Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

DPD opinie

Ocena na podstawie 12730 opinii

1.50 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.30
  • Cena
    5.00
  • Oferta
    5.00
  • Cena/Jakość
    1.53
  • Czas dostawy
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bożena / 2021-09-15 03:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej niż źle. Kurier wrzuca przesyłkę do skrzynki pocztowej, z której każdy może ją wyjąć. Nie kontaktuje się z klientem. Telefonu nie odbiera. Sam sobie potwierdza, na stronie internetowej, że przesyłkę dostarczył. Dziwię się, że Media Markt zleca tej firmie usługi. Sprawa dotyczy oddziału w Bydgoszczy. Nie polecam nawet największemu wrogowi.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo, klient jest nikim.
  • ~Bożena / 2022-08-24 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD Słupsk. Najgorszy przewoźnik, czekam cały dzień na dostawę , a wieczorem sms-sem informuje, że uzgodnił późniejszy termin dostawy z kim???? nikt nie dzwonił i nie uzgadniał.Nie podaje przedziału czasowego dostawy jak to robią inni przewoźnicy.
    Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    WadyBrak przedziału czasowego dostawy,
    Na paczkę trzeba czekać cały dzień
    Paczka od 4 rano w magazynie a dostawa na drugi dzień???
  • ~Bożena / 2023-01-27 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka dni temu nadałam paczkę zwrotną do odbiorcy zagranicznego w punkcie Ksero w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 26.
    Od Pani w punkcie ksero otrzymałam potwierdzenie DPD Pick Up z informacją, że mogę śledzić przesyłkę na dpd.com.pl.
    Ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia ma maila, jak w przypadku kiedy przesyłka do mnie trafiła, zdecydowałam się na jej śledzenie po numerze nadania. Niestety pojawił się komunikat: błędny numer.
    Dziś poszłam do punktu nadania paczki z Pick Up-em i poprosiłam o wyjaśnienie sytuacji. W zamian otrzymałam bezwartościowe sugestie typu: proszę skontaktować się z DPD, może Pani wcale nie nadała tej przesyłki a potwierdzenie jest z innego punktu. Nie rozumiem postawy właściciela punktu i faktu dlaczego moja przesyłka nie została skonfigurowana z numerem z dowodu nadania? Zostałam potraktowana jak osoba nie w pełni dyspozycyjna umysłowo.
    Uważam że punkt ksero w Łodzi nie rejestruje przesyłek co pozwala domniemywać że nie do końca zależy mu na tym aby przesyła dotarła do nadawcy. Moja o wartości 250 euro rozpłynęła się w czasoprzestrzeni. Zero informacji i odpowiedzialności.
    Nie polecam tego ul. Piotrkowskiej 26 w Łodzi jako wiarygodnego partnera.
  • ~Bożena / 2023-04-08 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka ,siedzę jak kołek i czekam w domu na paczkę na ,której mi bardzo zależało więc zapłaciłam dodatkowo ,żeby paczka była w sobotę, to kurier napisał: PRZESYŁKA NIE DOSTARCZONA - ODBIORCA NIE OBECNY. Jeśli macie coś pilnego to nie wysyłajcie kurierem z DPD. Pani w centrali dodała ,że kurier nie ma obowiązku dzwonić na telefon.
  • ~bożena / 2023-05-21 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    córka na jedną paczkę czeka prawie miesiąc,brak kontaktu z firmą na pozostałe dwie paczki już tydzień.Brak informacji co się dzieje z paczkami Najgorsze jest to ,że zamawiając towar z Bitiby cz zooplusa brak możliwości wyboru kuriera.W innych firmach wybór kuriera z DPD jest gratis ,a za innego trzeba płacić,widocznie marna forma kurierska jest tania ale nie znaczy,że ma traktować byle jak klięta.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Bożena / 2023-07-24 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś koszmar kurier rzuca paczkę przez ogrodzenie,a szefowa kwituje to, że to normalne telefon do kontaktu był podany wystarczyło zadzwonić. Nie wiemjaki jest stan paczki, masakra NIE POLECAM
    Wadysposób doręczenia - rzucenie przez ogrodzenie
  • ~BOŻENA / 2023-11-25 01:51
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia!!!
    nigdy nie korzystaj z ich usług.
    oSZUKUJA KLIENTÓW I NAWET NIE MASZ DO KOGO ZWRÓCIĆ SIĘ Z REKLAMACJĄ BO WG NICH KLIENT NIE JEST WAZNY.
  • ~BOŻENA / 2023-11-25 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    KONKRETNIE TO ROZMOWA KLIENT Z KONSULTANTEM Z DPD KLIENT NA POZYCJI STRACONEJ, NIE MA PRAWA MIMO POBYTU W SZPITALU POPROSIĆ O INNY TERMIN DOSTARCZENIA.
    JEZELI KTOS TE OPINIE CZYTA TO PROSZĘ O KOTAKT BOŻENA 512259130.
