NIE POLECAM! Oszuści, naciągacze i złodzieje. Doliczają kolosalne dopłaty do przesyłek (200-300 zł) bo rzekomo paczki przytyły o 50 kg na ich magazynie albo urosły nagle o 2m. Nie są to niestety sporadyczne przypadki. To regularne okradanie ludzi. Do tego płacimy za ubezpieczenie przesyłki, ale jeśli ją uszkodzą i tak tych pieniędzy nie wypłacą. Lepiej dla świętego spokoju omijać szerokim łukiem tą firmę.
ZaletyBRAK
WadyOBSŁUGA
~BOZENA / 2021-08-18 16:02
Ocena: 1.00 / 5
kurier nie wydał 100 zł jak dziecko odbierało paczkę. ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!!
~BOZENA / 2023-11-25 01:48
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie wybieraj DPD ponieważ ich regulamin nie patrzyn na klienta. Mają w nosie czy klient prosi o inny czas dostarczenia paczko.
Jak nie przeczytasz regulaminu to wg nich jesteś nikim.
NIGDY WIĘCEJ DPD - TRAGEDIA I KLIENT JEST DLA NICH NIKIM!!!
MOKA OCENA 000000000000000000000000!!!
~Bozena / 2024-03-11 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Żałuję że wogle korzystam z tej firmy,podają num telefonu na który nie można się dodzwonić,przymusowe siedzenie cały dzień w domu,paczki zawsze rozwalone,jest jeszcze parę aspektów ale nie będę ich poruszała.Korzystalam z innej firmy i gościu zawsze odebrał pół i mówił że w tym rejonie będzie o tej godzinie gdzie mogłam sporo załatwić sprawę ważnych to jest porażka.
ZaletyŻadne
WadyNiekompetencja
~bozena222 / 2022-01-26 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Podzielam negatywne opinie, Rzeczywiście paczki kurier rzuca przez płot, trzeba szukać, rzadko dostarcza pod adres. Dzisiaj np powiedział, że jak nie zejdę po paczkę na główną uilicę to odeśle ją z powrotem i zostazwił w sklepie dla mnie to conajmniej 20 min drogi - po pierwsze nie chodzę samodzielnie, a po drugie mamy kwarantannę. Problemem dla kuriera nie jest tylko kłopotliwa teraz deoga bo w lecie robi to samo - to problem tylko z tym kurierem, inne firmy działają jak należy. Już opisywałam tę sytuację ale nic nie pomaga.
Krzeszowice
~Bożena / 2020-04-10 21:36
Ocena: 1.00 / 5
FIRMA DPD NIE INFORMUJE O STANIE PRZESYŁKI I KIEDY PRZESYŁKA PRZYJEDZIE. KURIER PRZYJEŻDŻA W INNYCH GODZINACH NIŻ POWINIEN, SPECJALNIE JAK CIĘ NIE MA W DOMU, A PACZKA JEST ODSYŁANA NA MAGAZYN LUB DO PUNKTU ODBIORU (MOŻLIWE, ŻE KURIER TAK NAPRAWDĘ W OGÓLE NIE PRZYJEŻDŻA W TAKICH PRZYPADKACH). Żałosne!!!!!!!! Panuje epidemia koronawirusa i gdy zakupy w wieku sklepach są tylko online to tylko online to tym bardziej powinno być dopilnowane, aby realizacje zamówień i dostawy były na czas, albo przynjamniej powinna być informacja smsowa lub e-mailowa, że z racji na panującą sytuację czas dostawy może się wydłużyć. Już nie mówię, że w ogóle powinna być jakąkolwiek informacja od firmy kurierskiej w jakim konkretnie dniu i między jakimi godzinami będzie dostarczona paczka, bo to jest podstawa!..i zawsze w dniu gdy miala dojść przesyłka to firma kurierska informowała kilka godzin wcześniej w jakim przedziale godzin dotrze przesyłka. NATOMIAST FIRMA DPD NIE INFORMUJE O STANIE PRZESYŁKI I KIEDY PRZESYŁKA PRZYJEDZIE. KURIER PRZYJEŻDŻA W INNYCH GODZINACH NIŻ POWINIEN, SPECJALNIE JAK CIĘ NIE MA W DOMU, A PACZKA JEST ODSYŁANA NA MAGAZYN LUB DO PUNKTU ODBIORU (MOŻLIWE, ŻE KURIER TAK NAPRAWDĘ W OGÓLE NIE PRZYJEŻDŻA W TAKICH