Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dafi / 2020-01-08 06:40
    Ocena: 1.00 / 5
    banda imbecyli i innych przygłupów w jednym miejscu - co ciekawe to działa chyba tak że głupek przyciąga głupka i dlatego dpdp tak działa
    Z czymś takim nie spotkałem się w życiu pomimo że pamiętam czasy komuny ale głupki z dpd biją komunę na głowę.
    Stado baranów które powinno się paść na łące a nie zajmować się dostarczaniem paczek !

    NIGDY WIĘCEJ dpd

    TRZYMAM KCIUKI ABY dpd ZALICZYŁA PLAJTĘ !!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOBAWIAM SIĘ ZA JEST TU ZA MAŁO MIEJSCA ABY OPISAĆ WADY TEGO PSEUDO PRZEDSIĘBIORSTWA
  • ~Daga / 2023-09-14 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska ever!!!!! Bez przerwy paczka jest gdzieś przekierowywana, od tygodnia na nią czekam, w aplikacji jest zę jutro bedzie doręczona a doręczona nie jest!!! I tak w kółko!!! Dziwię się że jeszcze funkcjonują przy takiej szerokiej konkurencji.
  • ~Daglas / 2023-12-18 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w tym kraju. Zero kompetencji i odpowiedzialności. Nigdy więcej DPD.
    ZaletyZero
    WadyKurier nie odbiera telefonu, dostawa prawie tydzień
  • ~Dagmara / 2020-03-27 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA FIRMA Z GORY ODRADZAM!!! Konsul akcji w Łodzi to chyba jedynie podstawowe skończyli, nie mówiąc o kurierach. Łódzki kurier DPD jeżdżący po Balutach, cwaniaczek jakich mało. DHL i wszystko inne ale dpd omijającej szerokim łukiem
    ZaletyBrak
  • ~Dagmara / 2024-08-06 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Daję 1, choć gdybym mogła, dałabym zero.


    Musiałam wysłać mikrofalówkę z Wrocławia do Tychów. Nadawałam przez Furgonetkę i okazało się, że jedynie DPD się tego podejmie przy jednocześnie w miarę sensownej cenie. No to był błąd.

    We WTOREK (30.07.2024 r.) utworzyłam zlecenie. Kurier miał przyjechać po paczkę w ŚRODĘ (31.07.2024 r.). Nie przyjechał. Zaznaczył, że nie było nas w domu. No niespodzianka - byliśmy. Ostatecznie przyjechał w CZWARTEK (01.07.2024 r.).

    Paczka miała trafić do Tychów w PIĄTEK (02.07.2024 r.). Tu niespodzianka. Nie trafiła. Brak odbiorcy. Bzdura. W domu przez cały dzień były trzy osoby.

    Kurier miał podjąć jeszcze jedną próbę dostarczenia w PONIEDZIAŁEK (05.08.2024 r.). Oczywiście, że w domu byli wszyscy domownicy. Wchodzę na apkę, a tam „odmowa przyjęcia paczki” ????????????

    Oczywiście z kurierem skontaktować się nie da. Infolinia już w ogóle nie funkcjonuje, zastąpił ją bot, więc nawet nie ma jak wyjaśnić tego z człowiekiem.

    Złożyłam ostatecznie reklamację na furgonetce. Dziś dostałam informację o powrocie paczki do Wrocławia.