    JEŻELI NIKT SIE NIE ODEZWIE BĘDE ODRADZA ŁA WSZYSTKIM KORZYSTANIE Z WASZEJ USLUGI.
    JESEM BARDZO ZNIESMACZONA PODEJŚCIEM WASZYCH KURIERÓW I KONSULTANTOW. JEŻELI SIĘ TO IE ZMIENI STRACICIE KLIENTÓW.
    JESTEM OTWARTA NA DYSKUSJE.
    BRAK DYSKUSJI SPOWODUJE MOJE NOTORYCZNE NEGATYWNE OPINIE NA WASZ TEMAT.
  • ~Bożena / 2024-01-23 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka! Kurierzy bezczelni i chamscy!nie polecam tej firmy kurierskiej!
    WadyNie ma kontaktu telefonicznego że strony kuriera celem ustalenia czy klient jest akurat w domu.
  • ~Bożena / 2024-02-09 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsi kurierzy to DPD firma nie ma się czym szczycić bo ani firmie ani kurierom nie zależy na jakości usług tyle razy się zawiodłam na Was ze nikomu nie polecę Waszej firmy. Jak widzę ze korzysta ktoś z Waszych usług to od razu się wycofuje z zakupu miałam do czynienia z Wami jak korzystałam z Zoo plusa firma która sprzedaje jedzenie dla zwierząt laska ze kurier DPD dzwoni i ze złością oraz tonem nie znoszącym sprzeciwu informuje ze ma przesyłkę a nikogo nie ma w domu jak ktoś śmie nie być w domu kiedy hrabia kurier z DPD przywozi paczkę albo nie informuje nikogo o tym ze ma przesyłkę tylko od razu zostawia w punkcie odbioru wiec co można powiedzieć o firmie ze jest do bani
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyopryskliwi i nieuprzejmi
  • ~Bp / 2022-05-15 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zdewastowana. Nie polecam zamawiania paczek przez dpd.
    ZaletyBrak zalet
    WadyDpd to same wady.
  • ~BPKN / 2019-06-24 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Obsługa przez kurirów tej firmy to porażka. Już nie pierwszy raz mam problemy z yą firma a szczególnie z kurierem obsługującego rejon ul. Markiewicz. Nie polecam tej firmy.
    ZaletyŻadne
    WadyNiemiła rozmowa z kurierem.
  • ~BR / 2023-06-15 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD - najgorsza z możliwych firm kurierskich. Córka , która jest jeszcze dziś we Francji w BORDEAUX na studenckim ERAZMUSIE medycznym oczekiwała na kuriera do wysłania paczek z własnym dobytkiem z powrotem do Polski, mogę powiedzieć łącznie tydzień, kosztem cennych zajęć w szpitalu (strata, którą można wycenić finansowo, nie mówiąc o stratach moralnych). Zatem, pozostając w kontakcie z infolinią DPD w Polsce i we Francji, oczekiwała kuriera również dzisiaj (dzień siódmy, piąty z wyłączenie weekendu, podczas którego DPD nie pracuje.). Czekała cały dzień na powietrzu, mając "nóż na gardle", przy bramie Akademika, ponieważ jutro o świcie ma odlot do Polski i by uniknąć sytuacji z dni wcześniejszych, kiedy nie wiadomo skąd przy zleceniu elektronicznym pojawił się wpis o uniemożliwieniu kurierowi odbioru przesyłki, mimo iż Córka cały czas uważnie na niego oczekiwała. Skoro jednak kurier nie nawiązuje kontaktu telefonicznego, podjeżdża pod akademik albo i nie, to potem może bezkarnie zmieniać status paczki na "brak możliwości odbioru", choć dziwnym trafem, gdy odwoził paczkę, którą DPD uznało za za ciężką kurier zadzwonił i wezwał córkę ze szpitala w trybie superpilnym, żeby zabrała przesyłkę. DPD nie przewiduje, co jest fatalnym rozwiązaniem, wysyłki paczki z wagą ponad normę (a przecież wagę paczki nadawca na ogół ustala na „oko”), tylko dokonuje zwrotu paczki, za który obciąża klienta w rozliczeniu odroczonym, odsuniętym w czasie, z uiszczonej uprzednio wpłaty, natomiast ponowna wysyłka wymaga poniesienia kolejnych kosztów powtórnie. Dodatkowo informacje o statusie paczek zmieniają się nie wiadomo na jakiej podstawie, a paczki są źle traktowane- rzucane, szarpane etc., natomiast klient traktowany przez kuriera, jako zło konieczne, mimo używania wyuczonych, eleganckich, ale obłudnych sformułowań konsultantów telefonicznych.