PRZYPADKACH). Tak też właśnie stało się u nas... Trzy dni temu zamówiliśmy z nju-mobile kartę sim do telefonu na adres w Krakowie. Wczoraj rano dostaliśmy taką wiadomość od firmy DPD: "Dzis doreczamy Twoja paczke 13058019321731. Mozesz ja odebrac bezpiecznie - na zewnatrz lub popros o pozostawienie w portierni/recepcji. Uzgodnij z kurierem najbezpieczniejszy dla Ciebie sposob dostawy. Plac karta za COD. Poinformuj Kuriera jezeli przebywasz na kwarantannie. Kurier DPD 531251343" I to była jedyna wiadomość, która dostaliśmy od tej firmy! Czekaliśmy na następną informację w jakich godzinach zostanie dostarczona paczka, ale oczywiście informacja nie nadeszła. Natomiast "próba dostarczenia paczki" była wczoraj jak nikogo nie było w domu!!!!! I o tym też nie raczono poinformować, dopiero, gdy weszliśmy na stronę internetową dpd i daliśmy opcje śledzenia paczki i wbiliśmy numer paczki to się okazało, że była próba dostarczenia. Można dzwonić do kuriera pacana, który nie odbiera i nie odpisuje na smsy!!!! Dzwoniono do niego zarówno przed "próbą dostarczenia przesyłki", żeby dowiedzieć się o której ma przyjechać przesyłka, jak i po tym jak się dowiedzieliśmy o tym, że próba dostarczenia była w takich godzinach, gdy nikogo w domu nie było. I do dziś kurier nie odebrał ani nie oddzwonił. Wczoraj popołudniu również zamówiliśmy z innej strony, ze sklepu internetowego telefon i mieliśmy do wyboru kilka terminów dostawy. Mogliśmy wybrać darmowy termin dostawy na następny tydzień (po świętach Wielkanocnych) lub zapłacić 15 zł i mieć dostawę na następny dzień, czyli ma dziś. Wybraliśmy zatem opcję dopłaty i dostawę na dzisiaj. I tym sposobem dzisiaj rano dostaliśmy taki sms od sklepu w którym złożyliśmy zamowienie: "Zamowienie nr: 02356104545 zostalo wyslane pod wskazany adres. Numer Twojej przesylki to: 0000218944788U . Dziekujemy i zapraszamy ponownie, zespol mediaexpert.pl" ....dzięki temu dowiedzieliśmy się, że nasza paczka została już nadana, odebrana przez kuriera i wyruszyła w drogę pod nasz adres. Czekaliśmy zatem teraz na sms od firmy kurierskiej z informacją że dziś paczka zostanie dostarczona i w jakim przedziale godzin, ale taki sms nie przyszedł, ani wiadomość email. Nie przyszła nawet taka informacja jaka dostaliśmy wczoraj o wcześniejszej paczce od firmy DPD (wiadomość cytowana wcześniej). Zatem po godzinie zadzwoniliśmy na infolinię sklepu z którego wyszło nasze zamówienie i zapytaliśmy jaka firma kurierska odebrała zamówienie i okazało się, że DPD! Zadzwoniliśmy zatem pierwszy raz dzisiaj rano na infolinię firmy DPD i zapytaliśmy o to, gdzie jest wczorajsza paczka i okazało się że jest na magazynie bo kurier ją przywiózł na magazyn. Powiedzieliśmy jaka była sytuacja i że z ich strony nie było żadnej informacji kiedy dokładnie bedzie dostarczona paczka, a kurier nie odbiera drugi dzień telefonów, to powiedzieli nam, że nie mogą nic z tym zrobić już i że następna próba dostarczenia będzie we wtorek po świętach. Gdzie teraz aplikacja do śledzenia paczek wszystkich firm kurierskich, którą właśnie pobrałam ze sklepu play, pokazała, że dziś była po 12:20 i po 12:40 próba dostarczenia wczorajszej przesyłki, która rzekoma miała być próbowana do dostraczenia we wtorek po świętach. Podaliśmy też numer przesyłki która powinna przyjść dzisiaj i powiedzieliśmy że