Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Były klient / 2020-06-05 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarcza przesyłki do drzwi, tylko każe schodzić, a jaką mam gwarancję, że on sam nie jest chory? Jak to się ma do akcji #Nie wychodź z domu. Nie przysyłają mail ani numeru telefonu do kuriera, a w śledzeniu informacja o wysłaniu maila.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Były klient / 2020-07-03 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zadzwonił 13.26,13.28 po 28sekund,kiedy 14.11 oddzwoniłam, okazało się, że paczkę oddał do punktu, otwartego do 14.poniewaz był to piątek na kolejne dni nie było możliwości odebrania paczki. Kurier powiedział że nie ma obowiązku dzwonić, i podjol próbę dostarczenia, a w domu były osoby ale nikt nie dzwonił do drzwi. Ponadto kurier przyznał ze pracuje do 16 ale nie będzie do mnie wydzwania ł. W infolinii uznali to za zgodne z regulaminem.. Ostatni raz
    korzystałam z DPS
    WadyStosunek do klienta i podejście do kwestii tzw. podjęcia próby dostarczenia
  • ~Były klient / 2021-01-14 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda mi czasu i zdrowia, aby opisywać szczegóły. Z większą bandą nieudaczników nie miałem jeszcze do czynienia.
    ZaletyZe co?
    WadyMarna imitacja firmy kurierskiej
  • ~Były Klient / 2021-06-02 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    KOSZMARNA firma przesyłki docierają z ogromnym opóźnieniem, kontaktu profesjonalnego brak!!!!!!! JUZ NIGDY NIE CHCE MNIEĆ NIC DO CZYNIENIA Z DPD!!!!!! Oprócz tego zgłaszam ich zaniedbania do Urzędu Ochrony Konsumentów!!!!!!!!
  • ~były klient / 2021-11-26 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno , nie dostarczają przesyłek w wyznaczonym terminie przychodzi email z fikcyjna informacją nikogo nie było , kurier nie korzysta bo podobno nie musi z numeru tel do adresata i przesuwają dostawę o 3 dni to już 4 raz i ostatni kiedy dostałem takiego fikcyjnego maila . Mamy sporo dostaw z różnych firm kurierskich i nigdzie nie ma takich standardów ....
  • ~były klient / 2022-09-05 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera, żenująco niski poziom obsługi klienta, procedury rodem ze średniowiecza, arogancki kurier, który nawet nie wyjdzie z samochodu, żeby zadzwonić do drzwi, czym łamie procedurę firmową. Mam nadzieję, że to był ostatni raz z DPD. Serdecznie nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadybrak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera, żenująco niski poziom obsługi klienta, procedury rodem ze średniowiecza, arogancki kurier, który nawet nie wyjdzie z samochodu, żeby zadzwonić do drzwi, czym łamie procedurę firmową. Mam nadzieję, że to był ostatni raz z DPD. Serdecznie nie polecam!
  • ~Były klient / 2022-11-09 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza lub jedna z najgorszych firm kurierskich. Czekałem cały dzień na przesyłkę z Gdańska, gdzie osoba nadająca przesyłkę zaznaczyła odbiór dnia następnego.
    Nie ma możliwości kontaktu z konsultantami, ponieważ rozmawia się z botem.
    Nigdy więcej !!!! Firma naciąga i oszukuje klientów!!!!
    ZaletyZero
    WadyZero
  • ~Były klient / 2023-01-05 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznajdziena, niekompetentna firma. Przesyłka miała być dziś... Ale oczywiście nie było miejsca w transporcie i będzie poniedziałek. Laptop za 10k zł będzie w ich brudnym magazynie przez następne dni. Nie polecam i każdy kto chce skorzystać z ich usług niech się 5x zastanowi czy warto im dawać kasę za niekompetentna prace
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała firma to jedna wielka wada.
  • ~Były Klient / 2023-08-31 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy udzielne księżniczki (płci męskiej) nauczą się wreszcie DORĘCZAĆ przesyłki do rąk adresatów i przestaną rozjeżdżać trawniki? A może tam zatrudniają "pierwszych lepszych", których wywalano z każdej innej roboty?
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo i cwaniactwo.
  • ~Były klient / 2023-09-13 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to mówią, przykład idzie z góry.