    Córka czekała w bramie Akademika do ostatniej chwili i do godziny 18-ej – do końca, konsultanci telefoniczni, poinformowani, że sytuacja jest naprawdę „gardłowa” i moment ostateczny, utrzymywali i zapewniali Córkę o odbiorze paczki zgodnie z planem przez kuriera DPD, który jest na trasie, po czym ze zrozumieniem dla jej zniecierpliwienia w tej sytuacji, przy kolejnej próbie kontaktu, zakomunikowano, że kurier odstąpił już od rozwożenia przesyłek w tym dniu i nie dojedzie. Córka, nie mając już innego rozwiązania musi zostawić cały swój dobytek na ulicy. Nie mamy zrozumienia dla kurierów, mimo dostrzegania ciężaru ich, pewnie niedostatecznie wynagradzanej, źle logistycznie zorganizowanej pracy, tym bardziej dla konsultantów, jednakże ze strony DPD czujemy się oszukani, upokorzeni, objęci haniebnym, traumatycznym doświadczeniem, które mamy nadzieję, nie przejdzie bezkarnie, choć nic tych przejść nie zrekompensuje. Odpowiedzialność za tę słabą, beznadziejną organizację pokrytą frazesami grzecznościowymi teleinformatorów i wyzysk kurierów ponosi najgorsza na świecie (ocena emocjonalna w kontekście wydarzeń jw.) firma kurierska DPD.
  • ~Brad / 2022-07-27 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragizm w czystej postaci. Brak próby doręczenia i sam musiałem lecieć po paczkę.
  • ~brak słów / 2020-02-18 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie brak informacji o tym że zmiana adresu dostawy automatycznie zmienia czas dostawy na następny dzień.Ale następnego dnia firma znowu zmienia czas dostawy z nie wiadomo jakiego powodu, klienta nikt nie informuje . Nie szanuje klienta.Bardzo mi szkoda pracowników infolinii.
    Zaletynie znam
    Wadybrak współpracy z klientem
  • ~Brakslow / 2021-07-07 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów, przesyłka uszkodzona, o reklamacji można zapomnieć
  • ~Brilliant Yusifzada / 2022-08-12 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurjer I firma w golee nie doucha klienta.
    3 razy paczka nie została poprawnie przekazana.
    Kurjer z ukrainy przeklina się i obraża klienta.A customer service mówi ze nic z tym nie mogą robić.Kurjer kłamie ze przekazuje przesyłkę ale nikt nawet nie dzwoni i nikt nie przychodzi z paczka.
    Okropny service!!
  • ~brimstae / 2021-05-21 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj powinna zostać dostarczona do mnie przesyłka. Oprócz tego, że firma nie informuje między jakimi godzinami powinnam spodziewać się kuriera to późniejszy kontakt jest okropny. O godzinie 10:56 moja mama zadzowniła na podany numer kuriera i spytał, czy ktoś jest w domu. Oczywiście, że razem z mamą byłam. Już o godzinie 10:57 na śledzeniu przesyłki było zaznaczone, że nikogo nie było w domu. Jestem naprawdę niemile zaskoczona, szczególnie, że dosłownie minutę wcześniej powiedziałam, że jestem w domu. Kurier rozmawiając z moją mamą powiedział, że dostarczy paczkę w poniedziałek, bo nie ma umowy, a po późniejszej rozmowie z Panią na infolinii dowiedziałam się, że przecież kilkukrotnie (bullshit) dzwonił do mnie i nie odbierałam (dzwonił raz). Jestem pewna, że to jest moja ‚przygoda’ z firma kurierską DPD i wszystkim będę ją odradzała.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Brockroo / 2020-08-17 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dpd to dno i do tego jest dostawca w Smart. Allegro powinno coś z nimi zrobić! Np wywalić chociaż że smarta!
    Zasugerowałem kurierowi aby nie chodził po sąsiadach, sklepach a nawet poszedł do pobliskiej wulkanizacji i nie nękał ich prośba o przechowanie dla mnie paczki (duza paczka bo 1.5metra) tylko przywiózł ja do mnie na drugi dzień bo cały dzień będę w domu. Nie chcę się przed wszystkimi wstydzić a przeciez nie poto zapłaciłem za przesyłkę żeby teraz dobrzy ludzie za darmo dla mnie paczki przechwywali. A kurier dpd do mnie no to zobaczę i już ponad tydzień nie mogę doprosić się oddania mi przesyłki a jeszcze kłamie w systemie że coś że mną ustalał. To jest grzejnik, chydraulik czeka, kasa schodzi, remont nie skończony. To jest profesjonalizm dpd - totalne dno. Nie kupuje tam gdzie kurier dpd i to samo polecam wszystkim!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Brodzia / 2022-10-18 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    DPD oddział Bydgoszcz to jakaś masakra . Kurier Kacper nie potrafi/ nie chce się mu dostarczać przesyłek a jak już to dostarczy to z wielką łaska....mało tego potrafi przejechać koło adresu dorenczenia bez zatrzymywania mimo że czekam w oknie a po chwili email że paczka nie doręczona bo nikogo nie było..ostatnio zamiast dowieść paczkę to postanowił ją zwrócić do nadawcy ...co za debil..pozdrawiam DPD i kuriera Kacpra ..nigdy nie będę już korzystał z usług tego przewoźnika. Pozdrawiam????
    Zalety
    Na chwilę obecną brak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4032
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119