informacje o tym, że przesyłka powinna być dostarczona dzisiaj dostaliśmy od sklepu, a od nich nie dostaliśmy żadnej informacji. Więc łaskawie nas na infolinię poinformowali, że przesyłka będzie dostarczona pomiedzy 15:30, a 16:30 i że informacja jest też na stronie internetowej w opcji śledzeniu paczek i tam jak się wpisze numer paczki to wyskakuje przewidywaną godzina dostraczenia i numer do kuriera. Zatem zrobiliśmy to. Weszliśmy na ta stronę, wbiliśmy numer paczki i okazało się że faktycznie paczka planowana jest na dostarczenie dokładnie pomiędzy 15:25 a 16:25, ALEEEE OKAZAŁO SIĘ TEŻ ŻE NUMER DO KURIERA JEST TEN SAM CO NIMER DO KURIERA, KTÓRY MIAŁ NAM WCZORAJ PRZYWIEŹĆ WCZEŚNIEJSZĄ PACZKĘ. I ŻE TO TEN SAM PACAN!!!!!!!!!!!!!! Oczywiście kurier- Pan Bartłomiej dalej nie odbierał telefonów, a paczka miała być dostarczona pod ten sam adres w Borku Fałęckim, co wcześniejsza paczka. Więc już mielismy obawy że kolejna paczka do nas nie dotrze. O 12:49!!!!!!!... ZADZWONILIŚMY PONOWNIE NA INFOLINIĘ (DOBRZE, ŻE ROZMOWY SĄ NAGRYWANE) POWIEDZIELIŚMY O NASZYCH PRZYPUSZCZENIACH I WĄTPLIWOŚCIACH ODNOŚNIE TEGO, ŻE DZIŚ ZNÓW TEN SAM KURIER MOŻE NAM NIE DOSTARCZYĆ PACZKI. I OKAZAŁO SIĘ, ŻE NIE ODBIERAŁ NAWET TELEFONU OD PANI Z INFOLINII!!!!! Zakończyliśmy rozmowę i czekaliśmy co dalej będzie. Przychodzi 15:30 i nic. Potem 16:00...dalej nic, 16:25... kuriera z paczką dalej nie ma! Czekamy jeszcze. 17:00 dalej nic!!!!!!!!!!!!!!!!! W końcu zadzwoniliśmy na infolinię kolo 17:50 i powiedzieliśmy, że ten sam kurier od dwóch dni nie odbiera telefonu. I że wczoraj dostarczył paczkę jak nikogo nie bylo w domu. Dziś kolejna paczka miala byc pomiedzy 15:25-16:25 I specjalnie wcześniej czekaliśmy do tej pory i nie przyjechała. Kolejna Pani z infolinii oczywiście próbowała się do niego dodzwonić, ale oczywiście się nie udało. Skontaktowali się z oddziałem DPD w Krakowie i powiedzieli nam, że niestety paczka nie zostanie dziś dostarczona, ponieważ jest na magazynie, bo ją kurier odwiózł. Jakim prawem?????? Nawet nie było próby dostarczenia. Specjalnie czekaliśmy w domu w podanych godzinach. Na to pytanie oczywiście Pani z infolinii nie potrafiła odpowiedzieć! Paczka była specjalnie opłacona dodatkowo na dzisiejszą dostawę. Pani zaczęła mówić, że kurierzy jak nie wyrobią się w rozowrzeniu paczek to odwożą je na magazyn. Wszystko rozumiem, ale wypadało by informować o tym wczensiej!!!!!!!! A nie, że trzeba dzownic i sie dopytać. Ponadto ta paczka była opłacona specjalnie dodatkową kwota zeny byla dostarczona dziś!!!!! Poza tym dostaliśmy informację że będzie dziś dostarczona pomiedzy 15:30, a 16:30!!!!! Pani powiedziała, że nic z tym nei zrobi i że nie wie co się stało, a z kurierem nie ma konktaktu, ale że jeśli kurier faktycznie nie zdążył rozwieść wszystkich pączek to wtedy kurierzy mają obowiązek zawieść nierozwiezione danego dnia paczki następnego dnia roboczego. A my powiedzieliśmy jej że to nie prawda i że kłamią!!!! Bo wczesniejsza paczka, która nie doszla do nas wczoraj dzisiaj jakoś też nie doszla!!!!! To jak niby dostarczają paczki na następny dzień roboczy???!!!! Malo tego powiedziano nam rano ze wczorajsza paczka będzie próbowana, aby ją dostarczyć dopiero we wtorek po świętach. I rozmowa się skończyła niemile, na tym że nic nie zostało zrobione w sprawie obydwu