    To jak firma pracuje, wynika ze sposobu zarządzania w tej firmie i traktowania pracownika, jeśli pracownik jest niedoceniony i poniżany to pracuje adekwatnie do sytuacji w firmie panującej.

    Jeśli jest tam rada nadzorcza, to powinna zostać podjęta szybka decyzja. Wszyscy członkowie zarządu DPD powinni mieć rozwiązane umowy w trybie natychmiastowym.

    1. Raz zgubiono moją przesyłkę, a dział reklamacji tak długo przeciągał sprawę, aż w pewnym momencie (po 7 tygodniach) odpisali mi, że czas zgłoszenia od zaginięcia jest zbyt długi i nie rozpatrzą reklamacji pozytywnie. Na ich nieszczęście zbierałem całą historię zgłoszenia i niestety musieli oddać wszystkie pieniądze.

    2. Sytuacja kolejna, to podane w informacji po niedostarczeniu przesyłki „Przesyłka niedoręczona - błędny adres”. Tylko jest mały problem, adres to punkt DPD Pickup wybrany w ich systemie, więc nie ma możliwości, że adres jest błędny.

    Omijać tę firmę z daleka, nie realizować przesyłek, a tym samym firma padnie,… tzw. wolny rynek ich wyeliminuje.
    ZaletyNIE MA
    WadyWiele
  • ~Były klient / 2023-11-03 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka. Jeśli chcesz zapłacić za usługę i nie otrzymać przesyłki, to DPD jest w tym mistrzem. Nie polecam absolutnie!
    WadyChyba cała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Były klient / 2024-07-31 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W tym DPD grasuje (nie)doręczyciel Kubuś. Niedoręczyciel Kubuś dzwoni do odbiorców z różnych numerów pewnie po to, żeby odbiorcy nie wiedzieli kto to dzwoni. Jeżeli człowiek nie może odebrać, bo jest np. w kościele, u lekarza czy w wannie i oddzwania później (bo tak nakazuje zwyczaj i zwykła kultura) nie doręczyciel Kubuś nie raczy odbierać. Dopiero następnego dnia dzwoni zdziwiony, że ktoś do niego dzwonił. Gdy dowiaduje się, że to odbiorca oddzwaniał na jego wcześniejsze dzwonienie, zaczyna opowiadać gdzie aktualnie się znajduje i gdzie będzie później, czyli jak wygląda jego trasa po mieście (jakby to kogoś interesowało) po to, żeby odbiorca po mieście szukał go i odebrał przesyłkę! Czyli klient, który mu daje na chleb, ma szukać niedoręczyciela po całym mieście, żeby odebrać przesyłkę! Niedoręczyciel Kubuś nie ma zwyczaju uzgadniać i np. zostawiać przesyłkę w punkcie odbioru jak inni porządni kurierzy. Trzeba za nim jeździć! Taki ważny. A nawet nie jeździ firmowym samochodem, jak porządni kurierzy, lecz jakimś nieoznakowanym, pewnie dla niepoznaki; czyżby firma DPD wstydziła się swojego pracownika i nie daje firmowego samochodu? A gdy odbiorca otrzymuje SMS z linkiem „przekierowania” prowadzącym do opcji np. zmiany miejsca lub terminu odbioru, okazuje się, że te opcje są niedostępne! Ciekawe, czy niedoręczyciel Kubuś specjalnie te opcje blokuje, żeby klientom życie „ułatwić”? Z tym człowiekiem trudno się dogadać bo albo telefonu nie odbiera albo proponuje rajd za nim po całym mieście. Takie rzeczy nie po raz pierwszy zdarzają się z nim.