    Będę żądała zwrotu pieniędzy - nawet jeśli nie była to duża kwota. To był trzeci raz z rzędu, gdy firma ta doprowadziła mnie do wściekłości. Brak kontaktu z kurierami, którzy podrzucają paczki komukolwiek i gdziekolwiek, brak ludzkiego DOKU, a teraz to. Przestrzegam każdego przed usługami DPD.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie spełnia swojego podstawowego zadania.
  • ~Dagmara serwatko / 2024-10-14 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    przesyłka nadana w dniu 10.10.2024 na adres LUBELSKA 102 dpd pickup- sklep Kaufland (PL56928) 21100, LUBARTÓW, PL (adres poprawny, widniejący na stronie DPD). Uznany za spedycję w Lublinie na niepoprawny. Wydzwaniam do nich, żeby dowiedzieć się dlaczego. Tępy BOT informuje mnie "Twoja przesyłka o numerze... została odebrana 10.10 i zostanie dostarczona do Ciebie w kolejnym dniu roboczym" - to jest odpowiedź na każde zadane pytanie (powtórzona z 10 razy), usłyszałam jeszcze - "nie rozumiem Twojego problemu, powtórz innymi słowami", a na prośbę o połączenie z konsultantem słyszę:"nie mogę wykonać tej czynności". Po kilkunastu pytaniach zadaję szczęśliwie takie, na które tylko konsultant może udzielić odpowiedzi i zostanę połączona z żywym człowiekiem. Słysze tutaj, że nie mogę dostać przesyłki ponieważ adres PICK UP został przez wysyłającego wprowadzony również jako mój domowy. Uniemożliwia im to dostarczenie, ponieważ nie mieszkam w Kauflandzie!!! Musi być podany dodatkowo mój prawdziwy adres. I tu jest pytanie o RODO!! Jakim prawem firma DPD żąda mojego adresu, skoro wybrałam punkt odbioru? Ja ich nie upoważniam do przetwarzania tych danych. A sama sytuacja jest absurdalna. Pan konsultant może jednak dodać tylko mój prawdziwy adres bo do PICK Up to się nie da. Proszę więc o to. Zostaje to dodane. Sprawa wydaje się zamknięta. Niestety nie, ponieważ w poniedziałek paczka do mnie nie wyrusza. Znów męka z BOTEM, ale już znam pytanie klucz. Kolejny konsultant, tak jest z piątku zlecenie, nie Lublin go nie realizuje, mogę wysłać kolejne zlecenie, może ktoś w Lublinie przeczyta. Niestety, ja ich klient, nie mogę tam zadzwonić- konsultant nie poda numeru a w Internecie go nie ma, on może zadzwonić, próbuje, nie dodzwania się. Wszelkie czynności nie wynikają z jego propozycji a z moich próśb. Zadaje mu też kilkakrotnie pytanie, "co mogę zrobić, żeby tą paczkę otrzymać", ale odpowiedź na moje pytanie nie pada. Nie da się tego zrobić. Mogę spróbować pojechać tam 100 km, ale pewności, że się uda nie ma. Po dłuższej rozmowie wniosek jest jeden, paczka nie zostanie wysłana. Dodam, że próbowałam ją przekierować samodzielnie, niestety nie generował się kod PIN. Nic tutaj nie działa a cały zarząd i pracownicy są najwidoczniej taka samo inteligentni jak ich BOT. Bardzo chciałabym móc uniknąć tej firmy i kompletnie odradzam firmom wysyłanie paczek za ich pośrednictwem. Podejście do ludzi na 0 poziomie, myślenie na 0 poziomie, organizacja pracy na 0 poziomie, działanie strony na 0 poziomie, zaangażowanie call center na 0 poziomie, BOT na...
    Zaletybrak
    Wadytraktowanie klienta jak śmiecia
  • ~Dagson44 / 2023-12-17 01:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nagminne problemy z doręczeniem przesyłek.
  • ~Dajana / 2021-04-03 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta "firma" to zart! Dlaczego to istnieje?
    Tydzień temu rzucili mi przesyłkę warta 800 zł przed kamienica, przed drzwiami wejsciowymi,poprostu lezala sobie na ziemi! To absolutny cud ze nikt mi tego nie ukradł bo jakaś babka by się obłowiła złotymi kolczykami! Oczywiście byłam w domu,zero jakiegokolwiek kontaktu,domofon,telefon,nic! Dzis tez,sytuacja sprzed chwili, karton 22 kg, wdzięcznie stał sobie na klatce,w domu oczywiście jestem,cholera wie od której,mąż mogl po to zejść,to akurat nie był dla mnie problem bo facet w domu ale brak kontaktu to zart!!
    Akurat u mnie je dostarczają,mialam szczęście haha dramat
    Omijać najszerszym łukiem, zawsze pytam nadawcy jakim kurierem zamierza wysłać,na pewno juz nie przez te dziadostwo!
    ZaletyHahaha
    WadyWada jest istnienie tej pseudofirmy i wszystko co niby oferuje
  • ~Dajana / 2022-10-19 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!Nieodpowiedzialny ludzi!!oszuści,dno dno dno dno dno dno ????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • ~dal. / 2023-02-23 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z Białej Pod. do Poznania. Sprawdzam na stronie DPD status paczki-jest w punkcie DPD-Poznań (tak się składa, że ten punkt DPD jest obok mnie :2-3km) Podałem 3 nr tel, cisza. Po 48h pojawia się satus, że nie ma takiego adresu. Do tego wszystkiego opisał ul. dostawy, jaką pełną firm i piaszczystą, a adres dostawy to dzielnica domków. Właśnie dziś minął tydzień od nadania i nadawca poinformował mnie, że przesyłka wróciła. Mam wrażenie, że ktoś kogoś robi ostro w "konia" NIGDY WIĘCEJ DPD! CDN. :)
    ZaletyZERO ZALET
    Wady100% wad
  • ~dam / 2020-01-22 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada, nie dostarczają na czas a jak już to zostawiają awizo
  • ~Damaja / 2022-11-02 12:12
    Ocena: 1.00 / 5