paczek. Wchodzę teraz na niezależną aplikacje do śledzenia wszystkich paczek (od różnych firm kurierskich), którą tak jak wcześniej mówiłam właśnie pobrałam i aplikacja pokazała, że dziś były dwie proby dostarzczenia paczek!!! Jedna proba była proba dostarczenia wczorajszej paczki, a druga dzisiejszej. OBIE PRÓBY BYLY DZIŚ PO GODZINIE 12:00!!!!!!!!!! Gdzie na infolinii powiedzieli rano, że paczka będzie doręczona pomiedzy 15:25, a 16:25 I specjalnie od 15:00 czekaliśmy!!!! A PONAD TO PRZECIEŻ O 12:49 DZWONILIŚMY NA INFOLINIĘ DPD I NIE WIEDZIELI GDZIE JEST PACZKA!!!! A APLIKACJA SAMA POKAZUJE, ŻE PO GODZINIE 12:00 BYBY PRÓBY DOSTARCZENIA OBYDWU PACZEK. WIĘC JAK ROZMAWIAJAC Z NIMI O 12:49 MOGLI TEGO NIE WIEDZIEĆ?????? To jest niccc!!!!!! BEZCZELNIE WPISALI ŻE PACZKA DZISIEJSZA PACZKA ZOSTAŁA PRZYJĘTA NA MAGAZYN DZIŚ O 23:30!!!!! A napisali to o 18:59!!!!!!!! NAPISALI INFORMACJĘ O PRZYJĘCIU PACZKI NA MAGAZYN Z GODZINĄ PRZYSZŁĄ!!!!!! Oto dowody ich kłamstw i „pracy” „cudownego” kuriera Bartłomieja z telefonem kontaktowym: 531 251 342: : https://drive.google.com/file/d/1twg9V0ZYaSC-nWDRUT4GwEgX7SsUJrRp/view?usp=drivesdkhttps://drive.google.com/file/d/1twg9V0ZYaSC-nWDRUT4GwEgX7SsUJrRp/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u-3SUg_b-NezyW_3nRyjCBCZHazaszPf/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u7l6TrZWaw4dAV5MfR8MmNWN7BS6mgLp/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1txGeYsQBVcoFzN6eakCxuudwL7pftndH/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u0zXWD7s-v70yr3Te3Ct3v2MrGMm9X-o/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u645skvNpnvSLOyatcZ7XVh8xn4hBbtJ/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1tQvaakih7wrQOlsHEAnSTQedB8ufGQle/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1u-i1RlzWcG9j8UQsbD3zrfhoGywmB4w3/view?usp=drivesdk
Dodam jeszcze, że zamówiłam mniej więcej w tym samym czasie zamówienie z jeszcze innego sklepu i przyszło inną, konkurencyjną firmą kurierską bez problemu na następny dzień i to jeszcze informując mnie na bieżąco co się dzieje z paczka i kiedy i w jakich godzinach jest planowane dostarczenie i w tym przedziale który był podany przyjechał kurier. Zatem sprawdzajcie jaki kurier ma do was przyjechać i z jakim numerem telefonu. Jeśli natraficie na tę osobę, to przynajmniej będziecie wiedzieć z kim macie do czynienia. NIE POLECAM FIRMY DPD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeśli podczas, gdy zamawiacie online macie wybór firmy kurierskiej to nie wybierajcie tej!!!!!!!!!!!!! Albo jak macie do wyboru „zwykły kurier” lub kurier InPost albo kurier Poczty Polskiej to wybierzcie jedną z tych dwóch ostatnich opcji!!!!!
ZaletyBRAK
WadyDramatyczni kurierzy, niepomocna infolinia
~Bożena / 2020-12-12 16:53
Ocena: 1.00 / 5
zamówiłam 7.12.2020 odbiór na 08.12.2020 z domu paczke za granicę , przez firme DPD w godz. 8-15 Kurier nie przyjechał.Dzwoniąc na infolinie dowiedziałam sie ze nie przyjedzie bo jest tylko jeden na ten rewir. Więc zatachałam paczke do punktu odbioru.... Zapewniono mnie że paczka dotrze w ciadu 2 dni roboczych!!!! do odbiorcy. dzisiaj tj.12.12.2020 paczka nadal jest w trasie. Jutro niedziela wiec dotrze dopiero w poniedziałęk 14.12.2020!!!!!!!! ZERO rzetelności!!!!! i prawdy ale to juz w naszym kochanym kraju tak jest...przykłąd idzie z góry!!!!!!