    Kolejna „zaleta” nie doręczyciela Kubusia: Zawsze dzwoni i, jeśli połączenie dojdzie do skutku, próbuje umawiać się do południa, czyli wtedy, gdy zwykli ludzie pracuję. W zakładach pracy, biurach czy innych instytucjach w godzinach pracy zawsze ktoś jest i może przesyłkę odebrać. A zwykły człowiek, który pracuje musi brać specjalnie dzień wolny, żeby niedoręczyciel po raz kolejny nie doręczył przesyłki? Może szefostwo weźmie pod uwagę, że odbiorcami są też ludzie aktywni zawodowo i jakoś z tymi swoimi (nie)doręczycielami ustali jakiś sensowny „grafik”?
    Jeżeli DPD nie nauczy swoich doręczycieli szacunku do pracy i klientów (którzy dają im na chleb) NIGDY WIĘCEJ DPD. Ani ja, ani moi znajomi nie będziemy korzystać z wątpliwych usług tej firmy. I w sklepach internetowych, które nie oferują innej możliwości dostawy niż DPD też nie będziemy kupować.
    Niektóre zera czują się ważne, gdy nie zrobią tego, co do nich należy pewnie po to, żeby ludzi wpieniać.
  • ~były klient DPD / 2020-01-17 07:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, paczkę dla klienta zamówiłem 13.01.2020. Przez 5 dni kurier nie przyjechał odebrać paczki ani nie kontaktował się w sprawie powodu opóźnienia. Dwa razy dzwoniłem na infolinię celem uzyskania informacji. Mimo zapewnień konsultanta kuriera w dalszym ciągu nie widziałem.
    Omijać tę firmę szerokim łukiem.
  • ~były klient dpd / 2022-11-04 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podany jest numer do kuriera który nic nie wie, nic z nim nie można usytalić. Ma "wyrabane" na dostarczenie przesyłki bo wpisze że klient nie chciał odebrać. Nie czytają uwa do czasu dostawy a potem dziwią się że klient jest w pracy.
    Nie ma jakiegokolwiek numeru do dpd gdzie mozna porozmawiać z człowiekiem i rozwiązac problem.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu
  • ~były klient dpd / 2023-12-13 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    paleta z doręczeniem w sobote czyli ekstra zapłacone. jest środa palety dalej nie ma . jeżeli ktoś to czyta i zastanawia się czy wybrać DPD to tu jest odpowiedź. dno i wodorosty , infolinia skutecznie utrudnia, wyj... na klienta że ho ho
  • ~Były kurier / 2019-12-10 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako były pracownik tej " firmy" stwierdzam że stawki jakie dostają przewoźnicy stoją w miejscu. Nikogo nie chce bronić ale większość niestety pracuje tam za śmieciowe wynagrodzenie co wiąże się z podejściem takim a nie innym do pracy. Pracowałem półtora roku i powiem że nie tylko fizycznie ale psychicznie ta praca wykańcza ludzi. Na głowie masa rzeczy do pilnowania ( auto, paczki, dokumenty, kasa, co chwilę telefony od klientów itd itd ) jest tego naprawdę mnóstwo... Znam wielu rzetelnych kurierów którzy odeszli bo nikt cały dzień nie będzie pracował za takie pieniądze. Nie chcę źle wróżyć ale jeśli nic się nie zmieni w najbliższym czasie to firmy kurierskie będą miały problem ( choć już go mają) z pracownikami.
    ZaletyBrak
    WadyBez komentarza..
  • ~Były pracownik / 2019-11-24 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z tą firmą i powiem tak przewoźnicy kurierzy magazynierzy itd traktowani są jak maszynki do robienia grubych pieniędzy a sami dostają resztki (ochłapy). Podziwiam ludzi z tej branży w takiej firmie wiem jaki ciężki to kawałek chleba. Jak w każdym zawodzie jaka płacą taka praca więc rozumiem kurierów którzy dostają nędzne grosze za pracę od 5-6 rano do wieczora. Głównym powodem takiego podejścia kurierów do klientów to niska pensja i noty na każdym kroku za byle co. Pozdrawiam wszystkich kurierów i walczcie o swoje bo to chyba jeden z najbardziej nie docenianych zawodów na rynku pracy.