    Kurier Witold - 515500621. NAJGORSZY KURIER z jakimkolwiek miałam do czynienia. Przyjechał z przesyłką. Wyszłam z domu żeby powiedziec że zaraz przyniosę odliczone pieniądze bo w ręku miałam równe 100 zł a rzucal się o rowną kwotę. W tym czasie wsiadł do auta i odjechał. Dodam, że w mailu dostałam wiadomość, że jest możliwość płatności kartą.. a oczywiście u tego pana NIE MOZNA płacić kartą. I to nie pierwszy raz taka sytuacja gdzie po prostu wsiada w samochód i odjeżdża nie doręczajac przesyłki. Tak, nie ma obowiązku wydawać reszty ale czy poczekać minutę aż tak boli ? Pan Witold jest osobą bezczelną. Dzień dobry z jego strony to też łaska. Masakra. Z innymi firmami kurierskimi nigdy nie było takiego problemu
    ZaletyBrak
    WadyKurier
  • ~Damian / 2019-06-28 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z kurierem (trzecim juz) niemożliwy, wszyscy pełne skrzynki wiadomości głosowej, infolinia zero pomocy.Zdecydowanie najgorsza firma kurierska
    Zaletybrak zalet !!!
    Wadynie powinno sie tego nawet nazywać firmą kurierską
    brak kontaktu z kurierem
    czas dostawy ( jeśli oczywiście sie uda)
    infolinia
  • ~Damian / 2019-12-31 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo sie zawiodlem dostalem sems ze dzisiaj bedzie paczka n ktora szczegolnie czekalem
    Za 2 godziny ponowny sms ze paczka bedzie dopiero za dwa dni To jest poprostu kpina poniewaz sie specjalnie czeka
    a kurierowi nie chce sie przyjechac. Jednak Poczta Polska jest rzetelniejsza
  • ~Damian / 2020-01-27 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka za granicę. 30kg czyli nie tanio.

    Paczka w okolicy Poznania została doszczętnie zniszczona i bez pytania kogokolwiek, jej resztki w opakowaniu zastępczym wróciły do nadawcy. Za zwrot DPD zażądało sobie sobie 100% kosztu wysyłki.
    Czyli zapłaciłem dwa razy za przesyłkę zagraniczną a paczka wciąż jest w punkcie wyjścia i to doszczętnie zniszczona.
    Takie rzeczy w XXI wieku.
    Teraz podczas trwania procedury reklamacyjnej muszę trzymać te resztki paczki, pudełko i całą dokumentację wszystko ma być dostępne na ich zawołanie przez 30 dni.
    Omijać z daleka.
    WadyW ciągu godziny rozmawiałem z 3 konsultantami i otrzymałem 3 różne historie.
  • ~Damian / 2020-04-16 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    WSZYstko jest utrudnione, brak szacunku do klienta, brak informacji i zero powagi. NIGDY WIECEJ!!!!
    ZaletyNie Istnieja
    WadyWszystko
  • ~Damian / 2020-08-17 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bubel, paczka tkwi w Katowicach mimo SMS i maila że będzie doręczona nie warto wydawać kasy
    WadyBrak informacji
  • ~Damian / 2021-06-25 06:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który miał dostarczyć paczkę nie podjął nawet takiej próby. Samowolnie zdecydował, że nie ma nikogo w domu. Kiedy do niego zadzwoniłem stwierdził, że odsyła paczkę do nadawcy. Najśmieszniejsze jest to, że kontakt z DPD to jakaś żenada, nadawca z Hiszpanii informuje mnie o postąpie reklamacji a DPD polska milczy i nie ma z nimi kontaktu. No i paczka w tej chwili gdzieś zaginęła, sami nie wiedzą co się z nią dzieje.
  • ~Damian / 2021-07-07 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedoręczona z powodu nieobecności odbiorcy - brak możliwości pozostawienia awizo -> pomimo czekania cały dzien na paczkę w domu
  • ~Damian / 2021-08-03 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kurier nie był pod drzwiami a napisał że nikogo nie zastał. Paczka idzie tydzień i jeszcze nie doszła. Drugi dzień jest na magazynie i nie ma kto się tym zainteresować. Infolinię wcale nie pomaga tylko olewają temat. Nic nie można się dowiedzieć kiedy paczka dojdzie do odbiorcy. Ostani raz korzystam z usług tej pseudo firmy.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119