ORDADZAM ZAMAWIANIE USŁUGI PRZEZ DPD MAJA KLIENTÓW W GŁEBOKIM POWAŻANIU. Bardzo zalezało mi na pilnym dostarczeniu paczki bo były w niej min. leki. Gdybym wiedziała, zamówiłabym inną Firmę..
Zaletyżadnych zalet!!!!!!
Wadynie polecam usług przez DPD!!!!!!!
~Bożena / 2021-09-15 03:31
Ocena: 1.00 / 5
Gorzej niż źle. Kurier wrzuca przesyłkę do skrzynki pocztowej, z której każdy może ją wyjąć. Nie kontaktuje się z klientem. Telefonu nie odbiera. Sam sobie potwierdza, na stronie internetowej, że przesyłkę dostarczył. Dziwię się, że Media Markt zleca tej firmie usługi. Sprawa dotyczy oddziału w Bydgoszczy. Nie polecam nawet największemu wrogowi.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo, klient jest nikim.
~Bożena / 2022-08-24 12:31
Ocena: 1.00 / 5
DPD Słupsk. Najgorszy przewoźnik, czekam cały dzień na dostawę , a wieczorem sms-sem informuje, że uzgodnił późniejszy termin dostawy z kim???? nikt nie dzwonił i nie uzgadniał.Nie podaje przedziału czasowego dostawy jak to robią inni przewoźnicy.
Nie polecam!!!
Zaletybrak
WadyBrak przedziału czasowego dostawy,
Na paczkę trzeba czekać cały dzień
Paczka od 4 rano w magazynie a dostawa na drugi dzień???
~Bożena / 2023-01-27 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Kilka dni temu nadałam paczkę zwrotną do odbiorcy zagranicznego w punkcie Ksero w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 26.
Od Pani w punkcie ksero otrzymałam potwierdzenie DPD Pick Up z informacją, że mogę śledzić przesyłkę na dpd.com.pl.
Ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia ma maila, jak w przypadku kiedy przesyłka do mnie trafiła, zdecydowałam się na jej śledzenie po numerze nadania. Niestety pojawił się komunikat: błędny numer.
Dziś poszłam do punktu nadania paczki z Pick Up-em i poprosiłam o wyjaśnienie sytuacji. W zamian otrzymałam bezwartościowe sugestie typu: proszę skontaktować się z DPD, może Pani wcale nie nadała tej przesyłki a potwierdzenie jest z innego punktu. Nie rozumiem postawy właściciela punktu i faktu dlaczego moja przesyłka nie została skonfigurowana z numerem z dowodu nadania? Zostałam potraktowana jak osoba nie w pełni dyspozycyjna umysłowo.
Uważam że punkt ksero w Łodzi nie rejestruje przesyłek co pozwala domniemywać że nie do końca zależy mu na tym aby przesyła dotarła do nadawcy. Moja o wartości 250 euro rozpłynęła się w czasoprzestrzeni. Zero informacji i odpowiedzialności.
Nie polecam tego ul. Piotrkowskiej 26 w Łodzi jako wiarygodnego partnera.
~Bożena / 2023-04-08 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka ,siedzę jak kołek i czekam w domu na paczkę na ,której mi bardzo zależało więc zapłaciłam dodatkowo ,żeby paczka była w sobotę, to kurier napisał: PRZESYŁKA NIE DOSTARCZONA - ODBIORCA NIE OBECNY. Jeśli macie coś pilnego to nie wysyłajcie kurierem z DPD. Pani w centrali dodała ,że kurier nie ma obowiązku dzwonić na telefon.
~bożena / 2023-05-21 14:35
Ocena: 1.00 / 5
córka na jedną paczkę czeka prawie miesiąc,brak kontaktu z firmą na pozostałe dwie paczki już tydzień.Brak informacji co się dzieje z paczkami Najgorsze jest to ,że zamawiając towar z Bitiby cz zooplusa brak możliwości wyboru kuriera.W innych firmach wybór kuriera z DPD jest gratis ,a za innego trzeba płacić,widocznie marna forma kurierska jest tania ale nie znaczy,że ma traktować byle jak klięta.