    ZaletyBrak !!!
    WadyZostawię to dla siebie
  • ~bystrawoda42 / 2021-12-06 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem paczkę opakowanie paczki od góry było uszkodzone (Podarte, Wgniecione ).
    Poinformowałem pana kuriera o uszkodzonej paczce który z ironicznym uśmiechem powiedział że reklamacje teraz nie uwzględniają .Tylko samemu trzeba napisać przez DPD .
    Pomimo że paczka została oznaczona jako szkło to kurierzy nic sobie z tego nie robią .
    Załączam foto opakowania paczki jako dowód .I co dalej w zaistniałej sytuacji .
    Kurier Patryk
    Numer paczki - 0000015433155L
    https://i.postimg.cc/G34ntBxy/IMG-20211203-152659.jpg
    https://i.postimg.cc/Dz0B6GZQ/IMG-20211203-152710.jpg
    ZaletyNIE DBACIE O PACZKI
    WadyOPIESZAŁOŚĆ KURIERA
  • ~bzycja29 / 2022-11-15 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przez allegro.pl mebel o wadze 20kg płacąc za przesyłkę 35zł, ponieważ to duży gabaryt i była możliwa tylko przesyłka kurierska. Dostałam powiadomienie, że w dniu dzisiejszym, tj. 15.11 przesyłka zostanie do mnie dostarczona. O godz. 12:26 dostaję telefon od kuriera, że czeka pod klatką. Podaję nr mieszkania i zapraszam do góry-jest winda. Słyszę informację, że mam po nią zjechać. Myślę sobie ok, to była kobieta, trzeba się wspierać jadę na dół. Pod klatką stoi 2 kurierów-kobieta i mężczyzna. W czasie gdy odbieram swoją przesyłkę, kobieta obdzwania kolejne osoby z mojej klatki, żeby zeszli po swoje przesyłki. Biorę paczkę i pytam grzecznie czy pomoże mi wsadzić paczkę w windy-przypomnę paczka waży 20kg. Pan odburkuję, że to nie jego obowiązek, ale łaskawie pomaga mi umieścić pakunek w windzie.
    Zapłaciłam za dostarczenie paczki pod pełny adres, a nie pod klatkę. Wykonuję część pracy kuriera, żeby mógł szybciej odhaczyć wszystkie punkty i skończyć dniówkę wcześniej no bo po co dostarczyć paczkę pod adres, skoro kupujący ją sobie sam odbierze. Jeżeli Wasze usługi kurierskie polegają na odbieraniu paczek przez kupujących z punktów wyznaczonych przez kurierów to lepiej zamknijcie biznes i zróbcie miejsce konkurencji.
    Zupełny brak szacunku dla klienta!
  • ~bzyk / 2021-05-01 07:05
    Ocena: 1.00 / 5
    odział szczecinek konkretnie kurier biały bór kłamca oszukuje a szczytem wszystkiego było dostarczenie ostatniej przesyłki: paczka rzucona pod firmę na szczęście opakowania kartowe i żądanie gotówki na pytanie czy posiada terminal skoczył do kobiety z rękoma że co ona sobie myśli jemu nie chce iść się po terminal kurier został wyproszony z posesji
    po zgłoszeniu w oddziale totalna ignorancja i wmawianie nam ze to nasza wina

    LUDZIE ZASTANÓWCIE SIĘ CZY WARTO Z NIMI WSPÓŁPRACOWAĆ

    dla nas to jest szok 20 lat wysyłania przesyłek i nie było takiego przypadku w innych firmach
    Zaletybrak
    Wadysame na 15 przesyłek 15 problemów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119