeba ich powiadamiać pomimo że czekali na paczkę cały dzień ....Przewoźnik i nr przesyłki

    DPD 0000199217769U
    WadyDPD 0000199217769U
  • ~Dpd blows / 2022-06-17 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, szkoda gadać. Wybierajcie innego kuriera
  • ~DPD Bytom / 2023-02-15 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za dostawę narożnika 190zł. Ustawiłam preferowane godziny dostawy między 14:00 a 16:00, przejechałam 100km do miejsca doręczenia specjalnie na tą okazję i na miejscu byłam od 8:00. Jako, że godziny doręczenia zostały ustalone i dodatkowo opłacone, na tą też godzinę załatwiłam pomoc do wniesienia (paleta 120kg, kurier zostawić powinien przed bramą). Po czym kurier po godz. 9:00 dzwoni, że będzie przed 11:00. Na informację, że dopłaciłam specjalnie do innego przedziału czasowego i wcześniej nie będzie nikogo do wniesienia, odpowiedział że to nie jego problem i nie interesuje go za co dopłacam, bo to nie idzie do jego kieszeni, po czym się rozłączył. Po godz. 10:00 oznaczył przesyłkę jako niedoręczoną z powodu nieobecności pod adresem doręczenia. Po wielokrotnym kontakcie z infolinią i złożeniu dyspozycji do właściwego oddziału, 3 godziny później przekazano mi informację, że kurier już w dniu dzisiejszym nie da rady dostarczyć przesyłki. Kolejną próbę podejmie jutro (jakby pierwsza została podjęta), a jeśli przesyłka nie zostanie odebrana, wróci do nadawcy. Jak wspomniałam na początku - przejechałam specjalnie dla tej dostawy 100km i na co dzień nie ma mnie na miejscu.
    Absolutnie skandaliczne podejście na każdym etapie. Niekompetencja kuriera i osób obsługujących infolinię kosztowała mnie przeszło 400zł, mnóstwo nerwów i straconego czasu - nie mówiąc o dyskomforcie, który powoduje zwrot towaru do nadawcy i ponowne realizowanie zamówienia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4824
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3121