Zaletybrak
Wadywszystkie możliwe
~Bożena / 2023-07-24 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś koszmar kurier rzuca paczkę przez ogrodzenie,a szefowa kwituje to, że to normalne telefon do kontaktu był podany wystarczyło zadzwonić. Nie wiemjaki jest stan paczki, masakra NIE POLECAM
Wadysposób doręczenia - rzucenie przez ogrodzenie
~BOŻENA / 2023-11-25 01:51
Ocena: 1.00 / 5
tragedia!!!
nigdy nie korzystaj z ich usług.
oSZUKUJA KLIENTÓW I NAWET NIE MASZ DO KOGO ZWRÓCIĆ SIĘ Z REKLAMACJĄ BO WG NICH KLIENT NIE JEST WAZNY.
~BOŻENA / 2023-11-25 02:00
Ocena: 1.00 / 5
KONKRETNIE TO ROZMOWA KLIENT Z KONSULTANTEM Z DPD KLIENT NA POZYCJI STRACONEJ, NIE MA PRAWA MIMO POBYTU W SZPITALU POPROSIĆ O INNY TERMIN DOSTARCZENIA.
JEZELI KTOS TE OPINIE CZYTA TO PROSZĘ O KOTAKT BOŻENA 512259130.
JEŻELI NIKT SIE NIE ODEZWIE BĘDE ODRADZA ŁA WSZYSTKIM KORZYSTANIE Z WASZEJ USLUGI.
JESEM BARDZO ZNIESMACZONA PODEJŚCIEM WASZYCH KURIERÓW I KONSULTANTOW. JEŻELI SIĘ TO IE ZMIENI STRACICIE KLIENTÓW.
JESTEM OTWARTA NA DYSKUSJE.
BRAK DYSKUSJI SPOWODUJE MOJE NOTORYCZNE NEGATYWNE OPINIE NA WASZ TEMAT.
~Bożena / 2024-01-23 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka porażka! Kurierzy bezczelni i chamscy!nie polecam tej firmy kurierskiej!
WadyNie ma kontaktu telefonicznego że strony kuriera celem ustalenia czy klient jest akurat w domu.
~Bożena / 2024-02-09 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsi kurierzy to DPD firma nie ma się czym szczycić bo ani firmie ani kurierom nie zależy na jakości usług tyle razy się zawiodłam na Was ze nikomu nie polecę Waszej firmy. Jak widzę ze korzysta ktoś z Waszych usług to od razu się wycofuje z zakupu miałam do czynienia z Wami jak korzystałam z Zoo plusa firma która sprzedaje jedzenie dla zwierząt laska ze kurier DPD dzwoni i ze złością oraz tonem nie znoszącym sprzeciwu informuje ze ma przesyłkę a nikogo nie ma w domu jak ktoś śmie nie być w domu kiedy hrabia kurier z DPD przywozi paczkę albo nie informuje nikogo o tym ze ma przesyłkę tylko od razu zostawia w punkcie odbioru wiec co można powiedzieć o firmie ze jest do bani
Zaletyżadnych zalet
Wadyopryskliwi i nieuprzejmi
~Bożena / 2025-11-01 01:44
Ocena: 1.00 / 5
Nic nowego, już trzy opłacone przesyłki trafiły do Żabki i do producenta. A już najbardziej mnie wkurzyła informacja, że odbiorcy nie było pod wskazanym adresem. Pracuję w domu, uroda pracy zdalnej.
Do tej pory miałam solidnych kurierów z DPD, ale coś się zmieniło i teraz paczki mam sobie odbierać w Żabce, z opłaconymi kosztami dostawy.
Zalety-100%
Wady+100%
~Bp / 2022-05-15 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Paczka zdewastowana. Nie polecam zamawiania paczek przez dpd.
ZaletyBrak zalet
WadyDpd to same wady.
~BPKN / 2019-06-24 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Obsługa przez kurirów tej firmy to porażka. Już nie pierwszy raz mam problemy z yą firma a szczególnie z kurierem obsługującego rejon ul. Markiewicz. Nie polecam tej firmy.